Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 20:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
In het plaatselijke sufferdje een paar geweldige woorden tegenkomen. roodsprietwespbij witbaardzandbij bleekvlekwespbij kortsprietwespbij roodzwarte dubbeltand................
Voor een fanatiek spelletjes mens als ik ben......om te
zulke mooie letters heb ik nooit met scrabble of feuten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 20:28
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
YES356 schreef: | Haha ik heb de antwoorden niet . Ik zit vol verwachting te wachten op meningen/ervaringen van anderen daarom bracht ik de vragen even weer terug naar hoe de auteur ze stelde (dat zijn ook mijn vragen) en hoop van de antwoorden wijzer te worden. |
Nou er zitten wel een paar vragen tussen waar iedereen direct weet wat voor antwoord hij of zij daaraan zou geven hoor....dus jij ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:18
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
YES356 schreef: | De vragen lijken mij door de auteur heel duidelijk en persoonlijk al gesteld te zijn toch? Nl:
1.Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
2. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
3.Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
4. Ook wil ik weten hoe jullie over zelfbevrediging denken. |
Nou yes, ga je gang en vertel het ons''''''
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 16:49
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn laatste 24 uur gaan in.........maar ik zeg geen vaarwel,ik zeg tot ziens! Zodra de avonden langer worden kom ik kijken of jullie nog steeds zo aardig tegen elkaar doen
Het ga jullie goed,hopelijk vinden jullie hetzelfde geluk als ik!(wie weet waar je rust kunt kopen mag me nog even mailen)
|
Zolang je een puber hebt rondlopen is het moeilijk rust te vinden..... Maar troost je: eens is hij volwassen (voor de wet tenminste) en dan mopper je vast dat het te rustig is om je heen en je niemand meer de schuld kan geven voor de troep in huis..............
Pubers.........geniet er met volle teugen van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 16:42
Onderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
|
|
|
NICKY298 schreef: | dat is nogal wat , dat een partner jou intens gelukkig gaat maken!! lijkt mij een hele dagtaak! |
Haha, dat is een goede reactie Nicky... Je houdt dan nergens tijd meer voor over.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 00:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een proostende babysmurf is in verband met de zoon van Visser wel toepasselijk. ik had moppersmur er even op gezet vanwege dat domme gemopper hier allemaal, bah, een beetje gezelligheid is veel aangenamer voor iedereen dan al die egotripperij.
Thomas, tsjoch! |
Misschien zit er in de fles wel een beetje van de bekende Friese weduwe?? Alleen als hij ijs en ijskoud is........
Een mens moet vroeg beginnen om te genieten van het leven. Een bjusterbaarlik wijze les
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 22:00
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Er is ook een harde manier om het te leren. Dat hoeft niet altijd slecht te zijn. Dat hij nooit meer bier hoeft is al een leermoment al zal hij nog wel even dooroefenen.
Thomas |
Thomas toch!!! Wat kijkt smurf besmurfd. Smurf maar terug naar een vrolijkere smurf alsjesmurft.............past beter bij jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 21:58
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee hier zijn alleen cm-koppeltjes welkom,het is niet voor mensen die een léuke partner gevonden hebben
|
Hellup, dan hoor ik hier ook niet meer..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 11:53
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een prachitge tekst van Carmiggelt en dan de stem van Herman van Veen. Wat zingt die man toch mooi.
http://www.youtube.com/watch?v=4O5yWf50-hc
En als onze aardse last Met de wereld gaat vergroeien Zal uit jou een bloempje bloeien Een viooltje, dat staat vast.
Thomas |
Dat is 1 van mijn lievelings nummers, geweldige tekst
Al dat vreselijke snoeven Zal tenminste niet meer hoeven
En ik zal ook elke dag proberen of jij nog wel lachen kan
Wat een jaloers makende intimiteit spreekt uit dit lied.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 11:47
Onderwerp: hoe heb je moederdag ervaren?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Op dagen zoals deze mis ik het hebben van kinderen.
Ben blij dat moeders er nog is en daar ga ik vandaag heen.
