Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:08
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
Quote Chatuliem
Er zijn voldoende redenen om je te laten dopen. Ten eerste wil je je keuze voor God bevestigen. Ten tweede wil je getuigenis afleggen van je keuze aan de mensen. Ten derde stap je in het watergraf om op te staan in een nieuw leven (wedergeboorte) Ten vierde wil je aangeven dat Jezus de Heer van je leven is. Ten vijfde wil je gehoorzaam zijn aan de opdracht die Jezus in de bijbel heeft gegeven Ten zesde wil je dezelfde weg gaan, die Jezus ook deed. Je wilt Hem volgen in het watergraf...
En wat zeggen wij?? Ten eerste wil je je keuze voor God bevestigen. Ten tweede wil je getuigenis afleggen van je keuze aan de mensen. dus de eerste twee zijn al hetzelfde!! Ten derde geef je aan een kind van God te willen zijn. Ten vierde erken je dat God jou Heer en zaligmaker is en dat je hem wilt volgen. Ten vijfde wil je gehoorzaam zijn aan de opdracht die Jezus in de bijbel heeft gegeven Ten zesde krijg je handoplegging en de zegen mee.
De kinderdoop is geen geloofsdoop. je ontvangt een teken dat je een kind van God mag zijn. Je ouders beloven je op te voeden tot eer van God.
Maar we gaan lekker in de herhaling vallen zo. dacht dat we de kinderdoop en volwassendoop niet zouden behandelen.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 28 oktober 2011, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:06
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Niet een verkoudheidje nee heb je gelijk in Maar dat is het ook niet was het maar zo. Maar oke ik zal braaf zijn en me leven beetje beteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:04
Onderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zo deze topic weer eens afgestoft..... Het is wel geen stem tijd maar toch......
Mariska, deze opmerking vind ik onzin. Bijna iedere SGP vrouw stemt gewoon zelf of anders wordt er uit praktisch oogpunt voor hen gestemd. Een hele enkele uitzondering heeft jou genoemd standpunt. SGP ken ik juist als dè vrouwvriendelijke partij. Denk aan het standpunten; gezin en prostitutie....
Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid. Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.
Wat ik wèl vind dat het tot nu toe de meest betrouwbare parlementariërs zijn en neem me petje af want reken dat het niet makkelijk is als christen om consequent en met verstand in de politiek te zitten!!!
Cootje een echte sgp fan!! |
Tja ikke is wat dat betreft toch ook een echte refo Ben een tijdje afgeweken maar de laatste keer was mijn stem ook weer voor de SGP!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee Thomas, je bent niet gedoopt. |
Pardon????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:47
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is natuurlijk een illlusie om te denken dat vpk alles weten he? Die illusie heb ik in ieder geval niet..... |
Hihi verwachte al dat je zou happen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En wat betekent PMT??? Pastorale medische therapie..... |
Psycho Motorische Therapie Dat jij dat nu niet weet als verpleegkundige
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:26
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Doen we ook maar dit is ziekenhoekje dus hier mag het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb de was buiten opgehangen, vele kilometers gewandeld, gestofzuigd (is dat mannelijk werk?), boodschappen gedaan en nu effe bij CM gluren |
En waarom zou het geen mannenwerk zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:35
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond naar het strand van Zoutelande. Kijken of DE platvis dáár rondzwemt. |
Oke dan doe je best en kijk gelijk of je Laika ook ziet Die lijkt opeens van de aardbodem verdwenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:27
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MAJARO438 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GESLAAGD Met een 8 pffff
NIET MEER LEREN WOEHOEOEOEOEOEOE
Gr Majaro |
Kijk aan wat een stuudjes Hier zeg Gefeliciteerd Majaro!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:25
Onderwerp: operatie
|
|
|
Oke Jose balen dus je dacht dat de antibiotica zijn werk deed want je voelde je beter, helaas niet dus. Balen dat er weer een operatie aan zit te komen maar zo kom je ook geen stap verder he.
Sterkte ermee. Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:23
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Nou ja zeg...ik wist hier helemaal niks van
Ik ben idd weer heel af en toe achter de pc. Inmiddels ben ik weer thuis. Wel wat vroeg, maar ik heb me een ongeluk geoefend om zo snel mogelijk weer thuis te zijn. Achteraf weet ik niet of dit een slimme keuze was, maar goed.
De wond geneest goed, en met de nodige paracetamol is de pijn goed te doen. Door de operatie is de hernia pijn weg al is mijn ene voet nog wat verdoofd. Ook dit zou op termijn goed moeten komen.
De hernia had de nodige schade aangericht waardoor het niet vreemd was dat ik gek werd van de pijn. Door dat deze groot was, is er ook een stuk van een tussenwervelschijf afgebroken, die ook nog eens lekker in mijn zenuwen zat te porren. Zonder operatie had de pijn dus nooit meer weggegaan. Ik ben daarom heel blij dat de arsten besloten hebben me te opereren.
Momenteel mag ik nog bijna niets anders dan rusten, oefeningen doen, lopen en slapen. Gelukkig mogen de kinderen nog even bij hun opa en oma blijven, dus heb ik alle tijd om daar mijn best voor te doen.
