Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:16
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tjonge......noem je dat jeugdsentiment? Nee, laten we het dan over de Citoën snoek hebben,das pas een mooie klassieker |
Ja, ik wel . was mn eerste auto. voor 2000 piek . Was echt een rib uit mn lijf. Voel het nog Maarja , Zeeuwen sien zuunig he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:11
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Niet te koud? Zal ik ook een emmer met warm water en handdoeken neer moeten leggen,denk je ? Wat fijn een ervaringsdeskundige ! |
Vergeet geen kruik in je bed te leggen he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:09
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat voor één was het er? |
opel ascona van 1978 geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:07
|
|
|
CARIN303 schreef: | Het spijt me Tess, ik lust geen alcohol behalve......champagne Maar dan wel graag in een fles, mijn schoenen smaken niet zo lekker meer hoor na een dag werken
En, morgen krijg ik gezinsuitbreiding, direct uit mijn werk, zie je wel dat zoiets best te plannen is? |
Zorg dan wel dat het niet te koud is in huis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:04
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
[quote=MARIEKE897]
Ze zijn besteld hoor Marieke !!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 21:54
Onderwerp: What 'rocks' and what 'sucks'?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Was het niet de bedoeling dat JONGEREN hier kwijt konden wat rocks en sucks? Dit was toch geen jeugdsentiment topic
Ik ben ff de draad kwijt , geloof ik |
Hij VOELT z'n eigen nog zoooooooooooooooooooooo jong
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 30 juli 2010, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 21:50
Onderwerp: Voorganger zijn.
|
|
|
Hoort een dominee op de preekstoel een toga aan te hebben?
Onze eigen dominee (sinds kort) doet het wel. Gastpredikers, de een doet het wel , de ander niet.Sommigen deden hem aan alleen bij bijzondere diensten zoals doop- en avondmaalsdiensten. Er waren er ook die hem alleen swinters aan deden omdat ze het zomers te warm vonden. Las vanavond in het RD een artikel van ds. op 't Hof, die moest er niks van hebben. Noemde het een on(ding). Vond het hoogmoed, noemde het zelfs poppenkast. En toch , een ds. is wel een persoon die afgestudeerd is aan de universiteit, dus waarom niet. Zelf zeg ik : Voel je je lekker met een toga aan , doe hem aan. vind je het niks doe hem dan niet aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 21:30
|
|
|
20 - RV - 99
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 21:27
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik zou 'm nog één nachtje laten staan...je weet maar nooit, he |
Alleen als ie ijs en ijskoud is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 21:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gewoon dagje vrij, volgende week werken en dan weer heel de week vrij |
Tropenrooster ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:14
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | een goed vrouw vinden is net zo moeilijk als pannekoeken bakken mislukt steeds weer |
Oefening baart kunst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]De spekboon (Phaseolus vulgaris) is de wat vleziger variant van de sperzieboon. Spekbonen worden vaak ten onrechte aangeduid als snijbonen, enz enz (zie wiki) [/quote
Bedankt voor de uitleg. Maar geef mij dan maar tuinbonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:23
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | wat kreeg de 4000ste ook al weer??
pfffffffffff klik me suf |
Z'n toetsenbord. ( voor 3 weken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:19
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | mijn pa nam zaterdag spekbonen mee...lekker uit eigen tuin.
lekker gemarineerd stuk vlees erbij
en als toetje...ijs met verse aardbeien en slagroom |
Spekbonen? Wat zijn dat? Ik ken wel spersiebonen, snijbonen , bruine bonen, witte bonen in tomatensaus maar spekbonen??????????? Is dat een of ander genetisch gemanipuleerd nieuw iets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Slaap lekker iedereen en morgen weer lekker het forum schrijven. |
Vandaag is er genoeg geschreven in ieder geval!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:08
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
MARIO216 schreef: | Lepeltje zoekt kommetje Mosterd zoekt kroket Sambal zoekt nasi
|
Kleurenprinter wacht op papier.
Visser wacht op vis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:04
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
CARIN303 schreef: | Loopt al een wedje hoor, Tessybear en ik zeggen dat tie terugkomt en Mario twijfelt nog, waar sta jij? |
Hij is nog geen 2 dagen terug in nederland en we zien hem hier weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:49
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
MARIO216 schreef: |
Weer een man weg |
Wel toevallig dat zn abo precies afloopt als ie op vakantie gaat. Eerste werk als ie terug is van vakantie is zn abonnement verlengen. Let maar op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:44
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik heb vanaf vandaag mijn kids voor 3 wk....ben blij hoor daarmee.
Maar de 3wk zonder ze ben ik gelukkig goed door heen gekomen. Ja kinderen heel de dag in huis en dan opeens stilte is verrekte lastig, een heel gemis.
sterkte voor ieder van jullie die dit meemaken.
