Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 09:15
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ooit zag ik deze happening bij mijn zusje...dat was echt erg!!!!
Die hebben ook een bungalow midden in de zeeuwse polder...en kunnen rond om huis niets hebben staan!!!!!!
Dochterlief belt me net (huilend!!!!!) Ze heeft er een uur over gedaan om fietsend op haar werk te komen... Dat is net even te veel van het goede voor mijn kanjer!!!! |
Nee, dat hebben wij dus ook geleerd vandaag. T was de eerste storm in dit huis, voortaan even bepaalde dingen vastzetten bij harde wind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 08:22
|
|
|
....en toen vloog de trampoline over de schutting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 08:15
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Weet je, vroeger met die huizen van toen, was het veel gezelliger, niks geen dubbele beglazing, en gewoon een schoorsteen waar jje de wind doorheen hoorde jakkeren. Lekker voor de kachel met een mok warme melk, en daarna te bedde, je harses onder de dekens.
Tegenwoordig, is er niets meer aan, het enige wat je nu van een stormpje mee krijgt, is smorgens als je de deur uitgaat, een enkele afgewaaide dak pan. En in huis hoor je de wind bekant niet meer, en bomen zie je maar mondjes maat heen en weer gaan, als je ze al ziet, tussen al dat beton. |
Dan woon jij verkeerd hoor, hier is het nog heel 'gezelllig'. De wind fluit rondom mn huis en door de ventilatieroosters, de regen en hagel beukt op mn 3 dubbel beglazing en dat hoor je echt prima. Daarbij nog 2 in pyama gehulde kinderen op de bank die bang zijn voor de onweersbui die ook nog ff voorbijkomt. Het enige dat mist aan dit schattige tafereeltje is de beker warme chocolademelk maar ze laten me niet opstaan om die te gaan maken. Storm is enkel leuk als je er lekker onder de dekens van je warme bed naar kan luisteren, storm als je s morgens dat lekkere warme bed moet verlaten is geen bal aan!! Al heb ik heerlijk geslapen met die herfstgeluiden op de achtergrond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 07:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Niet in Nederland Frank, de vader van een vriendin werd 4 dagen na het verwijderen van een hersentumor ook gewoon naar huis gestuurd. Patienten kosten geld he......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 07:38
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
MOMO697 schreef: | Ja, leuk he van Pieter? Kon zeker geen andere dag vinden voor zn etentje? Voel je vrij om te doen wat je zelf wilt Bert |
Wat is dat nou weer voor een stomme sneer? Als ik uit eten wil kijk ik op de kalender wanneer ik zelf kan en ga ik niet kijken of er toevallig 5 mensen uit het noorden (twee en half uur rijden hier vandaan) toevallig gaan wandelen die dag, want er zijn nog heel veel andere leden uit andere regio's dan de 5 die zich daarvoor opgegeven hebben. Verder bepaald iedereen ZELF waar hij of zij heengaat lijkt me, en als jou dat niet aanstaat moet je bij hen gaan klagen, niet bij mij (aangezien ik die datum heb uitgezocht). Het voorstel van Bert komt niet bij mij vandaan en ik heb ook niemand prive of in de chatroom gevraagd zn planning om te gooien en de wandeling aan te passen.
Je organiseert trouwens ook zelf een wandeling op een dag dat er ook in Castricum een wandeling georganiseerd werd, dus waar hebben we het over?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 4 januari 2012, 07:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 19:35
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HAAS141 schreef: | Net aan Daan uitgelegd dat een bed is om in te slapen en niet om in te springen. Benieuwd of hij het heeft begrepen |
Ik heb Esther vandaag al 3x uitgelegt dat benen zijn om op te staan, misschien moeten we ze eens een goed gesprek laten voeren samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 19:31
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
BERT168 schreef: | Dat etentje lijkt me wel wat,maar toevallig gaan we die dag ook weer wandelen met een aantal cm leden int ''Nije hemelriek''.(zie link)
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2493
dus wordt het of-of OF en-en....(als jullie het nog snappen...) allebeide doen kan dus ook, is ook een optie,dan moeten we misschien iets vroeger gaan wandelen? als tenminste het eten niet te vroeg is...
het wandelen is natuurlijk wel een stuk goedkoper he! is wel weer fijn voor de minder rijk bedeelden onder ons...
