Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:13
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Je praat al over je vrouw die je nog niet hebt? Ik raad je aan het boek mannen komen van mars vrouwen komen van venus te lezen,heule handige tips staan daarin, hoe om te gaan met een vrouw |
is de auteur een man of een vrouw?
bijzonder knap als je een gebruiksaanwijzing kan schrijven die op alle vrouwen van toepassing is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:07
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Nee inderdaad, die mannen hebben geen hand meer omdat ze al het geld erdoorheen gejast hebben en dan valt er niets meer uit te geven. |
ach, geld maakt toch niet gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie waren er ook al weer zuunig? Volgens mij de zeeuwen , toch? Nou , De Jager heeft het wel bewezen dacht ik. Die was misschien wel een beetje tè. |
de jager is toch die man met al die miljarden voor griekenland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 00:00
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zo lekker vrouwonvriendelijk ben jij zeg Er zijn ook legio mannen die hebben geen gat in hun hand want die hebben geen hand meer Misschien heb jij net de verkeerde vrouw getroffen met n gat in de hand? |
dat is mooi toch, zonder hand kun je niets uitgeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:48
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Oke dan. Dan zijn we nu aangekomen bij 1 van onze belangrijkste speerpunten.
4. Het inplementeren (mooi woord he ) van een eerlijk en transparant belastingstelsel.
Consensus over dit punt lijkt me uiterst belangrijk; dus graag jullie ideeen hierover. |
omdat de meeste vrouwen een gat in hun hand hebben lijkt het mij verstandig om een man als minister van financiën te nemen
ik ben wel beschikbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 23:23
Onderwerp: roken e.a. "verslavingen
|
|
|
JANS221 schreef: | Chocola hebben wij vrouwen af en toe nodig. zal ik dan degene maar zijn die dat toe durft te geven?
Chocola.
Het suiker pompt je serotonineniveau op en je wordt rustig, het vet pompt je endorfineniveau op en je wordt opgewekt. Daarnaast bevat chocola fenylethylamine (dit stofje scheiden je hersenen ook af als je verliefd bent ), theobromine (maakt je alert en het concentratievermogen neemt toe) en magnesium (betrokken bij het aanmaken van serotonine). Dus alle reden om jezelf lekker te verwennen met een stukje (pure) chocola. Let wel: een stukje van 10 - 20 gram dat is 50 – 100 calorieën. Dat is al voldoende om je hersenen tevreden te stellen.
Gewoon een klein stukje nemen af en toe |
10 - 20gr per dag voor vrouwen, en mannen 50 - 100gr per dag dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 12:52
|
|
|
DJAB697 schreef: | Ongelovelijk. Het topic begon serieus, kijk een dag later, en 2 pagina's vol onzin.
sigh |
dat er in jouw ogen minder serieuze reacties geplaatst worden sluit de serieuze reacties toch niet uit, maar ik zie ze niet
ik weet zeker dat er hier op serieuze reacties een serieuze reactie volgt
mensen geven niet snel openheid over hun verslaving, meestal wordt de verslaving ontkend
ik ben verslaafd aan roken en dan wordt vaak gezegd: dan stop je toch gewoon maar dat zijn mi mensen die niet weten wat een verslaving is
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op woensdag 15 augustus 2012, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:33
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Gerrit603 schreef:
zijn het er al veel straks heb je ook een grotere kast nodig
Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden |
misschien een kleinere kast kopen, ben je in 1 keer klaar, anders blijf je al die winkels afstruinen om die kast te vullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:30
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
BART347 schreef: | bij 1 meter zou dat best zo kunnen zijn. je begrijpt dat naarmate de toegevoegde lengte minder dan evenredig bijdraagt aan de hoogte. |
op de site waar ik gekeken heb werd de berekening gemaakt met de stelling van pythagoras ik heb vroeger, dat is al lang geleden, op school geleerd dat je alle zijden van de driehoek met dezelfde factor vermenigvuldigen mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:26
|
|
|
BART347 schreef: | de letter 'a'... |
goed, ook te gemakkelijk dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:11
|
|
|
dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg
Jamaar dit is een test voor mij he Kijken hoelang ik het kan weerstaan om mijn schoenen hobby uit te breiden |
zijn het er al veel straks heb je ook een grotere kast nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:57
|
|
|
Het is wel in een jaar maar niet in een eeuw.
