Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:46
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314 lies146, 27 jaar, regio 0318, evt met zoon Erika129, 38 jaar regio 0318
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:15
Onderwerp: liefde overwint alles
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | liefde overwint alles
al staan er dikke muren. al zijn de bergen nog zo hoog. al gaat het even duren. al staat er spanning op de boog.
als God je de liefde geeft. Hij geeft jou iets bijzonder dat het in jou hart verweeft dat is alleen maar Gods wonder.
al staat water aan je lippen. al ben je in een diepe dal al maak je rare slippen. al is het nog zo mal.
als God je de liefde geeft Neem dan dat van hem aan. dat jij hier om leeft dat jij naast Hem mag staan.
al sta je nog zo alleen. al voel jij je zo eenzaam. al sta je wankel op de been. al heb je pijn in je lichaam.
als God je de liefde geeft. dan zal Hij voor je zijn. dan is niets in jou wat beeft. dat voelt dan erg fijn.
al lijkt het donker in je leven al heb je het nog zo benauwd al is het of je alles heb gegeven. al is niets meer dat blinkt als goud.
als God je de liefde geeft. pak het stevig vast. dan is het als of je in de wolken zweeft. wat je draagt is dan vallend last.
berend jan |
Geen woorden voor!!! Mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:01
Onderwerp: Het weer
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | |
Hoe raad ik het zo ik ben zooo goed he
Heerlijk vijf graden boven nul vandaag het heeft dus flink gedooit!!! En nu geen sneeuw en ijs meer AUB!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:00
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles |
Effe voor de duidelijkheid jullie benne dus nog gewoon tortelduiffies???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:58
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | dat er een enorm stuk ruimte puin ontplofd is 30 km boven rusland 10000 gewonden door rond vliegend glas |
Euh het is al beroerd zat maarre 1000 is genoeg hoor meer dan genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 14:53
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | van morgen donkere wolken maar zijn over gewaaid en nu schijnt voor mij de zon weer buiten koud |
Het is hier tot 14.00 uur mistig geweest nu een grijze lucht en de zon was er effe.... Heb alleen het gevoel dat jij het ook op een andere manier bedoeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:24
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hangend op het keukenblok....het raam open... bak koffie voor mijn neus..de koude wind voelen...en de vogels horen fluiten...uitzicht op de tuin...
Ik herken hun liedje...ze verlangen net als mij...naar de zon.... |
Laat maar komen dat ronde ding aan de hemel.... Hij wil hier wel maar komt niet door de grijze lucht heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:23
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Jou een nachtje geven...........vooruit 6 nachten |
Zo veel Nah das nu ook weer niet nodig hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Lasange ga ik vanmiddag maken, rauwkost erbij en genieten daarna |
mmm klinkt niet slecht hoe laat is het klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:21
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag |
Doe eens rustig aan dan spinnigie en denk ook eens aan Petra zelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:59
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik wist het, jullie hebben mij gemist |
Geef me nog effe een nachie om daar echt goed over na te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:27
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Owwwwwww we hebben weer een jarige valentijn Gefelicitaard mister Roady
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 23:26
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ik kom weer wat leven in de brouwerij brengen.................... |
Nee he hebbie alles gehad welkom maar weer in ons midden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:23
|
|
|
PETRA373 schreef: | wist je dat busdriver vandaag in een bus zit met allemaal kids van een jaar of twaalf die zeker weten kauwgom in zijn bus gaan plakken en een paar overspannen leraren op het eind van de dag erbij ha ha |
.....En dat ze lief daar leedvermaak over heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:16
|
|
|
JOL252 schreef: | IJZEL met hagel en natte sneeuw. Lekkere combi. |
Dat laatste hebben wij ook de rest mag je houden Ben heel gul Hier ondertussen alweer aardig laagje sneeuw en als ik de radar bekijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:02
|
|
|
ROOS575 schreef: | ach ik heb er een cv in laten maken |
Raar volk woont die richting op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:31
|
|
|
ROOS575 schreef: | Heb net een leen laptoppie.... en zijn snoertje is niet langer.... Zit best zo hoor lekker warrum |
Warrum mijn meterkast is bij de voordeur zoals de meesten volgens mij en daar is het kkkkooouuudddd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:30
|
|
|
ROOS575 schreef: | .....ik in mijn meterkast (bijna dan)moet zitten om op cm te kunnen komen??? |
Gezellig plekkie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:30
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou moe... ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET! |
Hebbie ze zo extreem gemaakt dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WAUWIE!!! Keek even op Petra dr profiel na een tip zitten twee tortelduifies op elkanders schoot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, dat was wel ff jodelen... |
Lekker dan kon er ook nogg wel bij.... Hoe ist nu dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:38
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | Het was net over. |
Toch fijn dat ze effe hielp herinneren hoe het liedje ging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOL252 schreef: | Wakker worden met een kerstlied in mijn hoofd die er niet meer uitgaat, iets van oh kerstnacht schoner dan de dagen... |
Ehhhh tis bijna pasen en geen kerst hoor Zoek een mooi paaslied zing die een paar keer en dan ehhhh.... hebbie die in je hoofd
|
|
Naar boven |
|
|