ik hoor het wel weer wat er gaat gebeuren... |
Ons plan was 19.30 te verzamelen in het restaurant. Na een wandeling het je in elk geval goede eetlust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als er na 5 weken (?) verkering is en dan nog het trouwen een jaar uitstellen zou wel erg raar zijn. Misschien willen ze er een dubbelhuwelijk van maken...vader en dochter die op dezelfde dag trouwen. Niet met elkaar natuurlijk. |
Raar, of verstandig? Daar verschillende de meningen over denk ik Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 15:57
|
|
|
HAAS141 schreef: |
jammer dat we die dag al een etentje hebben! 1 voordeel die van ons wordt betaald maar ik ga er zeker een keer heen met aer en/of anderen! |
Bel maar ff als Daan weer een oma-weekend heeft,dan regelen we dat ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 15:08
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Frank heeft gewonnen, laat hun maar eerst trouwen dan Jolan en daarna wij |
Niet voordringen he, Cross en Marian zijn eerst aan de beurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 14:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is echt niet normaal de kliko's vliegen je om de oren Stomme mensen die die dingen ook leeg nog aan de weg laten staan terwijl dit weer is voorspeld JA oke ik weet dat de weermannen er wel vaker naastzitten maar nu dus echt niet |
Die van mij gaan vol aan de wandel, t is vandaag de container met verpakkingsmateriaal, die weeg niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 14:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kan Pieter je dan niet even omhelzen zodat je warm krijgt...enne vergeet de foto niet
Hier waait het ook al uren aan een stuk...het is echt een hevige wind, gelukkig geen regen nu. |
Die heeft het niet koud, die is hard aan het werk Ik ga de vuilcontainer nog maar ff vullen.....nou is de klep weer opengewaaid en de helft ligt er weer naast, waar blijft die vuilnisman!!! En dan te bedenken dat mn andere container loodzwaar is omdat de vuilniswagen opeens wel om half 8 voorbij reed toen mijn container nog niet aan de straat stond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wie is Peter nu weer??? |
Zo noemen ze hem op de zaak ook chat, Zeeland was zich gewoon aan het inleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als ik Pieter was, zou ik nu ter plaatse uit mn vel springen!!! |
Ik had ook gewoon ja kunnen zeggen Chat Vragen wat iets kost is toch niet erg, t wordt pas irritant als er gevraagd gaat worden of je niet naar een ander restaurant kan omdat iemand het te duur vind. Ik weet ook graag wat iets kost voor ik erheen ga.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:40
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wordt het een duur etentje? tja we moeten op de kleintjes passen hè...... Mijn bolide rijd niet op water
Cootje houd niet van 'stoken' èn is een suikertante |
Kijkt en verwondert u
http://www.gasthof-forellenteiche.de/
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 3 januari 2012, 13:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is hoor de wind waait door mn jasje Je zou van de straat woeien |
Ik woei niet van de straat, mn vuilcontainer helaas wel Net klaar met alle plastic zakjes an de overkant uit de heg trekken, en nu heb ik het koud!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een klein-niet onbelangrijk detail.....wanneer is het? |
Dat staat in de titel: 21 januari
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar neen, Annette, moet ik dan alles uitleggen...Herman moet Brigit omhelzen en dan een foto maken en dan op hun profiel zetten. Het is zeker al een paar dagen geleden dat ze dat nog deden... |
Die wurggreep doet zeer als je spierpijn hebt hoor. Als ik haar was eiste ik een goeie massage nu hij haar zo afgebeuld heeft. (en alsjeblief geen foto's daarvan plaatsen!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:20
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
IESJE369 schreef: | Je kiest een man toch niet omdat hij een mooie keuken heeft? ...overigens niet mijn smaak, dat rood |
Die keuken was mn smaak wel....maar die man absoluut niet! Gelukkig ben ik al voorzien van man en keuken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: | doe ik de zuurkool stampot wel... |
Ik doe hem van de week nog een keer hoor, maar ik vind dat enkel lekker met rookworst, en het grenswinkeltje was dicht dus kon geen rookworst kopen, we hebben hier tig soorten worst maar rook worst kennen ze niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ocharme toch... omhels maar eens goed nu, Herman, enne, maak er een foto van... |
Waarvan , toch niet van die blaren op haar zitvlak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:10
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | presiess..... dat gaat je gewoon niet lukken! Enne fijn om te weten dat mannen ook niet door hebben, dat de gemiddelde vrouw ze wèl door hebben |
Sttttttttttt, wij deden toch net alsof we blond waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:32
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | niks 'fout geantwoord', juffie. je vertikt het gewoon om dat slakkie te gebruiken om naar een (al dan niet gezellige) nieuwjaarsborrel te rijden. dus zit niet te mieren dat je er niet heen kunt.
blijft over: je wil niet. je bent ook niet verplicht om te gaan... |
Dan kan je nog wel willen maar de benzine niet kunnen betalen Grif, dan kan je nog steeds niet Om die reden heb ik vroeger mn auto ook wel eens weggedaan, want een auto voor de deur hebben staan waar ik niet mee kon rijden maar wel de verzekering en de wegenbelasting voor moest betalen kon ik me net zo min veroorloven.
Maar dan was de vraag nog steeds wie er wel komt, en niet wie er niet komt. Ik wen sje een gezellige avond toe Momo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:24
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
MARCANTI664 schreef: | Na al die jaaaarreeen snap ik de vrouwen nog steeds niet snap nie. Andersom denk ik dat vrouwen de mannen ook niet altijd snap nie. Kortom dan zijn we zoals gewoonlijk weer terug bij af... |
Mischien wordt het tijd dat je gaat snappen dat vrouwen niet te begrijpen zijn en gewoon stoppen met proberen ons toch te begrijpen. Is onbegonnen werk joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 10:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het weer in ede om 00.00.00 uur:
Verwacht word een wolkbreuk met veel onweer |
Hier enkel heel veel wind en heel veel regen om die tijd. Heerlijk gehoor als je lekker onder je warme dekbedje ligt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:29
|
|
|
[quote=MARRY942]
Butterbrod is gewoon het duitse woord voor boterham hoor. Ik ben dol op brood, het liefst heel grof en heel donker, of met allerlei pitjes dr in. Hier is het brood heel anders,vaster en voedzamer, in het begin moest ik er erg aan wennen, maar nu ik er aan gewent bent vind ik nederlands brood echt vies. Maar de meeste nederlanders hier halen dus brood in nederland, ik ben 1 van de weinige die duits brood eet geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:19
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Dan wordt het wel een Butterbrot met pindakaas want die vieze kleffe hollandse boterhammen krijg ik echt niet meer weg, brr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 20:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oudjaars-kliekjes vandaag.
En dan eindelijk morgen gewoon weer aan de vlees-aardappels-groente-toetje. |
Die stonden volgens mij overal op het menu vandaag, hier waren het opgewarmde oliebollen, heel veel toastjes en een kopje soep. En morgen wil ik inderdaad ook gewoon een hollandse hap op mn bord.
|
|
Naar boven |
|
|