Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:59
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ze ook, zij heeft Alzheimer gekregen en daar heeft haar man een prachtig boek over geschreven.....kom zo gauw niet op de naam van die man.... |
John Bayley De bezige bij
En een engelstalige link uit Wikipedia over John Bayley
Ja, er zijn zoveel goede boeken en films die kan je nooit allemaal zien en lezen in één leven
Je zal een keus moeten maken
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 juli 2012, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ze ook, zij heeft Alzheimer gekregen en daar heeft haar man een prachtig boek over geschreven.....kom zo gauw niet op de naam van die man.... |
John Bayley
Ja, ik heb de link van Wikipedia er even ingezet, ja , ik ben gek op alles wat te lezen is en goed is en ook verfilmingen en films!
Ja, ik ga om met een verzamelaar van oude en goede nieuwe films, meeste nieuwe films is crap, uitzonderingen daar...en goede oude en nieuwe boeken...
Dus ja, die interesse is op mij overgekomen
Dat is echt ongelofelijk, ja die man is boekhandelaar die weet echt elke titel, uitgeverij, auteur etc. uit zijn hoofd. Ook hetzelfde bij films, alle regisseurs, acteurs, actrices, spelers, producenten etc.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 juli 2012, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Shanita, Iris Murdoch zei dat zo mooi: liefhebben leer je door lief te hebben...........vind ik altijd nog een prachtige quote.... |
Ja, dat is het zeker mooi...oefening baart kunst he, ik zal dr even opgoogelen zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 22:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je nu er eens van uitgaat dat ik geen mens veroordeel, laat me maar eens in mijn bijdrages zien dat ik ze veroordeel, misschien begrijp je dan beter mijn standpunt. En tussen liefhebben en lief doen zit in mijn ogen een heel groot verschil. Lief doen is voor een heel groot gedeelte eigenbelang en egoïstisch van aard..... |
Quote: | En tussen liefhebben en lief doen zit in mijn ogen een heel groot verschil. Lief doen is voor een heel groot gedeelte eigenbelang en egoïstisch van aard..... |
Nou, ik kan alleen maar lief doen als ik lief heb....anders gaat dat niet!
Niets met egoïsme te maken juist niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:33
Onderwerp: Jezelf zijn.
|
|
|
PETRA944 schreef: | En wat is het nut ervan om dit te vermelden? fijn heide, je toch nog een beetje deelneemt aan het forum |
Hai Petra
Willemijn geeft een knipoogje
Ben nog steeds zo blij met je bijdrage Petra!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:29
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee! Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk..... Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor! Nu eerst de krant en een glas rode wijn....... |
O, wat lijkt mij dat héérlijk, zo twee kleine meisjes. Ja, ik heb weleens opgepast op de kleintjes van een vriendin, dus ik weet er wel wat vanaf...Het is grappig hoe je het verteld
Maar ja, ook vermoeiend
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Voor iemand die geen deel meer neemt aan het forum ben je toch nog wel vaak aanwezig Heide.... Heb er geen last van maar valt me gewoon op...... |
Hij heeft zich bedacht, denk ik
Vind het wél fijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 19:09
|
|
|
Quote: | chatuliem: En idd, de bijbel is duidelijk wat betreft homofilie |
Vind de bijbel daar helemaal niet duidelijk over zie vorige posting(s).
Dát bedoel ik juist.....
Het zou mijn keuze ook niet zijn, en dat zeggen homo's ook over het andere geslacht... ken ze wel, en die ik ken vooral sommigen homo's zijn zó grappig vol met gevoel voor humor, nou dat vind je niet zo snel bij hetero's hoor!
En...de humor is zoals alle goede dingen uit God...humor in het leven iz zooo belangrijk!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:41
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
Frank aan de VA...LI....JUM.... ???