Voor onze kids is het ook allemaal moeilijk. |
Mijn kids zouden vanaf vorige week 3 weken bij hun moeder zijn. Ze weten alleen niet hoe ze de tijd daar door moeten brengen. Zijn vorige week al 3 keer hier langs geweest en vanavond ook weer . De jongste is net weg , de oudste is niet weg te branden.Maar of het altijd even leuk is , nee, vorige week kwamen ze met een bericht......... Heb er 2 nachten van wakker gelegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 21:17
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
GRACE585 schreef: | 6 WEKEN VAKANTIE
|
En ik moet nog 3 weken wachten voordat ik vakantie heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 21:15
Onderwerp: Waarom ik niet naar de picknick ging
|
|
|
HANNAH810 schreef: | joh, chat, zo gaat het bij mij ook altijd; kinderen zoeken me op...... dan ben ik in gesprek, en als vanzelf zitten er vier kleintjes op mn schootje....(met zwarte heide-handjes, en bruine choco-mondjes, liga bekkies en volle pampers, knoeiende tuitbekertjes om in slaap te vallen en al wat dies meer zij) zijn de ukkies eenmaal naar huis, dan schieten de pubers me af met een voetbal, (dirkie en roos, voed die kinderen nou es op zeg!! ) en dan ga ik van diepe ellende maar richting huis, en zit de tafel rondom gevuld met "friet-feest-vierders" en weet je; eerlijk gezegt; ik vind het vreselijk gezellig, en dat voelen ze misschien aan. iets is ook pas een probleem als je er een probleem van maakt toch; t leven is een feessie, chat!! je moet alleen wel slingers durven ophangen. (en frietjes bakken, toetjes cleanen, liedjes-zingend-rondlopen met een schattig johanneke-ukkie op je arm, voetbal-fanaten achter hun vodden aanrennen, etc)
so, chat; enjoy life, and enjoy kleffe picknick!! you're welcome...... |
En klef wordt het met die bolussen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:36
Onderwerp: ziekenhuis
|
|
|
GRACE585 schreef: | we denken aan jullie marieke t raakt je altijd als er iets met je kiddo is veel sterkte morgen bless you |
Sterkte Marieke
Ziekenhuis is toch al NOOIT een pretje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:33
Onderwerp: forum
|
|
|
CARIN303 schreef: | Kleine waarschuwing vooraf Arnold; het forum werkt zeer verslavend |
Heel CM toch??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:10
Onderwerp: Spaigelploatje
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | iets rijven = ................... |
De tuun anrieven. Of vuulte kapn. = Onkruid wieden
Rijven= De tuin aanharken.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 21 juli 2010, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 18:19
Onderwerp: Zeeland
|
|
|
CARIN303 schreef: | Welkom terug Anita, je hebt er mooi weer bij gehad!! |
Logisch. Zeeland staat bekend als de provincie met de meeste zonuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:51
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | deze (van Hannah) is wat recenter: voorlopig hopen mee te gaan;
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 erika 129 35 jaar grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) grace zou graag met iemand meerijden. trijnie 48 jaar miekjes285 41 jaar angelique 49 jaar mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick
cor299 49 jaar martien579 41 jaar onder voorbehoud visser278 43 jaar henduk729 40 jaar timo 194 25 jaar geholi 202 50 jaar rob325 52 jaar Andre671 33 jaar lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede.
+ Henk546 (o.v.) natuurlijk +MARCOWAAL200 39 JAAR +2 KINDEREN
iK KOM OOK MET 2 KINDEREN . VORIGE KEER WAS IK MET EEN FIETSTOCHT MEEDOEN IN ALBLASSERWAARD EN DAARNA BBQ DUS NU HIERHEEN IK HEB IN AUTO NOG 2 PLEKKEN OVER OM IEMAND OP TE HALEN VANUIT SLIEDRECHT |
Zal mn leeftijd dan ook maar even aanpassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 19:29
Onderwerp: Niet mijn wil maar Uw wil geschiede
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | wat dat betreft is het voor mij altijd, dat ik de vraag moet kunnen beantwoorden, zou ik hier met Jezus kunnen zijn, zou Hij mij hier kunnen ontmoeten? Of zou ik mij schamen dat ik mij daar bevind. |
Juist, en dat is maar net wat ik bedoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 18:13
Onderwerp: Niet mijn wil maar Uw wil geschiede
|
|
|
IMKE917 schreef: | Moet denken aan een lied n.a.v. Mat 6,33 Maar zoekt eerst Zijn Koninkrijk en Zijn gerechtigheid en dit alles zal u bovendien geschonken worden. Ik denk dat Visser het zo bedoelt. God kent de wensen van je hart en Hij weet wat je nodig hebt. |
Wat ik ermee bedoel is dit: Ik geloof niet dat je dan nog veel zin hebt om naar plaatsen te gaan wat God niet goed vindt. Terwijl je er vroeger juist met veel plezier naar toe ging. Voorbeeld: discotheek, kermis oftewel de plaatsen der ijdelheid.
|
|
Naar boven |
|
|