Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:35
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Willemijn: Huishouden is beslist niet mijn sterkste kant......Ik mis het huishoudgen vertelde mijn moeder mij vroeger.... Heb dan ook groot ontzag voor mensen die in de huishouding werken en de hele boel in een ochtendje aan kant hebben........
Ik heb wel ergens zo'n huishoudgen, maar ja, die werkt niet altijd even goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:25
Onderwerp: Cm voor wie?....
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Kom je ook kijken hè De deuren van de stadhuis is wel open hoor, ook voor cm leden Leerzaam misschien |
Ja, daar dacht ik ook al aan. ik wou even kijken, want ik moet regelmatig elke week paar keren even in de stad zijn, maar ik heb net gekeken in mijn agenda, morgen moet ik dus gewoon werken...
Ja, anders had ik gewoon even een ommetje naar het stadhuis gelopen...even voor 13.00 uur.
Ik wacht op je foto's
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 10:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:02
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
JOL252 schreef: | ow sjips doet me herinnerden aan een 4-voudige ingewikkelde zwanehals in het kastje die ik vandaag moet gaan loshalen... |
Geen broeder van de kerk, ofzo, die even gaat kijken
Ja, ík zou dat niet kunnen, ja, niet zo slim, weet ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Arme vriend toch Ik woon ook in dunbevolkte gebied, ik schat nog geen tien CMleden in mijn omgeving. Hoe ver je aanstaande date woont hoe gezelliger het wordt |
Hai! haha, Jij gaat heel snel trouwen he? Ben wel jaloers hoor op jullie, goed bedoelde jaloezie!
Morgen al, lees ik net....
---
Ik dacht eerst toen ik je naam zag, van iemand anders, mijn maag kroop ineen, van de stress, kan ja nagaan.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 09:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is niet meer zo gezellig als een poosje geleden dat ben ik wel helemaal met je eens........ |
Nou, ik heb hier een tijdje terug nog behoorlijk lopen lachen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:34
|
|
|
Gewoon in het algemeen: ik hoef echt niet zó nodig een relatie...
Ik vind het gewoon leuk zo hier met christenen van gedachten wisselen, en stukjes lezen.
Mocht ik iemand tegen komen, waar dan ook, ja, dat is tof, ik acht die kans klein voor mezelf, ja, da's een gevoel....
Je weet idd maar nooit dat zou ík dan als een wonder zien...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 09:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 02:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Prachtige klassiekers gezien vanavond....
En....hele grote opluchting...dat ik zag dat iemand niet meer op het forum is, toen ik vanavond laat inlogde. Ja, misschien mag ik dat niet zeggen. Maar ik was een paar dagen geleden wel op een punt, dat ik er eventjes écht last van had...
Maar ja, weer wat geleerd....had meteen al de volle laag moeten geven...
Fijne Vredige nacht!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 25 juni 2012, 10:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:34
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
BEUN656 schreef: | En jij denkt dat ik dat wantoestanden, waarvan zeker geloof dat ze voorkomen, zomaar goedkeur? Dat voelt als schoppen tegen de rechterflank van ons kerkelijk spectrum. Dank u!
PS: ga jij maar lekker samenwonen hoor, he... Grote meid... |
Hahahha, ik ga toch echt ff voorlopig niet samenwonen, ben net zo blij, lekker me huisie voor me eigen alleen.
S., lekker klassiekers kijken bij een vriend;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | shanita; gezuiverd van ACHT beledigingen in die paar regels bedoelt beun uiteindelijk te zeggen; (of je je verwaardigd hem te antwoorden laat ik aan jouzelf over; ik dacht dat je aangegeven had, dat je beledigende mensen een speciale silence-behandeling gaf ) |
Ach, dat probeerde ik bij een iemand.....
