ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 09:15
BerichtOnderwerp: Euthanasie

JOL252 schreef:
En nu zeg je het weer. Toch fijn he dat het er weer staat. Excuus of niet, het staat er maar toch.

Precies, haar is een andere mening toebedeeld, dan die van anderen hier, en dat is ieders goed recht, een andere mening te hebben.
Je kan met iemand meelopen, en iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier, voor en tegen, en er tussen in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 08:54
BerichtOnderwerp: De klik...

KABOUTER722 schreef:
de klik....

...is hier alleen van de lichtschakelaar. verder klikt er niks.

Als ik zo naar het model kijk Geschokte, onthutste smiley is er waarschijnlijk alleen nog een klik te krijgen, in het auto -Tron te Rosmalen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 08:49

ROOS575 schreef:
Theoretisch zeggen de meeste mensen inderdaad dat ze volledig voor de kinderen gaan, heel begrijpelijk en logisch bij een fatsoenlijk mens!!
Maar noem maar een situatie:
Wat nu als tijdens een verder gevorderde relatie een puber dochter/zoon de nieuwe man/ vrouw niet meer accepteerd?
Je voor de keus wordt gesteld om een keuze tussen hen te maken?

Nou Roos, het lijkt mij toch echt niet moeilijk, oké wel lastig als je voor zo,n keuze zou komen te staan.
Als je kinderen hebt, moeten die ten alle tijden, op de eerste plaats staan, ligt volgens mij wel een beetje aan de leeftijd.
Als ze ver in de twintig zijn, wordt het onderhand wel tijd om op eigen benen te gaan staan.
Maar jonge kinderen kan je niet, voor een keuze zetten, dat is volgens mij de verantwoordelijkheid van de ouder.
Maar niet geheel onbelangrijk, de nieuwe partner zou dan ook zo wijs moeten zijn, (vrouw of man) dat er geen keuze is, en de relatie be eindigen . Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 22:29
BerichtOnderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.

JOOST764 schreef:
Vorige maand een jammerlijk mislukte poging gedaan.
Aanstaand weekend volgt de tweede, het zal toch ooit een keer gaan lukken?

Voor tips houd ik me aanbevolen!

Voor je gaat beginnen aan het stoppen met roken, eerst je adem een uurtje inhouden Lachende smiley wedden dat het werkt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 22:20
BerichtOnderwerp: Kind van school.

PIETER619 schreef:
Als men op een christelijke school zich gaat bezig houden met halloween of wat voor soort occulte feesten dan ook, moet je dan je kind daar gewoon in mee laten gaan???

Als men, omdat men multicuturele toer wil gaan op een christelijke school, je kinderen daar dan nu al aan bloot laten stellen?

Mocht men op school zich met verkeerde zaken bezig houden , dan is het logisch dat men de kinderen thuis houd. Men wil steeds meer dat God uit d echristelije school word geweerd, straks wil men het zingen en gebed als aanvang van de dag ook afschaffen.

Als dan een idioot met pisotelen en geweren in een school zich uitleeft op onschuldige kinderen, geeft men gauw God de schuld er weer van, terwijl we die nou net hebbben geweerd van de school

Knollen met citroenen vergelijken.........

Christelijke school en openbare school, eigenlijk moest er geen verschil zijn, je komt op een school om wat te leren.
Wellicht was er aan de hand van dat glaasje draaien, wel een onderwerp ter vergelijking, of als een voorbeeld van de les bedoeld.

Er staat alleen dat een moeder haar koter van school heeft verwijderd ten gevolgen van glaasje draaien.
Ze geven op basis scholen tegenwoordig ook les in seksuele voorlichting
stel dat ze foto matriaal gebruiken, ter verduidelijking, is er weer een excuus om kinderen van school te houden.

