Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:05
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | 1. is weer even wat anders dan bikkelen op mijn werk. 2. nee in een ander topic wordt vandaag "uitgelegd" waarom vrouwen hiervoor gemaakt zijn. |
Zijn wij ervoor gemaakt! Most nie magge dat ze dat zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hebben jullie hem van ons afgepakt? Hij was hier vanmorgen nog gezellig, maar volgens mij blazen jullie nu wolken naar ons, in ruil voor die vuurbal.... |
Goeie deal he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:03
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PETRA373 schreef: | maaaarr,,,, zuchtttttt,,,,,, het moet me van het hart:
DE BUSDRIVER IS ECHT HEEEEEEEEEEL LEUK
|
Zie je nu wel !! wat is nu afstand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 11:22
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Tis stil aan de over kant tis stil aan de overkant
|
Sttttttttt maak nu geen slapende honden wakker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 11:20
|
|
|
LIES146 schreef: | Ik wil vitamine Zon!!! |
Heb het hier beide mag dat ook Het heeft de hele nacht gesneeuwt en nu schijnt de zon volop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 11:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Misschien raar ...ehhh, maar zeker waar.....in dit soort wintertijden, komt de echte man bovendrijven... |
Dan pas?? Nah hebbie daar sneeuw?? anders moet je maar effe deze kant opkomen ken je je hart ophalen Alhoewel de zon het wel hard doet dooien!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:18
Onderwerp: Wokken
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Lieve mensen,
Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen. Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.
Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.
Het spijt me heel erg! |
Het is niet anders!! Misschien een volgende ronde over een poosje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:39
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als Erika o...is dan heeft ze veel last van m...dat is iets dat eindigt op igraine
Ze maakt dan ook geh...llen...waar het k...is ingeschoten en dan is ze m...dat is iets dat eindigt op isselijk |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een straat die open ligt en straatverlichting die het niet doet, niet echt een goede combi |
Ben je lekker mee... Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht hollennnnnnnn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:37
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Eindelijk weer sneeuw ....(beetje wintersport gevoel) |
Owwwwwww Leonard waar heb jij afgelopen maand geleefd Op je werk zeker Je wintersport gevoel heb je zat kunnen uitbuiten hoor de afgelopen tijd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:05
|
|
|
ROOS575 schreef: | hier alles 3 kwartier eerder |
Vannacht weer sneeuw grrrrrrr hoeft nu ook niet meer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JANS221 schreef: | De chat werkt vanavond weer niet zoals het zou moeten! weer behoorlijk traag en steeds weer rode balkjes. |
Werdt er afgeknikkerd kon er niet eens meer op komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vanmorgen heeft het hier erg gedonderd en gebliksemt. Harde wind en en bakken regen die uit het hemelgewelf kletterde. |
Vanmorgen begon het om half 6 echt te stormen toen om 6 uur hele harde hagelbuien en onweer erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:23
Onderwerp: Bizonder voor jou omdat.......
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Mooi is dat he, dat je kan zeggen mijn vader is mijn vriend, voor mij is dat mijn moeder, ben blij dat ik ze heb, ze betekenen zoveel voor mij, helaas kan niet iedereen dat zeggen |
Mijn moeder betekent ook heel veel voor me! Ze helpt me waar ze kan ze is er altijd voor me en omgekeerd net zo... Idd ik kan het niet meer zeggen over mijn vader omdat die al 15 jaar overleden is maar als tie nog leefde, dan had ik ook met hem een zeer goede band want die had ik altijd al! Verder zijn mn broer en zus met hun gezinnen en mijn lieve vrienden heel belangrijk voor me! Ze waren en zijn er in moeilijke tijden... Hou ook veel van hen allen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:18
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Uhm, ik ben nog steeds geen kerel hoor, tenminste, net nog niet Wel een bovenste beste natuurlijk, dat dan weer wel |
Ben blij dat mn laptop geurloos is Ik vraag me af wanneer de lente komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:18
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Zeg niks want dan kom ik niet meer aan werken toe. Laat staan huis opruimen |
Brave man eh wat ga ik doen vandaag.. vanmiddag op kraambezoek en verder nog rustig aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een echte muis...en ik was diegene die opgewonden was...dan moet dit oud fossiel, dat kraakt en piept en lekt op handen en knieƫn om dat beestje te vangen... |
Neem dan ook een echte kat die van mij eten ze tenminste op Oke wel bij de achterdeur en het liefst binnen maar ja ze zeggen dat het genegenheid is naar het baasje toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:09
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | wil graag wokken maar kan niet auto rijden , en niet netjes eten met mes en vork |
Wij snijden alles wel voor je kan je met de lepel eten Kunnen natuurlijk ook de staafmixer meenemen kan je het drinken... dat gipspootje van jou komt wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:07
|
|
|
PETRA373 schreef: | of erika heeft gehaktballen gemaakt terwijlz e last had van haar maandelijkse periode, jee niemand leest mijn goede tips ook, nemen ze niet serieus, dat komt er nu van |
Ga je lekker Plaaggeest ben je soms toch he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:07
|
|
|
PETRA373 schreef: | jeeee erika je hebt toch niet met frank gewandeld he |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:42
Onderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
|
|
|
SWEETLADY000 schreef: | ik geloog idd dat God mensen op juiste monte op je pad sturen heb zelf meerdere malen mogen meemaken als hun taak erop zitten gaan ze dan weer weg |
Hier wil ik even op reageren want deze reactie verbaasd me!
