Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:05
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
GERRIT084 schreef: | dat is geen vergelijk, een korte broek onthuld niets, maar een mini rokje, en topje dus wel. En daarbij gelaten, in de kerk pal bij het strand, heb ik nog nooit een kerel met een korte broek gezien. Maar wel dames met heel veel.... het onthulde nog al veel, en daar hoeft het niet eens zomer voor te zijn. Ik werd er door ernstig gehinderd, in mijn ogen naar de dienst |
Ik bedoel het niet als vergelijk! Ik erger me meer aan de dames die zoals omschreven naar de kerk gaan dan de korte broek van de heren, en dan nog wat is kort? Kniebroek of echt een korte broek! Een nette kniebroek met echt warm weer heb ik geen moeite mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:57
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik wens jullie morgen heeeeeel veel plezier,lekker kletsen en eten he jongens! Het weer wordt prachtig........
Gedraag julie! |
Leg je ze de definitie van gedragen even uit Leanne? Dan snappen ze wat de bedoeling is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:12
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Whahahaha |
Zeeeeeeeeeeer lollig Past er goed bij Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!! |
sterkte met alles zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 17:08
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier ben ik weer met het weer voor morgen zaterdag 24 september. De bron is: KNMI...
Zonneschijn(%) 50 Neerslagkans (%) 10 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (°C) 7/10 Middagtemperatuur (°C) 18/22 Windrichting Z Windkracht (bft) 3
Nu nog leuk gezelschap en het kan best mooi worden... |
Zal ik dan toch even om het hoekje gaan kijken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een stralende zon, een licht briesje...goed weer dus om de lakens te wassen en buiten te drogen...maar wie ligt volop op bed te slapen??? Inderdaad Floshke...ofwel ligt hij op de bank wanneer ik een middagdutje wilt doen of hij ligt op mijn stoel waar ik altijd zit als ik een radijsje eet of hij ligt in de kruiwagen wanneer ik met stomme onkruid en gras bezig ben...nogal goed dat ik geen klager ben...
pffff katten... |
Wel eens gehoord dat katten de baas zijn over hun baasje?? Bij jou kennelijk van toepassing Hier worden de dames gewoon verwijderd en daar neergelegd waar hun plekkie eigenlijk is Dus Frank toon je mannelijkheid alhoewel dat in een roze jurk of kokkie pakkie moeilijk zal gaan denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | haha en dan op de foto met Visser in een matrozenpakje |
Jaaaaaa dat wil ik meemaken Wat een leuke reclame voor cm IPV een zuurstok ze zo'n ronde lollie geven staat ze vast nog veel leuker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Al es een chiropractor geprobeert? kan in combi met de fysio meestal. |
JA die heeft mijn rug juist vernacheld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 18:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind mannen in korte broeken ook niet echt in de kerk kunnen als ik eerlijk ben........ Zag ik eens in een opwekkingsdienst Worden mannen daar niet opgewezen? |
Mee eens maar wat vind je dan van de dames in zeer korte minirokjes net geen slipje te zien en topje met spaghettie bandjes Vind dit nog meer aanstootgevend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 17:25
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | |
Andere belg het er niet mee eens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 16:32
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tink had het over beestjes waarvan ze de naam niet wou noemen ...
Super Erika, fijn dat de medicatie zo goed helpt !!!
Maar ik denk dat vlinders geen pijn doen, dus zal jouw medicatie daarvoor niet geschikt zijn ...
