Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:25
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
SHANITA130 schreef: | JOL: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... ???
maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...
???
Shanita: Was mijn zoveelste reactie naar een post van Roady. Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:01 |
Oke nu ben ik echt heeeeeeel blond ben de draad compleet kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:01
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zit in lotgenoten groepen voor getraumatiseerde ooit evangelische.
Mensen die net als ik niets van bijbel of geloof afwisten en die allerlei angst en schuldcomplexen werden aangepraat, met name met vergeven. En dreigementen met de hel. Maar ik begrijp wel dat jij dat niet snapt....ja, ik kan me vergissen in mensen. |
Ik snap je nu even totaal niet Shanita! Wil je nu zeggen dat je je vergist in Jol die jou zo vaak heeft bijgevallen en geholpen, in de zin van eye-openers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:46
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jaloers op een blauwtje??? |
Troost je Frank die snap ik ook nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 16:45
Onderwerp: Wokken
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Sorry, maar dat was toch jou koosnaampje?
Ik zal het niet meer zeggen Erika! |
Owwww is het een koosnaampje, tja dan is het wat anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:47
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat zeg ik niet Kaatje!! |
Gaan jullie nu allemaal mijn naam verbasteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:45
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LIES146 schreef: | Ik heb een aangepaste dagplanning vandaag.. Zoonlief kwam met 39 graden koorts z'n bed uit. Hij kijkt al een week uit naar het carnaval vanmorgen op z'n school,dus in plaats van met heet leerlingenvervoer heb ik hem gebracht en twee uur later weer gehaald zodat hij het toch een beetje mee kon krijgen. noodmedicatie voor z'n epilepsie voor de dag gehaald want hoge koorts is wachten op.. Die bleek over datum dus nieuwe bestellen en halen. Studieonderzoek waar hij aan meedoet opbellen en op de hoogte stellen en nu t menneke rustig proberen tte houden. Slapen en in bed liggen lult niet, want dat "hoort niet" Je zal maar autistisch zijn Inmiddels 39.6. Vooruit maar weer allemaal.. |
Vervelend joh sterkte ermee!!
Met mn zus naar de arboarts geweest pfff kon niet dichterbij blijkbaar... en toe door boodschappen gedaan... Kom ik thuis hele huis schoon Lief he zo'n moeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een blauwtje??? Vertel eens wat meer. Begin bij het begin. |
Mr. Frank voor al uw relatie problemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:40
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Erica ...ik was een lange tijd mijn pijl en boog kwijt ...maar gelukkig is hij weer terug ...haha |
Ten eerste is het Erika ten tweede ben jij amor dan schiet eens een keer de goede kant op aub
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:39
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Gaan we proberen om mij om te kopen Bert?
Voor dat geld kunnen we een weekendje uit! |
Wil jij nu een heel weekend weg met Bert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:48
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ROOS575 schreef: | welke taal studeer jij??? |
Studeer geen taal das het probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:44
|
|
|
ROOS575 schreef: | Waaro? Bij de voice kids soms? ik vond ze vandaag zo schattig |
NAh laat ik het maar gewoon op zangkoor houden 6 april concert dus even hard oefenen nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 22:42
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Misschien.. een cursus hoe ga ik om met vrouwen een idee Carien |
kijk aan Leonard is weer ontwaakt en nu wil die ook nog een cursus en wokken Wauw zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:24
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel nee, jij niet alleen, dat doen ze hier allemaal de meeste zijn hier blond gekomen maar inmiddels grijs Ik niet, maar verschil moet er zijn toch |
Tja met een badmuts ken weinig haar zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:24
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Je zou niet durven toch Ik heb niet veel gedaan maar ga zo lekker zingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:22
