Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 16:11
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vannacht gepiekerd over een oplossing voor een groot probleem,toch een klein schietgebedje aan gewaagd(ik durfde het bijna niet,vraag soms zoveel)en..........vanmiddag lag de oplossing in tienvoud in de brievenbus! Ik hoef jullie vast niet te vertellen hoe dankbaar ik ben! |
Quote: | Jullie Vader weet immers wat jullie nodig hebben, nog vóór jullie het hem vragen. |
Mat. 6:8
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 13 november 2010, 16:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 14:38
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Niet zo hebberig jij |
Hebberig? Zeg juist dat mijn tas niet groot genoeg is! Maar ja..als jij kikkers blijft uitdelen...dacht geef je deze toch zeker wel aan een ander he?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:05
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het blijft een superleuk lied!
Maarre.....Mario (en Frank), volgens mij vinden jullie het spannender dan Willemijn. Jullie zijn er heel druk mee. |
Mannen, Marijan...blijven diep van binnen toch altijd een beetje kinds!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:02
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Brother Mario's watching you....
Pas maar op dat ik jou niet in een kikker verander! |
Ehh...moet die dan ook weer mee naar huis Heb maar een klein tasje, weet je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 10:01
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geef vandaag alle knuffelbeertjes van cm een dikke knuff. Helaas is er 1 die zijn status als knuffelbeer is kwijtgeraakt. |
huh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 21:17
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een rottevis. |
Pfff...daarvoor hoef je niet naar de Rotte, die hebben we hier ook wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 15:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Dat ik vandaag een gezonde kleindochter mocht krijgen .... en de spanning van de laatste weken voorbij is ... alles is goed met moeder en kind ( tja en ook met de vader ) en meer wenste ik niet .... Heb alweer reden te over om God dankbaar te zijn .... |
Gefeliciteerd Sofie! Dat jullie maar veel plezier van het meiske mogen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 15:32
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Identiteitscrisis; welke chocoladeletter moet ik nu kiezen?
De Z van Zing of gewoon ..... |
K zou ze allebei nemen...kun je ook geen spijt krijgen omdat je de verkeerde hebt gekozen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 12:15
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
RUTH485 schreef: | Hallo allemaal ,
Vandaag is mijn laatste dag hier op CM .Mijn proefabonnement loopt af en ik ga niet verlengen . Dank voor alle waardevolle overdenkingen die ik hier heb opgedaan . Prachtige gedichten , liedjes, bijbelse overdenkingen . Zijn Woord is ons richtsnoer .
Mijn zegenbede voor een ieder van jullie is dat jullie verzadigd en vervuld mogen worden met de Liefde van God ,opdat jullie vreugde volkomen zal zijn zoals Jezus Zelf gezegd heeft .Hij zal je niet beschamen en je overvloed geven opdat je uit kunt delen .
Een hartelijke groet van Ruth , en voor ieder die het nodig heeft ........ een liefdevolle knuffel . |
Dag Ruth, ook voor jou veel zegen en een knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 10:57
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: |
Lief!? Volgens mij drijf je nu wel een beetje over Leanne, er kunnen best nog andere redenen zijn... |
Jah...hij zal best een mooie auto hebben! Eentje waar de achterruit niét uit springt ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 07:59
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat is zo schreeuwerig joh, een groot bedrag en dan in het rood... |
Als dat saldo echt zo in het rood staat moeten we misschien toch es overwegen om wat in te zamelen voor je, Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:45
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Aha. Zat daar niet een kikvors luid te wenen? |
Sja, die wacht op zen prinsesje natuurlijk...om em te
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:43
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ruilen met mij? Mijn verhaal wil ook niet vlotten. Neem jij t verhaal over; ga ik lekker |
Dat zal helaas niet gaan lukken ben k bang...mijn voornemen staat namelijk nog steeds dus zodra ik me weer los kan rukken van mijn pc-tje...
Succes met je verhaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:40
|
|
|
Moet van mezelf vanavond vroeg onder de wol...ben al zo'n uur onderweg maar wil niet echt lukken Wat nu?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:38
|
|
|
ZINGA672 schreef: | k Heb geen idee... Rotterrdam; wer leit dat? |
Daar waar het hardst stinkt natuurlijk, aan de Rotte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:14
Onderwerp: 15 januari - eten bij de Smaak van Vietnam in Woerden
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wat heb jij met t lepeltje gedaan?!
|
Ikkuh? Heb ik het weer gedaan!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 11 november 2010, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:13
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | toch netjes: 9 dagen
|
Ut word nog es wat met je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 19:17
|
|
|
ZINGA672 schreef: | 1 ferme one-way knuffel voor Tess!
GrZ! |
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 11 november 2010, 19:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:27
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
Wat er bedoeld word is dat het voor jezelf helend kan werken om iemand te vergeven. Wanneer je wrok blijft koesteren jegens iemand kun je bij jezelf een soort van "blokkade" oproepen waardoor het verwerkingsproces word opgehouden. Daarnaast staat in de bijbel dat Jezus ons oproept om altijd te vergeven...(70x7) en daarom zien veel mensen het als een "moeten"... Maar in sommige gevallen word je niet eens om vergeving gevraagd, dus hoe zou je die dan moeten schenken? Wanneer je dan in staat bent om die persoon toch te vergeven, zal de boosheid afnemen en het je niet meer in de weg staan...
