ChristianMatch

Forum

Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 ... 213 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ANNETTE792 schreef:
Met mn dochtertje naar de fysio geweest.
Ze is bijna 1 en kan nog steeds niet zitten, maar gelukkig niets erg aan de hand, mevrouw is gewoon lui!

(van wie zou ze dat nou hebben Clown smiley)

Ehhhhhhh begint misschien met een P Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Laat dr gewoon lekker lui wezen heeft ook zij makkelijke kanten voordat mw loopt heb jij nog lang rust Knipoog smiley Al hoewel het dametje wel aan de maat is en dus aardig zwaar om steeds te tillen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:16
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

ANNETTE792 schreef:
Als ik dan gewoon weer met d-marken mag betalen heb ik daar weinig moeite mee. Betalen doen we toch wel, of het nou in euro's, marken of guldens is.

Ik zou ook weinig moeite met de gulden hebben hoor als alles dan ook weer goedkkoper is Knipoog smiley
Ik bedoelde alleen dat dat omswitchen de staat weer veel centjes kost en dat wordt op ons natuurlijk weer verhaald met nog meer bezuinigingen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:12
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Vanmorgen bij de fysio zo behandeld dat mijn achterste geloof ik bond en blauw is Huilende smiley, smiley in tranen En dan zeggen ze tja je spieren zitten muurvast moeten we toch echt goed los zien te krijgen Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:10
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan

CHATULIEM619 schreef:
Het is overbodig ze elke week voor te lezen en Paulus waarschuwt daar zelfs voor...

Chat ik denk dat dat het verschil is van kerkgenootschappen!
Jij vind het overbodig ik vind het goed dat we daar wekelijks op gewezen worden.Daarom zijn er ook zoveel verschillende kerkgenoorschappen de een vind dit en de ander dat, denk dat we elkaar daarover in waarde moeten laten!
Maar lees jij ze wel eens voor bij jou gemeente? of nooit?
Ik geen aanval hoor gewoon een vraag van waarom wel of niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:07

JOSINA022 schreef:
Ik heb inmiddels helaas moeten ervaren dat er mensen zijn die naar buiten toe aangeven zich een kind van God te voelen en Jezus als hun Verlosser zien, maar achter de "dichte gordijnen" er een ander leven op nahouden en dan dingen doen die niet fijn zijn om te weten.

De vraag mijnerzijds is dan ook: kijkt God echt alleen maar naar hoe iemands relatie met Hem is en niet naar de daden van iemand?

Ik kan dat niet geloven. Ik geloof echt dat wanneer iemand sterft en voor Gods troon komt te staan, God ook kijkt naar het leven dat iemand geleid heeft.
Maar wat God dan beslist...tja, da's niet aan mij.

Daar geloof ik ook zeker in Josina, God kijkt niet alleen of we geloven maar ook hoe we geloven en of we daar in handel en wandel naar geleefd hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 09:59
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

CHATULIEM619 schreef:
Net een interview gezien op RTL7. De geïnterviewde sprak openlijk over de mogelijkheid dat Dld de euro uit ging stappen. En dat was iemand die in contact stond met belangrijke commissies. Het blijkt dus meer dan een broodje-aap-verhaal.

Nog effe dus en heel europa weer de eigen munteenheid Boze smiley
Wie mag dat betalen??? juist de gewone burger Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:51
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?

FRANKT627 schreef:
Pfffff, verwennen...een kus krijgen??? Ik denk dat die dames nog liever Prikkie een kus geven. Ik mag al blij zijn dat ze me niet afsnauwen zoals ze hier doen.... Huilende smiley, smiley in tranen

Hum Boze smiley ik begroet jou op een bijeenkomst nooit meer met een zoen als je er zo over doet Huilende smiley, smiley in tranen
Bekijk het dan maar hoor graag of heel niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 07:49

FRANKT627 schreef:
Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel Knipoog smiley

Tja nu is ze weer lief he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar morgen dan plaagt ze en dan is ze net als Josina en ikke weer stout Clown smiley
Tja ze is 3 jaar jonger dan ikke dus misschien zit het hem daar in Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 20:02

TINK100 schreef:
een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!!