Kijk je daar wel mee uit, Frank, voordat je het weet ben je verslaafd hoor!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 16:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Weet je wat, we gooien meteen de heiligheid van het huwelijk aan de kant en vergeving enzo, want dat is zo lastig. Het staat weliswaar in de Bijbel maar dat is zo'n verouderd boek, dat moeten we toch maar niet serieus nemen. Wij kunnen zelf wel bepalen wat we belangrijk vinden, die Bijbel is toch maar geschreven door een aantal naieve mensen die lang niet zoveel wisten als wij.... |
Ahum...Wie is in dit geval 'we' ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:50
|
|
|
[quote=PETRA944]theorie en praktijk, in de praktijk zo moeilijk, ook al weet je het wel, het begin is de theorie, en dan toepassen in de praktijk. Ja, idd. Het begin is moeilijk, maar ja, oefening baart kunst, ja hoe vaker je iets doet wat best moeilijk is hoe makkelijk het gaat en hoe beter je het doet. Gaat voor alles op, stoppen met roken, snoepen, schilderen, huishouden, op tijd de deur uit om te werken etc. IK had die tekst niet voor niets met grote letters in me keuken ogehangen,zodat ik het meerdere keren per dag las, het hielp om het in de praktijk toe te passen. Idd, een erg mooie en zeker wijze tekst!!! "bij mezelf blijven" én "Wat wil ík". slim hoor, om dat ergens in het zicht op te hangen, ja, dan word je er nog veel meer bij bepaald...
mezelf zijn, als mensen problemen er mee hebben hoe ik ben, is dat hun probleem,niet die van mij. Jahaa, zo is dat.. als iemand bij mij iets afzegd, zeg ik altijd heel hartelijk van nou meid, ik begrijp je volkomen, doe maar lekker rustig aan en ik hoor het wel als het weer wat beter gaat en je kan komen". Bijvoorbeeld zoiets dergelijks.
Ach ja, ik had er gisteren even moeite mee, maar ja bij mij werkt 't zo, als ik het opschrijf en ik weet dat anderen het lezen, ja, dan is het een voldongen feit, in dit geval: ik kan niet afspreken voorlopig en vind het vervelend als ik het gevoel heb dat ik dat toch moet doen, om mensen een teleurstelling te besparen, en dat zou me zoveel energie kosten, dat ik helemaal meer nergens aan toe kom, behalve de schijn ophouden...
Ja, en als ik dan zo'n mooie reactie als jij gaf krijg, ja, dan voel ik me veel beter en heb ik weer veel meer moed en zelfvertrouwen, om te zeggen hoe ik me voel en wat ik voel tegen anderen. En dan natuurlijk ook alleen dingen, die ik kwijt wil.
Ik ben ook niet ongelukkig ofzo; ik heb gewoon de behoefte om even alleen te zijn voorlopig, om alles even te evalueren, en op een rij te zetten. en als mensen over mij oordelen, eh es kijken hoe die mensen in het leven staan als ze mijn leven hebben geleefd. ja, es kijken hoe hun zouden doen als ze hetzelfde hadden meegemaakt.. Ik heb iets onthouden, namelijk bij 'De kreet van de week', Djes: Wat wij liefde noemen binnen een relatie(vriendschap) is vaak niets meer dan iemand hebben die zich op een manier gedraagt waar wij ons goed bij voelen. En als hij/zij dat niet doet grijpen we alles aan om macht over hem/haar uit te oefenen en hem/haar te veranderen.
Ja, die neiging hebben sommigen, en die neiging zal ik ook wel hebben onbewust dan natuurlijk. Of anderen doen dat omdat ze dat bijvoorbeeld al jaren gewent zijn en er helemaal niet meer bij stilstaan. Zeker als dat een christen is, dus de wil heeft om dingen naar Gods wil te doen, kan je hem daarop aanspreken, is mijn ervaring.
Ja, ik heb mijn ene vriend nu al 2 keer aan de telefoon gehad, en hij accepteert het volkomen dat ik voorlopig niets wil afspreken. En dát doet mij dan zó goed. Gewoon, ik was duidelijk, zei dat 't niet aan hem persoonlijk ligt, natuurlijk niet, ik heb 't ook bij anderen.
Uitzondering is dus iemand, die 2 minuten van mij vandaan woont op loopafstand, er zit alleen zo'n klein winkelcentrumpie tussen, met een parkeerplaatsie. Ja, en als die ff komt buurten, ja, dan kan ik gewoon na een half uur ofzo zeggen van dat 't me nu ff teveel wordt. Want ja, die zit niet vier uur in het openbaar vervoer om bij me te komen...
en ergens voel ik me soms eenzaam, veel mensen omje heen weten niet hoe het is,hoe het is als je postraumatische stress krijgt, maar dat is anders om ook,je loopt op straat in amsterdam en je komt veel mensen tegen, je ziet het niet aan de buitenkant,maar als we hun verhaal,hun binnenkant zouden kunnen zien, de een is misschien, depressief, de ander is misschien ernstig ziek, de ander heeft misschien net een kind verloren.etc. enfin gewoon wat gedachten.....allemaal mensjes,zoals jij en ik,ieder met hun eigen verhaal.