Ik had het ook door wat je schreef, bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:08
|
|
|
BEUN656 schreef: | Sorry hoor, ik had van jou meer niveau verwacht. Een beetje kinderachtig om te denken dat ze vroeger in Israel net zo trouwden als wij nu hier in Nederland. Hoe kun je dat nou ooit met elkaar vergelijken? Dus de stelling dat een huwelijkssluiting toen anders was als bij ons nu vind ik veel te simpel bedacht. Helemaal door jou! Knappe meid hoor! En samenwonen? Heb jij nooit begrepen dat God juist huwelijk heeft ingesteld als verbintenis tussen man en vrouw? Hoe lees jij je Bijbel eigenlijk? Sjonge, jonge... Alsof de stelling dat sex buiten het huwelijk mag al niet erg genoeg is! Krijg je dat ook nog: samenwonen... Mensen, alsjeblieft... We zitten hier op een Christelijk datingsite... |
Jou toon is snerend, cynisch en sarcastisch.
Ik vind trouw belangrijk, net wat Ludo zei, Quote: | even alle gekheid op een stokje ...gaat het hier om mensen die zeggen dat alles maar moet kunnen, gaat het over keurig getrouwde christenmannen ( je zou ze de kost moeten geven)die zodra moeders op bed ligt nog eventjes naar dubieuze sites surfen. of gaat het om mensen die na van alles meegemaakt te hebben ( de gemiddelde leeftijd hier doet eea vermoeden) elkaar hebben leren kennen, emotionele intimiteit en geborgenheid ervaren en allerlei gevoelens waarvan ze het bestaan vergeten waren ondanks alle voornemens zich op een bepaald moment verliezen in passie voor elkaar. Ik bedoel je kunt toch niet alles over een kam scheren. Wie struikelt er dan nooit. Om dan meteen de galatenbrief uit zijn verband te halen...wat moeten we dan niet zeggen van mensen die hun tong niet in bedwang kunnen houden... |
Ja, je moet ze de kost geven, de keurig getrouwde mannen die 's avond als moeder op bed ligt nog even naar dubieuze sites gaan....
Je moet ze de kost geven die 'over gaan werken' met het hele kantoor...
Je moet ze de kost geven, die je inene uit een etablisement met rood licht ziet komen lopen en zich rot schrikken als ze zien dat je ze hebt gezien... En dan ook een pastor, die heel fanatiek zat te preken over reinheid etc. Ja, ik kom uit Amsterdam, en uit die buurt....
Neehee, dan liever een samenwonen. Waar men voor elkaar kiest, en niet omdat het moet omdat men seks heeft...
En sarcasme en cynisme is een vorm van je tong niet in bedwang kunnen houden...
De Mazzel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:30
|
|
|
BEUN656 schreef: | De Statenvertaling. Er is maar één. Dus, das makkelijk. De tekst waarop ik mijn mening baseer, is dit: Hebreeen 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.
|
Hai Beun,
Ik lees als er Huwelijk staat, relatie.
Want in de bijbelse tijden was een huwelijk iets heel anders dan nu, nu hoef je alleen enkelt even naar het stadhuis, en 2 getuigen en hupakee, klaar, getrouwd.
Met relatie bedoel ik wederzijds liefde en wederzijds respect. Of dat nu een huwelijk heet, of een samenwonen.
Ik wil er nog verder op ingaan maar ik moet nu weg, ja, zondagavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:22
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
Ik vind dat iedereen recht heeft op respect.
De een vind bijvoorbeeld dat sex alleen in een huwelijk thuishoort, daar heb ik respect voor. diegene staat voor zijn mening.
Ook voor degenen die denken dat sex in een relatie thuishoort, daar heb ik ook respect voor. Vaak worden huwelijken gesloten omdat men snel seks kan hebben.
En nog meer varianten. ik vind, ook al denkt iemand anders, dat hij dat gewoon moet kunnen neerzetten. en dan kan je discussieeren, en naar de ander luisteren. en rustig uiteenzetten waarom jij dit denkt en de ander dat.
Ik wil hier nog verder op ingaan, maar ja, ik ga weg, zondagavond he
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:13
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ja dat geloof ik ook , de macht die wij zo graag hebben! zelfs lucifer en 1 kwart van de engelen van god vochten om de macht!