Ik hoop dat binnen niet al te lange tijd zij hier in de buurt komt te wonen kan ik vaker naar haar toe. Bij haar zijn betekend nog zo veel voor haar. |
En het betekent gelukkig ook nog veel voor jou... Geniet ervan zolang je haar nog hebt!! Vandaag geen een kind op bezoek
maar ze komen gelukkig geregeld aanwaaien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 21:18
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Welk lied? |
Ik vond het gewoon zo grappig maar wist het nergens anders te plaatsen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 16:44
|
|
|
Eind,d.w.z.begin van het eind.
Vr: Hou je van me? M: Ja. Vr: Maar je zegt het nooit uit jezelf. M: Dan moet je het niet vragen. Vr: Maar ik wil het zo graag weten. M: Ik zei toch ja? VR: Maar zo heb ik er niets aan. M: Hoe niet? VR:Ik voel me zo'n bedelaar. M: Dan moet je het niet vragen. VR: Zeg je het dan uit jezelf? M: Dat kan nou niet meer. VR: Dus dat kan nou niet meer? M: Nee. VR: En als we vergeten dat ik het vroeg? M: Ja. VR: Wat ja? M: Laten we dat maar eens proberen.
Herman van Veen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 16:34
|
|
|
dat ik 2 pannen vol peultjes en boontjes heb schoongemaakt
Het goede nieuws is dat ik nog steeds peultjes lust en mijn eigen bonen kan doppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:50
Onderwerp: 10 Redenen Om Blij Te Zijn Met Mannen
|
|
|
LINNY170 schreef: | Ja weet ik hoor! niemand is perfect en niemand voldoet 'denk ik' aan alle dingen. en iedereen vind andere dingen ook weer belangrijk, dus ja ;) Heb zelf alleen heel andere ervaringen helaas ;) Maar hoor ook wel weer verhalen over de 'perfecte' wederhelft dus ja :D |
mijn vriend heeft gewoon mazzel dat hij de perfecte vrouw gevonden heeft....... Gekkigheid natuurlijk, maar het is juist zo heerlijk dat je met al je niet-perfecte dingen toch van elkaar kunt houden. En het is een zegen als je er beiden om kunt lachen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 12:33
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Maris, van harte gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar...
Frank |
Ook van mij een heel goed levensjaar toegewenst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 12:27
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
[quote=VISSER278]Wat een geweldig mooie profielfoto W-tje. Echt. [/quote
Ja zo lief en onsculdig..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 12:26
|
|
|
XABIA794 schreef: | Denk je dat die taart een lokmiddel voor mannen is ... grappig, had ik nog niet bij stil gestaan Als het zou helpen |
Nee hoor ik zie het niet als lokmiddel..... Maar het is een foto waar je stralend op staat en ik iedere keer als ik hem zie trek krijg in een punt.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 13:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Da's tenminste nog eens snel geld verdienen.... meer dan een nachtje werken.... |
Een nieuwe roeping???? Blijf jij maar mooi je eigen werk doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 13:14
|
|
|
NICKY298 schreef: | sorry maar dit was totaal niet aan de orde???
Ik raak in paniek zo gauw iemand mijn vriend wil zijn of worden word gewoon ziek er van . het probleem lag totaal niet bij de ander. |
Ik herken het wel Nickey...... Met mijn vriend heb ik de afspraak dat we pas definitief plannen gaan maken als ik eraan toe ben. Zijn filosofie is als ik haar dwing ben ik haar kwijt en dat wil ik niet.....
Ik snap zelf niet waar het wantrouwen vandaan komt maar het voelt heel goed geen druk op me te voelen en de ruimte te krijgen. Terwijl ik geen twijfel heb over hem, meer over mezelf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja, Frank, je hebt nu eenmaal mensen en mannen |
je hebt vrouwen en andere wezens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:21
|
|
|
XABIA794 schreef: | Daarom begrijp ik ook niet goed dat men een uiterlijk niet durft openbaren Het is net belangrijk dat ieder mens zichzelf accepteert naar de creatie die God heeft gemaakt. en dit bedoel ik niet persoonlijk gericht... er zijn wel redens om jezelf niet kenbaar te maken. |
Als ik jouw foto zie loopt mij altijd het water in de mond als ik die taart zie.... Gaat liefde van de man nog steeds door de maag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...weer moet ik die kat en egel knuffelen...ze kunnen zichzelf maar knuffelen...
