ChristianMatch

Forum

Gebesroom 11 november
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: donderdag 11 november 2010, 19:14

Psalm 38 vers 16

Hoi allemaal,

Alweer een week voorbij sinds de vorige gebedsroom.
ik heb vernomen dat deze erg gezegend was, erg fijn dat Vandam en Zinga het even overnemen tot ik weer op krachten ben van herstel longontsteking.

Hierbij wil ik ieder die voor mij heeft gebeden bedanken Lachende smiley Gebed vermag veel omdat Hij er Zijn kracht aan verleent.

Er is weer veel om voor te bidden, ik denk aan de christenen in Irak, gister weer 500 mensen vermoord omdat zij christen zijn, ook zullen we bidden voor de vervolgde christenen in andere landen.

De mensen die getroffen zijn door uitbarsting vulkaan, mensen in Thailand die ziek zijn, al is de nood zo groot, Groter dan de Helper is er niet, we brengen alles bij Hem.

Ook voor degenen die we in onze harten hebben, zieken, noden, problemen, we dragen het op aan Hem.

Laten we ook onze zegeningen tellen, Hem lofprijzen en danken, want Hij draagt ons door alles heen.

Heb je zin om mee te doen met gebedsroom?
Je kan ons vinden als je de chat aanklikt, dan rechts naar beneden de gebedsroom aanklikken. Knipoog smiley

We zingen ook, zetten muziek op you tube aan na overleg, of we typen de woorden in en zingen hardop mee, erg fijn .

We houden gebedsroom elke donderdag van 20.00 tot 21.00

Eva is van C M af, laten we haar ook in gebed gedenken.

Gods rijke zegen en nabijheid,

Warme groetjes,

Martha Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 11 november 2010, 19:19

Beterschap Martha!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed