Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nee joh, Ik heb Frankt gevraagd mij te gidsen, alle manneke gij weet toch wel de weg. |
Hallo Mario Maar was Frank wel gedocumenteert???????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | het telefoontje van mn zoon met de mededeling dat ie geslaagd was voor zn rijbewijs. En dat gelijk voor de eerste keer. |
Hallo Visser Dat heeft hij dan perfect gedaan gefeliciteert. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 22:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Van het weekend mijn TomTom kapot in Belgie, toch nog zonder hulpmiddelen thuis gekomen! |
Hallo Mario En niet in de sloot gekomen??? Dat vind ik wel een prestatie want jij woont toch om de hoek??????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:42
|
|
|
Hallo Allemaal
Dat ik vanmorgen mn moeder heb mogen ophalen uit he ziekenhuis . En dat de gebeden verhoord zijn. Dank U wel. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 00:15
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
[quote=PIMPERNEL883]
Hallo Pimpernel Is wel jammer en als er een volgende datum is dan lees ik het wel weer iniedergeval wel geprobeert . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 00:06
Onderwerp: eeuuhmm
|
|
|
Hallo Allemaal In het eerste filmpje zag ik dat de voorganger niet dronken was maar heel erg de spot dreef met het woord van GOD en dat is op zich al niet goed ik moet ook zeggen dat ik deze dingen normaal al niet open klik omdat ik er doodziek van word. Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 mei 2011, 23:57
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa Het klopt helemaal wat je schrijft want anders waren er maar een paar mensen die konden zien maar dat werd vroeger door de dominee gezegt en daarom deed je dat niet hahaha maar ik ben wel ooit blind geweest maar dat komt door de suiker en niet dor het mastrubueren . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 23:48
Onderwerp: Singles in de kerk?
|
|
|
Hallo Tink
Ik moet je zeggen dat ik dat ook vroeger was lid van een pkn kerk en ook toen was ik de nemens die ik nu ben maar ik ben naar een evangelise gemeente gegaan en ook daar heb ik niet het gevoel dat ik niet begrepen word ik denk eigelijk meer omdat ik anders ben dan andere mensen en ik blijf wel mezelf daaronder. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 23:35
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
Ik heb ooit geleert dat je van mastrubueren blind kan worden maar misschien ben ik van een andere planeet als jullie maar als GOD ons die gevoelens gegeven heeft die we alleen mogen gebruiken als we getrouwd zijn maar niet als we dat niet zijn waar moeten we die dan laten????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 23:29
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Gevoelens kunnen gevaarlijk zijn en je op een dwaalspoor brengen, pas op |
Hallo Maureen
Ik vind gevoelens het mooiste wat er is want net wat Willemijn schrijft dat je alles kan beredeneren maar je gevoelens nooit en dat vind ik juist heerlijk. Slalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 23:26
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo is dat Martin, misschien bevalt het wel zo goed dat ze gelijk met een jaar verlengt. |
Hallo Visser. Ja dat moet toch ook want hoe meer zielen hoe meer we kunnen genieten van elkaar. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:52
Onderwerp: Singles in de kerk?
