ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 45 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 21:05
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

Griekse aflossing:

Een Nederlander komt in Griekenland tijdens de Euro-crisis najaar 2011. Wil wel even van tevoren de hotelkamer inspecteren of deze wel schoon e.d. is.

'Maar meneer, dat zijn wij zo niet gewend, hoor', zegt de manager. 'Nee, misschien niet maar zo'n Euro-crisis zijn jullie toch ook nooit eerder tegengekomen'!

'Vooruit dan maar: 1 uur maar wel €100,-- borg'!

Manager toch wel blij daar hij nu de schuld van €100,-- aan de slagerij kan afbetalen, hetgeen hij gelijk doet. Slager blij daar deze ook 'n slordige €100,-- schuld had aan de garage voor onderhoud bedrijfsauto. Garagehouder blij daar deze nog €100,-- voor zijn zakendiner aan het hotel moest betalen en doet dit óók direct aan deze hotelmanager.

De Nederlandse 'gast' komt na dat uur weer naar beneden en ziet af van de hotelkamer. 'Hier is uw €100,-- weer terug, meneer'. antwoord de hotelmanager (met een opgeluchte stemming).

"Schulden voldaan" van drie Griekse zakenmensen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:43
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?

THOMAS968 schreef:
[i]De Bijbel in straattaal. Ik las dit verhaal en natuurlijk weet ik ook wel dat dit niet de Statenvertaling is. In hoeverre is het goed jongeren uit de grootstedelijke milieus met deze taal te bereiken? Bedenk daarbij dat de meeste mensen hier met een kerk of gemeente zijn opgevoed, waarbij het kennismaken met Gods Woord vanzelfsprekend was. Dat is nu in de verste verte en met de meeste jongeren niet het geval.......................
Je kunt \'De torrie van Mattie\' vanaf half november kopen als boek (9,95) of gratis luisteren als MP3. Bij elk verhaal in het boek is er een explanation, zodat je echt begrijpt wat Jezus bedoelt.

De tekst is, behalve de cursieve inleiding, genomen van het Web en dus niet van mij.

Thomas

Waarom er naar luisteren...voor ons niet te begrijpen!
Waarom niet eentje kopen en deze, als je eens naar één van de grote steden gaat, weggeven aan een straatjongere...deze zal niet weten wat hem/haar overkomt als ze zien dat iemand de moeite heeft genomen zich te verdiepen in zíjn taal!
Telefoonnummer van iemand uit de evangelisatie van die grote stad erin leggen.....wie weet.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:35
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?

Misschien zou het zinvol zijn geweest om, alvorens dit topic te openen, even een korte motivatie van het NBG e.a. op te vragen.
Ook hiervoor geldt m.i. wat het hart achter uitgave van deze vertaling is.
Als er ook maar één persoon hierdoor de Here Jezus zou mogen leren kennen dan is het toch al dubbel en dwars de moeite waard??

Er is helaas in de grote steden een enorme ghetto-vorming waar 'slang' de enige taal is. Dit zijn veelal kinderen van immigranten....dus een gigantische kloof met de gewone maatschappij.

Het lijkt me heel erg oneerbiedig, om buiten de evangelisatie onder deze jongeren om, deze Bijbel te gebruiken.

Nogmaals...de motivatie van waaruit de Bijbel gebruikt wordt is voor mij van het uiterste belang.

k Zal zelf eens proberen of ik het NBG aan kan schrijven en hun vragen naar hun motivatie om deze vertaling uit te geven.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 12 november 2011, 16:47
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:47
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

THOMAS968 schreef:
Is dat macaroni met goudkorrels en te jonge dames als disgenoot? .......................................
Thomas, pizza vandaag want ik heb geen zin in koken na een dag vergaderen - of wat daar voor door moet gaan.

Pasta carbonara a la Berlusconi! Cartbonara komt van corbone en dat betekent kool, dus een pasta van armoe met spek, ei en als het meezit een stukje parmazaan ......de jonge dames zijn het toetje vrees ik.... Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 12 november 2011, 15:54
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 12:33
BerichtOnderwerp: Off topic gaan.

Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 10 november 2011, 13:26
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 12:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/e1NAmBAbOTM
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 12:29
BerichtOnderwerp: Het weer

JOSINA022 schreef:
Nou dan weet ik niet wie die berekening gemaakt heeft, maar er klopt geen fluitekruid van...het is hier toch echt grijs en mistig. Gefrustreerde smiley

Nee, die wetenschappelijke redenering klopt niet, 't is hier ook triest, mistig, grijs en grauw.......zelfs onnoemelijke bakjes troost helpen niets..... Gefrustreerde smiley ...waar is een beetje vrolijkheid te halen....misschien in een leuk melodietje...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 10 november 2011, 19:00
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:57
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.

CHATULIEM619 schreef:
Het begrip verbond is bij jullie heilig. Lees maar een 2 Kor. 3. Daar wordt het nieuwe verbond het verbond met de Geest genoemd.

Toen Jezus zich liet dopen, was de boodschap er al wel. De boodschap van bekeert U. Johannes was de grondlegger van die boodschap, Jezus liet met Zijn doop zien, dat Hij die boodschap overnam. En die boodschap geldt nog steeds voor ons als belangrijkste opdracht: bekeert u en laat u dopen. In deze boodschap wordt het verbond niet genoemd, en Jezus zelf maakt de boodschap persoonlijk.

Nou, dat weet ik allemaal zo niet. Toen de Here Jezus zich liet dopen, daalde de Heilige Geest op Hem neer en werd hij dus, ná de doop door onderdompeling gedoopt met de Heilige Geest, tezamen met de verklaring van de Vader dat de Here Jezus Zijn geliefde zoon was waar Hij blij mee was.

De Here Jezus was al wel besneden én dus een verbondskind, waarom had Hij de volwassendoop dan nodig? En de uitstorting van de Heilige Geest?
Mijns inziens toch de inzet van een NIEUW VERBOND.....

Allemaal feiten.....terug te lezen in de Bijbel. Als je consequent bent in het denken dat de besnijdenis, de kinderdoop en de volwassendoop in feite niet uitmaken, maar enkel een teken zijn, waarom was de besnijdenis voor de Here Jezus dan niet voldoende? Hij was toch al opgenomen in het verbond? Waarom zou Hij zich 'opnieuw' in het oude verbond laten opnemen? Waarom werd de Heilige Geest pas op Hem uitgestort na de doop????
Als je consequent wetenschappelijk denkt...... Smiley die vol vragen zit ....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 10 november 2011, 12:22
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:43
BerichtOnderwerp: Storingen

RENATE619 schreef:
Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van Smiley die vol vragen zit

Dus nu moet jij weer een reactie naar de redactie versturen, waarin je in je reactie aan de redactie aangeeft dat de reactie van de redactie niet helpt, omdat je geen andere browser hebt...en dat, terwijl de redactie in haar reactie op jouw reactie aangeeft dat ze werken aan het probleem.... Gefrustreerde smiley .. In je reactie aan de redactie dan wel vermelden dat je in een volgende reactie van de redactie een duidelijker reactie wilt hebben... Geschokte, onthutste smiley ....vervelend hoor...zulke reacties van de redactie...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 10 november 2011, 09:50
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 16:05
BerichtOnderwerp: BZV Topic

MARIO216 schreef:
Er is momenteel een brief naar de KRO.

Dát is nou nog eens attent van je.....!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 18:58
BerichtOnderwerp: Erfzonde

HANNAH810 schreef:
dat overtuigen van zonde is dus wel nodig, annette; dat geeft toch aan dat die kennis na de zondeval niet meer standaard aanwezig is?
(de hele tekst luid overigens; Van zonde, omdat zij in Mij niet geloven;
En van gerechtigheid, omdat Ik tot Mijn Vader heenga, en gij zult Mij niet meer zien; van oordeel, omdat de overste dezer wereld geoordeeld is.)

je hebt wel gelijk, dat "we een heel eind kunnen komen". het proces dat over het algemeen heiligmaking wordt genoemd; namelijk dat je graag wilt leven tot eer van God; zo heilig mogelijk, maar je geeft daarnaast zelf al aan, dat dit proces niet in dit leven afgerond wordt.