Doordat de morfine abrubt is stopgezet word ik ff gestoord van de afkick verschijnselen. Ja u leest het goed...hier spreekt een echte junk Ik krijg daar valium tegen waardoor ik zo mogelijk nog gestoorder doe als voorheen
Gelukkig is alles tijdelijk, dus ook dit!
Als laatste wil ik jullie echt bedanken voor de kaarten, lieve mailtjes, en weet ik allemaal wat nog niet meer. Het maakt me stil. |
Hey Jolan,
Super om dit te horen. En tja je moet echt nog wel goed om jezelf denken hoor. Neem aan dat Wilco je nu lekker in de watten legt Kon je nog gestoorder zijn dan je al was dan Geintje Hey heel veel sterkte ermee en nu kan je alleen maar verder kijken naar je genezing en dat de pijn weg is en nog verder gaat super!!!! Als nu ook je huis nog eens verkocht wordt Komt echt alles goed met je!
Dikke Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hamsteren. |
Bij appie geweest maris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:10
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Kon het niet koud krijgen, teveel werk. pfff nu ff afkoelen, lekker onderuit op de bank. O,nee zit bij de PC |
Zonnetje schijnt wederom lekker En ik heb het ook maarzo lekker niet koud Dus we genieten er maar van. Volgens voorspellingen krijgen we een zeer heftige winter vast net zo heftig als de zomer was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:04
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar , regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar , regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr ( o.v dat er meer 30ers meegaan) Shanita 130, 39 jaar, regio 078 Nathanya 830 , 34 jaar , regio 0251 Abigail 621, 33 jaar, regio 070 Yrma431, 45 jaar, regio030 Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 (o.v.) Erika129 37 jaar regio 0318 (o.v.)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp 186, 39 jaar , regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 ( o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Joost 764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard , 44 jaar, regio 0180 ( o.v.) Nes 158 , 53 jaar, regio 030 Wim 080, 40 jaar , regio 0187 Pimpernel 883, 44 jaar, regio 030 Kwispel 011, 66 jaar, regio 0172
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?......ZAT. 19 NOV......STRAND SCHEVENINGEN
Visser heitter sin in
Ikkes heb mijn naam erbij gezet JA het is echt waar maar wel onder voorbehoud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:53
Onderwerp: Hersenoperatie op tv
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kan best zijn, maar wij hebben ze tenminste |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:48
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ook maar es gaan proberen dan, misschien werkt het wel internationaal |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | volgens mij wisten ze het vooraf al, stond in gidsen en kranten he hersen operatie bij een man Geeft niet hoor, wat was de kleuren variant ook weer, van je haar |
Heeft niks met mijn haarkleur te maken Mannen kunnen ook ervan leren hoe hopeloos hun hersens soms zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:40
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik denk dat we beter met dit punt kunnen stoppen. Lees tegenstrijdige berichten en voorzie dat jullie er niet uit gaan komen. Ga anders privé verder... Wat mij betreft: topic gesloten!
Cootje kan soms verstandig zijn |
Er mogen van mij een paar topics gesloten worden waar oeverloze discussies zijn die alleen ertoe lijden dat er geen uitkomst is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:38
|
|
|
Euh me flink verslapen werd om 11.00 uur wakker Wat heb ik gedaan?? Tot op heden opgestaan me gewassen en aangekleed en gegeten en daarna forum bevuild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:36
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik volg het even niet meer?
Het ging hier toch over doop en uitverkeizing? Is de seksuele geaardheid een reden om niet gedoopt te worden? |
Tja bij de kinderdoop weten de ouders niet dat hun kind eventueel anders geaard zou zijn, dus krijgt het kind al het teken van het verbond mee. Ik zie niet in waarom ze geen belijdenis zouden mogen doen als ze maar niet praktiserend homo zijn. En reken maar dat de christelijke homo's een zwaar kruis te dragen hebben zij hebben er niet om gevraagt en toch zijn zehet. Als ze goed naar de bijbel willen leven weten ze dat ze de rest van hun leven vrijgezel zullen moeten blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoezo sensatie wellicht was het een leerprojeckt voor vrouwen, om te zien hoe hersens er uit zien |
Ik dacht voor mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:25
|
|
|
Hey Jolanda,
Ik zie reacties van jou op cm. MAar hoe is het met jou dan??
Groetjes Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:20
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wel vreemd...ik heb deze dingen nog niet meegemaakt.... |
Ook ik heb al met zo'n viespeuk te maken gehad hier!! Is vrij vlot geband!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 19:33
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Neu, deze arts maakt zich alleen druk om de afbetalingen van zijn huis..... |
Moet je er dus veel heen he De mijne hoeft zich daar niet druk over te maken die heeft mij als patiente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 19:32
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
MARY052 schreef: | ALTIJD WEER DIE AUTODROP!!!!!!!!!!!!!!! |
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN maar het is zo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 19:28
|
|
|
PMT gehad daarna ben ik afgemat. Dus doe lekker niks meer vandaag dan bankhangen en forum bevuilen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:37
Onderwerp: Het weer
|
|