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROOS575 schreef: | 4 halen en 1 betalen???? |
één voor Josina één voor Roos één voor Erika
ach nog 1 in de aanbieding hihi wordt hier melig van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:20
|
|
|
JETBROEK719 schreef: | Dat is juist het grappige, ik heb dus alleen maar een leeftijdsindicatie gegeven en verder niets. Ik voldoe hier gewoon niet aan de eisen van anderen. |
Dat is wel heeeeeeeeeeel vreemd geen mannen in jou leeftijdscategorie heelllllllllllllll vreemd je zou denken dat cm weer eens niet goed werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Voel jij je nou niet schuldig Joop? Die leuke dames hebben zich er zo op verheugd op het etentje, zeggen ze dan!! Volgens mij wilden ze jou graag ontmoeten!! En ik bemoei mij dr maar een klein beetje mee, ik wil dat iedereen het gezellig heeft, ook jij!! |
Snap dat dan Joop ze had gewoon ook willen komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...tuurlijk geloof ik dat...elke dag krijg ik tientalle mails waarin ik geprezen word om mijn normaal-zijn |
Whahaha zot dadde ge bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:14
|
|
|
JETBROEK719 schreef: | Nu ben ik natuurlijk niet helemaal dom of naief. Natuurlijk snap ik ook wel dat die score hier niets voorstelt. En ik begrijp ook dat niet iedereen even goed kan verwoorden wat hij of zij wil zeggen maar toch over een prima stel hersens kan beschikken. Het is niet zo dat ik ongeduldig ben en volgende week de liefde van mijn leven gevonden wil hebben. Ik ben dit onderwerp begonnen, gewoon om even te lachen over hoe maf zo'n site in elkaar steekt. Dus neem me niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet! |
Ik zal je niet serieus nemen maar begin me wel af te vragen wat jij wel niet allemaal hebt ingevuld om totaal geen match te hebben Enne welkom op cm ook al match je met niemand lees forum en je ziet dat de gekste dingen gebeuren He Petra en Berendjan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan ben jij net als ik de enigste normale op deze site... ...gaan we dan nu eens wokken? Alleen wij 2...We zeggen niets tegen de anderen |
Hij geloofd het zelf nog ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PETRA373 schreef: | weet je zeker dat het aan de wegen ligt en niet aan jou heb daar toch zo mijn twijfels over hoor frank |
Nah Petra snap dat dan toch.... hoe kan het nu aan Frank liggen die is zo slim en bijdehand Die wegen in Nederland zijn gewoon niet ingesteld op een belg
Sorry Frank kon effe nie laten nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb zenuwen...je weet wel waarom |
Mogen wij ook weten waarom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 14:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | tegen de 50??? Hij is net 45 enne de midlifedinges is rond je 40ste...ik heb er nooit last van gehad |
Volgens mij zit jij er momenteel middenin anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:46
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou bedankt voor de informatie cool ik kan ook wel een scheet laten en heb 100 andere dingen, |
Nah volgens mij hebben we een aardig koppel bij elkaar zo Ze laten beide lekkere rufters zo te horen geven beide elkaar de schuld.... nah zit wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:57
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld |
hij is leuuuuuuuuk haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg klaagtreezebees...wat heb je eigenlijk gedaan vandaag? Mij hoor je toch nooit klagen... |
Ehh moet ik aan uwes verantwoording afleggen Genoeg gedaan vandaag en daar doe je het maar mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:07
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
CORNE927 schreef: | Erika, je zult het zo niet bedoelen, maar wat je zegt komt nogal denigrerend over. Daarvoor heb je.....en nergens anders voor dus?!
Als je nou zegt; man en vrouw hebben elkaar gewoon nodig dan klinkt het al wat positiever |
Het was idd als grapje bedoeld!! En was zeker niet denigrerend als je meerdere bijdage's van mij leest dan zal je snel tot de conclusie komen dat ik zo absoluut niet ben dus sorry als het zo over komt!
Enne staat een knipoog achter he die zet ik er niet voor niks
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 6 februari 2013, 16:08
|
|
Naar boven |
|
|