Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:08
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat herken ik wel. Ik ben in veel kerken een tijdje geweest. Eigenlijk, als iemand ziek is, dan komt er eigenlijk helemaal geen predikant, voorganger ofzo. Ja, ik kijk Het Kleine Huis op de prairie, en daar zie je dat wel.
Ik heb een stuk over zalven opgezocht. |
Jammer Shanita dat je die ervaring hebt. Hier komt mijn predikant met vaste regelmaat nu ik thuis zit en als er wat is kan ik hem altijd bellen. Ook de wijkgemeente is zeer meelevend ik voel me rijk in deze gemeente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:02
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik gun het je anders van harte hoor. Maar graag of heel niet |
Heb je de regen ook doorgestuurd dat zei je niet! maar goed de blommegies lusten wel wat water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:58
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Is goed hoor, geef ik de rest wel aan Frank |
Das lief van jou heeft hij ook wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:57
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Stiekum toch blont?
15 sept. 13.07 zegt frank zelf dat het gaat om zn CM-mails |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik gun het je anders van harte hoor. Maar graag of heel niet |
Nou ja die ene lichtflits en onweerslag wil ik dan wel maar als er meer komt mag je het houden oke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bij jou ook al? |
Echt Josina je hoeft niet alles te delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:49
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
MARIO216 schreef: | Iets wat in ieder geval het daglicht niet verdragen kan |
Of gewoon een goede werkplek waar de mensen tenminste snachts slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:47
|
|
|
Oeps opeens een lichtflits en onweersslag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Echt weer voor een lekker bord stampie met spekjes en gebakken uitje erdoor en een lekker stukkie worst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 18:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Helemaal niet nodig Frank. Niks doen, helemaal nix. Gewoon 3 maanden wachten. CM verwijderd ze na 3 maanden vanzelf. |
Visser? Veel mensen hebben ook een gewone mailbox buiten die van cm Denk dat er bij cm niet eens 500 inkunnen
Erika die het soms denkt beter te weten[/size[/size]]
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 16 september 2011, 18:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:33
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is dat Annette achter me stond met de deegroller, anders had ik dat mopje, euh.. die getuigenis van een waaregebeurd verhaal, subiet naar je toe gemaild. |
ehhhhhhhh en jij verwacht dat wij dat geloven annette en de deegroller denk eerder dat Esther je aan je haren trok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:31
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | We mossen eigenlijk gewoon iedereen in zijn waarde laten, iedereen weet tot hoever iets gevaarlijk kan gaan worden. Ons lichaam geeft vanzelf wel aan als iets teveel wordt. En luister je dan nog niet, is er de overheid wel die er op inspringt. En de Bijbel zegt.. dat wij allemaal zondaren zijn en niet alleen over alcohol, en elke verslaving kent zijn eigen straffen, en elke verslaafde, straft dan ook zijn eigen, elke keer weer. |
Klopt zeker! Maar de topic ging nu eenmaal over drank he De sigaretten hebben we in een andere topic al.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:07
|
|
|
COOTJE711 schreef: | [/size]
Op dat moment was ik ook daadwerkelijk en zèèr plichtsgetrouw in mijn werkende status. Genoeg pilletjes omhanden maar.... toch maar niet gedaan |
Aan het werk en in kunnen loggen op cm Most niet maggen bij ons kan dat niet helaas maar daar is ook snachts weinig tijd voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:41
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Alles met mate he. Heb er zo ontzettend hekel aan als iemand zich zit te bezatten. |
Overal waar TE voor staat is niet goed! Roken is slecht voor de longen. Alcohol slecht voor je lever en ga zo maar door. Maar op een avond een wijntje of pilsje drinken geen problemen mee mits ze hun maat kennen en het voor de gezelligheid doen. Vaak echter lijkt men hierin door te schieten en zeggen ze ach ik kan er goed tegen kan makkelijk 10 bier op heb er geen last van en stappen zo in de auto!!! Nee misschien voelen en merken ze zelf niet dat ze er geen last van hebben totdat ze ermee geconfronteerd worden en dan is het vaak te laat en gaan er levens mee gemoeid!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nou een foto van een leuke vrouw vind ik nogal mooier dan van een lelijke lama.... |
lama's zijn best leuke beesten hoor chat Maarre of ik nu naar een smurf, de zee, bloemen of dieren moet kijken blijft voor mij hetzelfde bij geen van allen zie je de persoon erachter tenmiste als ze geen andere foto's op hun profiel hebben staan Zelf heb ik nu ook mijn katten als profiel foto maar verder staan er genoeg foto's van mezelf op mijn profiel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik slaap 's nachts zo weinig dat ik overdag een pilletje moet nemen om wakker te blijven. |
Bij jou lijkt je complete bioritme wel in de war. Heb jij ooit onregelmatige diensten gedraaid?