Steeds in een maand maar nooit in een week.
Wel in een dag maar niet in een uur.
Wat is dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:50
|
|
|
je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig.
Kleding wegdoen?? Hoe kun je het bedenken Toevallig heb ik juist net Die dingen in de kast hangen die ik kan combineren met dat juist dat slippertje |
dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Bij mij stond de partij van de dieren bovenaan, ik doe blijkbaar ook iets fout |
jij bent een dierenliefhebber zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:45
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zie je, ik had dat ook, kreeg de SP op nummer 1 terwijl ik daar geen aansluiting mee heb, vertrouw het niet hoor |
ik heb met de SP minder moeite dan met de PVV, jij hebt het nog niet zo slecht gedaan lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:32
|
|
|
nu sta jij morgenochtend waarschijnlijk om 9.00u daar te wachten tot die winkel open gaat om ze toch te kopen
Nou ik heb me voorgenomen om nog tot het weekend, bv zaterdag te wachten dat lijkt mij lang genoeg die test en ligt het slippertje er nog, ja dan kan je er toch wel vanuit gaan dat hij op mij ligt te wachten lijkt mij zo
Want ik heb toch echt veel dingen in de kast hangen waar dat slippertje perfect bij past |
je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 22:31
|
|
|
bij mij komt de PVV op 1, SP op 2 en PVDA op 3 ??? klopt die stemwijzer niet of vul ik hem verkeerd in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 22:25
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja Marianne dat is een idee, ik ga morgen eens kijken of dat slippertje er nog ligt Istie ernog, dan istie voor mij
Of is dat een te korte test |
deze had ik nog niet gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 22:24
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Xabia794 schreef:
Heb ik ook last van... maar ze kunnen toch ook zooo mooi zijn. zie het niet als verslaving, gewoon oog voor creaties
Gelukkig, ik krijg bijval, jij weet wat ik bedoel, oog voor creatie en detail kijk, net die mooie pump of laars of slippertje maken je kleding af Ik kan daar zo blij van worden Maar, ik kan me beheersen hoor, vanmiddag nog, stond heel gelukzalig met een echt beauty van een slippertje in de winkel, ik keek ernaar, aaide het slippertje en zag me er al helemaal op weglopen met een mooie strandjurk eronder, mooi lopen te flaneren over de boulevard De prijs viel reuzemee daar lag het niet aan, maar ik wilde mezelf eens testen of ik dit slippertje daar kon laten liggen, wachten op een andere voet die hem mag dragen..... En ik heb hem laten liggen! Maar oooo wat was dat slippertje mooi Met van die mooie strasssteentjes erop, jaaa nep natuurlijk maar dat maakt niet uit, is niet alles goud wat er blinkt. Neehoor, gekheid zo erg is het niet met me, maartoch, toch dat slippertje kon ik echt goed gebruiken onder veel dingen zag ik net in mijn kast, zucht...... |
nu sta jij morgenochtend waarschijnlijk om 9.00u daar te wachten tot die winkel open gaat om ze toch te kopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 22:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het ging niet om de breedte maar om de hoogte........tenminste,dat stond in zijn raadsel |
als kijkt op:
www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOP_8C4DNJ
als bij vraag 4 kijkt zie dat als het touw 1m langer wordt je +/-120m omhoog kan, dus bij 1km langer kun je volgens mij +/-120km omhoog
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 12:41
|
|
|
BART347 schreef: | naar mijn weten wijkt dit antwoord meer dan 50% af, maar ben wel benieuwd hoe je dit hebt berekend? |
ook weer gegoogled en daar was het antwoord bij 1m langer 121m, dus ga ik er van uit dat bij 1km het antwoord 121km is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:17
|
|
|
BART347 schreef: | aan raadsels moet ik soms terugdenken aan deze:
het komt uit een wetenschapsquiz op TV waarbij toen echt werkelijk alle deelnemers het foute (multiplechoice) antwoord gaven, waarbij de mogelijkheden evengoed grote factoren uiteen lagen!
