Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:17
Onderwerp: Niet mokken maar ( meegaan) wokken
|
|
|
In mijn agenda staat het ieder geval wel de adres genoteerd als het door gaat zou ik wel willen weten hoelaat we daar aanwezig moeten zijn? Dan kan ik dat ook noteren Lijkt mij een heel leuk avondje uit.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:56
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
Noorden is ook super goedkoop hoor !! Dus we kunnen ook daar wat afhuren of één van de eiland neem je een last minut schilt ook weer in de prijs.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:51
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Ja idd... Welke Elst?
Is http://www.mistershi.nl/ niet een goede plek... deze is in Utreg... wel zo makkelijk. Lekker centraal iig. |
Wok Restaurant Mister Shi ziet er erg gezellig uit Heb er nu al zin in. Dus zet mij er maar bij.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 16:43
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Het lijkt mij heerlijk met een groep mensen eens een weekend God te zoeken. Tijd van vasten met zijn allen te nemen, bidden voor mekaar, mekaar steunen door alle dingen los te durven laten en mekaar zegenend daar te ondersteunen. Met als doel God te ontmoeten.
Ik denk dat het goed is ergens lekker in Nederland een eenvoudig boerderijtje te huren. Daar dan een weekend in mega eenvoud door te brengen dus. Dus geen luxe, geen drank, maar eenvoud, afstand doen van de luxe die ons tijdverdrijf is geworden. Veel tijd voor bijbelstudie en stilte te nemen. En natuurlijk ook wel eens gewoon over ons menszijn en gevoel praten.
Ik denk als je dit oprecht met een aantal doet dit ook nog eens fijn is en vriendschap schept.
Misschien een idee voor ergens in de herfst..
Ik post dit en zal komende week wel van iemand horen of er belangstelling voor is.
ik kan alleen in de even weekenden dus het wordt iets van weekends van 11, 25 september of 9, 23 oktober of 6, 20 november |
Voor welke datums maakt het mij niet zo heel veel uit. Heb tot nu toe nog niks in mijn agenda staan kan verandering in komen. Want deze week ben ik vandaag begonnen in de Thuiszorg ter Oproep en of dit verder uit mag pakken dan alleen vakantiewerk voor vast is afwachten maar 1 ding mag ik en wij weten dat God in alle dingen voorziet en daar mogen we altijd vast houden en vertrouwen op Hem.
Shalom,
Een zuster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:36
|
|
|
Wokken das es eens een keer anders lijkt mij gezellig en lekker. Wil best wel mee met iemand als er iemand vanuit het noorden ook richting die kant op gaat in het midden van NL want nu ik op mijn eigen woon moet ik nu wel elk centje omdraaien wat brandstof betreft en moet ik met weinig huisgeld voor 1 week doen dus mocht ik met iemand mee kunnen rijden zal dat fijn zijn.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 15:17
Onderwerp: het nieuwe Jeruzalem...
|
|
|
Voor diegene dus in de Boek des Leven staan die hebben het Eeuwig leven en die er niet in staan die hebben het eeuwig leven niet in de hemel als op de aarde van het nieuwe Jeruzalem maar zijn verloren en komen in de poel van zwavel en vuur tot in eeuwigheid.
Opb. 22: 8-21.
