Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:37
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je hoe Visser zo iemand noemt???? Een RAT(???) echte Zeeuw... En dan nagaan dat ik helemaal geen Zeeuwse ben.... |
Neem jij nou maar gewoon een zeeuwse bolus ( schreef Hannah ) Visser noemt zoiets een ratechte zeeuwse bolus? en dan... ik ben helemaal geen zeeuwse ....
Visser is even met stomheid geslagen . Volgens mij heeft Hannah het hier gewoon over een zeeuwse BOLUS. Niets meer , niets minder .... gewoon zo'n bruine gedraaide , gesuikerde BOLUS. Visser ziet na lezen , herlezen , nog es lezen nog steeds geen verband tussen een bolus en miss- Zeeland. Da's ook wel het laatste waar ik een vrouwspersoon mee wil vergelijken .
En wat betreft de raTechte zeeuwse ...... sja , een nieuw toetsenbord , dát is me toch een lekker ding , alleen ik merk zelf ook wel dat ik iets vaker een schrijffouthje maak .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:56
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANNA415 schreef: | Achhhhhhhhhhhhhhhh |
Nog 4 weken ..... tegen die tijd ben ik wel verlost van mn afkickverschijnselen denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:55
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | 22 november a.s.??? Staat er dan iets speciaals voor je te gebeuren??? (behalve natuurlijk dat je dan je Senseo kennelijk weer hebt.......)
Steen-is-niet-nieuwsgierig-hoor |
Ik ga niet alles vertellen , dat kan ik niet maken. 22nov. ? 22 nov. ? ......... ik geloof dat mn moeder dan terug komt van vakantie. Kan ik daar gelijk een bakkie gaan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 22:00
|
|
|
Ik mis m'n SENSEO-apparaat.
Nog 4 weken en één dag geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:56
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | idd, met ratechtse zeeuwen is niet veel aan te vangen...is het CM-er? |
Ik kan er geen antwoord op geven , zou het ook niet eens willen . Heb er zelfs geen behoefte aan om het te weten. Maar aan de andere kant blijft het wèl stil . En wie zwijgt..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:38
Onderwerp: Het weer
|
|
|
De zomer is er vandoor . Om 17.00 uur , toen ik buiten stapte was het aan het miezeren , een uurtje later was het gewoon regen . En de temperatuur is gekelderd tot bijna het vriespunt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 21:34
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
CARRY445 schreef: | Zoals het nu lijkt zit dat er niet in , maar ik heb het liedje 'miracle' de laatste dagen steeds in m'n hoofd zitten, dus wie weet.... Ik hou voor de zekerheid een plekje vrij in mijn agenda! Is er ook een deadline tot wanneer je je kan opgeven?
Deal! Die tompouce staat! Het zou toch te gek voor woorden zijn als het me weer niet lukt om te komen. Tja.. en nu zal ik wel moeten.. want anders blijf je met die tompouce zitten. |
Wat betreft die tompouce .... maak je daar maar niet druk om
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | alleen als t kreng niet start
neehoor das n grapje... mijn auto is niet te vergelijken met mn schoonmoeder he, mn auto rijd op wielen en vliegt niet op een bezem... |
ik neem aan dat je auto ook niet meer is uitgerust met zo'n handshoke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat mag ik hopen ja daar zijn vaders niet voor bedoeld, daar zijn vriendinnetjes voor
(en nee... schoonmoeders ook niet) |
Haha , dus jij gaat je auto al vergelijken met je schoonmoeder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Behalve dat ik buiten de deur heb gewerkt... ook nog een poging gedaan om mijn afzuigkap eens schoon te maken.. mennnnn wat een ellende!
Dat vind ik toch wel het smerigste karweitje in huis geloof ik. Maar de container moet ook nog schoon....en dan heb ik nog een frituurpan die gilt om een beurt.... Ik stel het nog maar even uit denk ik.... |
Tssss , een frietpan schoonmaken .... stelt toch niks voor . Gewoon de gedachte erbij houden hoe veel lekkerder het is om een frikandel uit nieuw vet te eten , dan is het een werkje met veel plezier. En een kliko? Fluitje van een cent . ( als het een beetje mooi weer is tenminste)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dennis nog geen rijbewijs zeker? |
Nee , en die doe IK ook niet in bad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...heerlijk is dat...het zijn immers dure ""kindertjes"" Ik was wat meer geld kwijt, maar was toch blij...immers mijn gouden koets is ook al 13 jaar.... |
Nou , een kind is het niet van mij . Dat is ook wel het laatste waar ik mn auto mee wil vergelijken. En een gouden koets zal het ook nooit worden . Als dat ding maar rijdt wanneer IK wil dattie rijdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:04
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | bietjes, aardappels in de schil, gehakt cordon bleu
pffff wist niet dat bietjes zooooo lang moeten koken als je ze rauw koopt... |
Had dan prei gekocht , dat is zo gaar. Heeft visser ook gedaan , tartaartjes erbij , kost ook maar 3 minuten .