Ja, dat eenzame had ik wel, dat is weer bij mij genezen...Ik heb wel een heel groot verdriet, dat ik mijn moeder niet zie, en ik hou heel erg veel van mijn moeder...Dat wil ik ook een plek geven, ermee omgaan, de pijn daarvan gaat nooit weg...
Maar idd, je kan je alleen voelen staan, zei ook een begeleider van mij, "een blauwe plek op je arm kan je zien, en een psychische beschadiging niet". Ik kan, ondanks dat vele triggers zijn opgelost, nog steeds getriggerd worden, zomaar onverwachts, door een muziekje op een verkeerd moment, zoiets.
Ja, zo denk ik ook vaak hoor, als ik in de stad loop, van die zou ook wel dit of dat kunnen hebben meegemaakt ofzoiets. En dan relativeer ik weer wat, dat ik niet de enige ben, gebroken wereld enzo.
en wij mensen zijn sociale wezens,worden graag lief gevonden door andere mensen,maar als dat inhoud dat we ons te veel aanpassen aan die mensen om maar lief te worden gevonden,dan verliezen we ons zelf.
Ja, helemaal mee eens. Als men je niet accepteerd hoe je bent en dan met name vrienden, ja, dan zijn het geen echte vrienden. Dan houdt dat lief zijn als je doet wat zij willen ook niet echt veel in... En jezelf verliezen door jezelf niet te zijn is heel erg, net wat Heide zei, dan kan de ander ook nooit zichzelf bij je zijn.
vaak zijn de mensen waarbij je het niet goed doet, ook wel mensen waarbij wat je ook doet, er altijd wel iets is,wat hun niet goed vinden. ha ha volgens mij ligt het aan die mensen....
Haha, ja die heb je ook, wát je ook doet, het zal nóóit helemaal goed zijn, altijd wel iéts aan te merken. Ja, en dan moet je heel goed oppassen, ik bedoel heel goed je grenzen aan blijven geven, dat zegt namelijk veel over hun...En ja, daar heeft God ons ons gevoel voor gegeven, om dat te gebruiken in combinatie met ons verstand, en de geboden en verboden Gods, en de beloften van God natuurlijk.
De een heeft gewoon veel meer grenzen en duidelijkheid en conseqeuntheid nodig dan een ander. Ja, en daar heeft iemand weer zijn intuïtie voor. In ieder geval, samenvattend zou ik willen zeggen: Het is van levensbelang, om je grenzen aan te geven aan vrienden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 15:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | als ik mij zelf niet bent naar de ander toe,kan een ander niet naar mij zichzelf zijn denk ik..
het is geen mening;) |
Precies, wat een inzicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:12
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
Jaaaa, dan kan ik ook meedoen. Ik had hier ruim 2 jaar geleden 1 date. Tevens allereerste date via internet, na een korte relatie zijn wij nu beste hele goede vrienden.
Leuk he? Kan ook me grenzen aageven, ja, tis een hele lieve man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:26
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en toch zal je foto op het profiel mensen er toe kunnen aanzetten om wel of niet contact te zoeken met het oog op kennismaking die naar een eventuele vrienschap - relatie kan leiden...
Iemand die geen foto plaatst heeft daar waarschijnlijk een goede reden toe...maar veronderstel dat iemand zonder foto een goed contact heeft dat naar meer kan leiden...Dat fotoloze lid geeft dan plots wel een foto via de één of andere weg en het is voor de andere partij zo'n afknapper waardoor het contact verbroken wordt ben je meer achteruit dan vooruit... |
Ha Frank, ik had een keer, toen was ik een jaar of 16 en een half, toen werkte ik ergens en toen dacht ik: Wat een lelijke man!!! ja, echt waar.
Maar na een tijdje begon ik de man te kennen, en hij had zo'n tof karakter, dat ik hem zelf na verloop van tijd aantrekkelijk vond...
Alleen, denk ik, mannen kijken veel meer naar uiterlijk, en vrouwen veel meer naar karakter....En dat wordt nog versterkt door de media, tv, reklame. Ben je jong, wat in de allermeeste gevallen dus ook mooi betekend, ja, hehe, dan heb je de mannen voor het uitkiezen...ben je 40, ja, dan ben je geen 16...of 25.....maar 40, fftjes 15 jaartjes ouder....