|
|
|
[quote=TINK100]
Hallo Tink
Ik zal je zeggen dat ik nooit gevoelt heb dat er bij de gemeenteleden een ander gevoel was over mij ik zou ook niet weten of het ook zo was. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:47
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Hallo Zeeland Heel mooi dat je dit gekregen hebt van de HEER en ik wens je ook GODs zegen toe. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:36
|
|
|
[quote=XABIA794]
Hallo Xabia
Ik kwam hem net nog tegen aan de andere kant van de dijk hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 22:34
|
|
|
LIEKE268 schreef: | Ik was benieuwd naar de site waarop mijn 2 beste vriendinnen een man vonden en inmiddels met die jongens getrouwd zijn vorig jaar. En dan zit je dus 10 dagen aan een lidmaatschap vast |
Hallo Lienke Kom in de groep en maak er iets leuks van . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 22:07
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | hoi martin, gezellig dat je mee doet , nu maar hopen dat er meer cm ers mee willen doen. pimp. |
Hallo Pimpernel. Stille wateren hebben diepe gronden dus ik ga er van uit dat ze toch komen ondanks dat ze zich niet aangemeld hebben. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 22:05
Onderwerp: geen seks voor het huwelijk
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
Hallo Chatuliem Zou je dan niet eerst het verhaal van die vrouw afwachten voordat je die indruk in je hoofd hebt??? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:58
Onderwerp: minister Kamp
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Hallo Frank Dat klopt wat je schrijft dat die mensen voor minder werken maar de andere kant is dat die telers een bedrag krijgen waar ze door de supers voor uitgekleed worden. Want die supers verdienen goud geld en ze doen net of ze niets verdienen maar ze hebben het nog nooit zo goed gehad sinds de eurie Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:53
Onderwerp: The Passion
|
|
|
[quote=THOMAS968]
Hallo Thomas
Ook ik vind klasieke muziek mooi en ik hoef niet naar een uitvoering . Als ik het maar thuis kan beluisteren via de radio want dat klinkt beter als de uitvoering . En ik vond deze die gebruikt werd heel mooi. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:44
|
|
|
[quote=PIETER649]Dat ons kasteeltje bijna klaar is
Hallo Pieter fijn dat je weer terug bent kan ik toch ook weer van je genieten hahaha. En zeker krijg je een hele mooi tent Sjalom. Martin
Laatst aangepast door
|
MARTIN695
|
op zaterdag 30 april 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Over 2 dagen vertrek ik van hier en word ik niet meer verlengt. Ik ben gelukkig met Herman(388)
Groetjes Marian en Herman |
Hallo Marian en Herman Ik wens je al het geluk en GODs zegen. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 21:34
Onderwerp: Doel van CM-forum
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Hallo Willemijn
Ook ik heb deze dingen moeten leren en weet nog niet alles maar deze wist ik toevallig haha . En nog hartelijk dank voor je verjaardags wens. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:37
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | doen we gezellig aan mee martin, het gaat om de gezelligheid onder elkaar , afstand maakt niet uit. groet pimpernel.. |
Hallo Pimpernel daar doe ik ook aan mee want we zien wel hoever we komen . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 23:18
Onderwerp: Doel van CM-forum
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Hallo Willemijn Als je naar je bureau blad gaat en met je rechtermuisknop klikt dan krijg je een kadertje en dan op eigenschappen en krijg je instellingen en dan kan je je lettertype veranderen . Hoop dat je verder hier mee kan komen . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 01:08
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
Hallo chatuliem Ik moet je zeggen dat ik ook geen eind kan lopen en als je mee gaat dan kunnen we ergens samen stoppen en een pilsje nemen tot de groep weer terug keert hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 23:27
Onderwerp: wie is je vriend of vriendin
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Hallo Frankt
Ook ik herken dat een beetje tot je iemand tegen komt die je dit inpepert en dan valt het muntje en ben je weer bij de les en zie je dat het ook anders kan. Ik hoop dat je toch de vriendschap mag krijgen die je zou willen hebben. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:50
|
|
|
[quote=AARTJE289]
Hallo Aartje
Ik wil je ook condoleren en wens je alle sterkte toe. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:47
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Herman388 wordt op 24 mei voor de 5e keer handoperatie en tot november zijn hand in het gips. Echt triest |
Hallo Marian Iniedergeval heel veel sterkte en hoop dat alles goed mag komen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:26
Onderwerp: Speeddate van CM
|
|
|
[quote=THOMAS968]
Hallo Thomas Ik had het wel gezien maar ik speed niet zo snel dus ik was niet geweest. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:24
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
Hallo Chatuliem Je hebt wel een beetje gelijk maar ik wil ze toch alles wensen wat goed is en GODs zegen.
|
|
Naar boven |
|
|