ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:29
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

ROOS575 schreef:
ach ik heb er een cv in laten maken Clown smiley

ach zij ook waarschijnlijk Engeltje smiley maar de één haar CV is de andere niet he Gefrustreerde smiley
ik ben op de mijne ook vaak genoeg afgewezen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:10
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

JOL252 schreef:
Je stelling verbaast me. Zeg je hiermee dat mensen die gescheiden zijn het huwelijk niet serieus nemen of versta ik je verkeerd?

Als je gescheiden bent voor de wet, en trouw blijft aan de gene met wie je eerst getrouwd bent, is op zich niets mis mee toch?
Er van uitgaand dat je gescheiden bent van bed en tafel of zoiets.........
en je leeft gescheiden verder........

Anders is, als je gescheiden bent, en je gaat een ander huwen (zonder trouwen)
Dan neem je het eerste huwelijk niet serieus in mijn ogen (en wie ben ik) .
Ik heb ooit de trouw geloften of beloften gehoord, in voor en tegenspoed, gezondheid en ziekte, tot de dood ons scheid.
Iets over elkaar vergeven, en dat God, als hij ons iets vergeeft nooit meer ergens op terug komt, mits wij ook beter gaan leven natuurlijk.
En dat Hij dat van ons ook verlangt..............

Maar ik, ik bedoel helemaal niets, en zoals ik al eerder zette, wie ben ik.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:22

ROOS575 schreef:
ach dat maakt weinig verschil, die is even groot hoor Lachende smiley

Zie je wel Lachende smiley op elk potje past een dekseltje Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:18

[quote=SHANITA130] Smiley die vol vragen zit[/quote

Soms scheelt het maar net,een, CM Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:10

ROOS575 schreef:
.....ik in mijn meterkast (bijna dan)moet zitten om op cm te kunnen komen??? Lachende smiley Boze smiley Verlegen lachende smiley

Mot je gewoon de rekening niet meer betalen, Zieke smiley voor je het weet zit je in de meterkast van de buurman Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 10:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ZEELAND736 schreef:
Nee...niets van gevoeld....

Oh Ho o Verraste, verbaasde smiley maar dan hebbie stiekum gegeten zonder het te melden... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:50
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

Het gemak dient de mens, uit onze eigen gedachte lijkt mij meer van toepassing hier.
Huwen volgens het oude testament is niets meer, en niets minder dan, samen (man vrouw) één worden, voor God.
Het kerkelijke en gemeente huis, is rond de 14de of 15de eeuw na Christus ingevoerd door de kerk.
Voor die tijd kende men het huwelijk zoals wij het kennen niet, en was meer uit registratie oogpunt zo aangenomen.

Huwen maar ook scheiden, doe je dus eigenlijk alleen voor God, de meeste mensen, nemen het huwelijk serieus en houden zich aan de zin tot den dood ons scheid.
Deze discussie lijd volgens mij er alleen toe wat wij denken te vinden wat goed is, en of wij elkaars goedkeuring wel kunnen krijgen.
Concreet man of vrouw, wordt er wat af gehuwd zo links en rechts, puur en alleen om dat men denkt, dat het wel goed is, omdat er geen boterbriefje is af gegeven.

Wees dan alleen eens eerlijk, en dan alleen aan jezelf, dat als je voorgoed je hoofd ten rusten legt.
En jezelf zou moeten verantwoorden voor God, zou je dan ook werkelijk die zelfde antwoorden geven, als Hij deze vragen zou stellen?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:17

ZEELAND736 schreef:
Je zegt toch niet dat je daar nog mee bezig bent he?

Vandaag was het pasta uit de diepvries...om des tijds wille...
Morgenavond WORDT er op een buitenshuis locatie voor me gekookt...
(hoe geweldig)
Zo ook vrijdagavond....

Jaha maar tis pas na een week ontberingen Geschokte, onthutste smiley na een week van strakke broekriem toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:32
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

PELLE852 schreef:
Hallo Anna415,

Bovenstaande onderwerp gaat toch over...
'Zou je nog kinderen willen' ?

Daarop reageer ik: Gelukkig zijn dat dingen die wij -mensen- zelf niet voor het zeggen hebben. Knipoog smiley

<<no comment>>

Wel als je ze pertinent niet wilt Zieke smiley moordenaars zat wereld wijd Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:38
BerichtOnderwerp: Kind van school.