Kijk, ik zit ff in een periode dat ik ff geen zin heb om te daten, zit in een soort midlife crises. Maar de ervaring leert dat ik daar over enkele maanden uit ben, en ja hoor, dan wil ik wel wat fotootjes neerzetten.
En nu ff niet, ik geniet nu van het schrijven en ook lezen, wijze dingen die jij neerzet, en je humor ook, en Petra met zoveel wijsheid, en dan nog Thomas, die volgens mij de allerwijste is hier. Ja, en dan nog Willemijn, die hele slimme dingen zegt. Ja, en dan Jol, waarvan ik al zoveel heb geleerd. enzovoort.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nature or nurture is een hele oude discussie. Maar geaardheid alleen is geen argument toch? We gaan er toch vanuit, dat hoewel we een zondige natuur hebben, we dat nooit als argument gebruiken om er wel aan toe te geven? Waarom maken we dan voor dit onderdeel een uitzondering? |
Dat doen 'we' omdat 'we' vinden dat een homo zo geboren is en niemand kwaad doet, en ook recht heeft op een leven. Dus 'we' vinden niet dat seks hebben met mensen van hetzelfde geslacht, mits in een setting van een trouw relatie, een zonde is, of toegeven aan zonde is.
Vandaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:06
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
Ik zit hier om te forummen en dat mag ook. Ik heb een keer gehoord van een psycholoog, die toevalig een hele goede vriend van me is (ook homo, dat als je serieus wilt forummen dat je beter een niet zo duidelijke foto kan neerzetten. Dat ze toch wel een indruk krijgen hoe je gezicht eruitziet, maar niet een hele duidelijke fotoshoot.
Dáár kan je beter ff mee wachten als je aan een relatie toe bent.
Zit wat in, denk ik....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 juli 2012, 00:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:51
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik heb in mijn keuken nog steeds staan wat ik ooit geschreven heb; bij mezelf blijven, wat wil ik? dat hielp bij mij ooit om grenzen aan te geven bij mensen, soms knok ik daar ook nog mee met grenzen aangeven, maar lukt steeds beter.
bij jou zijn vroeger heel veel grenzen overschreden, darom is het zo moeilijk omje grenzen aan te geven. herkenbaar iets bij slachtoffers van misbruik. liefs ik ga es opruimen hier, en geniet van je rust. |
Ja, dat zei hulpverlener ook.
Juist omdat men vroeger als kind over mijn grenzen heenging, kan ik ze nu moeilijk aangeven.
Ik weet het wel theoretisch.
Doordat ik reakties krijg voel ik me gesteund!
Bedankt!
Ja, "bij mezelf blijven en wát wil ík?" Heel belangrijk...om daar bij stil te staan...Ik denk dat mensen die niet precies weten waar we het over hebben deze zin niet altijd zullen begrijpen...geeft niet, is wel begrijpelijk..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | goed gedaan,je grenzen aangegeven |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | ben blij dat je er blij mee was. weet je dat al onze haren op ons hoofd geteld zijn? dat houd in dat god, die onverstelbare groote god, die alles prachtig heeft gemaakt, een engel bij ons zet als we gaan douchen, en die telt effe opnieuw, kijkende naar hoeveel haren er in het afvoerputje zijn gevallen. en zo weet god ook alles over jou shanita, hij houd zelfs bij hoeveel haren je hebt... en ben ik ervan overtuigd dat zijn armen heeeel dicht om je heen zijn en je helpt in je moeilijke momenten. koester zijn liefde in de momenten dat je het moeilijk hebt want hij houd heel veel van jou en begrijpt jou. met twijfel of ik dit zal schrijven, maar heb het op me hart om je dit te schrijven. en ik bid voor je . voor steeds meer genezing voor jou. liefs |
Dank je wel lieve meid, doet me goed dit stukje.
En ook je stukje hiervoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:27
|
|
|
Zo Update,
Nou zo moeilijk is en was het dus niet om ff te zeggen van voorlopig geen afspraken, wel bellen.
Tis ook niet dat ik iemand af wil poeieren, juist niet, gewoon begrip dat ik ff voorlopig paar weken of maanden ff niets wil afspreken omdat ik genoeg aan mezelf heb nu.
Ja, ik snap dat die ander dat niet leuk vind, maar tis niet anders....