Kijk dat zijn mooie dingen Tink gefeliciteerd!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:58
BerichtOnderwerp: Het weer

COOTJE711 schreef:
te dicht bij Borssele?? Clown smiley

o o o die Frank heeft het maar zwaar met ons Clown smiley
Wil die het zonnestraaltje zijn zegt tie het twee keer om zichzelf ook te overtuigen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Vervolgens neemt tie de zon mee Gefrustreerde smiley om daarna zichzelf zielig te vinden Huilende smiley, smiley in tranen
Ik weet het ook niet meer alleen dat die man het zwaar heeft Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:55
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

COOTJE711 schreef:
hmmm.... da's minder erica Twijfelende smiley
Zal ik vannacht een slaappil brengen? Knipoog smiley

Mag je wel een hele flinke brengen Clown smiley
Maar wel gezellig als je vannacht komt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:53

JOSINA022 schreef:
Dat het er op leek dat mijn vader weer een hartinfarct had, maar dat het, op dit moment, vals alarm lijkt te zijn.

Gelukkig Josina maar wat was het dan wel?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:50

ANNE589 schreef:
niet vergeten het adres te geven voor de voedselpakketten he

Dat is toch niet zo moeilijk anne?
GA naar hoeven vraag naar een belg die een kat en een egel heeft en dan hebben we hem zo te pakken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:48
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje

ARJAN024 schreef:
Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft?
Zou je hem/haar voor repecteren?
Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?

Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is.

Klinkt als een cliche maar ik vind innerlijk echt belangrijker!!
Helaas zijn er echter zat mensen die dat ook zeggen maar puntje bij paaltje toch afhaken omdat je te dik bent Gefrustreerde smiley
Dan gaan ze dus niet op het innerlijk af want ik durf van mezelf te zeggen dat ik een vrolijke open meid ben alleen helaas overgewicht Huilende smiley, smiley in tranen
Ik vind dus hoe een persoon echt is veel belangrijker, het uiterlijk kan je zien het innerlijk niet!
Onder een mooi koppie of lichaam kan een vreselijk mens schuilgaan!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:43

COOTJE711 schreef:
Cootje vandaag op de fiets...... Coole smiley met zonnebril
Maar.... bezit al weken een fiets met een loszittend zadel (oftewel een 'nee' schuddend zadel èn te lui/ eigenwijs/ makkelijk om deze vast te draaien)

Na diverse kilometers.... een hobbel in de weg overwonnen..... en..... schiet mijn zadel in de 'ja' stand...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Oftewel onmogelijke stand om te fietsen....
Na een paar grommende opmerkingen mijnerzijds trachtte ik hem al fietsend weer in de juiste positie te brengen....
Ach had ik de gevolgen toen maar voorzien...... Huilende smiley, smiley in tranen
Mijner aandacht was volledig op het zadel gericht zodat mijn voorwiel buiten het fietspad reed en waar de graskant ook nog eens enkele tientallen cm lager was..... Gevolg: noodlanding op de weg Verlegen lachende smiley
Na angstvallig om me heen gespeurd te hebben of er geen voorbijgangers te bemerken waren (wat gelukkig niet het geval was) overeind geklommen maar daar mijn been dermate gehavend uit de strijd kwam toch maar diverse verbandmiddelen ingeslagen en mijn huidige kennis erop los gelaten.....
Vanzelfsprekend vertel ik niet hoe ik die kilometers naar huis afgelegd heb.... Twijfelende smiley

Dus.... wie wil er vannacht voor me werken?? Knipoog smiley

Hum enne die mannen nu denken echt weer een vrouw hoor Gefrustreerde smiley
Cootje cootje dit is toch wel eene ehhhhh.....beetje dom he Knipoog smiley
Maar goed wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he dus dat wordt werken Knipoog smiley Succes ermee Kussende smiley

Erika die niet zo dom doet Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 26 september 2011, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het wel met je eens Mariska.... het .zijn de pijlers van het christelijk geloof.....en zo heeft Jezus het ons ook geleerd........

De 10 geboden, en het Onze Vader

Helemaal mee eens!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:24

FRANKT627 schreef:
Ben ik dan geen zonnetje??? Je kan me haast elke dag op het forum lezen... Engeltje smiley

Vandaar dat je het twee keer plaatst zeker Clown smiley
Ons zonnetje in huis hoor die Frankie Knipoog smiley
Maarre hebbie de zon weer meegenomen naar hoeven hij is hier pleite namelijk Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:22

FRANKT627 schreef:
- eten voor Floshke
- melk voor Floshke
- een paar pilskes
- crackers
- radijsjes
- komkommer
- koffie
- zoetjes

Later stuur ik je een ander lijstj voor het voedselpakket...pffff, in de bres springen voor Noorderlingse wegpiraten Boze smiley

ehhhh enne wat krijgt prikkie hiervan?Alles is voor bassie en Floshke Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:21

COOTJE711 schreef:
Mooiste moment vandaag was op het fiets-sie met een thermoskan koffie en leesvoer op stap.... lekker in de zon bij het water genieten....
(en dat op de maandag....)