Ik behoor die te draaien op mijn werk maar blijk daar dus ook helemaal niet tegen te kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:30
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een mooie vrouw erbij verkoopt nu eenmaal beter. Mannen houden er nl. van naar een mooie vrouw te kijken. |
lekker dan de mannen mogen kijken naar mooie vrouwen want dat verkoopt beter En wij vrouwen dan Maar chat kijken mag he aanzitten niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:22
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn mooiste moment waren de uren voordat Visser en Josina aanwezig waren |
Jij blij dat ik er nog niet was maar ben er nu ook hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 10:30
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Zo romantische als een voetbal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 10:23
|
|
|
TINK100 schreef: | een lama plaatsen op je profiel een onmogelijke taak is???en dat je daar een hele middag mee bezig kan zijn zonder resultaat?? |
HE wat jammer nu Vind al die beesten op profielen juist zo leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 10:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wie had het over niet slapen??? Iedereen slaapt nu vlgs mij
ik niet.....
iemand die nachtdienst doet |
Of ik nu kan slapen of niet, ik blijf in mijnbed liggen en duik zeker niet op cm midden in de nacht Overigens slaap ik door pijnstilling voor mijn ischias wel redelijk goed is die pijn toch nog ergens goed voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:14
Onderwerp: Fileleed
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mijn huis is soms net een apotheek.... |
zie wist het wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:11
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
PIETER649 schreef: | die flauwe grapjes zijn niets meer of minder dan getuigenissen van anderen doorgeven
maar aangezien de teennagels hier niet bij iedereen kort geknipt zijn, durf ik het niet aan om een heeeeeeeeeeeel leuke getuigenis over een blonde mevrouw hier neer te zetten... straks krijg ik n ban vanwege een type dat daar de humor niet van inziet wie geinteresseerd is in dat verhaal, mailt me maar
Pieter, 4,5 jaar cm maakte me mild |
jij mild dat we dat nog mee mogen maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:09
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ja dat denk ik ook. We zouden elkaar veel te vertellen hebben. En om elkaar goed te begrijpen moet je elkaar ook veel vertellen. Maar daar leent een forum zich zeer slecht voor. Vind ik.
Ik wens jou Gods zegen en Gods liefde toe, in je weg naar herstel, naar vrijheid en naar genezing.
Oja, en naar een vredige nachtrust...
|
Mag nog wel even met medicijnen dan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:42
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ja je had zeker nog een reactie tegoed Erika...
Ik herken nogal veel in dit korte stukje. Een proces waar ontzettend veel kanten aanzitten. Ik ben erg blij te horen dat je hulp hebt gezocht en dat je God daarbij betrekt.
Als ik naar mijn eigen - soortgelijke - proces kijk, alweer een flink stuk achter de rug, dan zie ik wel dat het aanpakken van mijn gedachtenleven 1 van de moeilijkste klussen was. Om al dat boze, dat negatieve aan te pakken. Iemand noemde dat "topsport", en dat is het ook.
Maar gelukkig heb ik volgehouden (en reken maar: ik weet hoe afschuwelijk je je kunt voelen) en nu is er rust in m'n bol :)
Ik zou willen zeggen Erika: ga dag voor dag met je Vader, besef voortdurend Zijn liefde voor jou. Probeer te schrijven, dat ruimt je hoofd op. En probeer de leugens te tackelen die jou naar beneden willen halen, en vervang ze door Gods liefdevolle waarheid.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen. Waar je iets mee kunt. Juist omdat het zo'n veelzijdig proces is waar je inzit...
Ik moest nog denken aan dit artikel. http://www.dpmnederland.nl/images/stories/pdf/2005/OB_04-05.pdf
Doe er je voordeel mee... |
Dank je wel voor je reactie denk dat we elkaar nu wat beter begrijpen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:13
Onderwerp: Fileleed
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ook aan de antibiotica??? |
geloof het niet maar andere troep slikt ze wel volgens mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:11
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Goed lezen en luisteren is driekwart van de oplossing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:00
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
MIEKE364 schreef: | er zijn weinig deelnemers op het forum die bereid zijn echt naar de ander te luisteren. Er wordt vaak rigoureus veroordeeld als iemand een stelling plaatst of een mening geeft waarmee men het niet eens is. Er wordt grof beledigd zonder gene, zonder excuus. Niet velen zijn bereid dit alles over zich heen te laten komen om hun mening of stelling te plaatsen. Daar is wat voor te zeggen. En dat is jammer, zoals Thomas terecht stelt. De kwaliteit van het forum dreigt daardoor snel beperkt te worden tot het niveau van de deelnemers die hun mening tot zaligmakend verheffen en niet bereid zijn respect te hebben voor mensen die een andere zijn toegedaan. |
Ik denk dat het allergrootste probleem is dat men niet goed leest!Ze lezen en reageren hopla erbovenop! Zelf had ik dat van de week ook maar heb daarover mijn excuus gemaakt dat ik het te snel had gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:57
Onderwerp: operatie
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ff weer een update...