Een kind ziet, verwerkt, slaat op, neemt het mee naar huis, en vertelt, en voor je het weet, gaat een onderwerp een eigen leven leiden.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 21:57
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))

ROOS575 schreef:
Heeft dat ook gevolgen voor het functioneren van je pc? Geschokte, onthutste smiley

Nou, bij jou Smiley die vol vragen zit ik denk ut wel Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 13:08

KABOUTER722 schreef:
hopelijk heeft-ie dan wel zijn oren uitgebaggerd....(ledigheid is des duivels oorkussen, da's beter Coole smiley met zonnebril )

Ja oké dah was vroeger, maar de mijne was de huidige versie Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 13:01

MAMALOE463 schreef:
Er ligt altijd een diepere oorzaak achter, het is vrij makkelijk om nu maar te zeggen, ja maar hij praat al enkele jaren met de dokter, dus, met andere woorden, het is goed zo deze keuze.
Ik denk dat we eens wat meer naar De Reden moeten kijken waarom iemand deze keuze wilt maken, en Daaraan proberen iets te doen.
Bij Frank wat ik van zijn mails begrijp ( ik hoop en denk dat ik dit wel hier mag aankaarten van je ) is dat hij zich erg eenzaam voelt waar hij nu woont en weinig contacten, vriendschappen kan maken en zo word je wereldje dermate klein en vereenzaam je....
Vind het fout om als iemand dit aangeeft om je er maar dan zo bij neer te leggen en te zeggen, wij zijn bij je en houden je hand vast, nee mijn idee is, je mag meehuilen met diegene maar dan hem al het moois proberen te laten zien wat er is, maar hij nu niet ziet, maar proberen dat het leven van diegene een andere wending krijgt en hopen en bidden dat hij dat dan ook in mag gaan zien....
Bidden met elkaar, dat is wat Frank nu nodig heeft....

precies.......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 12:59

JOL252 schreef:
Tja... ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen maar een gesprek inzetten wat goed kan doen. Frank heeft aangegeven al enkele jaren met de dokter alles te bespreken en heeft eea ook al voor langere tijd ernstig overwogen ... kortom is behoorlijk overtuigd en vindt zijn leven nu afgerond...

Dat ik bid dat Jezus, de Opgestane, zich aan hem zal openbaren en hem zal leiden mag duidelijk zijn...

Jol... die dit ook lastig vindt... en een verdrietige zaak.

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje kort door de bocht, stel je dan niet een ultimatum, van als ik dan niet beter ben, mag voor mij de stekker er uit.
Omdat hij vind dat zijn leven is afgerond, ieders leven is een strijd, bij de één gaat het er wat makkelijker aan toe, dan bij de ander.
Je hebt er mensen bij zitten die aan zelfdoding doen of hebben gedaan, die hoe dan ook door iedereen worden veroordeeld.
Maar om dat er nu een naam aan gegeven wordt, mag het, is elke vorm van zelfdoding dan geen euthanasie?

Dan vind ik euthanasie wel een stukje erger, dan betrek je in veel gevallen een ander er bij.
Je vraagt eigenlijk aan een ander mens toestemming, of die wil, of niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 12:35

CORNE927 schreef:
Tjee, wat een discussie is dit.

Dit is zo'n beetje het moeilijkste onderwerp wat je maar kan verzinnen. Zijn er eigenlijk wel goede antwoorden op te verzinnen?

Ik ken een vrouw die totaal verkankerd was en heeft bij haar volle verstand aangegeven of ze haar niet te veel wilden laten lijden. Goed of fout?

Fout: Er gebeurt een wonder waardoor ze geneest
Goed: Je ondraaglijke lijden voor jezelf ...en...naasten verzachten, dus juist rekening houden met anderen zelfs.

Geef het goede antwoord maar op dat moment.

Dan de religieuze discussie. Mogen we voor God spelen? Hij gaf ons leven en Hij neemt ons terug. Geen discussie mogelijk meer. Wij mogen dat niet zelf beïnvloeden.