Wil je nu zeggen dat je ervaart dat er mensen op je pad geplaatst worden ze je helpen en dan weer gaan!!!
Ben toch echt blij dat ik dat niet zo ervaar!! Heb ervaren dat God idd mensen op mijn pad plaatste toen ik het nodig had maar ik ze nu echte vrienden mag noemen die ik niet meer wil en kan missen!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 4 februari 2013, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:15
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Gelezen
Je hebt mijn antwoord |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:46
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hallo lieve mensen,
Er is wat onduidelijkheid hier gekomen lees ik,
Gisteren heeft sybren zich terug getrokken wat het uitje betrof en heeft hierover een mailtje gezet op dit topic. Ik vond dit jammer en heb toen aangeboden het wel op me te nemen om de rest te organiseren, anders had dit uitje niet door kunnen gaan. Vandaag bleek door contact tussen mij en joop dat sybren zonder joop ervan in kennis te stellen de boel heeft gecanceld. Joop en ik doen nu gezamelijk de organisatie van dit uitje, er is dus niet veel veranderd wat het uitje betreft, ja er zijn mensen bij gekomen en er komen er waarschijnlijk nog een paar mensen bij dat is alles, verder blijft het hetzelfde.
We willen dus as Zaterdag 9 februari gaan Wokken in Amersfoort bij Www.wokhetoosten.nl, tijd geven we morgenavond door op het forum.
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is allemaal
En Erika, ik begreep dat jij onder voorbehoud meeging, wanneer denk je dat zeker te weten? Ivm het reserveren wat we uiterlijk morgenavond willen doen. |
kijk maar even in je mailbox
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien ben je zwanger. Hoe lang is het geleden dat je nog euhhh...migraine had? |
Etterbal ben je soms toch he!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 4 februari 2013, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:13
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Lief mensje Erika
Ik denk dat wel elkaar niet goed begrijpen Het leek me leuk je te ontmoeten ik schrijf dat de lijst niet was zoals hij was voor mamaloe die overnam en dacht mijn naam en margriet en meerdere zijn vergeten wist niet dat je opnieuw moest aanmelden heb dat wel gedaan maar ik ken nu vele mensen niet die mee gaan en twijfel daarom niet om jou je schreef mij leuk dingen en ik ben met je begaan in wat je hebt meegemaakt dus had het fijn gevonden dat je mee zou gaan
En ja elkaar niet begrijpen en mijn reactie is dan vaak ook niet goed uitgelegd misschien sorry dan bij deze Hoop dat je een leuke avond zult hebben.
Groet anita |
Okidokie ik snap hem.... Toen ik reageerde stond jou reactie er nog niet he dus vandaar dat ik jou echt totaal niet snapte...
Ik weet nog steeds niet wat ik doe dat kan ik pas kort van te voren zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:05
|
|
|
PETRA373 schreef: | ook griep? beterschap toegewenst, het is dus echt besmettelijk via pc |
Nou heb gelukkig niet echt de griep maar ben onnoemelijk misselijk
En nee ben niet zwanger
|
|
Naar boven |
|
|