Gelukkig woon ik zo rustig en veilig dat Floshke en Prikkie echt niets te vrezen hebben... |
maar je rijdt zelf in de auto zet ze toch maar even op een veilig plekje voor je weggaat....
Het is ook zo lastig als je banden iedere keer lek zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...heb je dat ook uit een boek over 'daten'???
Zolang je voelt dat je nog geen vertrouwen hebt in de mensen is het niet goed om afspraakjes te maken op welke manier dan ook. Niet via chat of mail of hoe dan ook. Je kan beter wachten tot je zelf voelt dat je je terug open kan zetten voor iemand. Wie die iemand dan wordt hangt af van wie op je pad komt. Vele mensen hebben wel eens een periode van wantrouwen, daar is niets mis mee. Maar dan moeten ze zo nuchter genoeg zijn om iemand niet de indruk te geven dat hij of zij een mogelijke kandidaat is. |
Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen...bouw eerst een vriendschap op, verwacht niet meteen alles van elkaar, ga elkaar missen en leer praten met elkaar. Als dat goed zit heb je een prachtige basis om op verder te bouwen. Maar dat kost tijd en inzet. Iets totaal anders dan even snel een chicky scooren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vind dat je zulke gruwelverhalen niet op het forum mag zetten...nu de egeltjes wakker zijn en op zoek gaan naar van alles en nog wat zie je ze ook plat op de weg liggen...als ik met de wagen rij sluit ik steeds mijn ogen want ik kan niet tegen die gruwelbeelden. |
Dan is het nu de hoogste tijd om Floshke en Prikkie eens lekker te gaan knuffelen. Zeg vooral tegen Prikkie dat je van hem houdt want stel je voor dat je hem voor het laatst vasthoudt... En de wagen gewoon niet gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hoe kunnen wij nu een buit binnenhalen als de vrouwen eindeloos wachten en geen vertrouwen hebben??? En als er geen vertrouwen is dan kunnen ze ook niet open staan voor een eventuele goede man. Het is allemaal zo krom. |
dan ga je een vrouw VERSIEREN, je geeft haar een bloemetje, een kaartje en je praat wat met elkaar totdat ze zich veilig gaat voelen. Dan geef je eens een handje en op de hand geef je een kusje... En als je echt haar hart bereikt hebt DAN heb je de buit binnen....
Zonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een mooi beeld zet je daar weer neer van de mannen... |
Ja he? En zo heerlijk herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:27
|
|
|
NICKY298 schreef: | hey zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten! lees mijn profiel , rustig aan , staat daar!
en dat schrijf ik niet voor niks , het is hier een site om elkaar te leren kennen. eerst maar even samen praten , kennismaken , verder niks hahahaha. Hij is wel een echt aardige man . Maar ik heb nog even tijd nodig om het vertrouwen in mensen terug te krijgen. dat kan alleen als je met elkaar omgaat. |
Gewoon jezelf blijven en je eigen grenzen blijven beschermen.... Geef hem een kans zou ik zeggen, hij weet niet waarom je rustig aan wilt doen. Mannen zijn toch nog meer van ik heb de buit, nu mot ze ook mijn hol in...kunnen ze niks aan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 22:29
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wist ja dat een slok sap,van een rauwe aardsapppel 'smorgensvroeg op nuchter maag, een hele grote bloedzuiverende werking vanuit gaat.
Op deze manier is mijn schoonvader van zijn spierreuma afgekomen (klien jaar gebruikt daarna niets meer), het schijnt ook heel goed tegen maag en darmklachten te zijn. |
En in welke winkel koop ik dat????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 19:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | 10.45 uur al klaar met werken. Veel te vroeg naar m'n zin.
Was het maar elke dag koninginnedag , dat tikt tenminste lekker door. |
Nou dan had je lekker de tijd om op de markt naar koopjes te jagen...... een zaak van zuunig doxh zeer verantwoord geld uitgeven......
|
|
Naar boven |
|
|