Het is niet voor niets dat dit onderwerp al jarenlang HOT is. Zoetjesaan glijden we naar de situatie toe dat, mits (aards) goed geregeld, veel mag.
Aards gezien scheelt het ook veel kosten, dus kan wel begrijpen dat men dit omarmt. Ja, we kunnen zelfs blij zijn dat degene niet zoveel heeft hoeven lijden als 'we 'een handje helpen. Je hoort het vaak in de trant van, nou hij/zij is rustig heengegaan hoor. Men voelt zich er dus goed bij!!
Goed voelen = accepteren, maar dus wel voor God spelen!!

Ga er maar aan staan als je zelf voor een keuze komt.

Dit is een voorbeeld van fysiek ziek zijn dus.

Nu geestelijk ziek, is zowaar toch anders..of niet?

Vraag 1) is geestelijk ziek vergelijkbaar met lichamelijk ziek?
Kan je maanden over discussiëren. Persoonlijk zou ik zeggen, nee, is niet vergelijkbaar, maar door je vorming, omgeving gegroeid. Ja, maar dan ben je toch ook ziek? Ja, ziek gemaakt lijkt me.

Ik zie dat wel als een belangrijk verschil, zonder te zeggen wat erger is, lichamelijk of geestelijk.
Het is allemaal erg namelijk, maar euthanasie bij geestelijk zieken ligt voor mij toch een stuk lastiger te accepteren.

We zitten allemaal wel es in de put, maar een goed gesprek kan veel verlichting geven en je weer positief doen worden. Nou, je zou maar een einde aan je leven gemaakt hebben. Da's toch zuur dan lijkt me.

Natuurlijk geldt dit niet in alle gevallen, maar ik wil aangeven dat geestelijk zieken en euthanasie meer oplossingen kan bieden dan lichamelijk zieken.

Corne, vindt het ook maar lastig

Volgens mij zit er wel degelijk een verschil tussen, geestelijk en lichamelijk lijden.
Je kan ze beiden in een kunstmatig coma leiden, maar je weet nooit of een lichamelijke pijn, ophoud, geestelijk wel.

Er zijn genoeg geest verdovende middelen, of geest verruimende middelen, het nadeel is, dat je er verslaafd aan kan raken.
Euthanasie, is radicaal zonder verder nog een oplossing te zoeken, bij pijn door een lichamelijke ziekte, is de wetenschap wat minder ver, hoewel.

Bij het kunstmatig in coma brengen van patienten van beide gevallen, is het sterven, van hen die lichamelijk ziek zijn eerder aanwezig, dan bij geestelijk zieken.
Bij geesteszieken, heb je natuurlijk een heel groot aantal soorten, aangeboren en op later gekregen zenuwaandoeningen.
Je hebt ook een groot aantal mensen die op de één of andere manier elke vorm van medicatie weigeren.
Maar wel van een ander gaan verlangen, om euthanasie toe te passen, en zo een ander betrekken bij zelfdoding.

Ik vind dan ook dat, bij geestelijk lijden, iemand zelf de beslissing moet nemen, en niet aan derden over moet laten.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 08:45
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))

ROOS575 schreef:
Of zoveel mailtjes krijgen van iemand binnen een uur Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Is het dan niet zo Huilende smiley, smiley in tranen als roosjes even de aandacht niet krijgen Geschokte, onthutste smiley dur kopje laten hangen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 23:23

MAT170 schreef:
Met dingen als glaasje draaien enzo laat je je duidelijk in met het rijk van Satan. Ik denk als ik kinderen had zou ik ook niet willen dat ze vanuit school daaraan meedoen.

Met de tv, telefoon, de pc, de aai pot, games, je oren en je mond, overal kan je het rijk van Satan mee bereiken.
Nu heeft er iemand zich de woede van de ouders op de hals gehaald, en een enkele moeder haalt de kinderen van school.
En dan, denk jij nu werkelijk dat daar mee de kous af zou zijn, je kan er tegen in verweer gaan op die school.
Daar bereik je meer mee, dan zo,n ludieke actie, mijn kind, en die andere kinderen dan?
Het is een actie van ledigheid, en das ook de duvel zijn oor kussen, en dat mag ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 23:02
BerichtOnderwerp: Ik match niet

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...verdorie, nu dacht ik eens met een ernstig iemand, zoals ik ook bent, te maken te hebben en nu zeg je zelf dat je niet serieus bent.