Ja, dat ben ik helemaal met je eens, Hannah!!!
Maar in sommige kerken denken mensen, dat ze door twee maal per zondag naar de kerk gaan en zich aan de wet houden (zie Calvinisme topic) gered kunnen worden,
maar de wedergeboorte door de inwoning van de Heilige Geest is toch nodig. En die wedergeboorte moet wel in dit leven plaatsvinden....en daarna komt de heiligmaking, zoals jij het zo mooi zegt....door het overtuigen van de Heilige Geest. En dit proces wordt inderdaad pas afgerond in het hiernamaals.
Maar ik weet zeker, dat jij dat ook wel zo ziet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 14:18
BerichtOnderwerp: Erfzonde

HANNAH810 schreef:
chatuliem;
nee, er verandert aan de neiging tot zondigen niets, door de kinderdoop.

momo,
de erfzonde komt niet door de kennis van goed en kwaad, want juist die kennis is onvolmaakt geworden door de zondeval, door de zonde.
door het eten van de boom (de zonde) is de volmaakte relatie tussen God en mens weg, waardoor we dus ook niet meer volmaakt Gods wil doen.
om het in wat dogmatischer termen weer te geven;
we zijn het "beeld" van God kwijtgeraakt, dus geen volmaakte mensen meer, en dus hebben we een zondige aard.
dat is de basis van denken van de reformatorische kerken. pas ná dit leven is dit hersteld.

Het is toch zo, dat als je tot geloof komt, de Heilige Geest in je hart komt wonen?
Waar onze eigen natuur bedorven is door de zondeval is Hij het nu toch, die overtuigd van zonde oordeel en gerechtigheid?
Ik denk dat we dus al een heel eind kunnen veranderen, en dat niet pas in de eeuigheid hoeven te verachten....alleen zal het dan wel volkómen hersteld zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 14:07
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/lb0dBVWozRo

knock, knock....who's there....Lachende smiley...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 7 november 2011, 14:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 10:26

Nog een aanvulling op de uitleg van het woord 'baptizo',
een citaat, helaas in het engels, k zal proberen er later een vertaling aan toe te voegen.

The New Testament Greek Lexicon
Original Word Word Origin
baptiz? bap-tid'-zo

Not to be confused with the word bapto. The clearest example that shows the meaning of baptizo is a text from the Greek poet and physician Nicander, who lived about 200 B.C. It is a recipe for making pickles and is helpful because it uses both words. Nicander says that in order to make a pickle, the vegetable should first be 'dipped' (bapto) into boiling water and then 'baptised' (baptizo) in the vinegar solution. Both verbs concern the immersing of vegetables in a solution. But the first is temporary. The second, the act of baptising the vegetable, produces a permanent change. When used in the New Testament, this word more often refers to our union and identification with Christ than to our water baptism. e.g. Mark 16:16. 'He that believes and is baptised shall be saved'. Christ is saying that mere intellectual assent is not enough. There must be a union with him, a real change, like the vegetable to the pickle! Bible Study Magazine, James Montgomery Boice, May 1989.
Translated Words
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 16:33

Zou er een reden zijn, waarom er in het grieks het woord baptizo (onderdompeling) gebruikt wordt?
De diepere betekenis van 'baptizo' is de volgende.
Het is te vergelijken met bijv. een wit katoenen lapje, wat in inkt gedompeld wordt en er helemaal inktblauw uitkomt.
In de Russisch Orhtodoxe kerk worden babies gedoopt door de onderdompeling.....het maakt dus misschien niet uit wannéér je 'ondergedompelt' wordt?
Tezamen met Romeinen 6,7 en 8 en het feit dat we in een gebroken wereld leven is het misschien een teken voor de voor ons onzichtbare wereld, waar in Efeze 5 over gesproken wordt. Daar wordt genoemd, dat we niet vechten tegen vlees en bloed maar tegen machten van de duisternis.....

