ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CHATULIEM619 schreef:
Ik ben geen fan van Feyenoord, maar het is idd gewoonweg verbijsterend...

En wat betreft vrouwen, veel voelen zich boven mannen verheven hier, dus mogen ze ook wel weten, dat ze niet zonder mannen kunnen....

Met kaartlezen of tomtommen zijn ze inderdaad onmisbaar Boze smiley
Ik heb vroeger mijn man en kinderen eens naar het verkeerde La Roche genavigeerd......(er bleken er twee te zijn!) en dan ben je niet blij als je daar 's avonds om elf uur aankomt..... Knipoog smiley
Hij had onderweg al eens gevraagd van rijden wij wel goed?????
Dus ik ben erg blij met de komst van de Tomtom dat snap je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:13
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

IMKE917 schreef:
Engeland is heeeeeel mooi.....
i love it Verliefde smiley

Thx Frank

Heb je het nu over Frank of over Engeland? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 18:59

CHATULIEM619 schreef:
Dat ik een uur moest wachten bij het station omdat mn chauffeur de weg niet wist in Arnhem.

Tegelijk ook het mooiste moment: vanaf dat moment is mijn vooroordeel bevestigd over vrouwen, die raken overal de weg kwijt ook al hebben ze een TOMTOM.

Ik dacht dat jouw slechte moment wel zou zijn dat Feyenoord met 10-0 verloren heeft?

Enne....niet zo lelijk doen over vrouwen en de weg niet weten he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 17:37
BerichtOnderwerp: voorziening

MARIJAN072 schreef:
Het forum kan iedereen gratis lezen, toch aardig van Chris. Knipoog smiley Lachende smiley

Maar dan moet je je voorstellen dat je niet meer kan reageren op het forum Marijan? Verraste, verbaasde smiley
Wij hebben natuurlijk makkelijk praten maar je zal echt maar een ontzettend krap budget hebben en niets meer kunnen doen.........en dan zeggen we hier maar op het forum dat je je CM abbonnement maar op moet zeggen terwijl dat je enigste ontspanning is???
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 17:31

PIETER649 schreef:
abo op cm kost toch ook geld?

Met een krap budget geef je je geld misschien uit aan een goedkope aanbieding van CM? Heb je 24 uur per dag even ontspanning als je dat wilt en naar verhouding goedkoop.
Denk dat we er voor moeten waken om in te vullen wat mensen wel en niet moeten laten met een krap budget...........
Invullen is zo makkelijk als je het zelf goed hebt......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:05

IMKE917 schreef:
Klopt Willemijn, met daarbij vaak nog schulden die afbetaald moeten worden.
Begeleiding in budgetbeheersing is kan dan veel betekenen voor de mensen.

Ik vind het zo jammer dat er altijd weer die budgetbeheersing bijkomt.
Mensen hebben het soms gewoon krap, ook zonder schulden die afbetaald moeten worden en hebben dan gewoon hulp van de diaconie of voedselbank nodig.
Je hoeft niet per definitie slecht met geld om te kunnen gaan of schulden te hebben. En als je dat budget steeds noemt krijg ik wel een beetje die indruk.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:27

PIETER649 schreef:
Een cursus budgetbeheersing heeft veel meer zin dan een voedselpakket van de voedselbank.

Het is net als met ontwikkelingshulp... geef ze geen vis, maar een hengel!!
Want in feite... zorgt de voedselbank er voor dat de kruidenier oneerlijke concurrentie heeft.

Enne... dat ik hartstikke asociaal ben en geen hart heb, dat weet ik al, dus dat hoef je hieronder niet te vermelden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

soms hebben mensen het gewoon krap Pieter, budgetbeheersing of niet.........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 16:59

LEANNE226 schreef:
Die mogelijkheid is er bij ons niet eens,er wordt al wel jaaaaaaaaren over vergaderd......het in en intrieste is dat de rijkeren in onze gemeente blind zijn voor de armoede en de minderbedeelden gul delen.......soms schaam je je diep voor je medechristenen!

Heel veel sterkte meid,je mag best een beetje trots zijn op jezelf Knipoog smiley
En ja,overal is wel wat maar soms mogen mensen hun eigen nood klagen toch?

