Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 11:25
Onderwerp: Drachten
|
|
|
ik zei 'vaak', Leonard, 'vaak'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 07:58
|
|
|
d'r komt vaak een boel onzin uit Leonard , maar nu moet ik 'm toch gelijk geven, want:
Scandinavië begint boven de IJssel Amerika begint bij de Utrechtse Vecht Afrika begint onder de Maas, en Belarus begint bij de Eem
zo, we zijn er weer... en behoorlijk off-topic, maar wel leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 15:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ben ik niet in alle gevallen met je eens, leonard....... |
waar Rotterdammers soms wel last van hebben is het oppikken van signalen...komt soms door de
Griffin, pikt ook niet alle signalen even goed op, ondanks een goed functionerend antennetje
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 22 maart 2011, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 10:56
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
wat ook wel handig zou zijn op het forum:
voordat je een reactie plaatst, dat je dan een voorbeeld kunt zien van wat je plaatst, zodat je het eventueel kan veranderen voordat je het definitief plaatst. nu kan het alleen maar achteraf, (als het 'kwaad' al geschied is)..
verder: wat meer bijdetijdse smileys.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 07:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | In navolging van mij heeft de heer Griffin zich ook kaalgeschoren
Heeft ie gezegd in de lobby. |
nou, Mris, je hebt 'kaal' en 'bijna kaal', he. 't koppie heeft nu 13mm, de snoet ongeveer 0mm. dus om nou te zeggen: k a a l...niet echt, hoor
wel apart dat dit een 'mooiste moment' voor je was
een mooi moment voor mij was gistermiddag om een uur of 5, toen ik het laatste stuk vloerbedekking wegsneed bij een CM-er thuis. ik heb daar wel de hele dag voor op mijn kniëen moeten zitten, maar het gaf me een voldaan gevoel. 't mooiste stukje van mijn werk ligt trouwens in de voorslaapkamer rond de CV-leidingen die daar door de vloer lopen.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 21 maart 2011, 08:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 maart 2011, 07:35
|
|
|
HENK710 schreef: | |
kijk aan, eindelijk (weer) iemand die begrijpt dat de comfortabelste auto's uit Frankrijk komen. (er is een verschil tussen luxe en comfortabel) 't Zijn lekkere auto's, vooral in deze 'Image'-trim, als ik het goed zie. enige structurele nadeel aan deze auto: die ene wisser op de voorruit.
zelf heb ik ook altijd Franse auto's gereden, ik heb er nooit klachten over gehad. ja, okee, er gaat wel eens wat kaduuk, maar dat hebben andere auto's ook, he. (maar op een dag ga je Saab rijden )
heel veel plezier met je roze kaartje en jullie auto. je mag dan wel je rijbewijs hebben, je gaat nu pas leren autorijden (en je ergeren aan het gedrag van andere weggebruikers, vooral fietsers die geen richting aangeven )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 11:33
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Regen kunnen we de 16de niet hebben, volgende dag superbikes in Assen ....
Oh, wb Griffin en Hannah (lang volgehouden hoor) |
ach, Crossie, het was (voor mij althans) even halteren op een bushalte langs CM-Avenue, in afwachting van ontwikkelingen hier op CM. nu de sfeer weer bergop gaat, voeg ik weer in. (wel even de bus voor laten gaan, he weet je het nog?: 'voor laten gaan' gaat vóór 'voorrang geven' )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 10:37
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
Hannah: eventueel is de kofferbak van 'n Saab beschikbaar. waarschijnlijk die van de zwarte. betekent dus dat ik dan (wel) kom. iets met stofwolken en heide, was 't niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 10:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (al is het van de wal in de sloot......) |
eerst een sloot zien te vinden, daar op de hei. 't zal wel een loopgraaf of schuttersputje worden, denk ik.
(zo hee...net terug en meteen al off-topic gaan. knap hoor)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 22:16
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het ga je goed Griffin.
Als je de nieuwe aanwinst hebt, kom je hem toch wel effe showen hier en een bakkie koffie halen? |
als de overheid meewerkt, kom ik effe met 'r buurten. wie weet vlieg ik dan even verder naar de PN. moet ze wel klaar zijn, tegen die tijd
in afwachting van (verdere) ontwikkelingen op CM, gooi ik mezelf er even uit.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 19 februari 2011, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:23
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Fijn Mariska dat het goed voor je is afgelopen ! Betekent dit ook dat je je beestjes mag houden ? of had dat hier niks mee te maken ? |
sst! zeg het niet te hard, ze kunnen meelezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 17:28
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoelang kun je zonder ons Griffin ...haha |
waarschijnlijk héél lang vorige keer was het 9 dagen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 17:18
|
|
|
vandaag dan officieel de laatste dag hiero.
ik zal jullie missen (al dan niet als kiespijn )
maar niet getreurd, er zullen heus wel mensen zijn die mij kunnen vervangen (al dan niet SAAB-rijdend)
op de valreep kan ik melden dat ik mezelf alvast een cadeautje voor mijn verjaardag heb gegeven. want als ik mezelf niet verwen, doet niemand het. ik moet 'r alleen nog even ophalen, aan de andere kant van het meer dat Noordzee heet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 23:28
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Er staat toch in de beibel : Kom eerst tot geloof en laat je daarna dopen . Want de doop alleen geeft geen garantie dat je een kind van de HEER bent eerst tot geloof komen.