hier de vraag:
stel je trekt een touw strak om de aarde (40000km lang op zeeniveau) stel je maakt het touw dan 1 km langer, het touw wordt op één punt omhooggetrokken, hoe hoog steekt dit hoogste punt van het touw boven het aardoppervlak uit?
(de deelnemers hadden zo'n twee minuten bedenktijd)
succes! |
een hele klus om dat touw om de aarde te krijgen maar ik kreeg die punt 121km de lucht in
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op maandag 13 augustus 2012, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:27
|
|
|
BART347 schreef: | fout!!!!!!! en, dat is ook niet de vraag!
als je een touw op een punt optilt, blijft t niet zweven over de rest van de lengte.... |
500m
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 01:22
|
|
|
BART347 schreef: | lijkt mij toch duidelijk dat verdraagzaamheid uit helder denken voor komt, en niet uit relaxt zijn, want dan gedoog je slechts iemand, wat achterbaks is... maw: ook jij zegt: alle drugs weg. prima idee, ik ben voor!
(hoera! vind ik ook!) |
Hier hebben we het over wiet, voor bv ms-patienten zeer heilzaam, noem jij dat ook drugs? Alle harddrugs weg ben ik wel voor maar ik denk dat dat een utopie is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:41
|
|
|
Als er meer wiet gerookt zou worden zouden veel dingen verbeteren.
Ojaa, wat zou er dan volgens jou verbetert worden dan? Ga je daar helderder van nadenken van die groene plantjes |
Er zou zeker meer verdraagzaamheid zijn, de gebruikers die ik ken worden niet helderder maar wel relaxter.
ps ik had er een knipoog bij gezet
extra ps ik denk weleens dat de hele politiek rot is, ik zie alleen maar zakkenvullers, hoe vaak zijn we al niet voorgelogen (griekenland, bankencrisis, eurocrisis)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:28
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Wij gedogen niet.
Ook geen wiet.
Ja = ja en
Nee = nee. |
Als er meer wiet gerookt zou worden zouden veel dingen verbeteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 22:57
Onderwerp: de gratie Gods?
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Alsjeblieft niet zeg. Een theocratie is een dictatuur. Wie zijn wij dat we ons geloof dwingend op moeten leggen aan anderen? Daar schieten we echt niks mee op. Een chr. variant op Iran, nee, dat nooit.
Theocratie is voor een land de beste regering die er is lijkt mij. Kijk eens hoe goed er vroeger voor Israel gezorgd werd zolang ze niet van God afdwaalden. Hoe is er tijdens de woestijnreis voor hen gezorgd. Ik geloof ook dat God nu het huidige Israel nog helpt, zo'n klein land maar met een enorme technologie, de beste soldaten ter wereld en ook bijzonder hoe ze zich staande houden terwijl ze door zoveel vijandige landen omringd worden.
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op woensdag 8 augustus 2012, 23:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 19:25
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja 't is haast niet te geloven.... ik weet het, maar daarom is er ook een ander woord voor |
was nieuwsgierig, daarom heb ik ff gegoogeld:
Golden Retriever
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 19:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja 't is haast niet te geloven.... ik weet het, maar daarom is er ook een ander woord voor |
Ik begin nieuwsgierig te worden, voor zo'n zeldzaamheid kunnen nooit veel namen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 19:20
|
|