8 En ik, Johannes, ben degene, die deze dingen gezien en gehoord heb. En toen ik ze gehoord en gezien had, viel ik [neder] om aan te bidden voor de voeten des engels, die mij deze dingen toonde. 9 En hij zeide tot mij: Zie, dat gij het niet [doet]; want ik ben uw mededienstknecht, en uwer broederen, der profeten, en dergenen, die de woorden dezes boeks bewaren; aanbid God. 10 En hij zeide tot mij: Verzegel de woorden der profetie dezes boeks niet; want de tijd is nabij. 11 Die onrecht doet, dat hij nog onrecht doe; en die vuil is, dat hij nog vuil worde; en die rechtvaardig is, dat hij nog gerechtvaardigd worde; en die heilig is, dat hij nog geheiligd worde. 12 En zie, Ik kom haastiglijk en Mijn loon is met Mij, om een iegelijk te vergelden, gelijk zijn werk zal zijn. 13 Ik ben de Alfa, en de Omega, het Begin en het Einde; de Eerste en de Laatste. 14 Zalig zijn zij, die Zijn geboden doen, opdat hun macht zij aan den boom des levens, en zij door de poorten mogen ingaan in de stad. 15 Maar buiten zullen zijn de honden, en de tovenaars, en de hoereerders, en de doodslagers, en de afgodendienaars, en een iegelijk, die de leugen liefheeft, en doet. 16 Ik, Jezus, heb Mijn engel gezonden om ulieden deze dingen te getuigen in de Gemeenten. Ik ben de Wortel en het geslacht Davids, de blinkende Morgenster. 17 En de Geest en de Bruid zeggen: Kom! En die het hoort, zegge: Kom! En die dorst heeft, kome; en die wil, neme het water des levens om niet. 18 Want ik betuig aan een iegelijk, die de woorden der profetie dezes boeks hoort: Indien iemand tot deze dingen toedoet, God zal hem toedoen de plagen, die in dit boek geschreven zijn. 19 En indien iemand afdoet van de woorden des boeks dezer profetie, God zal zijn deel afdoen uit het boek des levens, en uit de heilige stad, en [uit] hetgeen in dit boek geschreven is. 20 Die deze dingen getuigt, zegt: Ja, Ik kom haastiglijk. Amen. Ja, kom, Heere Jezus! 21 De genade van onzen Heere Jezus Christus [zij] met u allen. Amen.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 14:58
Onderwerp: Topic voor mannen en vrouwen
|
|
|
Alleen voor Vrouwen topic en alleen voor mannen topic 2 verschillende topic`s het blijkt dat we niet zonder elkaar kunnen en dat we daarom overal op reageren.
Net als in relatie`s ben je samen als man en vrouw maar kom je er alleen ervoor te staan kan je dit wel lang vol houden dan? Maar je mist inwendig wel veel dingen de liefde een arm om je heen, lieve woordjes, enz. Dus de man als de vrouw is niet bedoelt om alleen door het leven te gaan maar om samen iets mooie`s van te maken en natuurlijk dat je elkaar tegen het harnas aanloopt en dat het water en vuur is. 2 verschillende karakters en denk vermogens dat zal je hele leven achter na lopen het is de truc om die tot drievoudig snoer te mogen worden.
Natuurlijk zitten wel mensen tussen die heel goed tegen alleen kunnen en ook alleen oud worden en alleen sterven. Want ben je alleen dan kan je ook alle tijd voor God besteden of tijd alleen voor vissen vangen of tijd voor andere dingen, enz.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:44
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
Zozo ik lees dat er een mannen topic is heb alles gelezen van ze maar ik kan wel gehoorzamen als iemand weergeeft in begin die de aanspreek punt van is dat hun topic alleen voor mannen dient te zijn. Dus moeten wij als vrouwen daarin ook niet in mengen want dat kweekt spanningen bij de mannen en dat moet ook niet he laten we elkaar in hun waarde.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:19
Onderwerp: Nooit
|
|
|
Opb. 21: 1-7.
1 En ik zag een nieuwen hemel en een nieuwe aarde; want de eerste hemel, en de eerste aarde was voorbijgegaan, en de zee was niet meer. 2 En ik, Johannes, zag de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, nederdalende van God uit den hemel, toebereid als een bruid, die voor haar man versierd is. 3 En ik hoorde een grote stem uit den hemel, zeggende: Ziet, de tabernakel Gods is bij de mensen, en Hij zal bij hen wonen, en zij zullen Zijn volk zijn, en God Zelf zal bij hen [en] hun God zijn. 4 En God zal alle tranen van hun ogen afwissen; en de dood zal niet meer zijn; noch rouw, noch gekrijt, noch moeite zal meer zijn; want de eerste dingen zijn weggegaan. 5 En Die op den troon zat, zeide: Ziet, Ik maak alle dingen nieuw. En Hij zeide tot mij: Schrijf, want deze woorden zijn waarachtig en getrouw. 6 En Hij sprak tot mij: Het is geschied. Ik ben de Alfa en de Omega, het Begin en het Einde. Ik zal den dorstige geven uit de fontein van het water des levens voor niet. 7 Die overwint, zal alles beerven; en Ik zal hem een God zijn, en hij zal Mij een zoon zijn.