PIETER619 schreef:
Even een kantekening bij het "te luisteren, en doen wat de regering ons voorlegt", als de regering vind dat zij aanbeden moeten worden, kun je gerust er vanuit gaan dat God absoluut niet wil dat je voor een Rutte of een Kim Jong-un, of welk staatshoofd dan ook (gelijk Hitler) op de knieën gaat. Nu er geen christelijke invloed in de regering zit, kan men nog meer een antichristelijk belijd gaan voeren.

Dus als ik ongehoorzaam ben aan een regering die dat doet wat tegen Gods wil indruist, ben ik dan ongehoorzaam aan God?

Een uitspraak die in de Bijbel staat is wel dat God ook een regering op die plaats heeft gezet (waar dan ook) en dat wij gehoorzaam diene te zijn.
Waarom zouden wij dan ongehoorzaam zijn......................?
Uiteindelijk straffen wij ons zelf.......................................

En dan nog, wat was de inbreng of invloeden anders dan nu, met de Christelijke partijen de afgelopen jaren, met de huidige?
Onder welke vlag werd het homo huwelijk toe gestaan? Mocht de abortusboot ook richting Marokko varen, of afreizen ?
En is er waarlijk niet één die er tegen protesteerde, heeft er één politieke partij ons laten stemmen voor of tegen de Europese grondwet.
Massaal werd er nee gestemd, maar de grote C voorman had mazen in de wet gevonden, om toch een ja door te drukken.

Lang leve de Euro, alles moet worden ontzien om dat, of die grote droom van ooit, mede een grote C partij door te drukken.
Die C staat allang niet meer voor wat wij denken dat die staat, hij wordt nu enkel nog gebruikt, voor commercieele doeleinden.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:43
BerichtOnderwerp: Ik match niet

ERIKA129 schreef:
Hebbie ze zo extreem gemaakt dan Knipoog smiley

Das doch de frouw eiges Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:03

GERRIT084 schreef:
Nou die zijn zeker zwaar gevallen Zieke smiley of gelijk er na aan het montie jakken geslagen Gefrustreerde smiley of weet watsjers Smiley die vol vragen zit of van de week in Obies Verlegen lachende smiley

Nouhou Zieke smiley dat weet wastjer of mountiejakken begint meer op hongerstaken te lijken Geschokte, onthutste smiley dur is al een week niet meer gegeten Gefrustreerde smiley

als een hele week Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 18:31
BerichtOnderwerp: De klik...

SHANITA130 schreef:
Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?

Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! Lachende smiley

Je hoeft natuurlijk niet te overdrijven, 1 x is genoeg, tenzij je natuurlijk wel zo,n belangrijke klik met iemand hebt,
Maar dat kan je dan beter privé tegen iemand zeggen, vindt hij vast wel leuk joe nevver nooo Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:29

ROADY558 schreef:
Dat is - denk ik - omdat voor de meeste mensen de materiele wereld reeler is dan de geestelijke wereld.

Precies, en daarom gaat er tegenwoordig heel wat mis, zeker als je al van een bepaalde status bent uitgegaan.
Als iemand in een gespreid bedje komt, en alles zonder moeite altijd heeft kunnen doen, krijgt als het even tegen zit, de grootste moeite met de eindjes aan elkaar te knopen.
En dat terwijl het prettiger leeft, als je met het laatste begint, en eindigt met het eerste.
Het is makkelijker een lege kruik vol te krijgen, dan een volle kruik vol te houden Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:22
BerichtOnderwerp: Euthanasie

[quote=SHANITA130]

Kijk en daar zit hem nu de kneep, omdat jij niet anders kan dan hele lappen teksten plaatsen .
Met een kort antwoord geen genoegen kan nemen, ik op een ander reageer.
Verwacht ik zeker van jou niet zo,n antwoord, daar jij al eens een topic om zeep hebt geholpen, door zulk stom gezeur.
Puur en alleen omdat jij om bepaalde redenen, met een hoop dingen niets heeft, dan alleen topic euthanasie.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 14:06

SHANITA130 schreef:
GERRIT084 schreef:
Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley

O O O O, Gerrit en c.s. wat denken jullie toch weer eh verkeerd.

