Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:21
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ach, de rijpere vrouw heeft ook zo haar charmes.
Eh....of begin ik daar ook al bij te horen |
Je bent een beetje off topic Marijan......komt me geloof ik wel goed uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tja Willemijn, Mario zou je zoon geweest kunnen zijn. |
Leg de vinger nog maar eens even op de zere plek......... Mijn dochter vertelde mij eens: je geest is nog wel jong maar je lijf wordt wat ouder......ook zo'n opsteker........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:23
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Morgen is het donderdag,ja. Dan nog een dagje , dat is vrijdag...en dan is het bijna maandag
Goed lezen Willemijn! |
Je hebt gelijk! Was een beetje te snel met mijn reactie...... Mannen zijn soms wat doordachter he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:21
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | was mijn 2e single die ik kocht volgens mij. Toen moet ik ergens 12 zijn geweest |
Ik voel me toch wel een beetje oud nu...... ik kom nog uit het Dave Berry en het Monkees tijdperk......(toen was ik rond de twaalf) die staan niet eens op You tube........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , zover ben ik niet van huis geweest. Ben vandaag niet verder geweest dan de slaapkamer van mn zoon. Vandaag zn kamer behangen , nu lekker klaar. Morgen spulletjes terug zetten/ ophangen. Lekker voldaan gevoel. Dan nog een dagje en dan is de vakantie weer verleden tijd. |
Moet jij op vrijdag weer beginnen met werken? Nou ja, heb je wel weer gauw weekend......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 20:01
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik weet het niet zeker, dus ik wil niet roddelen... maarre... het schijnt (onbewezen feit dus, als het ware)... dat Eucalypta en Zinga gelijkertijd hun bezembrevet gehaald hebben. Maar nogmaals... ik ken dat niet bewijzen!! |
Dan blijft het HET geheim van CM..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 19:38
Onderwerp: Gebed om vergeving
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad Willemijn. In je kleinheid gaan staan getuigt van een grootsheid.
Het is heus niet altijd makkelijk om dat te doen. Zelf had ik er vroeger wel eens moeite mee maar eens ik over die spreekwoordelijke drempel heen was voelde ik me echt opgelucht. je schroom overwinnen bleek nog moeilijker te zijn dan je gesprek te voeren. Ik heb het steeds als heilzaam ervaren.
Frank |
Is het ook Frank, het gevoel van knielen of buigen is soms zo moeilijk te maken, vaak ervaren mensen het als vernedering en willen dat niet meer...... Maar eigenlijk is het een daad van grootsheid......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 19:26
Onderwerp: Gebed om vergeving
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vergeven is een werkwoord. Bidden om vergeving kan zeker nooit kwaad. Bidden kan nooit kwaad.
Wat vergeven ook zo krachtig maakt is dat het je durft uitspreken. Hardop zeggen tegen iemand. Tegen een priester bijvoorbeeld tijdens een biechtgesprek of tijdens een verzoeningsdienst. Wat zelfs nog veel beter is: het uitspreken tegen diegene die je hebt gekwetst. Hem of haar om vergeving vragen vergt moed. In je kleinheid gaan staan. Hardop zeggen wat je verkeerd deed. Of het bewust of onbewust was. Ja, vergeven is echt een werkwoord.
Frank |
Jij noemt het in je kleinheid staan maar is het juist niet iets groots om in je kleinheid te kunnen staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 19:11
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | We begrijpen elkaar helemaal.
Het volgende lied geeft dat wel heel duidelijk aan. Kan alleen maar over mannen gaan!
http://www.youtube.com/watch?v=-FeYat9wuyU&feature=related
PS Frank, ik heb toch even voor een andere versie (clip) gekozen. Anders krijg ik zo'n naam hè. Deze kun je met een gerust hart bekijken hoor. |
Hij is er stil van........missen we ook weer mooie nummers.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heel logisch, je hebt natuurlijk reserve-batterijtjes in je handtas zitten. |
Nee, wel mijn lippenstift en oogpotlood......maar ja, daar gaat mijn achterlicht niet mee aan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:22
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tjonge, ik ga ook emigreren naar Duitsland!
Waarschijnlijk zijn ze in Nederland ook nog een stuk pietluttiger in het controlen. Bijna overal staan ze. |
Ik had pas nog 15 euro boete op mijn fiets..... De batterij van mijn achterlicht was op en had ik niet gezien.........gaat automatisch aan.... Een slimme meid is op dat soort dingen voorbereid vertelde mij de agent....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ze slaan overal een slaatje uit hè?! |
Precies, je geeft ze één compliment en krijgen gelijk verbeelding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 13:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je wel Willemijn. Je zou nog uren kunnen doorgaan over mijn kwaliteiten maar dan komt mijn nederigheid in het gedrang...
Frank |
Even voor de duidelijkheid: ik had het alleen over je muzieksmaak he? Pfff mannen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 13:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien ik vandaag in een melancholische bui ben (nog tot 1130u) plaats ik de Canon van Johan Pachelbel er ook maar op.
http://www.youtube.com/watch?v=JvNQLJ1_HQ0&feature=related
Pfff, het moet wel fijn zijn als zo mooi een instrument kan bespelen. Ik speel zelfs nog vals op een triangel...