Sjalom. Martin |
zie je, Chat? dus toch 'fijn heiden'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 23:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De doop is voor hun het symbool van bevrijding. Bevrijding van zonde en ongerechtigheid. Niet meer bang zijn voor God, maar Zijn liefde ervaren. Willen getuigen en belijden van de liefde van Christus... |
daar heb je (in geval van mijn zus en zwager) geen volwassendoop voor nodig, vind ik.
maar ja: wie ben ik, he. 'n 'fijn heiden'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 22:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Toch is het zinvol...ik heb een mailtje gehad van iemand die zich wil laten dopen, 3 april is de datum. |
dat is natuurlijk zijn/haar goed recht.
zoals ik zelf al zei: ik kan mij beter vinden in de traditionele gedachte van de doop en belijdenis.
ik begrijp daarom ook nog steeds niet waarom mijn zus en zwager zich (als volwassenen, en vroeger als kind gedoopt en belijdenis gedaan hebbend) hebben laten dopen. ik vraag me af: wat voegt het toe aan je geloofsleven? ik vrees dat ik er geen antwoord op zal krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 18:41
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | En wat zouden de gevolgen er van zijn Chat? En ik neem maar aan dat de belijdenis dan ook niet is zoals de bijbel zegt? Je hebt het vaker gezegd maar vergeet erbij te vermelden wat de consequenties naar jouw mening zijn??
Ben ik nu géén kind van God?
Of mag ik nu niet naar de hemel? |
nee. Chat's redenering in extreme doorgeredeneerd ben je net zo'n groot heiden als ik .
ik denk dat je er nooit uit komt. 't is alleen (en vooral) de vraag: in hoeverre heb je respect/begrip voor mekaars zienswijze. ik kan me nog steeds vinden in de traditionele gedachtengang van de kinderdoop en belijdenis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 16:39
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nog een dagje werken, dan..........misschien kunnen jullie het raden. |
gokje:
'....is Griffin pleite'.
zoiets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 10:19
|
|
|
@Thomas
als 'parce-que' het enige foutje was, schrijf ik toch niet zo heel gek, na 25 jaar na mijn examen Frans op de MAVO.
en een Saab Turbo X? Google!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 20:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de volgende picknick hoop ik op 21 mei te organiseren; voor de liefhebbers wellicht handig te weten, om vast in t agenda te noteren........
(madelief; met bolussen!! ) |
pour moi, c'est impossible d'y être au 21 Mai, par-ce que je suis en vacance en France, près du Lac du Der-Chantecoq, óu on a organisé un meeting des Saab Turbo X. je penserai à vous (quand j'ai du temps et quand je n'ai oublié)
Hannah, vertaal jij dit effe voor de anderen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:58
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Die simpele ziel is al eens eerder (proef)lid geweest ..... dat maakt het nog erger |
nou Juud, dat wordt dus oppassen geblazen, de komende tijd.
daar gaat je nachtrust...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 16 februari 2011, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:34
|
|
|
LISA610 schreef: | Zou best wel eens een hele goede optie kunnen zijn Griffin... Aan de andere kant moeten dingen zoals afgelopen nacht eigenlijk gewoon niet gebeuren |
ben ik met je eens. maar zoals we gemerkt hebben zitten hier nog wel eens 'simpele zielen' als proeflid...en volgens mij scheelt het een boel werk of je nou van 3 dagen iemands 'rommel' moet opruimen of van 2 weken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:32
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wou net voorstellen griffin dat jij de nachtploeg zou moeten worden... |
echt niet!! daar slaapt mijn bed veel te lekker voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 14:14
|
|
|
ik denk dat de afgelopen nacht bewezen heeft de openbaarheid van het forum te heroverwegen. iets in de richting van:
wil je, als buitenstaander rondkijken? neem een profieltje van b.v. 3 dagen om rond te kijken. bevalt het je, ga dan verder met een proefabbo van 2 weken. dat scheelt denk ik een hoop heibel (en eventueel werk voor de Redactie).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | krabbelen nog niet nodig, griffin |
ja, maar als ik jeuk achter mijn oor heb, zal 't toch moeten....
ik wil ook helemaal n i e t het laatste woord hebben...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 15 februari 2011, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:17
|
|
|
Leonard, de ervaring van vorig jaar heeft geleerd dat (lang) niet iedereen op komt dagen. en mocht het evenwicht ècht uit balans raken, dan zal ik mij eens achter de oren krabbelen...
|
|
Naar boven |
|
|