Gellukkig heeft god alle macht! |
Dat zei mijn reformatorische psycholoog....ja, die man heeft daarvoor gestudeerd, dat dat niets met seks te maken heeft en alles met macht..., in de vorm van seks dat wel...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 24 juni 2012, 16:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:35
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja..waarom praten de mensen soms zo gemakkelijk over sex Terwijl het juist in mijn leven zoveel schade heeft aangericht.
En heb ik juist zelf wel zoveel serieuse vragen rond sex. Ik hoor zelfs dat door sex..zoveel huwelijken zijn gestrand? Dat mensen liever nog alleen willen blijven,omdat het vaak toch alleen maar om sex gaat.. Dat ik alleen maar bang bent,alleen misbruikt te worden als genot middel. Dat er veel angst heerst rondom sex,vooral bij vrouwen. Kan ik me nog echt man voor de vrouw voelen en andersom in deze tijd? En wat hou ik mijn kinderen als ik die hebt voor,als ik zelf zo over sex denkt?
Zijn er die ook dit voelen?.. |
Ach ja.
Ik heb gehoord, dat degenen die kinderen verkrachten, pedo's dat niet doen voor de sex, dat dat er niet eens iets mee te maken heeft, maar de macht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:32
|
|
|
BEUN656 schreef: | Goed, om je eerlijk de waarheid te zeggen: gisteren had ik eigenlijk weinig tijd. Sorry! Maar dat ga ik nu goedmaken. Want, uit de reactie van de Heere Jezus naar de Samaritaanse vrouw toe blijkt, dat Hij het totaal niet eens was met haar relationele moraal en waarschijnlijk ook seksuele moraal. Hij zegt heel scherp en duidelijk: Gij hebt wel gezegd: Ik heb geen man. En ook uit de voorgeleiding van die hoer in de tempel door de Farizeeën blijkt dat de Heere Jezus het gedrag van de vrouw niet goedkeurt. Ik citeer: Zo veroordeel Ik u ook niet; ga heen, en zondig niet meer. Hij veroordeeld haar dus niet maar keurt het ook niet goed. Het huwelijksformulier is echter wel heel duidelijk, en dat aan de hand van de Bijbel... |
Hai Beun, jij zegt je mening en dat mag , dat is juist goed, daar is dit forum voor bedoeld!
Groetjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:29
|
|
|
foutje
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 24 juni 2012, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:45
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 24 juni 2012, 11:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:14
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Een beetje terecht boosheid op Zijn tijd is ook gezond!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 24 juni 2012, 11:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 02:19
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: Waar is de CM-sfeer van enkele jaren geleden??? Een leuk forum en een gezellige chatroom...er blijft niets meer van over...
Blij dat je terug bent Frank !
Blij als jij oprot H.
Door jou is de sfeer zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 00:44
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | mat 5:18>18 Want voorwaar, Ik zeg u: Eer de hemel en de aarde vergaat, zal er niet één jota of één tittel vergaan van de wet, eer alles zal zijn geschied. 19 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen. 20 Want Ik zeg u: Indien uw gerechtigheid niet overvloedig is, meer dan die der schriftgeleerden en Farizeeën, zult gij het Koninkrijk der hemelen voorzeker niet binnengaan.
2 tim 3:16-17> 16 Elke schrifttekst is door God geïnspireerd en kan gebruikt worden om onderricht te geven, om dwalingen en fouten te weerleggen, en om op te voeden tot een deugdzaam leven, 17 zodat een dienaar van God voor zijn taak berekend is en voor elk goed doel volledig is toegerust.
2 tim 3:1-7> En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden. 2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.3 Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden, 4 Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods; 5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze. 6 Want van dezen zijn het, die in de huizen insluipen, en nemen de vrouwkens gevangen, die met zonden geladen zijn, en door menigerlei begeerlijkheden gedreven worden; 7 Vrouwkens, die altijd leren, en nimmermeer tot kennis der waarheid kunnen komen.