Moet en wil ff wat dingen doen, uitwerken, overdenken, en op orde krijgen letterlijk en figuurlijk. En Rust...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:22
Onderwerp: Waarom zo moeilijk?
|
|
|
Ik vind het best hoor, als iemand zijn mening geeft.
Bijvoorbeeld dat homo zijn en praktezeren en christen zijn echt niet kan, bijvoorbeeld...
Mijn mening is dat dat wel kan.
So what?
Het gaat mij uiteindelijk of iemand gelooft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Chatuliem vind homofilie iets tegennatuurlijks....dat is wat anders dan dat het ook zo is..... Altijd hebben zaken uit je verleden gevolg en invloed op je relaties dat is niet specifiek bij homofilie denk ik.......Dat maakt wie je bent en vormt je ook in wie je gaat worden...... Ik wordt er een beetje naar van als ik lees over behandelmethoden over homofilie, men komt daar-gelukkig- ook steeds weer van terug......want wie doe je nu eigenlijk kwaad als je homo bent?????? En dan dat flauwe je mag het wel zijn maar niet praktiseren....dat is toch flauwekul????? |
Quote: | En dan dat flauwe je mag het wel zijn maar niet praktiseren....dat is toch flauwekul????? |
Ja, idd. Je mag het wel zijn, maar niet praktizeren....en we houden van de homo, maar al die nare dingen in romeinen zijn wel op hem van toepassing. Kijk ons toch eens nobel zijn, ondanks dat een homo: 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. houden we wel van de homo....
Nee, ik geloof er niets van!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 09:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:36
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
De kaart die Ouweneel gebruikt om te laten zien hoe radioactief de zee is (na metingen van het vliegtuig), is in werkelijkheid een kaart waar het zoutgehalte van de zee zichtbaar wordt.
Dit is toch om te huilen, hoe ver ben je dan...een zoutkaart!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:34
|
|
|
- Het vliegtuig waar Ouweneel het over heeft, zou volgens hem informatie doorsturen naar een grote antenne in de VS. De radiotelescoop in Green Bank ontvangt geen enkele informatie van vliegtuigen, aldus de onderzoekers. De telescoop kan gereserveerd worden door astronomen en bekijkt objecten in het heelal. Het doel van de telescoop bevat onder andere het onderzoeken naar water op de maan, zwaartekracht golven van pulsars, de structuur van ons melkwegstelsel. De telescoop heeft niets met vliegtuigen te maken.
Ja, mijn nichtje heeft gewerkt met die telescopen van de Nasa, om sterren te bestuderen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:24
|
|
|
Ik heb dat filmpje net gezien, schokkend wat een leugens.
Ik zal 't eens aan een nichtje van mijn ex vragen die heeft veel gestudeerd en gewerkt bij de Nasa.
Ik had er gisteren nog eventjes met mijn ex over, de énige die ik echt voor 100% vertrouw van de iets oudere mannen in de christelijke wereld dat is Andries Knevel.(ja, de enige die nu eventjes in me opkomt bedoel ik dan) Gewoon hoe die man doet, kijkt enzo....58% communicatie is via gezichtsuitdrukking, 37% via de toon van de stem, en maar 7% via de woorden zelf.
Waar staat dat ook alweer: zeer weinigen zullen ingaan..?
Eigenlijk goed, ook voor Ouweneel dat dat is uitgekomen, kan tie zich nog bekeren..
En vandaag, ga ik maar es aan mijn eigen zondes denken, wat ik daaraan ga doen.. alhoewel dat zijn meer zwakheden, maar toch...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 08:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:52
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Daar ben ik geen liefhebber van maar: alle tussendoortjes laten staan, geen ballastvoer, vet wat mijden en niet elke avond wijn. Ik wandelde vrij veel maar met dit slechte weer minder. Wel regelmatig zo'n slabakmaaltijd van AH, meer vis en minder (vet) vlees. Het is wat gedoe maar zalm in folie uit de oven is best te pruimen.
Thomas nog vijf kilo en dan ben ik op een gezond gewicht. |
Ik tien klilo, of twaalf...
Zalm in folie uit de oven lijkt me ook lekker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:48
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb net vandaag gezonde zoetjes gekocht, zonder aspartaam........wel een stuk duurder en ik proef geen fluit verschil.....dus zo makkelijk beïnvloedbaar ben ik..... |
Naaajaaa, hoe kan dat dan?
Zoetjes met aspartaam zijn juist de duurste...Die hebben juist niet die nare bittere nasmaak.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 07:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |