Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:13
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ANNA415 schreef: | Chips, de tuinverlichting, die moet ik ook nog aanpassen. Tankx |
Nee joh , dat gaat vanzelf. Hoe moet ik dat nou gaan uitleggen aan een zwarte pieternel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:01
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
Wat heb ik voor het laatst gekocht? Uhmmmm .... o ja , een overlevingspakket.
En morgen NIET vergeten om filterzakjes mee te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:31
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
MAMY994 schreef: | Nee, je hebt gelijk. Open water is veel leuker. Maar aan de andere kant, zo'n MEGA is ook niet te versmaden. Na een lekkere vismaaltijd smaakt koffie (helaas voor jou geen Senseo) met een mega zeker mega-goed. |
Je kan zeuren wat je wilt , maar vissertje komt tóch lekker niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dank je,maar ik mankeer niks hoor |
Alleen last van een pestbui?
Visser die nooit , maar dan ook nooit geen chocomel zal drinken .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:12
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Goed plan, dit weer vraagt om een stevige maaltijd, boerenkool hier vanavond. |
Pffffffffff , ik kan geen pap meer zeggen zo vol zit ik .
En nu de afwas nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Das een telang woord
Maarre nee nu ga ik niet slapen want nu is het weer gezellig! Luiken dicht lampies aan kaarjes aan Zo houd ik wel van de winterdag |
Ja maar ...... ga je niet eerst eten dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:38
|
|
|
sjonge stelletje zeuren wat nou rotweer 't is ook nooit goed doedegordijnendichtkachelaanofgalekkerslapen( mag dit ook niet S?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 23:11
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tuurlijk!!!!...... Ikke wel............. Maar als je nu in de auto springt, kun je meedoen met de groep van 20:00 uur De mijne doetetgoed!!! |
Nee , want dan mis ik weer wat anders nl. BZV.( en mn middagdutje niet te vergeten) En dat vindt W-tje weer niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 23:04
|
|
|
JANS221 schreef: | De lange, donkere, koude winteravonden zijn begonnen........bbbbrrrrrr! |
Lekker binnen blijven dan.
Hier valt het wel mee met de kou .....een graadje of 20?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 22:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ohhhh, wintertijd bedoel je?
Ja, dat heb je als je (bijna)nooit tv kijkt....
En ja, ik was gisteren toevallig ook alleen de hele dag, ja, dus niemand die dat zei....jeetje, ja, en ik heb 3 klokken, één op me pc, één op me hd kastje op me tv, en een op me telefoons, 4 dus, en ja, dat gaat automatisch, dus ik had het niet eens door. haha, dus ik zou dan ook niet telaat, of is het nu juist tevroeg? komen ergens morgen.
|
Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur . Daar heb ik em op ingesteld . Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he. En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan . Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur . Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten . Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.
Laterz.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:10
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Pffff ik ben nou wel effe hard toe aan een lekker bakje senseo.......jij ook |
Ja , ik ook . Nodig je gelijk heel de buurt uit?
Visser , die dit écht , heel echt een heel verschrikkelijke ...opmerking vindt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:31
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | De klok is verzet...... Ik ben benieuwd wie het straal vergeten is....... Altijd leuk als je mensen erg gehaast, met bijna ongekamde haren de kerk ziet binnenstuiven en ziet neer ploffen, met een blik van: hehe...we hebben het weer gered.. |
of ....................dat ze al een uur zitten te wachten op de rest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 15:29
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Huhhh Wat koop jij voor 25 cent????
Je krijgt 25 cent terug.....van iets wat je in het verleden hebt gekocht... mmmm........vast en zeker een fles goedkope limonade...... dan liever een flesje uit het kratje......of is dat een mannelijke opmerking... |
Nee hoor , gewoon 0,25 statiegeld gekocht . Kreeg je er automatisch bij bij een fles limonade. Echt waar .... ik heb die 0,25 echt moeten betalen.
Visser die limonade niet per krat gelijk koopt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 14:34
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hahaha...je kan kletsen wat je wil.....een kratje levert meer op dan 25 eurocentjes....... trouwens het is te hopen dat je het bonnetje nog mag inleveren....ik zou maar eens heeeeel lief kijken vissertje.....als je weer de winkel opzoekt |
Ho even , het ging er om wat je het laatst gekocht heb hè ,en niet wat je vèrkocht heb, ... en dat was bij mij die 0,25 en ik neem aan dat dat bij jou 3,90 is geweest.
En wat betreft die bonnetjes , al spaar je ze een half jaar op doen ze nog niks moeilijk over.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 28 oktober 2012, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 13:18
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Haaaa......dan had ik meer !!!! Ik leverde een kratje in....... |
Haaaa , en ik heb het lekker nog tegoed. Vissertje kwam er thuis nl. achter dat ie de statiegeldbon was vergeten af te geven aan de kassa.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:26
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd |
Nou , ik wil niks zeggen hoor maar de knipogen die er bij mij in de mailbox hebben gezeten zijn dus àllemaal nog van vrouwen geweest. Geen één van een man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Een slecht moment vandaag? Nee , 'k zou het niet weten . Alleen dan die hond in dat winkelkarretje , dat vind ik nog steeds niet kunnen . Bah. Kan me ook niet voorstellen dat de Keuringsdienst van Waren dat zo waardeert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:16
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik wel ja...maar jij toch niet??? Dus dan heb jij toch zeker profijt van 2 senseo"s??? |
Nee , ik niet . Ik heb zoiets van .... één bakkie en dan daarvoor een pot koffie te zetten , nee laat maar doen ,
En twee senseo's ...... nee , dat vind ik toch een beetje té overdreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:41
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
Zaterdag Morgen zondag Het wordt wintertijd vannacht klok uur achteruit Oke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:30
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Half negen wakker geschrokken ( sjonge , wat is dat met dat bed ..... lijkt wel oftie 's ochtends veel lekkerder ligt dan als je er naar toe gaat) Daarna eerst wat ontdooid , boodschappen gedaan ( tot mn verbazing zie ik wéér dat er iemand is die zn hondje meeneemt in de boodschappenkar.....getsie , bah , vind ik écht vies , volgende week aan de eigenaar van de winkel maar es vragen hoe hij daar over denkt) Vanmiddag met de club nog een wedstrijdje gevist. ( Wat een lekker weertje als je in het zonnetje staat en de wind zit aan de andere kant van de dijk) Vanavond eens kijken wat er vandaag allemaal op het forum geschreven is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...juist makkelijk 2 senseo"s...
Voor als er 1 kapot gaat...Hoef je tenminste niet 3 weken en 6 dagen te wachten...
|
Ik dacht dat jij juist zo anti-senseo was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:33
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Senseo-apparaten zijn volgende week in de aanbieding bij C1000...... Ook nog een optie? |
Ja , zag ik net ook . En nog voor een schappelijke prijs ook . Maar ja , als over drie weken en zes dagen die andere weer terug is , dan zit ik met twee senseo's . Is ook nog al wat. Jammer dat ze niet gewoon te huur zijn .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 23:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat heb je met lekkere dingen, visser; het heeft invloed op je concentratie vermogen, he?
(ik ga ook eens wat lekkere dingen zoeken, t is elf uur, dan mag dat toch?)
aardbei, of paprika chips............eh......... |
Zoek jij maar lekker . Hier is het zo voor 't pakken . De verse worst die het niet meer helemaal overleefd tot morgen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 23:39
|
|
|
MAMY994 schreef: | bv.:VISSEN en VISSEN en VISSEN en.....VISSEN
Wellicht is er een visvijver in het bos? Kun je toch mee. |
En jij denkt dat ik een beetje in zo'n dooie plas gaat zitten vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | en dan nog pas nadat ik die gyneodinges met zn eigen messenset bedreigd had |
Dat ging hier bij de geboorte van de oudste wel even anders ...
29 dec. .......gyneodinges ,hum , we laten hem wel vóór de jaarwisseling komen , da's voor jullie gunstiger voor de kinderbijslag.
Volgens mij was tie mét de jaarwisseling liever thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:35
Onderwerp: het geven van tienden
|
|
|
Een gemiddeld Nederlands gezin betaalt in een mensenleven ongeveer 1,1 miljoen euro aan belasting .
Dat meldt het Nibud vandaag. Het Nibud ging uit van een standaardfamilie met twee werkende ouders , twee kinderen en een gezamenlijk inkomen van 65.000 euro per jaar. Zij dragen ruim 500.000 euro af aan premies voor sociale verzekeringen zoals AOW en AWBZ . Zo'n 30.000 euro komt terecht bij de riool - en en afvaldiensten . De overige 570.000 euro gaat naar de verschillende ministeries .
Aldus de krant van vandaag.
Visser die dit wel genoeg vindt om zich druk te maken of ie aan de 10 % komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:46
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Miss Zeeland , moet ik de T aanpassen in een S of zeg je ..... het schrijffoutje is je vergeven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|