Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 17:48
Onderwerp: Kerstmuziek
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat vinden jullie dan van de stelling dat Kerst allang geen christelijk feest meer is? Het is overgenomen en vervormd door de maatschappij... |
Ja zit wel wat in helaas. DE comercie springt er op in het wordt voor veel mensen als lekkere extra vrije dagen gezien waarop ze cadeaus kunnen uitdelen lekker eten en samenzijn. En helaas staan er velen niet bij stil dat er een diepere betekenis achter zit. En zeg eerlijk doen we er niet allemaal wat aan mee?? Kerstboom, kaarjes, kerstdiner gourmetten met zn allen enz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 17:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En degene die echt nergens in geloven zingen idd vaak liederen als white christmas, I wich you a marry christmas. Let it snow enz
Ahum Erika........ik zet ze ook weleens op en vind ze ook wel leuk.... |
Stttttttttt niet zeggen ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 17:03
|
|
|
Ik vind het elke kerst weer mooi of als gemeente de mooie kerstliederen te zingen, bij de mooie psalmen die we al hebben. Bij ons is het de traditie om aan het begin van de 1e kerstdag dienst het eerste kwartier ongeveer kerstliederen te zingen en we eindigen de dienst standaard met het Ere zij God staande te zingen elk jaar weer krijg ik kippevel als het zo mooi uit volle borst gezongen mag worden.
Zelf zijn we met ons zangkoor druk bezig voor ons kerstconcert op kerstavond, dan zingen we buiten de traditionele kerstliederen ook nieuwe koorstukken, dat is echt een concert waar ik elk jaar na uitkijk.
enwat betreft die liederen die artiesten laten horen sluit ik me bij Annette aan hoe weten wij dat ze geen christen zijn?? En degene die echt nergens in geloven zingen idd vaak liederen als white christmas, I wich you a marry christmas. Let it snow enz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:54
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. F. Happy single b.b.h.h. G. Happy single maar het voelt niet zo H. vrijgezellig I. In een relatie Speciaal voor leanne
Hebben we ze nu dan wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik sta er nog steeds niet bij Erika
Maar ja,je ziet mij makkelijk over het hoofd |
Ow zijn we nu in relatie vergeten Foei toch sorry Leanne zal het rechtzetten Zo ben ik dan ook wel weer
JA ook jij doet er wel toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 13:36
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb er niet eentje........ik vind nl. dat iedereen het zelf moet beslissen(mijn kinderen weten hoe ik er over denk maar ik wil hun tot niets verplichten) en het hangt uiteraard ook van de situatie af,ik respecteer tevens de mensen die geen codicil hebben,om wat voor reden dan ook(en die mening heb jij ook,dat weet ik ) |
klopt helemaal Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 13:28
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier ook lekker zonnetje Wel fris vooral op de fiets maar zoooo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 13:27
|
|
|
[quote=ERIKA129](qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. F. Happy single b.b.h.h. G. Happy single maar het voelt niet zo
Zo iemand zijn keuze er nog niet bij dan komt het nooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit meer goed met je Ow ja vrijgezellig nog en dan hebben we ze denk echt hoor
hoop ik want lijssie is wel erg lang om uit te kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:23
|
|
|
(qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
Staat iedereen er nu dan wel bij??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:13
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | of blancheren en daarna roerbakken met spekjes, tauge en uien, scheutje sojasaus erover, lekker met gebakken aardappeltjes |
Ik hoef gewoon geen spruitjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:12
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Ik weet het leanne. Ook ik heb donorcodicil weet hoe belangrijk het is. Mijn vader had het twee maal nodig helaas door veel complicaties mocht tie het niet overleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:09
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat lijkt me zo saai! Bovendien verzinnen we dan wel wat anders om jullie te irriteren hoor |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | De link in dit verband is de media ... ik reageerde op de uitspraak van Beun "Das indoctrine van de media! Bangmakerij!"
Niet alles wat de media schrijft is "bangmakerij" ... |
Gaan we hiermee weer naar topic angst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:36
Onderwerp: Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....
|
|
|
PIETER649 schreef: | Tja, als er mensen optreden die daar hun boterhammetje mee verdienen, zal daar toch enige zekerheid van inkomen tegenover moeten staan. Als jij als monteur een reparatie gaat uitvoeren bij een klant rekent je baas daar toch ook een vast uurtarief voor? Of zou hij rustig afwachten wat de klant in het borstzakje van de monteur propt als vrijwillige bijdrage?
