Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:01
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
JOLAN931 schreef: | de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!
JA!!! omdat iemand vreemdgaat ja!!!
ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita?? wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit. |
Juist!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:00
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is platvis al terug? |
Is wel erg lang stil hier he visser?? Wat denkie zelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:20
|
|
|
Ik doe het niet meer ik doe het niet meer Jullie maken zelf maar een lijstje T'is toch nooit goed of het deugd niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:29
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ooowww sorry hoor. maar je had wel gelijk, het vloeide voort uit mijn mooiste moment van de dag, waar anderen op reageerden. Dan ga je er ook vanuit dat juist hier je antwoord wordt gelezen, en niet in andere topics. in dat geval is het ff lastig in welk topic je zo'n bericht dan plaatst denk ik.
net zogoed als deze bijdrage natuurlijk weer helemaal on topic is dan
dus om on topic te blijven.... we hebben vandaag een heerlijk nieuw bed gekocht, aangezien ik met mijn rug van vriendlief niet meer in mn rugverziekende waterbed mag. |
OW wat is die jongen toch verstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een heel klein zeurtje.....je kan toch ook weduwe/weduwnaar zijn met of zonder kinderen? Of staat het er en heb ik mijn lenzen niet goed recht? |
Cootjeeeeeeeeeeee dr heeft er een nog wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:13
Onderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Staat bovenaan ...bij Mario, maar later schreef hij 20.00 uur. |
Ow hij heeft hem aangepast doch al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:09
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
JOLAN931 schreef: | dat adres is van mij. ik scheen off-topic te gaan elders
enne...bedankt voor je kaart Erika en Mario. |
Huh alleen van ons kaart gehad Heb toch echt vaker je adres doorgegeven tis een schande Heb even een wijziging aangebracht en je naam erbij gezet
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 23 oktober 2011, 11:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 11:07
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zo hier het complete lijstje met kleine aanpassingen. 30 st. leek me wel toepasselijk in deze tijd
1. gescheiden met kinderen (0-12jr) 2. gescheiden met kinderen (niet thuiswonend) 3. gescheiden maar het voelt niet zo 4. ongehuwd allrisk 5. gehuwd maar voelt het niet zo 6. alleenstaand 7. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 8. gescheiden (schuldloos) 9. ongehuwd maar wel kinderen 10. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 11. alleenstaand met kinderen 12. Gehuwd en goed naar m'n zin 13. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 14. Ongehuwd maar wel relaties gehad 15. samengewoond zonder kinderen 16. samengewoond met kinderen 17. ongehuwd (casco) 18. relatie zonder huisdieren 19. allergisch voor dieren 20. allergisch voor mensen 21. Happy single 22. Happy single maar sta open voor vrienden 23. Happy single maar voel me alleen 24. Unhappy single 25. Happy single b.b.h.h. 26. Happy single b.b.h.h. 27. Happy single maar het voelt niet zo 28. vrijgezellig 29. In een relatie 30. weduwe/ weduwnaar |
Hehe eindelijk je huiswerk gedaan ik al dagen zwoegen om alles bij elkaar te krijgen maar mw heeft het dan eindelijk eindelijk klaar De lijst is compleet nu niemand meer zeuren hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 20:01
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
MOMO697 schreef: Waarom niet op de zondag en eventueel wel op de zaterdag?
Marry schreefMomo, dat is eh....voor een anders denkende zo moeilijk uit te leggen.... Vroeger bij mijn ouders, mocht ik 's zondags alleen maar wandelen (uiteraard tussen beide kerkdiensten door), niet fietsen, niet breien zelfs, de rolschaatsen bleven in de kast,de tv bleef uit, kortom: ik haatte die zondagen..... En nu....zo'n dikke 40 jaar later.....ga ik ook niet reizen op zondag (tenzij het een ernstig zieke betreft, of een dergelijke situatie) Eén dag voor de Heere, één van al die 7 dagen in de week...ik heb het met liefde voor Hem over. (Overigens: ik hou nie meer van breien, maar wel van fietsen en dat doe ik wel op zondag) Let wel Momo, ik veroordeel niemand, maar we moeten iedereen maar in zijn of haar waarde laten he?
Volgens mij vroeg ze aan mij waarom ik niet kon Bij mijn weten heet jij geen Erika en hoef je dus niet voor mij te antwoorden. Mijn reden is dat ik niet kan en als ik daar een toevoeging aan wil geven dan kan ik dat zelf dank u wel!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 20:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:53
Onderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Verzamelen nu dus om 18.30!! Dus tijd genoeg..... |
Huh waar staat dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Net paar uurtjes geshopt in Kleve, ondanks dat het niet warm is, was het in het zonnetje toch best lekker! |
Was idd niet koud in het centrum om te shoppen. Maar dat zweten was niet omdat ik het warm had zoals later bleek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:44
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
Adres Jolanda931 per 24-10
albert schweitser ziekenhuis lokatie dordweijk. afdeling C3 kamer 17 of 18
voor de liefhebbers het adres
Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht
Bezoektijden zijn dagelijks van 15.00-16.00 uur en 18.30-20.00 uur.