De bijbel spreekt ergens over een geheimenis dat dat het is, de liefde van de vrouw voor een man. (waar staat dat ook alweer)

En dat heeft helemaal niets met geld van doen, Geld kan juist averechts werken, ja bij mij was en is dat zo.

Tuurlijk, het is niet leuk als iemand je financieel tilt als je het zelf ook al niet zo breed hebt, ja, en anders ook niet trouwens.

Als er iets één grote leugen is ja dan is het dat geld gelukkig maakt.

ik maakte een geintje

Als het dan allemaal niet zo belangrijk is:
Waarom staat er dan in het verlanglijstje bv opleiding..
waarom staat er dan..................................beroep

Waarom doen dan de meesten zich dan beter voor dan de ander, als geld en status dan niet zo belangrijk zijn?!
Het zou eigenlijk niet zo, moeten zijn, maar in de praktijk wijzen deze dingen toch wel anders uit Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:46
BerichtOnderwerp: "sterke vrouwen"

TESSYBEAR731 schreef:
Ook als we dat niet verdienen gunt Hij ons dat, Gerrit! Coole smiley met zonnebril

Ik geloof wel veel, maar lang niet alles Geschokte, onthutste smiley (aardse begrippen Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:41
BerichtOnderwerp: "sterke vrouwen"

TESSYBEAR731 schreef:
Achter elke sterke vrouw staat een Almachtig God!

Die als zij het verdienen, een man zal schenken......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:08

[quote=LEANNE226]

Pff en dat zeker, omdat je voor rood altijd moet wachten, waarom vindt jij groen dan niet mooi Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:50

SHANITA130 schreef:
Bankdirecteuren zijn vette kapsonesleijers, die ook nog eens regelmatig 'overwerken'. Engeltje smiley

Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:41
BerichtOnderwerp: Kind van school.

PIETER619 schreef:
Natuurlijk vandaag de dag moeten wij ons aanpassen aan de maatschappij, niet aan wat God wil, mijn wil geschiede en niet die van u God, wij willen halloween ,Allah en wat al niet meer op onze scholen, laat de rotzooi maar in het kinderbrein gezaaid worden, kunnen ze later zelf kiezen of ze nu bij Titatovenaar , Allah of God willen horen. Sexuele voorlichting, fantastisch , kunnen ze alvast leren dat je met elkaar de lakens kunt delen alvorens te trouwen, wat een geluk dat men een kind van 4 alvast heeft geleerd hoe anticonseptie te gebruiken, krijgen wij gelukkig niet de jongste moeders hier.

De intensieteit die God bedoelt heeft om als man en vrouw met elkaar om te gaan, de één wording van lichaam en ziel als man en vrouw, waar ook een opdracht licht voor een ouder (dus absoluut niet een school) omdat over te dragen aan zijn/haar kinderen.

Je moet eens goed leren lezen, naam genoot, het is een vergelijk, als een kind wat ziet, en opneemt, het vaak maar half verteld.
Een onderwijzer(es) zegt, doet voor, en voor een kind thuis is, heeft men vaak een ander verhaal.

Seksuele voorlichting was slechts een voorbeeld, heb ik ook gehad, zie het nut er ook niet van in, ik speel thuis enkel nog met meisjes poppen.
Als een kind, een les, anders uitlegt dan bedoeld, gaat een verhaal een eigen leven leiden.

En heeft God ons ook een opdracht gegeven, soms best wel moeilijk, te luisteren, en doen, wat de regering ons voorlegt .
Vallen trouwens ook belasting betalen onder, helemaal niet leuk toch, alles wordt er van betaald, ook die dingen die indruisen binnen de Christelijke beleving.
En onderwijs valt daar ook onder, ongehoorzaamheid en ledigheid zijn des duivels oorkussen.
Dat zet ik, die school en onderwijs, zijn leven lang al als occult beschouwt je moet vaak dingen leren, die ik mijn leven lang nooit ben tegen gekomen

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:16

SHANITA130 schreef:
Buschauffeurs en ook controleurs in de trein zijn idd vaak toffe gasten.