.. |
Nou Cross de medicatie laat me slapen omdat ze zo zwaar is maar dat ze nu echt lekker tegen de pijn helpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 16:29
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik vind een 50-jarig huwelijksjubileum van je ouders niet tever gaan, het is redelijk uniek dat dat nog plaatsvindt. Dat dat Hermans mooiste moment van de dag is kan ik mij levendig voorstellen en dat hij dat met ons wil delen vind ik juist tof! |
Mee eens super dat ze dat mee mogen maken en vind dat idd een mooi moment! De mijne mochten de 30 maar volmaken gelukkig ben ik niet jaloers van aard, en gun ik het een ieder wilde dat ik het mee mocht maken dat zette ik het ook hier neer!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 22 september 2011, 16:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, oké...ik zal Leanne even mailen en mijn bestelling doorgeven... |
Dat we dat mogen beleven jij in een roze jurk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:46
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Nou kom maar op met dat najaar dan, we hebben nog wat tegoed |
Mijn tuinstel staat nog buiten Dus een paar daagjes zon kom maar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:45
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Knap? haha maar meer dom Hij heeft Belgisch bloed, zijn vader kwam uit België
Maar ik ben wel knap dus geboren in Dordrecht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:44
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | vlinders ... |
Wil je wat delen cross? Overigens slaap ik beter door mijn pijn medicatie Toch ergens goed voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | sommige nachten kunnen verhelderend zijn... pfff, en kwebbelen dat dat maatje kan... |
Kiek aan vast een vrouw zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:25
|
|
|
Dat de Ischias niet weg wil gaan en verschrikkelijk veel pijn blijft doen dus voorlopig lekker aan de medicijnen blijven en fysio erbij Ach ik zat toch nog heel niet in de hulpverlening dus waarom dan de fysio er niet bij he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:24
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Om 7 uur |
Altijd al geweten dat duitsers een appart soort volk zijn 7.00 uur de winkels open pfffff arm personeel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een jurkje staat me wel. Maar door die roze kleur zouden ze nog durven denken dat ik een...nou ja je weet wel ben... |
Waarom geen roze? mannen dragentegenwoordig toch ook roze overhemden Ik zou jou wel eens in een roze jurkje willen zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn mooiste moment begon om middernacht...een heerlijk gesprek...de magische werking van woorden... |
Kijk eens aan Frank waar de nacht al niet goed voor is is je praatmaatje weer terug?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 19:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Goeiedag eem jongelui Ik ben er weer,ik heb nl. nog een paar honderd stuks kinderkleding om weg te geven(bijna allemaal meidenkleding).Kleine maatjes,grote maatjes,zomer,winter,de hele rambam,alles nieuw.
Het moet snel weg want ik heb een nieuwe baan,een grote uitdaging en bovendien volg ik er een pittige studie voor dus thuis wil ik ruim baan maken!
Interesse?Mail mij even,ik zal proberen het zo eerlijk mogelijk te verdelen (je betaald alleen de verzendkosten,de kleding zelf kost je niets) |
HEy leanneeeeeeeeeeeeee,
Welkom terug! Helaas kindermaatjes gaan me niet passen Enne wat voor mooie baan ga je doen en studie? Succes ermee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 19:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Was de trein weer es te laat aangekomen in Hoeven? |
Rijdt tie daar dan ook? Maar denk dat tie dit keer serieus is
Mijn slechtste moment: te weten dat links nog steeds de ischias zit en pijn blijft doen en dat er rechts waar ik sinds twee dagen pijn in mijn onderbeen heb een bult zit Wanneer houd dat gezeur met mijn lichaam op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 19:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Idd, Mariska, mooie vergelijking!
Bij mij in de kerk wordt ook elke zondag de 10 geboden (leefregels!) voorgelezen. En elke zondag weer hebben we daaromheen de verontmoediging en ook de genadeverkondiging. Oftewel...de sluier gaat voor, maar ook gelijk weer er vandaan.
Op die manier proberen we onze afhankelijkheid van God tot uiting te brengen en Hem de dank en eer te brengen! |
Bij ons wordt deze ook elke zondag weer voorgelezen. Ik vind het geen slechte gewoonte je wordt er idd elke keer weer bij bepaald hoe zondig de mens van zichzelf is. En verder sluit ik me bij hiervoorgaande stukje aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 18:17
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zonnetje schijnt, zoals gewoonlijk, vast wel weer boven Hoeven |
Ehhhh zonnetje scheen hier ook geen regen gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 18:12
Onderwerp: Angst
|