Opb. 22: 1-7.
1 En hij toonde mij een zuivere rivier van het water des levens, klaar als kristal, voortkomende uit den troon Gods, en des Lams. 2 In het midden van haar straat en op de ene en de andere zijde der rivier was de boom des levens, voortbrengende twaalf vruchten, van maand tot maand gevende zijne vrucht; en de bladeren des booms waren tot genezing der heidenen. 3 En geen vervloeking zal er meer tegen [iemand] zijn; en de troon Gods en des Lams zal daarin zijn, en Zijn dienstknechten zullen Hem dienen; 4 En zullen Zijn aangezicht zien, en Zijn Naam zal op hun voorhoofden zijn. 5 En aldaar zal geen nacht zijn, en zij zullen geen kaars noch licht der zon van node hebben; want de Heere God verlicht hen; en zij zullen als koningen heersen in alle eeuwigheid. 6 En hij zeide tot mij: Deze woorden zijn getrouw en waarachtig; en de Heere, de God der heilige profeten, heeft Zijn engel gezonden, om Zijn dienstknechten te tonen, hetgeen haast moet geschieden. 7 Zie, Ik kom haastiglijk zalig is hij, die de woorden der profetie dezes boeks bewaart.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 12:57
Onderwerp: Laat reageren op Mailen en berichten op forum
|
|
|
JUDA209 schreef: | ben jij een Jodin anita? |
Dat is een vraag die mij telkens weer word gesteld heb ik het idee. Men vind dat ik er qua uitstraling eruit zie als een Jodin maar biologiche gezien van mijn ouders kant kom ik niet uit een Joodse afkomst. Wel is het waarvan de groot-oma van moederskant Joods is maar niet met een Joodse man is getrouwd want van moeders kant zit veel Duits bloed door van Boeren afkomst. Van vaderskant is puur Hollands van een Schippers familie en daar zit ook geen Joods bloed door dus inwezen ben ik geen Jodin.
Wel heb ik een hart voor het Joodse volk en ben ik 1x in Israël geweest. Was in 2005 heb ik mij 4 Mei laten dopen in de Jordaan door een Messiaanse Joodse Rabijn was daarvoor nog nooit gedoopt geweest en dit was wel 1 van mijn grootste wensen. Ging ik samen met de hele familie mee met een groepsreis van Christen voor Israël dat was een mooie belevenis om mee te maken.
Ben u dan wel een Jood?
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:55
|
|
|
Het is zeker weten heel wat anders en ja je hebt je eigen spullen die je mooi vind het ziet er ook gezellig en confortabel uit lang uit deze tijd maar het blijft warm en knus eruit te zien ik hou van aparte dingen. Mocht je intresse hebben voor een kijkje of bakje leut doen kom dan gezellig langs
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:50
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Gaaf Anita, gefeliciteerd; Zal vast effe wennen zijn in het begin... Ik hoop voor je dat je je er snel echt thuis zal voelen. Er is niks mooiers dan een eigen stekkie te hebben. Elders in het forum las ik dat je dan voor een aantal weken geen internet hebt... Een mooie gelegenheid toch om echt iets leuks en gezelligs van je huisje te maken.
Succes en geniet ervan. Gods zegen toegewenst. |
Wennen zal dat zeker zijn heel wat jaartjes bij mijn ouders en nu op mijn eigen is gloed nieuw voor mij ik ben nog nooit uit huis geweest. Van 1 van mijn vrienden zei dat het wel 1 jaar duurt voor je er aan went alleen opjezelf te zijn het is een weg die je zelf moet uitvinden in hoe je levensweg beloopt en ach we mogen weten dat God ons nabij is dus alleen door het leven gaan zijn we ook niet he.