(even heel kort omschreven maar hoop dat het duidelijk is)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:09
|
|
|
LOES550 schreef: | Nou zeker! Goh....wat een verhaal :) Als ik nog eens iets wil weten ga ik gelijk naar jou. Makkelijk zo'n encyclopedie bij de hand. |
Ik strijk graag de eer op maar hij behoort mij helaas niet toe, Loes... Lang leve het wereldwijde web
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 18:08
|
|
|
Sjonguh...hebben jullie op het nieuws dat beeld van Jezus gezien in Polen?
"Maak geen beeltenis..." Guess rules really are made to be broken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:27
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Natuurlijk Lieve Meid!!!!!!!!! Ook al weet ik niet waarvoor, maar dat zal mij wel ontgaan zijn. Alleen al de lieve manier waarop je het zegt, geeft bij mij al de wil en de neiging om te vergeven!
Shalom!
Zuster in Christus! |
Vind het natuurlijk heel mooi dat je Anita wilt vergeven hoor...maar als je niet eens weet waarvoor, zou het dan echt nodig zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | niet miepen??? Bijna elke dag leer ik nieuwe Nederlandse woorden. Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed waarom Nederlanders, die toch ook een beetje Belgen zijn, zo'n koddig woorden hebben.
Ach Benjamin-Tess, ik ben wel blij met je knuggels hoor. Over jou klaag ik niet. Nouja, ik besef ook wel dat ik in een hele diepe klaagperiode zit. De tijd van het jaar, denk ik. Dan zijn er nog de andere perikelen die me down maken. Euh...kan of wil je me nog een derde knuggel geven? |
Nou eh...wel onder protest dan! K heet geen Benjamin namelijk En vooruit...dan ook maar eentje voor Angelique
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:56
Onderwerp: 15 januari - eten bij de Smaak van Vietnam in Woerden
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Eerst gewokt bij de chinees in Utreg, toen Ethiopisch in Veenendaal...
Voor degene die wel van een beetje verandering houden en de smaak te pakken hebben...
15 januari staat er vietnamees op het menu.
Geen chinees of indonesisch o.i.d., maar vietnamees... anders dus.
Citaat van de website: Iedereen kent wel de Vietnamese loempia’s en bapao’s, maar er zijn nog meer Vietnamese gerechten, misschien wat minder bekend, maar zeker de moeite waard om uit te proberen.
De Vietnamese keuken onderscheidt zich door het gebruik van veel verse groenten en kruiden, in combinaties van uiteenlopende smaken.
http://www.desmaakvanvietnam.nl
Wie gaat er mee? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:27
|
|
|
LOES550 schreef: | En wat denk je dan van Pindakaas! Er zit geen eens kaas in zoals in smeerkaas. Waarom heet het geen smeerpindaas of pindaboter? En leverkaas! Ook zoiets geks. |
In 1948 kwam het eerste potje pindakaas in Nederland op de markt, maar dat mocht niet onder de naam pindaboter. Boter was namelijk een naam die speciaal was vastgelegd voor echte roomboter. Dus alleen roomboter mocht boter heten. Andere botersoorten hadden de naam margarine. En toen moest er dus een andere naam bedacht worden. De naam pindakaas werd gekozen, omdat pindaboter werd vergeleken met leverkaas. Dat is ook broodbeleg waar helemaal geen kaas in zit, maar wel kaas in de naam heeft.
Leverkaas behoort tot de vleeswaren en is sterk verwant aan leverpastei, maar het is door toevoegingen als zetmelen steviger geworden. Het voordeel daarvan is dat het in dunne plakjes te snijden is en door de slager of vleeswarenindustrie voorgesneden kan worden verkocht. Het snijverlies is minimaal. Om leverkaas, dat blokvormig is, zit vaak een karakteristiek laagje spekvet. De aanduiding kaas slaat op de snijdbaarheid. Een ronde variant op leverkaas is de Berliner leverworst. Leverkaas is voornamelijk gemaakt van varkenslever en -vlees.
Tevreden mevrouw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, ik knuffel mezelf wel |
Niet miepen frank, je hebt er al twee van me gekregen! Gierigaard!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 11 november 2010, 12:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 09:30
|
|
|
Woeeeeeeiiii
Gereserveerd voor Zaterdag 20 Nov. om 18.30 voor 6 personen!!
Nogmaals het adres: Witte de Withstraat 16 3012BP Rotterdam
Voor die mensen die liever niet in de stad parkeren is het adres aan te lopen vanaf metrostation Leuvehaven, bereibaar met metrolijn D! (Centraal Station - Spijkenisse Akkers)
Laten we gewoon buiten voor de deur afspreken! Mensen die er toch nog niet helemaal uit zijn hoe ze er gaan komen, mail me ff dan vogelen we het samen uit
|
|
Naar boven |
|
|