Die gratis concerten zijn niet voor niks gratis... als buurvrouw Angelique met 3 vriendinnen, Lizzy Juultje en Babbeltje optreed als hobby, zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen om dat gekweel te moeten doorstaan. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Natuurlijk heb ik dat gelezen....maar wat betekenen die letters dan??? Die zeggen mij niets hoor... |
Ben ik samen met jou een leek snap dr geen ene .... van
Enne gefeliciteerd Oma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor mijn gevoel...gaan we wel erg ver...zie ik het verkeerd??? |
nee je ziet het goed! dit topic begint behoorlijk uit het verband te schieten
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 20 oktober 2011, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:21
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Vele berichten op deze topic en dus ook deze bijdrage illustreert het verlangen naar die ware liefde en op zich begrijpelijk. Lief en leed te delen met een levenspartner die er altijd voor je is. Naar mate we ouder worden wordt dit gevoel sterker onderstreept en het juist ontkennen geeft mij meer het gevoel dat de pijn van innerlijk verdriet te meer uit uiting komt. Op ieder z’n potje past een deksel zeg maar en de ware bestaat er voor iedereen. |
Eens hoorde ik een meditatie van Ds van Kooten en die zei iets wat me altijd is bijgebleven lijkt op het van jou Leonard alleen met een aanvulling. OP ieder potje past een deksel, maar niet ieder deksel op ieder potje En zo is het idd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | eindelijk tijd om vlees te sudderen, dus eindelijk hutspot, lekker met een kwak mosterd |
Mosterd??? Arme hutspot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:17
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hier elke dag zon ... laatste tijd verstopt tie zich echter achter de wolken ... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:16
Onderwerp: Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dure toegang pffff Waarvoor is die geld? Bij vele concerten zijn de toegang gratis en door middel van collecte voor de onkosten. Dat is toch handig |
vind het ook een hoop geld hoor Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:14
|
|
|
Vandaag wordt het simpel of kliekie stampie met worst of roerbakken met rijst beide lekker weet nog niet wat het wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar nu ff een andere vraag waar ik erg veel moeite mee had om in te vullen: de kinderwens... ik heb nee ingevuld omdat er geen kinderen meer kunnen komen, maar de wens is er wel. Moet ik dan toch "ja" invullen en dan later uitleggen? |
Idd Josina dat is ook zo'n vraag ik heb ja ingevuld maar wie zegt mij dat ik kinderen kan krijgen?? Voor hetzelfde geld wordt het me niet gegeven het is nog altijd de Heere die kinderen geeft,maar met de ja had ik ook zoiets van ik sta ook open voor kinderen dan de ander.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies. Als ik op een profiel kom, dat mij wel aanspreekt, met foto en bv alleenstaande. Je mailt een poosje, en dan plots wordt je mee gedeeld mijn oudste (zoon dochter) heeft verkering en ..... sorrie maar dan haak ik af. Waarom, das simpel, als je al van af het begin, begint met een leugentje om best wil, omdat het jou zo uitkomt, welke zekerheid bied dat dan voor de toekomst. Dit is heel anders als iemand tegenkomen op straat, daar loop je niet met een bord voor, met je hele sores er op. Hier bied men zich aan hoe je bent, en wat je wil, en wat je te bieden hebt. En er zijn er die geen kinderen hebben, of ze om wat voor reden niet krijgen kunnen. Die loop je dan ook mis, dus het heeft zijn voor en tegen om echt eerlijk te zijn. |
Je gaat hier op de site op een profiel af en dan ga je er idd vanuit dat die persoon eerlijk is en dat wat er staat klopt. Eerlijkheid staat bij mij bovenaan dat heb ik ook op mijn profiel staan en als je dan heen en weer mailt en er blijkt toch een ander persoon achter te zitten maakt mij dat een beetje boos maar nog meer verdrietig want die persoon kan je goed kwetsen!! Helaas die ervaringen heb ik hier gehad, gelukkig zijn er ook zat eerlijke en lieve mensen hier op cm En ook al scheel je veel in jaren daarom kan er wel een mooie vriendschap ontstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 09:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hoor/zie het al.........je hebt er weer geen woorden voor. |
Durf het haast niet te zeggen maar de zon komt er voorzichtig door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 09:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | nee toch, die van carien heet géén wil zover ik weet.... |
Dan Heb je watr gemist denk?? Ze zei het in de lobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik klaag niet,ik zeur!!!
Morgen mogen we een dag inspelen op ons innerlijk,oftewel onze empathie en emotie ontwikkelen Rollenspellen doen met zo'n ubervrolijke dame erbij........ook zo leuk........"gooi je gevoelens er uit maar blijf ze de baas!" en meer van die larie.........zucht...........
Even denken of ik nog meer te zaniken heb.......
ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo? |
Tjonge wat kan jij klagen enne hij heet wil die van carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen. Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000 De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500
tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.
vraagje: waar gaan de kois heen? |
Pieter zit op je vissies te azen Tis wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toch nog één die niet klaagt. En visser doet het ook niet, die stapte om 12 uur naar buiten en de zon scheen uitbundig. En om 17.00uur? Jaja , nog steeds de zon hoor. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:30
Onderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hallo Cm'ers !!!!!!
Wij hadden weer eens zin om uit eten te gaan en willen dit doen in een heel speciaal restaurant. Waar je heel bijzondere dingen kunt eten/drinken. Heb je weleens gehoord van een banenbiertje. Dat kun je daat krijgen. We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 20.00 verzamelen. Het adres:
Afrikaans Restaurant Safari Fluitersstraat 80 3901 DL Veenendaal Tel. 0318-555927
Meer informatie: http://www.afrika-restaurant.nl/
De volgende personen gaan alvast mee:
Erika129 Marianne338 Herman040 Mario216
Misschien een leuk om het boven je profiel te zitten door op het pribord te plaatsen. |
Ehhhhh Mario is 20.00 uur niet laat? De keuken sluit om 21.00
|
|
Naar boven |
|
|