Helaas eindigde dit avontuur in het slechtste moment..... Huilende smiley, smiley in tranen

Ehhhh er staat niks bij slechtste moment nu weten we nog niks Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:19

FRANKT627 schreef:
Oké, dan ga ik nu eens op het 'slechtste moment' topic kijken...ben eens benieuwd. Misschien een vingernagel gebroken of je haartjes in de war, of...

Denk dat ze je nodig heeft om een band te plakken Frank Clown smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 26 september 2011, 16:20
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 12:18

COOTJE711 schreef:
Gefrustreerde smiley ssssttt... Eindelijk de eerste zon van dit jaar..... Knipoog smiley

Echt he die kerel daar in Hoeven gunt ons ook echt de zon he Gefrustreerde smiley
Lieve Frank laat ons effe genieten ja? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 11:39
BerichtOnderwerp: Vergeven

SHANITA130 schreef:
Ja, ik reageerde wat uitgebreid op Chris. Ik kan zijn vraag me zó goed voorstellen.
En 'het' geeft mij de impuls om verder te gaan.

Ik mail je deze week.

Bedankt!

is goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:48

JOSINA022 schreef:
Ok, ik begrijp je...maar ondertussen lukt het je wel en daar mag je best trots op zijn! Knipoog smiley

Ikke doe het dr niet na Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:40
BerichtOnderwerp: Vergeven

SHANITA130 schreef:
@SHANITA130: Als ik je verhaal lees, dan denk ik echt "wat een rotleven heb je zeg". Ik weet niet hoe je zo iets vol kan houden(ik heb bijna een perfect leventje, dus ik weet echt niet hoe je met zo iets om kan gaan).

@CHRIS212: Ja, dat denk ik ook. Ook toen ik 22 als jij was en jonger.
Mijn nichtjes, 2 zusjes hadden een ideaal leven. die konden lekker leren. Eigen kamertje. Ook al zaten ze daar met zijn tweeën op. Gewoon, de vader deed moeite, verbouwen zodat ze konden leren. Gewoon gezellige, integere vader.

Ja, ik kon via cito toets naar VWO, dat wou mijn vader niet hebben. Jaloers en afgunst hoorde ik later van psycholoog. Dus, ik naar mavo-brugklas. alleen maar tienen, negens en soms een acht. Dus ik kon naar 2 havo, en gelijk hetzelfde jaar na kerst en oud en nieuw naar 2 VWO. Ook alleen maar achten, negens en tienen.
Ik wou studeren, wiskunde of psychologie. Mijn vader was echt woedend dat ik die hoge cijfers haalde...

Toen zei mijn vader(die ik overigens al ruim 10 jaar nooit meer zie)dat ik twee krantenwijken moest lopen en zeggen dat ik 16 was, Ik was 12 en 13 jaar. Je had toen nog geen id controle zoals nu. Dus ik als enige klein meisje tussen jongens van 18 enzo. ik had 2 krantenwijken, en ik was aan het leren tot 12 á 1 uur. en ik moest om 4 uur op staan, om helemaal in mijn eentje naar Amstelveen te fietsen, Bang dat ik was...Ja, na een paar maanden kreeg ik een burn-out, ja, dat besef ik nu, toen zag ik dat nog niet zo.

En een geschreeuw voornamelijk omdat die twee krantenwijken niet lukte. En mijn vader is gewoon Nederlander.
Als ik die krantenwijken niet zou doen, mocht ik niet naar school.
Mijn moeder zei er ook niets van, dat ik zo vroeg opstond. Maar als er een feestje was van school, wat tot 12 uur duurde, dan was ik de énige die om 10 uur werd opgehaald, want mijn vader wou vroeg naar bed...!!!