Het is niet mijn gewoonte om zulke info op een site als deze te zetten, maar aangezien er de laatste keer zoveel naar gevraagd werd, bij deze. Dus, niet door vertellen hoor
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 23 oktober 2011, 11:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Sorry hoor, maar Erika maakte Jolan er opmerkzaam op!!! Het is geen bemoeizucht... |
Zo vat ik hem ook niet op hoor. En het was een kwinkslag naar Jolanda Dat ze beetje off topic was maar ik zal de kopie ernaartoe maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:38
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel nee soms een tikkeltje licht aangebrand |
dat doet tie inplaats van zijn eten aan te laten branden Is tie zelf aangebrand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:34
|
|
|
MOMO697 schreef: | Waarom niet op de zondag en eventueel wel op de zaterdag? |
Om de simpele reden dat ik niet kan?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Grrrrrrrrrrr Dacht vandaag weer eens het dorp in te gaan na zeer lange tijd, denk nou voel me toch niet echt happy toen ik er liep. Kom thuis al zwetend kijk in de spiegel steek tong uit naar mezelf en ja hoor het virus is er weer of te wel niet weg geweest blijkbaar Lig weer met koorts in mn bed houd het dan nooit op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 11:46
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb het KOUD!!!!!!!!!!!!! Tis hier rond het vriespunt en heb net een half uur buiten in de kou gestaan. Het voelt aan alsof ik het de hele dag niet meer warm ga krijgen. |
Dat geloof ik dat het om half acht koud was. Hier schijnt heerlijk het zonnetje maar tevens erg koud. De nacht was ook erg koud het gras was wit dus idd rond vriespunt. Gezond weer vriezen alle virussen tenminste dood
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 11:42
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Leanne:
aanstaande maandagmiddag om half drie
Annet..
albert schweitser ziekenhuis lokatie dordweijk. afdeling C3 kamer 17 of 18
voor de liefhebbers het adres
Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht
Bezoektijden zijn dagelijks van 15.00-16.00 uur en 18.30-20.00 uur.
Het is niet mijn gewoonte om zulke info op een site als deze te zetten, maar aangezien er de laatste keer zoveel naar gevraagd werd, bij deze. Dus, niet door vertellen hoor |
Heel handig gaat mij mailverkeer schelen Maar dat had me niet uitgemaakt hoor Weet je ook wat de verwachting is hoelang je moet blijven?? MMmmmm bedenk net dit bericht van jou hoort eigenlijk in het ziekenhoekje thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 21:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je bent een lieverd ,ik heb beide op mijn profiel staan. |
Gelukkig toch goed gedaan Thanks ik groei weer In de lengte dan niet in de breedte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 21:34
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik zei niet dat ze niet doneren he, er is enkel geen landelijke registratie van. Je kunt (net als vroeger in nederland) een donorcodicil bij je dragen of je familie laten weten dat je donor zou willen zijn als je iets overkomt. |
Nee dat begreep ik wel Maar vind een landelijk systeem wel een must eigenlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 21:31
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
PIETER649 schreef: | moet dat wel als optie door cm aangegeven kunnen worden op het profiel!! |
Neeeeeee niet nog een nieuw lijstjeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | |
Tis een man Annette Beste vent hoor maar zelf schrijft tie ook niet op wat tie at dus waarom doen wij aan de rammeldan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er zijn ook landen waar je het aan moet gevan als je geen donor wilt zijn......als je dat niet doet ben je automatisch donor....... Maakt de wachtlijsten ook wat korter........Ga er maar aanstaan......bv 10 jaar wachten op een nieuwe nier en je al die tijd niet fit voelen..... |
Idd... En mensen maar denken dat dialyse wel meevalt en dat de mensen gewoon kunnen doorleven zo Heb dat helaas ervaren hoe dom mensen kunnen denken. Ze weten niet wat voor een strijd die mensen dagelijks strijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Tot mn grote verbazing kent Duitsland niet eens een donorregister. Als je donor wilt zijn kan je een donorpaspoort aanmaken op internet en dat uitdraaien, maar er wordt nergens iets geregistreerd. |
Dat is idd verbazingwekkend en ook slecht eigenlijk . Ook in Duitsland zijn er mag ik aannemen mensen die een donor nodig hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:00
|
|
|
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. F. Happy single b.b.h.h. G. Happy single maar het voelt niet zo H. vrijgezellig I. In een relatie Speciaal voor leanne
Nee dus
J. weduwe/ weduwnaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:59
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Er zitten op CM ook mensen die weduwe of weduwnaar zijn, die mis ik nog in het rijtje. |
Oeps die bedoelde Leanne vast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:58
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zo en vandaag zijn al de dames aan de ramadan Er wordt in iedergeval niet gegeten |
Tuurlijk wel ikke had klikie stampie met worst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:28
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, maar nu de combinaties nog |
Doe het lekker zelf Heb zo mn best gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 17:54
Onderwerp: Kerstmuziek
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vooral als ik moet poetsen of strijken.....en dan lekker meezingen..... |
Lekker hard en knallen maar en snel dat het huishoudelijk werk gaat Maar we gaan off topic Sorry Chat zal het nie meer doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 17:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op verzoek van Cross, wil ik voorstellen het te verplaatsen naar zondagmiddag. Voor mensen die moeite hebben met koffie drinken achteraf, kunnen we ook een aantal thermosflessen meenemen en gezellig in het bos wat gaan drinken.... |
Zat er nog steeds over te denken maar nu het naar de zondag gaat kom ik dus niet! Maar een fijne wandelinge gewenst
|
|
Naar boven |
|
|