Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kaas spinazie en koekie bij de thee? |
ja, ik weet het: ik moet nog iets aan de combinatie doen...
Het weer laat het weer eens toe om er over na te denken. Ik kan toch niets doen in het tuintje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:24
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | http://youtu.be/W3T1v7d63Fo
heftig hier.... ....
m'n vraag over 'code oranje' is opgelost.....het is natuurlijk het oranje vestje van de degene die het weerbericht aankondigd......dat iedereen het weet dat zíj het weerbericht gaat voorlezen...... . |
Dank je wel voor deze zeer educatieve inbreng. Het code orange raadsel is opgelost en we weten nu ook wat een gépressie is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:22
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, nu je het zegt, we hebben al 40 minuten niets meer van Frank gehoord... ....als hij nu maar niet het kussen heeft binnengehaald terwijl 'code oranje'........... .......... |
Die 40 minuten afwezigheid zijn te wijten aan het feit dat ik even naar de winkel moest. Mijn huisgenoot die naar de naam Floshke luistert (als hij zin heeft) had geen eten meer. Ik heb dan ook maar wat kaas, spinazie en koekje voor bij de thee meegebracht. Tien minuten later en zo'n 8 euro lichter stond ik alweer buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:18
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Bij het festival van pukkelpop in Hasselt was de code oranje afgekondigd... pfff... Blij dat ik daar niet was... het weer was precies op die plek erg heftig... maar dat het zo zou uitvallen hadden ze niet voorzien... |
Ze hadden natuurlijk ook af te rekenen met rondvliegende dinges van de podia en tenten. Er was ook een boom omgevallen hoorde ik. Vijf doden en vele gekwetsen. Het is me wat deze zomer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:17
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als Frank de kussen maar snel binnen haalt, voordat code oranje losbreekt ... |
Frank heeft zondag de kussens al binnengelegd in het tuinhuisje. Een nieuw plekje voor Floshke zijn middagdutje zag ik gisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 12:14
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, voor jullie gebied is weer 'code oranje'afgekondigd.....nu ben ik zo nieuwsgierig wat 'code oranje is'....kun jij ons verder helpen.... |
Euh...code orange? Heeft waarschijnlijk wat met Nederland te maken. Ik las net dat enkele radioluisteraar-collega's in Antwerpen, wat eigenlijk hier niet zo ver vandaan is, heel hevig onweer hadden. Bakken regen, veel bliksems en enorme donder. Hier regent het al uren met af en toe een droge periode. We hadden wel veel gedonder en het laatste uur zie ik ook af en toe een bliksem. Op dit moment is alles aan het opklaren. Ik hoor in de verte nog gerommel. Nu mag het wel stoppen met dat onweer want het veroorzaakt ook storingen op de radiogolven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:13
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geloof dat we er niks van kunnen leren...
maar we dwalen af...
het spetterd hier... |
Hier is het ook weer erg beginnen regenen en donderen. Het is ook donker...eigenlijk vind ik dit wel gezellig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 11:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Fijn dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan je mooiste moment van vandaag |
Ze is wel erg bijdehands...of moeten we zeggen bijdevingers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:26
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ...mogen vrouwen nog wel meelezen?.... |
Welja, dat kan ik nog aanvaarden. Ze kunnen er alleen maar van leren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je zou vissertje kunnen helpen met de lampen... Vind ik een veel beter voorstel... |
lampen...pfff, kaarsen zijn veel makkelijker (moet je wel een vuurmaker hebben) en romantantasischer (of hoe schrijf je dat?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:09
|
|
|
Indien je het ons nou zou vertellen wat het mooiste moment was konden we mee blij zijn met jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Worteltje? zeg ben knijn niet hoor Jou vervelen is veel leuker |
mij vervelen??? Ik krijg de kans niet om me te vervelen Je plaagt me constant. En ik, arme drommel, moet alles maar slikken en in het verweer duiken...
Zo, dit heb ik weer goed gezegd en dan ga ik nu mijn voorstel aan Judith voorleggen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 10:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het zou verboden moeten zijn voor belgen... |
dat ga ik melden...
Ik eet nooit meer knijn nu...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Niet zeuren.. dag is net begonnen...
Ook van zeuren tegen vrouwen kan men hoofdpijn krijgen |
Jullie zijn begonnen en dus zeg (lees: zeur) ik wat terug. Anders lopen jullie toch maar over me heen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoofdpijn bij mannen word veroorzaakt door dat zij vrouwen plagen. |
Of door al die plagerijen van vrouwen zeker... Ik ga Judith voorstellen om alleen nog mannen op het forum toe te laten. De kwaliteit zal er alleen maar op verbeteren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Moet toch iets te doen hebben |
Heb je geen afwas? Stofzuigen maybe? Aardappelen schillen...worteltjes raspen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:56
|
|
|
En dan nu weer naar het mooiste moment. Ik heb nog geen mooi moment beleeft vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:55
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik zeg maar zo...ik zeg |
je mondje kan dan misschien dichtgeplakt zijn maar je vingers zijn nog erg actief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In Utrecht donker, gerommel en nat |
Hier is de regen over en het gerommel verstomt. Dus is het waarschijnlijk jullie kant uitgedreven. Eigenlijk is het best wel gezellig. Het moet ook niet te lang duren.
PS.: ik heb hoofdpijn.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...een voordeel voor ons...hier in Zeeland... Geen last van wegvallend internet...Is dat vreemd??? |
Ik heb een draadloos internet. De bliksem zorgt voor electrische ladingen, ook de zon kan dat doen hoor tijdens een zonnenuitbarsting (solar storm), en dan valt de verbinding tussen de laptop en modem wel eens weg. Dan moet ik weer opstarten. Het is dus niet dat het internet minuten verdwijnt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:39
|
|
|
[quote=MARISKA601]Arme jij.. Ben je soms verslaafd aan inet?[/quote]
Net zoals zovele hier: nee, ik ben niet verslaafd aan inet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:25
|
|
|
Het regent, bliksemt en dondert hier. Waardoor het internet weer eens af en toe wegvalt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:24
Onderwerp: Onvoorwaardelijke liefde
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ga hier toch niet in mee. Ik kan nog zoveel van iemand houden, maar wanneer ik iemand kans op kans op kans geef en die persoon blijft over mijn grenzen heen gaan, dan houdt het toch echt een keer op. Ik sta niet toe dat iemand mij keer op keer kwetst, alleen omdat ik van hem hou en hij zegt ook van mij te houden. |
Ik kan je begrijpen, Josina. Anders zouden er ook niet zoveel echtscheidingen zijn. Een scheiding heeft steeds een oorzaak en dat is dan meestal wanneer bepaalde grenzen zijn overschreden. Een liefde tussen 2 mensen is steeds verbonden met enkele voorwaarden. Hoe je het nu ook draait of keert het is steeds. Het is heel gemakkelijk om vanuit een christelijke visie te zeggen dat je alles en iedereen onvoorwaardelijk lief moet hebben. De werkelijkheid is echter heel anders. Vooral wanneer je met een partner door het leven wilt gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 22:47
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kun je het overdag wel goed zien dan? |
Ahja gekkie, als ik geen internet heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 22:26
|
|
|
We hebben hier een paar druppels regen ontvangen...echt de moeite niet om over te zeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 22:25
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
er is terug electriciteit na een uurtje zonder...Nu loop ik nergens meer tegen aan...waarom valt de electriciteit niet overdag uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 21:13
Onderwerp: operatie
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi allemaal,
Ik moet kleur uitzoeken voor gips |
Ik vind groen wel een mooie kleur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 16:38
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
Welkom terug Chat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 16:26
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik weet het goed gemaakt met je Als je volgende week bij mij op ziekenbezoek komt in het ziekenhuis, dan kan ik je DAN precies vertellen waar Erika uithangt, maar voor nu |
Ziekenhuis??? Ga je dan naar een ziekenhuis is Breda of Roosendaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 16:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee, die heeft Visser |
oja, hij zei dat hij die lampen van oudere vrouw heeft gekregen...was ik weer vergeten...
Wij hebben hier witte wolken. Geen regen te bespeuren. Het is wel wat frisser maar dat is niet erg. Het is nog steeds heerlijk buiten.
|
|
Naar boven |
|
|