Natuurlijk mag je je eigen nood klagen daar gaat het toch helemaal niet om? Verraste, verbaasde smiley
Gaat erom dat er gelukkig ook nog instanties zijn, wat dan ook, die je kunnen en willen helpen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:16

LOES550 schreef:
tja luctor et emergo

ik ken t. T is echt alle eindjes aan elkaar knopen. Maar we leven nog.
Als de nood het hoogst is en dan moeten vragen om hulp vind ik echt
het vreselijkste wat er is. Vooral omdat de situatie na jaren niet veranderd
is. Ik eet liever de hele week brood en pasta dan hulp vragen aan de diakonie. Iedereen in de zelfde situatie sterkte. Vooral de komende feestmaanden met al die volle winkels....wij genieten van elkaar en
de kleine mooie dingen in het leven.

Daar is een diaconie voor Loes, valse schaamte is toch niet nodig?
Wees blij dat die mogelijheid er is, zo kan je het ook bekijken toch?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 23 oktober 2010, 14:29
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:25

HANNAH810 schreef:
het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess;
nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood......... Knipoog smiley

Daar heb je nog geen brood mee op de plank Hannah.......
Las pas in de krant dat er een ontzettende toename van mensen is die gebruik moeten maken van de voedselbank.....trieste ontwikkelingen toch?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:33

JOSINA022 schreef:
haha, ja idd Verlegen lachende smiley , ging wel wat te laat naar bed ja Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En het houdt niet op: kom ik vanochtend daar, blijkt de avonddienst zich ziekgemeld te hebben.
En alle belletjes naar allerlei inval mocht niet baten.
Uiteindelijk besloten dat ik een gebroken dienst zal draaien, dus ben nu net thuis en mag vanavond weer Boze smiley Het was voor mij de beste mogelijkheid, mijn andere collega's zaten met de nodige dingen om dit nog op het laatste moment geregeld te krijgen.
Het ging ook nog eens om een verantwoordelijke dienst, dus die is al helemaal niet makkelijk op te lossen.

Wat een gepuzzel Zieke smiley

Om maar eens positief te zijn, krijg je toch ook weer extra voor betaald..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 10:51

PRINCES606 schreef:
zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben
God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden
we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is
ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp

Er zijn natuurlijk genoeg andere mensen die het ook niet breed hebben dus niet alleen alleenstaande moeder......dus ik denk dat een breder gebed dan meer op zijn plaats is......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 20:59

[quote=FRANKT627]Lachende smiley met blinkend witte tanden een lied dat ik echt goed vind...helaas kan ik niet dansen...het woord en de gedachte alleen al doen me spierpijn krijgen...enkele danslessen misschien? W-tje voel je je aangesproken om deze arme zondaar in beweging te krijgen Verlegen lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=lJmBPCYt5LY

Frank...[/quote

charmeur Knipoog smiley, maar lekker swingen op dit nummer is niet verkeerd..... Clown smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 21 oktober 2010, 21:01
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:47
BerichtOnderwerp: emoticons

Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 20:53

VISSER278 schreef:
Smaken verschillen.......gelukkig maar! Lachende smiley

juist leuk, een gouwe ouwe..........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 19:53

VISSER278 schreef:
Nee, deze lukt idd niet

Maar wat was het nu? ben een vrouw he, altijd nieuwsgierig...oh nee belangstellend...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 19:43

MARIO216 schreef:
Bestaat niet Gefrustreerde smiley

Ik ging even kijken wat niet bestond maar inderdaad het bestaat niet Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 19:08
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!

SOFIE807 schreef:
Verlegen lachende smiley men dochters vinden me er te oud voor .... Geschokte, onthutste smiley

nee hoor Sofie, kan nog best! Knipoog smiley

maar zijn we niet een beetje off topic? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 16 oktober 2010, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 18:23
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!

Daarnaast is er de winkel van Marlies Dekker... het mooiste en comfortabelste lingeriemerk dat ik ken.
Dames, als jullie nou es echt kans op n leuke man willen maken... kleed je daar dan ook naar!

Je vergeet er even bij te melden dat je dan ook je credit card niet moet vergeten! Boze smiley
Maar mooi is het zeker......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:24
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

CHATULIEM619 schreef:
Waar veel mensen erg veel last van hebben hier op de site en in de chatbox, is dat ze de dingen niet meer in hun proporties kunnen zien. Dit is nl. alleen een chatbox en een forum, dit is geen samenleving, dit is geen groep, dit is geen gemeente. Hoewel het bij sommigen als een leefwereld wordt beschouwd.