Ook Jezus zelf heeft zich laten dopen door de onderdompeling.

Nog een aanvulling op de uitleg van het woord 'baptizo',
een citaat, helaas in het engels, k zal proberen er later een vertaling aan toe te voegen.

The New Testament Greek Lexicon
Original Word Word Origin
??????? from a derivative of (911)
Transliterated Word Phonetic Spelling
baptiz? bap-tid'-zo

Definition
to dip repeatedly, to immerse, to submerge (of vessels sunk)
to cleanse by dipping or submerging, to wash, to make clean with water, to wash one's self, bathe
to overwhelm
Not to be confused with 911, bapto. The clearest example that shows the meaning of baptizo is a text from the Greek poet and physician Nicander, who lived about 200 B.C. It is a recipe for making pickles and is helpful because it uses both words. Nicander says that in order to make a pickle, the vegetable should first be 'dipped' (bapto) into boiling water and then 'baptised' (baptizo) in the vinegar solution. Both verbs concern the immersing of vegetables in a solution. But the first is temporary. The second, the act of baptising the vegetable, produces a permanent change. When used in the New Testament, this word more often refers to our union and identification with Christ than to our water baptism. e.g. Mark 16:16. 'He that believes and is baptised shall be saved'. Christ is saying that mere intellectual assent is not enough. There must be a union with him, a real change, like the vegetable to the pickle! Bible Study Magazine, James Montgomery Boice, May 1989.
Translated Words

Ik heb er ook strijd mee gehad, maar het ordt me steeds duidelijker.
Gewoon feiten!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 2 november 2011, 09:41
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 19:04

CHATULIEM619 schreef:
Daar begin ik meteen tegen te steigeren. Alle vertalingen die nu verschenen zijn zijn gebaseerd op de grondteksten Grieks/hebreeuws en Aramees. En ik vind de NBV veel correcter qua vertaling dan de Statenvertaling, maar dat heeft ook heel sterk te maken met de visie op vertalen....

Steigeren mag natuurlijk, maar in dit topic gaat het over de doop.
Baptizo betekent gewoon 'onderdompeling'.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 16:50

GERRIT084 schreef:
Ik vind al die nieuwe belevingen en vertalingen maar niks.

Het is juist geen nieuwe beleving of vertaling.

De Statenvertaling is de oudste en de beste vertaling. En de Statenvertaling is vertaald uit grondtekst. Het woordje 'baptizo' staat zo in de grondtekst, het grieks. Gewoon een wetenschappelijk bewezen feit. Niets nieuws aan.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 30 oktober 2011, 19:50
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 16:47

PIETER619 schreef:
Heel wat stof tot schrijven over dit onderwerp.

Ik maak mij er geen zorgen over omdat ik gelukkig niet hoef te bepalen wie er wel bij God hoort en wie niet. er is maar één manier om in de hemel of op de nieuwe aarde te komen, Jezus is de weg. dus de doop is niet de redding maar of men Jezus daadwerkelijk aanvaard heeft

Als Satan wist, wat voor gigantische nederlaag hij heeft geleden door de kruisiging van Jezus op Golgotha, had hij er voor gezorgd dat het niet was gebeurd.
Jezus is in het dodenrijk geweest en dat was niet zonder reden neem ik aan. wat heeft Hij daar gedaan, was het ook om daar te verkondigen wie Hij was en zo de zondaren die er voor Hem waren gekomen ook nog een kans te geven?

De almacht van God kunnen wij niet bevatten, maar wat gebeurd er als een ieder weet wie Jezus is, gelijk geschreven staat dat een ieder de Geest ontvangt zelfs zij die nog nooit van Hem hebben gehoord.