Ben inmiddels een week thuis en heb alweer 2 controles gehad.
Het abces zit en draagt nog behoorlijk. Op zich goed dat het draagt, maar minder goed is dat het nog niet minder wordt.
Wat betreft mijn hb...uitslag krijg ik maandag (net als alle andere waardes), maar de klachten worden niet minder, dus veel gestegen zal het nog niet zijn. Maar zolang ze niet bellen is het iig niet gezakt naar het niveau dat ik weer een bloedtransfusie nodig zal hebben en dat is weer positief.
De inwendige catheter mag er pas 31 oktober uit, die moet dus langer dan gepland blijven zitten. Dit omdat mijn lijf erg traag is in het genezen.
Beide artsen hebben wel gemeld dat het nog wel heel lang kan gaan duren voordat ik echt weer de oude ben. Ik ben nu 4 maanden bezig en volgens de gynaecoloog kan ik er rustig het dubbele van gaan maken voordat ik weer mijn normale en werkzame leven terug heb.
Intussentijd nog steeds flink aan de pijnstillers en vooral niets kunnen. Alles dat ik doe is teveel. Gisteravond ben ik wel naar de Bijbelkring geweest en dat was fijn, maar wel met gevolg dat vannacht weer erg veel pijn heb gehad en er nu weer uitzie (en voel) als een spook. Maar het weegt niet op tegen het fijne van het samenzijn gisteravond!
Ik verlies nog steeds de moed niet, hoewel het wel een aanslag is op mijn geduld zo langzamerhand. En die extreme moeheid, pijn en lamlendigheid maakt het er niet beter op.
Dus helaas...ik blijf jullie nog ff vervelen hier...heb tijd in overvloed |
Nou Josina het zit je idd nog niet echt mee. Maar je weet en vertrouwd erop dat Hij bij jou is en blijft en voor je zorgt, dat is het beste waar je op mag zien!
Ach meis dan blijven we hier in iedergeval samen vervelen want ik zit de komende maanden ook nog thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zou liever nog een stukje verder gaan ...
Ons geloof in God en in het Volbrachte Werk van Jezus Christus, zal allemaal wel goed zitten. Daar kunnen we allemaal wel ja en amen op zeggen ...
Maar hebben we ook genoeg geloof om Hem te volgen, of gaat daar ons geloof mank? Als we het woord "geloof" eens gaan vervangen door het woord "vertrouwen" ... Hebben we genoeg vertrouwen om Hem te volgen? Ja, hebben we genoeg vertrouwen om ons helemaal over te geven aan Hem? Vertrouwen we blindelings op Hem en vertrouwen we er op dat Hij alleen het beste met ons voor heeft, of gaan we dingen voor onszelf invullen en komen we onbewust toch met de "ja maar ... opmerkingen"? Natuurlijk mag je je dingen afvragen, ja je moet je zelfs dingen afvragen ...
De laatste tijd heb ik veel tegenslag gehad ... Allemaal kleinigheidjes ... een griepje ... kortademig ... benauwd ... slecht slapen ... mijn praten ging weer minder (erger stotteren) ... prikkelbaar ... enz. enz. En al die kleinigheidjes hielden mij bezig, niet even, nee hele dagen ... Ik ging wel gewoon naar de dienst, las wel in mijn bijbel en bad ook gewoon. Maar toch ... ik merkte dat ik minder bezig was met God, mijn vertrouwen was niet meer onvoorwaardelijk ... Ik ben me gaan afvragen waar komt dit allemaal vandaan ... ??? Door het stukje van Roady, werd me e.e.a. duidelijk ... mijn vertrouwen was niet meer volledig op God gericht, ik gaf satan een mogelijkheid om binnen te komen en zich te gaan bemoeien met mijn leven ... kleinigheidjes die mij van God vandaan hielden ... Het eerste wat ik heb gedaan ... Ik heb God om vergeving gevraagd dat ik Hem niet meer op de eerste plaats had staan ... gelijk daarna heb ik satan gesommeerd om op te donderen, en mij in Jezus naam niet langer lastig te vallen ...
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb heerlijk geslapen ... |
Mooi cross dat dat voor jou zo heeft mogen werken
|
|
Naar boven |
|
|