idd |
idd thanks
Het hele stuk en, Met name: 5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:16
Onderwerp: gezond verstand of achterdocht
|
|
|
WILMA729 schreef: | Ik vind het een vreemd advies van een psycholoog. Wanneer je leeft met een flinke dosis achterdocht, zit dat naar mijn mening in jezelf, wellicht je eigen ervaring uit het verleden. Als je een nieuwe relatie niet vertrouwt vanwege zijn gedrag, of andere signalen die je oppikt, kan je er ook gewoon open en eerlijk over praten lijkt mij. Het zou bij mij heel vreemd overkomen als de nieuwe vriendin van mijn ex mij zou bellen om informatie. Ik denk dat je gewoon alle tijd moet nemen om elkaar te leren kennen. Niet alleen blindvaren(staren) op de vlinders in je buik, maar ook je gezond verstand gebruiken. |
Als je een relatie niet vertouwd, dan kan je er dus niet eerlijk en open over praten, vanwege het gebrek aan vertrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:13
Onderwerp: gezond verstand of achterdocht
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Ik geloof niet dat ik iemand zou benaderen die erg gekleurd is. En wie bij een ex gaat vragen hoe iemand is, om nadere gegevens voor een relatie te krijgen, die kan volgens mij van te voren al weten dat het antwoord niet echt onafhankelijk is.
En bidden, dat geld voor alles. Maar in het aangaan van een relatie denk ik toch vooral dat er veel energie en tijd in geïnvesteerd moet worden om eerst is iemand echt te leren kennen. En vanuit kennen komt in ieder geval een eerlijk beeld naar voren. Eigenschappen van iemand kunnen bij de één erg afstoten, terwijl het juist bij de ander een klik vormt.
Ik zou dus niet direct een ex vragen naar een mening. Als ik voor een contact al in de gelegenheid zou zijn om de gegevens van die ex te krijgen. Zie me nog niet bij een eerste contact vragen, wat is telefoonnummer van je ex, dan kan ik even vragen hoe je ben, of navragen hoe hij over je denkt? |
Ik zelf bedoelde het zo: alleen de ex bellen als je intuïtie of gevoel zegt dat er iets niet klopt, that's all. Normaal doe je dat natuurlijk niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:58
|
|
|
Er staat nergens: gij zult geen seks voor het huwelijk hebben.
Ik ken rottige christelijke huwelijken, en ik ken hele goede relaties van 'ongelovigen', die samenwonen.
Ongelovigen zet ik tussen aanhalingstekens, want vaak hebben die mensen meer normen en waarden dan christenen, is mijn levenservaring.
Feit dát ze niet geloven komt omdat ze zien wat er zich allemaal in groepen en vroeger in kerken afspeeld(de).
Mensen die goed leven, hébben geen zin om elke keer dreigementen te horen dat ze naar de hel gaan omdat ze niet geloven. zo werkt God niet. Van als en dan...Daar bereiken mensen juist het tegendeel mee, denk ik.
Aan mijn vrienden en vriendinnen heb ik regelmatig uitgelegd wat het geloof voor mij betekend als een vanzelfsprekendheid. En als de gelegenheid zich voordeed. Staat ook ergens in Het NT, dat je over het geloof moet beginnen als de gelegenheid zich voordoet, ik zoek het later even op...Het moet me ff te binnen schieten, kan het even echt niet vinden... Er zijn daardoor al enkele vriendinnen van mij gaan geloven..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 15:41
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | gaat verder:
Galaten: 5:13
Broeders en zusters: U bent geroepen om vrij te zijn. Misbruik die vrijheid niet om uw eigen verlangens te bevredigen , maar dien elkander in de liefde.
Voor mij betekend dat dienen van elkander in de liefde: o.a. Elkaar respecteren. Ik geloof zelf dat sex binnen het het huwelijk thuishoort. Kan me goed voorstellen dat velen, ook christenen, hier moeite mee hebben. We leven in een wereld waar vrijheid een andere betekenis heeft.
Maar ik.... Geheel anders! Ik heb Christus leren kennen en ik wil Hem dienen volgen en gehoorzamen! Voor mij geen sex voor het huwelijk! |
Quote: | Galaten: 5:13
Broeders en zusters: U bent geroepen om vrij te zijn. Misbruik die vrijheid niet om uw eigen verlangens te bevredigen , maar dien elkander in de liefde. |
Ja, mooie tekst, zet me aan het denken weer, word weer bij dingen bepaald, ook al kende ik de tekst wel, maar ik bedoel nu ik hem weer voor me zie.