Frank |
Je hebt een goede muzieksmaak Frank, heb al heel wat mooie nummers voorbij zien komen........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 1 september 2010, 13:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 12:01
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laten we dan eens afspraken maken op dit gebied. Laten we er ten eerste van uit gaan dat het forum slechts eendimensionaal is en niets zegt over de persoon die bepaalde bijdragen levert aan de discussie. Laten we er dan ook eens van uit gaan dat die persoon dat niet doet om een ander bewust onderuit te halen, te kwetsen of te vernederen. Mocht het dus per ongeluk gebeuren dat je je gekwetst voelt, heeft dat meer te maken met jezelf. Je kunt niet verwachten dat de ander je kent, want daarvoor is dit medium nu eenmaal te beperkt. Te vaak en te veel worden uitspraken van mensen negatief benaderd, je moet van goede huize komen wil je dit kunnen doorbreken. het is alsof iedereen alles zich persoonlijk aantrekt en in een bijdrage van de ander meteen een persoonlijke aanval zoekt.
Ik heb veel mensen gekwetst met de uitspraak dat ik psalmen en gezangen niet meer van deze tijd vond. Voor mij een onschuldige uitspraak, maar de helft van het forum was gegriefd en beledigd.
Ook wat betreft voetreflex therapie, het is vanuit een occulte bron, dus als christen wil ik er niks mee te maken hebben. Als je vindt dat je dat wel kunt, is dat jouw verantwoording. Maar verwacht niet van anderen dat ze dat accepteren en voel je niet meteen beledigd als ze er anders over denken.
Volwassen zijn betekent, dat je ten eerste jezelf kunt relativeren. Dat je niet alle wijsheid in pacht hebt, dat niet iedereen die anders denkt meteen een vijand is. Volwassen zijn betekent ook dat je beseft dat een ander meer is dan alleen zijn/haar bijdrages op het forum en in de chatbox. Volwassen zijn betekent ook dat je de ander vertrouwt en niet meteen van het negatieve uitgaat. Want dat wantrouwen heeft in mijn ogen veel meer te maken met je eigen gebrek aan zelfvertrouwen..... Laten we dus eens echt volwassen reageren. |
Ik ben het voor een groot gedeelte met je eens (zowaar ) maar wat ik er nog wel aan toe wil voegen dat het ook volwassen is om eens te luisteren naar een andere mening dan die van je zelf en in ieder geval de moeite te doen om er eens over na te denken.......en agressieve toontjes vind ik ook niet erg volwassen......
Leuk dat je weer terug bent Chatuliem, je hoort bij CM.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:20
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
[
[....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:10
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
Qua leeftijd wel Visser.....Maar om nu een man te hebben die zo op de foto gaat........ Lijk wel een beetje kritisch geloof ik, alles wat voorbij komt vind ik niets.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 21:11
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hahahhahahhaaha....bij haar voornaam...whahahhaa
zag dat ze al onderweg is....zojuist gesignaleerd op weg naar duitsland
|
Je zal haar maar op je strijkplank hebben......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sorry willemijn; zo'n man wilde je nou, dus deze man krijg je dan...... t was precies wat je zocht zei je; dus, ja! je zult het er mee moeten doen......... |
Wie weet is hij wel ontzettend aardig.......Hoewel? Als ik naar de lichaamstaal kijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:26
|
|
|
Ik zat net te denken: Mario komt nooit meer met een mooi lied.....en prompt.... Hoorde je me denken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 20:16
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik bemerk een lichte spanning tussen Pieter en zijn schoonmoe. trouwens: dat jij je schoonmoeder bij d'r voornaam mag noemen...
bij het nieuwe huis ook al een parkeerplaats voor d'r bezem bedacht? |
Volgens mij is het een beetje ouderwets om je schoonmoeder NIET bij haar voornaam te noemen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | past wel bij willemijn, leanne!!!! ik houd het toch bij het andere strijkhoesje als je t niet erg vind..... |
ik geloof niet echt dat je mij kent Hannah....... Ik moet er niet aan denken..........en zo'n kenau die in de deur staat lijkt op mij? tja.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet helemaal..........
|
Zo'n man zoek ik nu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: |
Dit is realistischer dan al die bovenstaande dames, Jonathan. En merk eens op hoe gelukkig ze kijkt met haar strijkijzer.....
Thomas, ziet graag een vrouw strijken |
Zo gelukkig kan jij nu ook worden Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn ze er ook in de versie van oudere mannen???? Dat is natuurlijk mijn leeftijdscategorie...... Al die jonge mannen, kan mijn zoon zijn....... (is het niet gelukkkig......) |
Een soort George Clooney strijkplankhoes.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:43
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wow, nu snap ik helemaal waarom ik zo verslaafd ben aan het forum, big boy,mannen die heerlijk staan te strijken, Chris heb je ook een 5 jaren abonnement? |
Zijn ze er ook in de versie van oudere mannen???? Dat is natuurlijk mijn leeftijdscategorie...... Al die jonge mannen, kan mijn zoon zijn....... (is het niet gelukkkig......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja willemijn; met stoom uit de oren of uit het ijzer? als ze maar zachtjes strijken en met beleid; not to hot..........anders gaat het niet goed met de strijk-hoes; staat zo slordig he, met al die verbrande plekken! |
Zijn ze er ook in de mannen versie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 09:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn moeder maakt er blijkbaar een jaarlijkse traditie van. Vorig jaar in oktober viel ze van een laddertje en brak haar knie en werden haar dingesbanden (ben de naam vergeten) verwijderd. Vandaag belde mijn vader dat moeder gisteren viel en haar elleboog en heup brak. Terwijl ze wacht op een operatie heeft nu natuurlijk erge pijn. Arme moeder toch.
Wanneer ik kan nu eens eindelijk een mooi moment met jullie delen?
Frank |
Is het niet een mooi moment om te delen dat je je moeder nog hebt ook al heeft ze een gebroken heup en elleboog???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:03
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Viel gelukkig mee! 'k Hoefde niet zo heel veel te zeggen, heb zelf ook nog kunnen genieten van het zingen. |
Zo zie je maar weer, achteraf vallen dingen altijd mee......
|
|
Naar boven |
|
|