Deze Belg zal nooit de Nederlandse vrouw begrijpen... Gefrustreerde smiley

Nou daar hoef je echt geen Belg voor te zijn Lachende smiley daar hebben de meeste Hollandse mannen ook problemen mee Gefrustreerde smiley
De enige die er geen moeite mee hebben Smiley die vol vragen zit Zijn de paspoppen van Honke muller Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 22:52

FRANKT627 schreef:
Jullie, de forumlezers mogen gerust weten waar ik mee bezig ben. Ik heb al enkele jaren gesprekken met een dokter. Ik ben enorm geestelijk moe. Mijn verhaal doen van die pijnen hier op het forum doe ik niet want dan word ik weer voor een zielige persoon of wat ook uitgemaakt. Dus, ik kom in aanmerking voor die euthanasie. Zelf heb ik besloten om dat volgend jaar te doen. Op mijn 50ste verjaardag wil ik mijn leven terug geven. Ondertussen ben ik nog een jaar hier en wie weet gebeurd er wel iets moois in dat leven. Je kan het immers nooit weten. Indien er niets moois gebeurt dan ga ik door met wat ik van plan was. Ik ben echt niet bang van de dood.

Hé Frank, ik ga zeker niet met je mee huilen, maar probeer met je mee te lopen en te kijken elke dag, naar al dat mooie.
Naar al dat mooie wat er wel is, maar we nu even niet zien, maar morgen misschien wel.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 17:05

ALTJE848 schreef:
Niet van toepassing

Dacht ik wel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 17:03

Nou ik weet het niet zo zeker, wie gaat er bepalen wat het toelaatbare is, en wanneer het mag, en wanneer niet.
En hoe zit het dan met nodeloos iemand in leven houden, kijk naar prins Friso, van wie de behandel arts zei, dat hij veel te lang was gereanimeerd, onverantwoord lang.
Moeten en mogen mensen eigenlijk wel, zo in leven?! gehouden worden?
Als je al van een menselijk leven spreken kan, kunstmatig in leven houden omwille de familie.
Ik vind dat een ieder (bij kennis) zijn lot zelf mag bepalen, in gezonde tegenwoordigheid van geest, of van te voren vastgesteld.
Iedereen heeft zelf, die verantwoording af te leggen aan God, en niemand meer of minder.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 15:46
BerichtOnderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man

ANNA415 schreef:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik in Friesland gestudeerd heb. Verraste, verbaasde smiley

Nee, doe maar niet Coole smiley met zonnebril s,lands wijs, s,lands eer toch Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 13:54

THOMAS968 schreef:
Ach sommige Bugatti-liefhebbers herinneren we ons nog. De Randstedelijke omroepen, die zich in het Gooi landelijk noemen, zoeken ook net zo lang tot ze iemand vinden die aan het beeld voldoet, het is soms wat lang zoeken maar dat hebben ze er voor over.

Er was laatst iets met plakkaten in een Fries dorpje. In dat dorp woont één debiele oudere man uit een conservatief gezin dat moeite had met de afbeeldingen. En die wordt dan opgevoerd als woordvoerder. Het is duidelijk welk beeld ontstaat.

En het weerbericht? Moet je eens opletten hoevaak het Noorden DAAR genoemd wordt.

Het kan nog erger hoor. Het is al lang geleden maar is me altijd bijgebleven. In die tijd vond men dat het hoofdkantoor van Den Haag naar Leeuwarden zou gaan verhuizen.

Interviewer: Waarom vindt u dat u niet naar Leeuwarden kunt verhuizen?
Mevrouw DH Wij kunnen daar echt niet naar toe, meneer.

Waarom niet, mevrouw?

Nou, mijn zoon zit op het Atheneum.

Niet dat dat moet maar ze zal er zelf in ieder geval niet gezeten hebben, vrees ik. Gefrustreerde smiley

Thomas, houdt van de warme en rijk genuanceerde taal van de Friezen.

Precies, en voor één leerling, gaan ze en zeker in deze tijd, maar eigenlijk vroeger ook niet, niet één school neerzetten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 12:35

ANNA415 schreef:
ach en aangezien de wijzen uit het oosten komen, hebben we geen scholen nodig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee, die kwamen Coole smiley met zonnebril en ze hebben ook nergens vermeld, dat ze weer terug gingen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 12:06

JOL252 schreef:
En hoe noemen ze die kudde aan de kust? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

och, zelfs de vissen hier voor de kust, zijn beter ontwikkeld Geschokte, onthutste smiley dan Friezen en Twentenaren , vissen zwemmen nog in scholen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:21

KEITH722 schreef:
eh beetje "kleverige" bijdragen heb jij soms gerrit, verder is universitair idd geen garantie om "wereldkundig te zijn op elk gebied" maar een universitaire opleiding voorziet er i.i.g. al wel in om iemand meer overzicht te geven over de verschillende onderwerpen en de disciplines en de (cor)relaties daartussen en dat mist nog wel eens in de bijdragen hiera

slotje
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:04

ANNA415 schreef:
Nee Friesland hoort niet bij Holland, net zoals Twente niet bij Holland hoort. Knipoog smiley
maar in Twente koppelen ze voor zover ik weet geen bijstandsmoeders aan tijke kerels

Nee natuurlijk niet Engeltje smiley daar wonen toch onze Berbers Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 00:15

LIES146 schreef:
je hebt me door. Ik heb maar op de universiteit gezeten dus ben echt verschrikkelijk onderontwikkeld Twijfelende smiley . Natuurlijk, vondelingen zijn er en verwaarloosde kinderen ook, maar de link met dat de kinderen gedumpt worden voor een nieuwe partner zie ik niet, is niet 1 op 1 te trekken.

Natuurlijk, daar gaan we weer.......... dat kan een mens niet ruiken....
Maar hoe dan ook, ook met een universitaire opleiding (studeren) met alle respect maakt je nog niet wereldkundig op alle gebied.
En ik ga je ook niet toelichten met voorbeelden, met naam en toenaam, en ook niet zoals een voorgangster, voor jou vroeg, om voorbeelden te noemen En of die ook, of er mensen (lid) van CM was of waren, maar ik zou het wel kunnen hoor, maar doe het niet.

Maar ik ken ze wel hoor, die om wat voor reden dan ook kinderen, in pleeggezinnen deden, om weer een nieuwe relatie een kans te doen geven.
Los van hen, die druk bezig waren, met het beoefenen van de daad de kinderscharen mogelijk weer met meer uit te breiden .
Onder koren zit wel eens kaf, en de goede niet te na gesproken,die zijn er ook (denk ik)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 21:45

LIES146 schreef:
Ik ben wel benieuwd wat de achtergrond is van dat je dit zegt. Heb je deze mensen echt in den persoonlijke ende zelve ontmoet? Ik kan me er namelijk echt totaal niets bij voorstellen en heb het ook nog nooit in mn omgeving gezien.

Soms vraag ik mij wel eens af hier, of sommige mensen op een onbewoonde planeet op hun uppie leven.
De geschiedenis boeken nooit gelezen hebben, of van het woordje weeshuis ooit hebben gehoord.
Vondelingen alleen, in de grote stad worden gevonden, en van zwaar verslaafde vrouwen (meisjes) afkomstig zijn.
Verwaarloosde kinderen alleen in achterstandwijken, en bij minder bedeelden voor komen.
Nee hoor, die komen overal voor, misschien wel direct naast je of naast u, en ja ik heb ze gekend, en ja ik ken er nog genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 20:29
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

ANNA415 schreef:
nee Gefrustreerde smiley
gehaktballen hebben met MENSTRUATIE te maken

Heeft dat met de paardensport te maken Smiley die vol vragen zit Men van mennen zal struatie wel iets van gehakt ballen (kouwe) die daar rondlopen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 20:22

STEENTJE178 schreef:
Als mens niet hoor. Alleen het taaltje.
En dat we misschien zeggen waar het op staat, ipv wollige verhalen ophangen. Maar verder......... lijken, nee: zijn we net gewone mensen hierzo Knipoog smiley

Precies......... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:59

STEENTJE178 schreef:
Tsja, apart verhaal.
Overigens alleen in de Telegraaf verschenen, op 8 juni 2010.
Gelukkig al weer ff geleden.