Ik vraag me ook voortdurend af hoe het mogelijk is, dat men zo snel beledigd of gegriefd is. En dat er zulke korte lontjes zijn. Het zijn toch alleen maar woorden die je leest, en wat kan het je persoonlijk schelen als iemand in Arnhem iets anders vindt, dan jij die in Groningen woont? Als iemand die 400 km bij je weg woont je al zo'n pijn kan doen, dan kunnen mensen in je echte omgeving je nog veel meer pijn doen.

En als de éen wat stelliger is met zijn woorden dan de ander, betekent dat toch niet dat het hele forum zo denkt? Er is ruimte om verschillend te denken maar het is duidelijk dat dat door een aantal mensen niet zo gevoeld wordt.
Heeft dat te maken met de veroordelingen of de gevoeligheden? Zelf denk ik dat er teveel mensen zijn die te snel zich meteen aangevallen voelen. En als ze dan maar klagend van de site af willen gaan, moeten ze dat maar doen. De enige die ze daarmee raken is uiteindelijk zichzelf.
Er zullen altijd weer nieuwe mensen komen en over een jaar weten we eigenlijk nauwelijks wie ze waren.

Het gaat mij niet om het persoonlijk gegriefd voelen, ik vind het verder absoluut niet zo interessant wat een ander van me vind of denkt.Als d emensen die ik lief heb me maar aardig vinden Knipoog smiley Je kan-en dat hoeft ook niet- met de hele wereld vrienden te zijn.
Wat ik wel lastig vind is dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen , je moet hier dus je woorden op een weegschaal wegen......terwijl het mij meer om de discussie gaat en ik er absoluut niet op uit ben om mensen op wat voor manier dan ook te kwetsen. En dat is gelijk het lastige van de elektronische snelweg, je denkt dat je mensen kent maar je kent ze helemaal niet. je leest alleen hun tekst......Denk Chatuliem dat dat ook wel jouw ervaringen zijn.......Vond ik zo leuk in de chatbox pas geleden dat iemand vertelde, je was er zelf bij, dat je in het echt zo meeviel.....
en dat je zo gezellig met je kon praten.......ik bedoel dus maar Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 16 oktober 2010, 14:47
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:38

Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!

Dat is nu net het probleem....... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:40

JOSINA022 schreef:
Valt best mee hoor! Als je maar volop mee doet, zit je er zo tussen.

Ben ik niet helemaal met je eens Josina! Ik vind het leuk om bv op het forum de "messen met elkaar te slijpen", mensen hoeven het helemaal niet met mij eens te zijn, het is juist prettig om je aan elkaar te scherpen........zo krijg je ook inzicht in andere visies en leer je elkaar te verstaan.
Wat mijn beleving hier is is dat het gebrek aan onderscheidingsvermogen bij een aantal mensen een dicriminerende toon opwekt......
De halstarrigheid belet hen open te staan en te respecteren wat anderen wel of niet willen geloven.......gevolg is een soort puberaal gedrag hier op het forum waar ik geen trek aan heb......en met mij anderen maar die spreken maar voor zichzelf.......maar je zult met me eens zijn dat er nog weinig discussie is op het forum en mensen verstek laten gaan........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 09:28

GRIFFIN748 schreef:
je hebt nog best kans dat de 'leegloop' komt door diverse opmerkingen die over en (soms) weer gezegd worden, waardoor de sfeer dusdanig verziekt wordt, dat velen (mijzelf incluis) er de brui aan geven, danwel er hard over zitten te denken dat te doen.

ik vraag me sterk af of de leden van CM (nog) wel zo C-waardig zijn. we zouden eens bij onszelf te rade moeten gaan of ons gedrag op de site en in de chat wel zo C-waardig is. nou weet ik wel: het geschreven woord komt hard aan, omdat je niet kunt zien of het serieus gemeend is of met een kwinkslag/knipoog (ondanks dat men die er vaak bij zet).

hierdoor heb ik van redelijk dichtbij ervaren dat mensen die een ietwat andere visie op wereldse zaken (zoals (onderdelen van) andere levensvisies als bijvoorbeeld het boeddisme) tot onder hun voetzolen worden afgebrand en 'verketterd'.

daarom de opmerking: heb respect voor de opvattingen, kerkelijke achtergrond en zienswijzen van anderen, ondanks dat je het misschien niet met ze eens bent.

niemand heeft de waarheid in pacht!