Letwel dat men dan nog steeds wel een eigen keuze moet maken of je een kind van God wilt zijn.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 10:42

THOMAS968 schreef:
Dit gaat wat ver. Toen ik gedoopt werd, zal ik een paar weken geweest zijn. Mooi feest voor de familie, Beppe helemaal vertederd en zo. Ik kende als babysmurf waarschijnlijk als grootste verlangen de melk van mijn moeder. Mijn ouders hebben zich echter wel aan de doopbelofte gehouden. Ik kan het me niet herinneren maar ik ben er zeker van dat ik niet aan jouw eis voldeed.

Thomas, ben ik nu niet gedoopt?

Feiten: de doop is een teken, ingesteld door de Here Jeuzs.
het teken dat je samen met Jezus gestorven en opgestaan bent.
Het woord 'baptizo', dat in het N.T. gebruikt wordt betekend 'onderdompeling'! De doop door besprenkeling is nergens in de Bijbel te vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 09:21

JOLAN931 schreef:
Jullie gaan zelfs nu off topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Annette050: al sta je er zelf dan niet op,wat ik altijd een beeetje jammer vind, ik vind je profielfoto wel heel mooi!

Bedankt, Jolan!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:26

MARRY942 schreef:
Maar wel "vet-gaaf-makkelijk"! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

....en vet-gaaf-lekker.... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:35

ERIKA129 schreef:
Deze wel dan? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Neu, deze arts maakt zich alleen druk om de afbetalingen van zijn huis..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 12:13

MARRY942 schreef:
Ik knal vanavond wel effe een saucijzenbroodje in de oven....heb het effe gehad Zieke smiley

Geschokte, onthutste smiley Marry.. Verraste, verbaasde smiley ...da's te VET.... Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 27 oktober 2011, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 11:16

CROSSROAD317 schreef:
Gaat jouw huisarts dan dáár off-topic

Kom je met een verstuikte enkel en ga je weg met een ingepakte zeurzak ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Míjn vorige huisarts is nog nooit on-topic geweest......

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 27 oktober 2011, 11:53
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 21:41

MARISKA601 schreef:
Het valt mij de laatste dagen erop dat er mensen offtopic gaan.
Terwijl ze zelf soms klagen dat er off topic gegaan wordt.

vin 'k écht niet kunnen.....'t moest niet mogen..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 21:40

CROSSROAD317 schreef:
Gaat jouw huisartsdáár dan off-topic

Kom je met een verstuikte enkel en ga je weg met een ingepakte zeurzak ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ligt eraan wat je zegt natuurlijk.....
'als ik híer drukt doet het dáár zeer .... Clown smiley ...lol
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:47
BerichtOnderwerp: Hersenoperatie op tv

MARIO216 schreef:
Zo dadelijk is er op tv live een hersenoperatie te zien. Is dit ethisch verantwoord. Of het kan, vind het net zo als het programma de bevalling waar ik niet naar kijk. Maar ben wel nieuwsgierig hoe het gaat.

k Vind het raar, reality t.v. heeft zijn grenzen.
Dit is voor kijkers sensatie, terwijl het voor die man heel anders is.
Ook raar dat de opererende artsen tijdens de operatie vragen kunnen beantwoorden...hopelijk heeft die man een koptelefoon op met een rustgevend muziekje.
Een bevalling vind ik ook verkeerde reality t.v.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 07:59

YELNIN491 schreef:
sttttt Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond wil ik nu nog niet weten Lachende smiley

niet alle katten doen zulke dingen hoor, mijn witte kat doet zoiets niet....da's, denk ik, beneden haar stand.... Knipoog smiley ....en de meeste katten denken dat ze van hoge komaf zijn.... Engeltje smiley

don't worry...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:28

YELNIN491 schreef:
Ja, snap dat die boskat liever het vlees had dan een patatje Knipoog smiley

haha...we spreken elkaar wel weer als jouw lieve kitten ook deze streken gaat uithalen...... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:00
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???

EASYGOO551 schreef:
Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.

Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware " Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein.
sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel !

Dankjewel voor deze reactie....wat bedoel je met het door mij vet weergegeven gedeelte?
Als iemand je niet gelooft houdt het toch op?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 45 Volgende
Pagina 18 van 45