Ik kan de tekst ook zien en toepassen voor zaken die helemaal niets met seks te maken hebben, in mijn leven.
Ik wéét 't niet, met dat seks voor het huwelijk. Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen. Wel ben ik voor trouw in een relatie, of dat nu een huwelijk is of een samenwonen oid.
Ik kan me wel jóu standpunt begrijpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:28
|
|
|
BEUN656 schreef: | Pertinent niet mee eens! Seks voor het huwelijk is en blijft verboden in Gods Woord en dus fout! Het laatste woord is wat mij betreft dan ook nog niet gevallen. IEDEREEN hier zegt dat de Bijbel zijn/haar maatstaf is en sommigen blijven seks voor het huwelijk gewoon goedkeuren! FOUT!!! Helemaal fout! Want als je niet kan wachten tot in het huwelijk, dan zou het inderdaad nog wel eens alleen voor je lichaam kunnen zijn. Check jezelf maar eens... En dat heeft direct te maken met je haar in de boter zitten, zoals Herman zegt. Wij Nederlanders zeggen "boter op je hoofd hebben", maar in feite is dat hetzelfde! Toch...? |
Nou, ik heb liever een haar in mijn boter, dan boter in mijn haar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:22
|
|
|
INGE721 schreef: | Geweldige samenvatting ludovis.
Dit is mijn laatste posting op dit onderwerp. Het gaat er meer over of je voor of tegen herman bent en dat vind ik net iets teveel eer voor een mens. Jammer dat het zo moet lopen. |
Als dat zo zou zijn, aan wie ligt dat dan?
Ik blijf posten en mijn mening zeggen.
En niet van me mond houden want wat zullen de ongelovigen wel niet denken.. of, het 'hoort' niet, ten alle tijden menslievend zijn, zeker tegen je medechristenen. (ook al meen je d'r geen moer van...) Ik begin zelfs mijn twijfels te krijgen over zijn christen-zijn....
Deze posting van mij is natuurlijk niet naar jou persoonlijk gericht, maar dat begrijp je al hoop ik. Deze posting is gewoon in het algemeen.
Jammer dat 't zo moet lopen inderdaad. Maar ja, dat is mijns inziens ook weleens zo met dingen in het dagelijkse leven. En dan...dan moet ik er ook mee dealen...of ik kan kiezen, ermee dealen, of het naast me neer leggen.
Een psycholoog zei een keer: Choose your battles....
Dusz ik vroeg: Kies je gevechten?(vertaling)
Toen keek ze me aan, en ik begreep het.
Van één ding kan je echt een zaak maken, en van een ander ding kan je zeggen van zoooo onbelangrijk, daar ga ik mijn energie niet aan verspillen.
Dus ik begrijp jou heel goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:06
Onderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De reden dat er meer vrouwen zich aanmelden hier, is omdat zij niet zonder relaties kunnen...mannen kunnen dat veel gemakkelijker.. |
Dit slaat helemaal nergens op.
Ja, ik weet dat je geen lid bent, maar wellicht meeleest.
Ik ben bij uitstek iemand die heel erg goed zonder relatie functioneert, en heel erg gelukkig ben ik. Want mijn geluk is niet afhankelijk van een relatie hebben. Het zou wel een toeveoeging aan mijn geluk kunnen zijn.
Wat ik wel belangrijk vind zijn vrienden, en dat hoeven er echt niet veel te zijn hoor, Een paar goede vrienden voldoet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:55
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
Ja, daar moet iemand eigenlijk een middenweg in vinden. Een balans.
Zorgen dat je zoveel mogelijk gezond eet. Meer kan je niet doen.
Ja, en niet roken. Dat lijkt moeilijk, maar na een minuut of tien gaat de trek weg....Je neemt wel tig keer per dag de beslissing.
En soms gaat het automatsch. Als ik bel met iemand thuis, grijpt mijn hand automatisch naar het tafeltje bij de telefoon, waar mijn sigaretten liggen. Nu ik niet meer rook, voel ik dat pakje niet, en denk ik van o ja, ik rook niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|