Wijze woorden griffin en ben het er helemaal mee eens!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 21:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARIJAN072 schreef:
Het begin van mijn vakantie. Een heerlijk gevoel, om een week lang geen wekker te hoeven zetten. Lachende smiley

Ik doe met je mee.......inderdaad een heerlijk gevoel om even die wekker niet te horen..........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:20
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10

MARIJAN072 schreef:
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven. Geniet van haar.

En Pieter, ik hoor wel wanneer ik beschuiten moet komen smeren hè. Knipoog smiley Dan moet ik even een snipperdag aanvragen, maar dat gaat me zeker lukken. Lachende smiley

Liefs,
Marijan

Kan ik ook goed Marijan, en ik kan ook nog wel een beetje zorgen Knipoog smiley , dus kunnen we samen gaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:59
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...

ZINGA672 schreef:
Dat maak je er nu van omdat je niet inhoudelijk op mijn commentaar wilt ingaan. Dat heb je nog nooit gedaan.

Ik wil alleen nog even kwijt dat ik de manier waarop jij Tess haar bijdrage onder de grond probeert te schoffelen omdat ze jonger is dan jij buitengewoon neerbuigend en arrogant vindt. En dat doe je bij meer mensen. Ik ben van mening dat iedereen hier mag posten. Je mag het met iemand wel of niet eens zijn, en daar mag je commentaar bij plaatsen; liefst inhoudelijk. Maar reken mensen niet af op het feit dat ze jonger zijn dan jij, of met andere oneerlijke argumenten of door op de man / vrouw te spelen.

Toch even een reactie van mijn kant: als ik niet op jouw reacties inga is dat om dat ik daar geen enkele reden toe zie. Je bied mij niet zoveel om op te reageren want het wordt dan een welles nietes spelletje en daar heb ik geen behoefte aan.......
Verder is het jammer dat het weergeven van feiten zoals leeftijd en ervaring al een punt van discussie zijn bij sommige mensen, gelijk voelt men zich aangevallen terwijl dat helemaal niet de bedoeling is..En jij doet daar nog een schepje bovenop terwijl jouw naam helemaal niet genoemd wordt. Er zijn hier volwassen mensen lid die vast en zeker hun eigen verweer kunnen schrijven of vertellen. En dat ik neerbuigend en arrogant doe? Mag je vinden kan ik verder niet zoveel mee.
Maar ik ben het met je eens dat iedereen op het forum zijn mening hier neer mag zetten, ook ik.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 10 oktober 2010, 18:07
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 13:07

ZINGA672 schreef:
Wat knap dat jij weet dat je meer levenservaring hebt dan iemand die je nog nooit hebt gezien. De conclusie dat iemand die ouder is dús ook meer levenservaring heeft vind ik beslist onterecht. Helemaal als ik jouw advies aan Inka lees; passief blijven toekijken terwijl het met zijn zoon misschien helemaal niet goed afloopt. De inschatting dat het allemaal vanzelf wel goed komt kun jij helemaal niet maken; dat kan alleen Inka zelf.

jij vind sowieso alles wat ik schrijf al niet terecht dus wat wat dat betreft kan en wil ik weinig met je commentaar.........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:23

http://www.youtube.com/watch?v=mEu8DrO9PbY

Solomon Burke........, vanochtend overleden.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 10 oktober 2010, 12:24
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:15

MARIJAN072 schreef:
Heb je levens......eh hier ervaring mee, Visser? Knipoog smiley Lachende smiley

Dank voor de tip! Lachende smiley

Ligt eraan wat je telt.......je puberleeftijd of je biologische leeftijd...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:08

VISSER278 schreef:
Lekker blijven puberen zou ik zeggen.
Blijf je jong van. Knipoog smiley

Goede tip visser.......daarom zie jij er nog zo jong uit op je foto? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 ... 180 Volgende
Pagina 154 van 180