Dankje wel ik wens jou ook Gods zegen toe.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:45
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ja 2 weken afkikken kan nog maar 6 weken is erg lang zeker als je dan nog géén internet hebt nu nog wel bij je ouderlijke huis af en toe hier op CM maar géén internet waar je hele hebbe en houden hebt je muziek afspeelt is dan wel een ramp maar ach die 6 weken is nog wel te overbruggen, zal wel goed komen heb ik naast huisje onderhouden en mijn werk wel wat dingentjes te doen en mooie muziek beluisteren via mijn nieuwe 2e handse muziek instalatie en kan wat handwerk doen ik denk dat ik mij zeker weten niet ga vervelen en heb nog een hoop werk in de tuin te doen dus gras maaien en nieuwe plantjes in de tuin planten.
Ga nu mijn laatste handel in de auto doen en op weg naar huske toe.
Tot de volgende keer maar weer.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 12:21
|
|
|
vandaag dat ik op mezelf ga kan zijn dat ik 3 a 6 weken nog géén kabel internet heb dus daarom ook laat reageer op beantwoorden van mails en forum hier bij mijn ouders huis wel internet heb staan maar niet dat ik elke dag de deur plat loop omdat zo te zeggen. Ze zien mij wel aankomen ja ik kom alleen even langs voor internet en bak koffie Neej dat moet maar ook niet is niet gezellig voor mijn familie maar afijn dan weten jullie waarom dan nog even géén internet heb.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:01
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
Ja een leuke bericht is dat ik vandaag in mijn eigen huisje intrek De meubels hebben hun plek gekregen en gisteren heel wat dozen door genomen en heb dat een plaatsje gegeven ben al op de helft ga morgen weer verder met spullen uitpakken en kleding in de kasten doen. Het word al een gezellige fijne sfeer in huis en ook luchtig pa heeft 2 ventilatoren aan de plavond opgehangen. Morgen ga pa verder om hier en daar wat lampjes ophangen en schilderijen dat geeft het ideaal plaatje.
Fijne zondag gewenst.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 10:26
Onderwerp: Evangelisatie Sneekweek Augustus 2010
|
|
|
Over 2 weken dan is het zover dan gaat de Sneekweek beginnen. Mocht je ochtend, middag, avond dagdeel of nacht mee willen doen kan je nog meedoen je kan je opgeven bij Rene bij bovenstaande bericht staan zijn gegevens en die ook meer hiervan af weet. Zelf ben ik meer boodschapper om dit te plaatsen en vraag jullie als je dan kunt om hier aan mee te willen helpen om het evangelie aan derde te vertellen is dit aan volwassen als aan kinderen.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:59
Onderwerp: 20 - 10 - 2010 Evangelisatie Wezep & Hattemerbroek
|
|
|
Hallo Iedereen,
Zoals je kunt lezen hieronder een deur aan deur evangelisatie mocht je die dag kunnen dan van harte welkom. Als je niet de ochtend kunt maar wel de middag of avond of andersom je bent niet verplicht om alle 3 dagdelen mee te gaan doen he.
Shalom,
2010-10-20 Evangelisatie - 09.00 -21.00 uur Deur-aan-deur evangelisatie in Wezep en Hattemerbroek. We werken telkens in drie dag delen; 09.00 - 11.45 uur, 13.45 - 16.00 uur en van 18.45 - 21.00 uur.
Meer info: http://www.operation-rescue.org
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op vrijdag 23 juli 2010, 06:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:54
Onderwerp: 07 - 10 - 2010 Lectuurevangelisatie Echternerbrug & ...
|
|
|
Hallo Iedereen,
Mocht je tijd hebben dan kan je hier aan meedoen.
Shalom,
2010-10-07 Lectuurevangelisatie - 12.45 - 17.00 uur Lectuurevangelisatie in Echternerbrug en Delfstrahuizen. We vertrekken om 12.50 vanaf de parkeerplaats bij de Vrije Evangelische Gemeente in Oldebroek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:47
Onderwerp: 15 - 09 - 2010 Evangelisatie Oldebroek
|
|
|
Hallo Iedereen,
Zo ook in Oldebroek is er Evangelisatie mocht je kunnen dan van harte welkom.