Aardig een geen kapsones :)

Is mijn ervaring :)

Heeft ook economische voordelen he Lachende smiley met blinkend witte tanden
De buschauffeur laat je gratis instappen Lachende smiley
En de conducteur, vergeet te knippen, met een vette Knipoog smiley
Maar waarom dan geen bankdirecteur, krijg je vast een hypotheek voor nope om vervolgens, ook nog eens alles te kunnen kopen Gefrustreerde smiley

Wat heeft in vredes naam, een beroepskeuze, met acceptatie van kinderen te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 23:29

VISSER278 schreef:
Nee Roos , je spreekt eerst over een verder gevorderde relatie .
Dan ga ik even voor het gemak uit van een relatie van pakweg een half jaar .
Was er eerst wèl een goeie klik / verstandhouding met de toekomstige partner en de kids en na een half jaar niet meer dan had er m.i. allang gesproken moeten worden met de kinderen en met de nieuwe partner wat er de reden van is dat de verstandhouding heeft doen afnemen .
Er is dan iets aan de hand wat niet klopt .
En daar moet over gepraat worden .
Als de klik met de nieuwe partner en de kids vanaf het begin goed is doe je er volgens mij alles aan om die klik goed te houden .... nee, alleen maar proberen om die klik beter en beter te laten worden .
Je gaat dan niet alleen voor de partner maar ook voor zijn/ haar kinderen .

Ik ben het roerig met je eens, en komt er geen klik met de kinderen, kan je beter afblazen, lijkt mij.
Ik ga dan uit als vrije man, naar een vrouw met kinderen, andersom kom je bijna niet tegen volgens mij.
Een band van een moeder en kinderen, is altijd sterker (hoort wel zo te zijn) als man blijf je dan toch een vreemde eend in de bijt .
Wat op den duur kan escaleren, je kan dan beter voorkomen, genezen is volgens mij dan ook geen optie.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:31
BerichtOnderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen

Mmm ik vind het wel wat hebben, er zit best een hoop waarheid in........
Zijn er dan eigenlijk niet een hoop zoek binnen een huwelijk, zoals ......
Als je niet eerlijk bent in een huwelijk, of niet houd van elkaar..............
Dan ben je in alles niet.............................................eerlijk tegen God
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man

ERIKA129 schreef:
Boze smiley

Valt niet mee he, kleur bekennen Verlegen lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:56
BerichtOnderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Maak ik me zorgen?? ehhhh waarom??
Ben soms blond zie hem effe nie Knipoog smiley

Soms Smiley die vol vragen zit hoezo soms, altijd toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:42

ERIKA129 schreef:
Troost je de mijne ook niet Knipoog smiley
Denk dat tie even zat aan zijn hoofd heeft! Twijfelende smiley

En buiten dat om Smiley die vol vragen zit hij wil er wel wijzer op worden Verraste, verbaasde smiley dus dicht laten, altijd beter Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 13:19

JOL252 schreef:
Ik ben benieuwd (tromgeroffel Knipoog smiley )

Volgens mij weet die emotionele intelligente het zelf wel hoor Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 12:07

[quote=WILLEMIJN232]

Er van uit gaande, dat niemand zijn eigen hoeft te verantwoorden, ten overstaan van anderen.

Maar het is wel zo, dat als je iets zou kunnen zetten, waar een ander een totaal andere mening over heeft, je die dan ook zal mogen respecteren.
En je hoeft het ook niet met elkaar eens te zijn.
Als je een uitgesproken mening hebt, waar niet aan valt te tornen, kan je hem beter niet op een forum zetten als deze.
Geheid dat je dan iemand in de wielen, of spaken rijd, wij zijn dan ook gelukkig niet allemaal het zelfde.

Of je zou kunnen neerzetten, u (je) mag alleen reageren als u (je) het totaal met mij eens bent.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 09:23

ROOS575 schreef:
Ik bedoel niet dat je kinderen voor een keuze moet zetten, ik heb het over degene die een relatie aan willen gaan.
En ik sprak over pubers, dus doorgaans grofweg tussen de 10- 20 jr Knipoog smiley
Theoretisch zou je dan voor het kind moeten kiezen, vraag me wel eens af hoevaak dat niet gebeurd Twijfelende smiley
Of kiezen we dan gewoon voor een LAT relatie Geschokte, onthutste smiley

Ja ja LAT met een BOM of e.v.t BOV ideaal en af en toe WOP das nou een echt burgelijke gedachte Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 74 Volgende
Pagina 17 van 74