Het opeten kostte nog meer tijd dan het koken zowat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 19:41
|
|
|
.... dat m'n auto weer voor een jaar goedgekeurd is . Een of ander moeilijkwoordkogeltje , een lampje en een rubbertje , voor de rest was ie nog prima.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:26
Onderwerp: Huisdier na 4 okt;)
|
|
|
HANNAH810 schreef: | pa-ling?
da's leuk; pa Ling en ma-Ling in je vijver? |
Ben bang dat dat teveel Kibbe-Ling teweeg brengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:22
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hopelijk ben je tegen lief wel een stuk vriendelijker... |
't is een ratechte zeeuwse hè .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:20
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 100 euro??? Welja, als je mij die betaald mag je mijn heg komen snoeien...als goede knecht van de Sint zal je dat zeker willen doen... |
Moettie nu alwéér gesnoeid worden dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 21:13
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was het zo spannend dat jij niet geslapen hebt Visser???? Heeft ze ze alle twee aan de kant gezet? Of spreek je het nu met Frank door nu hij weer terug is? |
Ja, ik heb het net even met Frank er over gehad . Hij is nu op zoek naar een partner voor Floshke . En als er dan volgend jaar een heleboel mini- Floshkes zijn hoopt hij zich ook als boer op te geven voor het programma . Kattenpensionboer zoekt ...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 21:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet je helemaal niet ouderwets vinden... Ik heb er juist bewondering voor als ouder van NU...hun kind nog even kunnen laten zien dat er (gelukkig) nog iets anders is..... Of de hele familie met een bord eten voor de buis!!! Vroeger toen we nog geen pc hadden en ook geen tv...werd er nog GEPRAAT met elkaar in plaats van gesist dat je je mond moest houden... Heerlijk naar buiten...of samen een spelletje doen...
Doe het nu maar...pubers zijn het vlug genoeg!!! |
En andersom kan het soms ook juist zo lekker zijn als het rustig is .
Vooral zondagssmiddags
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 21:04
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb het niet gezien gisteren dus wie wordt het? De homo boeren gaan trouwens wel erg leuk met elkaar om, volgens mij is het daar het sfeer volst...... Wat voor type ben jij dat je naar BZV kijkt???? |
AAAAA, W-tje , dan heb je toch wel wat gemist hoor . Maar je hebt het toch al wel gehoord hè van Henrieke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik kreeg gisterenavond een mail van Janske...ze komt haast niet meer van de wc, schreef ze me... |
Weer wat nieuws , ik heb wel eens gehoord / gelezen dat er zijn die hun laptop meenemen naar bed en in bed CM volgen . Maar dat ze de laptop meenemen naar de wc, pfff , lijkt me dat je daar wel wat anders te doen hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:11
|
|
|
He Frank , leuk ... he frank , welkom terug , he frank , blijf je maar 3 dagen ? Nou Frank , dat is het begin , een paar postings verder klinkt het al heel anders. Zeg maar eerlijk wat JIJ er van denkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 13:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Vandaag ook hier triest weer....vieze motregen!!! En ik dacht..... Ik wilde zo graag de bossen effe in vanmiddag Mooie paddestoelen fotograferen. Nou kan dat evengoed wel...( voor de liefhebber die dat gaat zeggen ) Maar met een beeeeeetje zon, worden de foto"s toch mooier... Zucht........
Ik las net iets over een zonvakantie.....misschien ook maar és effe rondkijken..... |
En naar de bossen in Zeeland hoef je ook niet te gaan want hier is het ook van dat druilerige weer . De temperatuur is wel goed , maar het waait hier nog es een beetje hard ook. Waar heb je ook alweer bos in Zeeland ? O ja , Burgh - Haamstede las ik gisteren ergens . Nou , zal wel de moeite zijn . Ik ken dat plaatsje alleen maar van strand , heel groot strand zelfs .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 11:05
Onderwerp: ” Rudolph van Véén,ik ben nog alléén!!”
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeg een ding, die vis moet Vissertje zeker vangen
|
Hahaaa , bel ff ruim van tevoren , anders zijn ze niet op tijd ontdooid.
vissertje , die geen hele emmer vis in één keer opeet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 22:50
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik erger me ook al steeds aan |
Ik denk dat ik het al weet ...... ze laten het gewoon staan tot bekend is wanner de volgende speeddate is . Dan hoeft de redactie enkel maar de datum te veranderen en evt. de plaats. Scheelt weer wat werk hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 20:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het lijkt wel of je zin hebt in een speed-date... Denk je nog steeds dat het komt??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 19:47
|
|
|
Ik vraag me af waarom er op de startpagina nog steeds de uitnodiging van het speeddaten in Alphen aan de Rijn staat. 6 okt .... dat is het toch allang geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 18:28
|
|
|
Je zou het haast niet durven..... iemand een mail sturen , in het profiel staat dat mails altijd beantwoord worden , en je ziet dan dat het percentage beantwoorde mails maar 30 of 40 % bedraagt. Of soms nòg lager.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 18:15
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alleen jij...puur alleen jij...kan zorgen DAT....het geen kattepisbakkie is.... Wel eens geproefd......katte....dinges????? |
|
|
Naar boven |
|
|