Shalom,
2010-09-15 Evangelisatie - 08.00 - 17.00 uur Interkerkelijke evangelisatie op de Schapenmarkt (Jaarmarkt) in Oldebroek. I.s.m. De IECO (De InterkerkelijkeEvangelisatiecommissie Oldebroek).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:43
Onderwerp: 18 - 09 - 2010 Evangelisatie te Nijmegen
|
|
|
Hallo Iedereen,
Mocht je in deze omgeving wonen en je hebt een hart er voor en je hebt daar de tijd dan kan je vrijwillig hier aan mee doen.
Shalom,
2010-09-18 Evangelisatie - 13.00 - 16.00 uur Evangelisatie in de grootste winkelstraat van Nijmegen. We beginnen om 13.00 uur in Koffiehuis De verwondering in de Eilbrachtstraat. Alle christenen zijn van harte uitgenodigd om te komen helpen.\r\n\r\nDe Verwondering - Koffiehuis met een luisterend oor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 05:31
Onderwerp: Evangelisatie...
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik bedoel te zeggen dat er vast nog wel iets over evangelisatie te zeggen is... wie daar geschikt voor is, wat het inhoudt enz. Ikzelf ga het ff rustig 'afwachten' en ondertussen verder gaan met andere dingen... als het komt dan komt het wel... |
Komt goed met jou Susannah God heeft een plan met jou leven maar hoe dat kan ik je niet meegeven op papier het is soms afwachten en geduldig zijn en opeens sta je in de voetsporen zoals Hij het van je wil.
Mocht je nog meer over te willen weten komen dan kan je altijd Aart bellen of mailen maakt niet uit wanneer hij is altijd te bereiken mocht je nog met vragen zitten.
Deze gegevens staat ook op zijn auto dus prive is het niet het rijdt door heel NL en Eeuropa vandaar dat ik met gerust hart hier het adres mag plaatsen dus bijdeze.
Shalom,
Contact opnemen met OR Kantoor adres: Stichting Operation Rescue Vierschotenweg 2a 8095 PP `t Loo-Oldebroek
Telefoon: +31 (0525) 63 1864 Mobiel: +31 (06) 55 1326 70 E-mail: rescuepeople@operation-rescue.org Website: http://www.operation-rescue.org
Evangelist en teamleider: Aart Elbertsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:19
|
|
|
Je vroeg om de ervaring dus die geef je dan ook mee en dat kan je niet algemeen doen want dan kan je ook geen ervaring meegeven he Hoe dan ook ik hoop dat je wat ideeën hebt op kunnen doen. Vooral alles in bidden houding voor leggen in het gene wat Hij wil dat we doen zal want hoevaak is het niet dat we de kar voorruit rennen en aan het eind erbij neervallen dat moet ook niet he het is een harte zaak en niet omdat het moet maar omdat het mag. Juist die gedachte dat de Here van ons houdt en je nabij wil zijn maar is het wel als we dit ook willen toelaten in ons leven zodat Hij ons kan kneden, vormen naar Zijn Beeld. Want zou je onverwachts sterven of een ongeluk krijgen en je hebt geen keuze gemaakt in je leven dan is het einde verhaal. Je gunt iedereen het mooie leven hierna wat van eeuwigheids waarde heeft alleen de keuze is persoonlijk aan de mens zelf van wel voor Jezus of tegen Jezus te zijn en helaas veel de rug toekeren dat breekt je hart maar gelukkig ook nog mensen die hun hart open stellen voor Jezus dat is als feest in de hemel als er 1 persoonlijk Jezus Christus als Verlosser en Vriend ervaart. Natuurlijk blijft het storm waar het scheepje vaart maar de Stuurman houdt de koers om veilig de haven te bereiken
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 11:19
|
|
|
Evangeliseren is wat je op diverse activiteiten kan ondernemen door te folderen, kinderwerk via poppenkast, liedjes zingen of door mime/drama het evangelie uitbeelden met een klein of groot groepje. Om alleen te werk te gaan en je kunt lekker schilderen op een bord zou ik zeggen een rebus te maken aan de hand van een zin Wie is Jezus voor jou? of Wat is jou doel in jou leven? en zo zullen wel meer leuke zinnen zijn. Mocht je belangstelling hebben dan kan je vragen naar Aart Elbertsen die doet 19 jaar straat evangelisatie en heeft al heel wat jong en oud die de hart voor evangelisatie wilde opdoen getraint zelf heb ik daar naar 3 jaar wel wat ervaring mee opgedaan en het is wel dat je geloof daarin wel versterkt. Zal je een link meegeven mocht je dat willen. Aart woont zelf in Oldebroek en de activiteiten is overal in NL als je een kijkje wil nemen hoe hij te werk gaat.