Toen ging ik nog even weer naar een mavo, dat ging dan weer wel, dan weer niet. Of hele hoge cijfers, of ik leerde helemaal niets. Ja, de sfeer in huis. als mijn vader aan me zat, dan zei ik van klootzak blijf met je #.... van mij af. Ja, en dan was ik degene die de boel in huis terroriseerde. Dat zei hij, ook naar familie toe...
Toen mijn vader erachter kwam dat ik in Amstelveen al op mijn 16de een uitkering kon krijgen, kon ik, meteen toen ik 16 was vertrekken. en hij zat uit te rekenen hoeveel hij zou verdienen als ik weg was, met kinderbijslag erbij...!!
Toen ik nog geen paar dagen weg was, hadden ze de muur tussen de kamer van mijn broertje en mij ertussen uit laten halen, dan zou mijn broertje een grote kamer hebben. Die werd ook mooi opgeknapt.
Mijn broer en mijn moeder zaten tot voor kort, nog steeds tegen mij, dat ik zo dom ben dat ik in de wao zit, en mijn opleiding niet heb afgemaakt.
Mijn broer(tje) is echt verwend, met name door mijn moeder. en hij loopt mij al jaren te pesten, dat hij lekker wel werk heeft, en dat ik mijn vader moet vergeven. en dat zijn vader zo goed voor hém was. en hij zegt dat ie zich dingen niet herinnerd, dingen die hij moét weten, Mijn psycholoog zegt dat ie gemeen is, en dat hij het zich natuurlijk wel herinnerd. Ik moest het contact verbreken met mijn moeder en mijn broer. Mijn moeder is gescheiden, maar ik mag niet op haar verjaardag komen, waar oa mijn nichtjes wel komen, omdat ik van een uitkering leef..!!! Dat soort dingen.
En toen ik dat deed, contact met hun verbreken, verdween de verschrikkelijke angst die ik jaren élke ochtend had...

Ja, en zo kan ik wel een een boek schrijven.

Ik zie het zo: ik ben lang niet de enige. Op zo'n forum als dit, krijg ik echt wel al veel mail...En ik liep een paar jaar geleden al de lotgenoten groepen in Nederland af, met mijn auto, dus ik wéét dat ik niet de enige ben.

Natuurlijk is en was het leven voor mij veel moeilijker dan de gemiddelde Nederlander. En toch heb ik ook mooie dingen mee gemaakt.

En ik ben zelf wel heel blij, dat er mensen zijn, zoals jij die wel een bijna perfect leventje hebben, dat meen ik echt!!!!

Dank voor je reaktie!

Hoi Shanita,

Wat een heftig verhaal weer als ik het zo lees heb jij echt een zeer moeilijke jeugd gehad.
Aan de ene kant kan ik me goed inleven dat je dit wilt delen ik heb daar bewondering voor en als het jou helpt in het verwerken prima.
Maar ik kan me ook de waarschuwing van leanne wel indenken het forum is openbaar en al sta je hier met een nickname ja foto staat er wel.
Sterkte met alles en doe wat voor jou goed voeld om te doen, weet dat er mensen voor je bidden!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:35

TINK100 schreef:
na 4 nachten is 4.00 in de ochtend een erg slecht moment van de dag.....

Mmmm geloof je direct man met de hamer kwam zeker langs?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Je weet het he 4 uur cup a soup Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:25

GRIFFIN748 schreef:
ik meen me te herinneren dat ik ooit (een jaar of 2 geleden...jeetje, zit ik hier al zó lang?) in een topic over een strandwandeling een mogelijkheid heb gegeven om dit soort dingen te voorkomen.

iets met 'aanmelden via Privé-bericht en uitwisselen van mobiele telefoonnummers, en duidelijk meetingpoint'...

Engeltje smiley

Tsssss je wordt wel een beetje vergeetachtig griff Verraste, verbaasde smiley
Dat was vorig jaar rond deze tijd toen we gingen strandwandelen en jij het meeting point niet kon vinden Smiley met dichtgeplakte mond
En tja er waren er een aantal die wel nummers hadden uitgewisseld maar goed dat zijn ouwe koeien Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:08

LEANNE226 schreef:
Even opscheppen Engeltje smiley

2 tienen en 8 negens op certificaten,op de eindtoets een 8,3 Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

(en nu maar hopen dat ik de volgende toetsenronde niet huilend bij "het slechtste moment" moet posten Knipoog smiley )

Whow hey ga je voor je drs titel Clown smiley
Super zeg wat een cijfers!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:22

HERMAN388 schreef:
Herfst komt voorlopig niet,
zomerkleren zijn nog niet weggelegd.
Winterkleren wegen veel zwaarder dan zomerkleren, moet ik dan zoveel sjouwen als ik sta of loop? Gefrustreerde smiley

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:20

HERMAN388 schreef:
Bij gastvrije CMdames heet je hartelijk welkom voor rustige omgeving zonder herrie.
Je verdient de rust Knipoog smiley

Ben jij een vrouwtje geworden Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Of ga je nu voor de dames praten Gefrustreerde smiley
Mot niet gekker worden he Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 17:35
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Weet je wat nu zo jammer is dat die PN bij Frank gisteren fout is gelopen??
Nu kon die niet zijn roze jurk aandoen of zijn kokkie pakkie en samen met visser op de foto Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En nu weet tie nog niet wat een zuurstok is Gefrustreerde smiley Zat hem ookecht niet mee he Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 ... 213 Volgende
Pagina 178 van 213