Fijne, maar ook maffe mensen heb je overal. Ook in Fryslân.
Maar volgens mij zijn we hier niet meer maffer dan in de rest van Nederland. Eerder nuchter, erg eerlijk, oprecht, recht door zee, trouw aan principes etc. (alhoewel ons taaltje misschien wat vraagtekens oproept bij Nederlanders Knipoog smiley)
Dit gezapige Telegraafverhaal staat daar wel erg haaks op, en neem het dan ook niet serieus.

Nou ja Steen Smiley die vol vragen zit een tikkeltje (veel) anders zijn ze daar natuurlijk wel... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:44

LIES146 schreef:
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had.

On topic: ik vind het een vreemde manier van omgaan met bijstandsvrouwen. ook een hele oppervlakkige manier trouwens. het toeval wil dat ik wél og niet zolang geleden iets soortelijks heb gedaan. Maar dan dus totaal niet met al doel om een rijke man aan de haak te slaan, maar voor mezelf, om uitmn eigen schaduw te komen na ene hele moeilijke perode. Naar de visagiste geweest om mezelf op een normale, niet-dellerige manier op te leren maken. Met een kledingcoach wezen shoppen om mijn garderobe sterk te verfrissen. En als latste naar de kapper. Maar dat heeft ook met zelfvertrouwen en voor jezelf willen zorgen te maken. Daarom vraag ik me ook af of het project van het artikel gaat slagen. je kan een uiterlijk tot een bepaalde mate verfraaien. Maar als dat niet op gelijke hooge staat met een innerlijk zelfvertrouwen, voor jezelf uit durven en willen komen, dan is het een luchtballon waar ook die rijke mannen best wel doorheen gaan prikken.

Precies......... wat die opmerking betreft, die ik gezet had........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:39

WILLEMIJN232 schreef:
Gerrit, wees eerlijk, het is toch een raar verhaal.....? Welk zelf respecterende vrouw doet nu zo iets en laat zich zo minderwaardig behandelen? En het is ook nog eens ouderwets, want een beetje vrouw heeft tegenwoordig een eigen inkomen en is niet afhankelijk van de mannen in Dongeradeel of whatever.........

Willemijn, die gaat maar niet met Friese mannen daten want dan moet ik eerst naar de beautyfarm, kleurenanalyse enz.... Niets van je bent goed zoals je bent....... Engeltje smiley

Precies Willemijn, het is zo,n malloot verhaal, dat serieus reageren al één moeite te veel is Engeltje smiley
Ben vaak genoeg in Friesland geweest, en heb daar geen abnormaal of normaler persoon waar genomen dan hier, hoewel Gefrustreerde smiley
(uitzonderingen daar gelaten Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 14:30

VISSER278 schreef:
Vind ik wel héél kort door de bocht om zomaar te zeggen dat een klik met de kinderen in veel gevallen ver te zoeken is . Mij lijkt het een zeer belangrijk iets dat als je voor een toekomstige partner kiest dat de kinderen die er zijn ook meetellen .
Ik zal niet zeggen dat iemand dan een vader of moederrol moet gaan invullen , maar gewoon goed en leuk met de kinderen kunnen omgaan is m.i. wel iets heel belangrijks .

Ja maar dat bedoel ik ook, maar er zijn er, die zelf kinderen hebben, die een goede relatie, met een toekomstige partner belangrijker vinden.
Die zelfs zo ver gaan, een andere oplossing voor de kinderen willen zoeken, als het met de nieuwe partner niet klikt met de kinderen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 74 Volgende
Pagina 18 van 74