http://www.operation-rescue.org
Evangeliseren ja heeft mooie als niet mooie kanten dat durf ik wel te zeggen ga zo ongeveer 8 jaar mee de straat op en echt waar de meeste zullen je met de nek aankijken of je voor gek verklaren dat je dit doet en ja het brengt mensen tot ergenis toe of worden boos of vallen je aan. Heb ik 1x meegemaakt een dronkeman kwam zo op mij af stuiven omdat je liedjes op straat stond te zingen dat heeft mij wel bang gemaakt dit heeft 1 jaar geduurt voor ik de straat weer opdurfde dat was in 2008. Gelukkig heb mijn angst overwonnen en samen met de Here overwin je alle dingen en heb ik wel geleerd om met zn 2en of meer lliedjes te gaan zingen of door wat te gaan folderen 1x in de maand op straat. Je maakt natuurlijk ook leuke dingen mee en dat je een zaadje zaait en naar verloop de jaren hoort dat diegene tot geloof is gekomen Dat is wel weer mooi om zo tot getuige en een luisterd oor te zijn. Wat mooi Susanne dat je vrijwillig je hart voor evangelisatie wil en durft in te tzetten want de Oogst is zo groot en de honger is er wel naar alleen nog weinig arbeiders die nog durven om het evangelie naar derde te vertellen. In alle eenvoudigheid maar wel direct en radical, mensen zien het vaak aan je uitstraling en sommige kunnen dan daarom jaloers reageren en proberen je een hak te zetten of je dan boos gaat reageren of anders wat de boze wil dit altijd weer en lok je uit juist dan altijd belangrijk om je geduld te bewaren en te bidden je pantser van je Wapenrusting te sterken voor al die brande pijlen op je af komen. Samen met de Here Jezus ben je meer dan Overwinnaar.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 16:03
Onderwerp: Zeeland
|
|
|
Hallo Luitjes,
Het was bijzonder mooi om ons daar te vertoeven samen met mn zusje. We zaten in een appartement aan zee in de haven van Breskens. 1e dag was boodschapjes halen en bankhangen lekker chillen. 2e dag zijn we naar visserijmuseum te Breskens geweest en bij Hoofdplaat De Goede van schappenhouderij waarvan 44 soorten over de hele wereld daar te bezichtigen heel mooi hoor om te zien. 3e dag Vlissingen gezien en langs Antwerpen gereden. 4e dag naar de tuinen van kasteel geweest in België en schoppen in Sluis. 5e dag een lui- uitslaap dagje 6e dag naar de kerk en op uitnodging op visite in Groede 7e dag Dorp in Breskens gekeken en tegen de avond koffers ingepakt. 8e dag Rechtsom keert gemaakt even tussendoor naar Amersfoort wat wandllampen opgehaald voor mijn huisje want dat gaat ook door.
Totaal: 1500 KM auto gereden voor 1 weekje vakantie
Nu lekker even bijkomen want morgen middag is de dag dat ik de sleutels van mijn huisje krijg. Dus druk druk druk huisje schoon maken en misschien tegen het weekend of volgende week op mezelf. Wens jullie verder een mooie vakantie toe voor die nog gaan want volgende week moet ik weer werken. Tja je kan niet altijd vakantie hebben he er moet ook geld in het laadje komen he.
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 06:21
Onderwerp: Zeeland
|
|
|
Joepie vandaag is de dag ga voor 1 week op vakantie genieten en bezichtigen van al het mooies in Zeeland
Jullie ook een fijne vakantie gewenst.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 16:43
Onderwerp: barbeque in't noorden
|
|
|
Wie komen er nu allemaal? Hoelaat gaat het beginnen?
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 18:52
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
Ga 1 weekje naar Zeeland en 1 weekje Sneekweek houden.
|
|
Naar boven |
|
|