ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 12:01
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin

FRANKT627 schreef:
Nu moeten we al opboksen tegen 3 rebelse plaagvrouwen en een manspersoon die graag met een overontwikkelde pekelharing rondzwemt... Boze smiley Waar gaat het heen Gefrustreerde smiley

Volgens mij Frank draaien ze een bepaald spreekwoord om ...

Het is niet meer "meisjes plagen" maar "jongens plagen ... kusjes vragen ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:30
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

HERMAN388 schreef:
Lekker verwennen

Hij kan dat doen, jij niet, jij hebt je hand in het gips ... arme Marian ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:29
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?

AJB641 schreef:
Goed topic.

mijn eerste reactie op de topic titel:

Wat is de waarde van dingen of daden die je niet aan God kunt "terug geven"?

FF heel zwart wit ... welke waarde zit er in je lidmaatschap bij CM wat je aan God terug kunt geven ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 10:25
BerichtOnderwerp: Het weer

IMKE917 schreef:
Naah.....wel een vrijgezelle buurman een paar huizen verder op.....maar neu....ik doe het zelf wel Knipoog smiley Clown smiley

Ik heb geen medelijden met je ... zolang je nog bomen kunt omhakken en rooien ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 00:43

[quote=YELNIN491]Ligt eraan welke kant van de Hondsrug je woont Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Moest je toch ergens weten Knipoog smiley

Zeker weet ik dat ... maar ik woon aan dezelfde kant van de hondsrug als mijn ouders ... dus wel weten ... de buien willen zeker niet over het donkere bos tussen Coevorden en 0591 waar mijn ouders wonen ... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 22:54

YELNIN491 schreef:
nee regen is op, dat ligt in regio 0591 Boze smiley Boze smiley

je mag er wel wat van hebben hoor, is genoeg!! Knipoog smiley

Mijn ouders wonen ook in regio 0591 maar die hebben geen druppel regen gehad ... wel wat gerommel in de lucht maar verder niet.

Regio 0524 (Coevorden) ... vrij veel onweer en regen gehad ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 20:33
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

LEONARD480 schreef:
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley

He Leonard, je kan 10 september gaan boogschieten ... succes !!!

http://www.christianmatch.nl/singlesdag.php#activiteit_2

Activiteit 2: “Schiet maar raak voor een knaak”
De schutters in spé worden om ongeveer 14.15 uur ontvangen Op onze “Boer zoekt JOU!” boerderij met een overheerlijke high tea. Rond 15.00 uur start een 2 uur durende workshop schieten. In deze workshop komen de handboog, kruisboog, luchtbuks en blaaspijp aan bod Heb je altijd al eens je jachtinstinct willen beproeven? Wacht dan niet langer en neem deel aan de workshop schieten!

De workshop wordt begeleid door een ervaren schiet instructeur, welke je de fijne kneepjes van het schieten met de verschillende wapens binnen twee uur bij zal brengen.

Tijdens het eerste gedeelte, de warming up, brengen we je de juiste houding, techniek en richtingsgevoel bij. Hierna wordt de groep opgesplitst in verschillende groepen en wordt er gestreden om de punten!

Na de workshop kun je heerlijk napraten bij een hapje en een drankje. De dag wordt afgesloten met een overheerlijke BBQ.

Kosten: € 55,- All inclusive (incl. BTW)

Je moet dan wel genoegen nemen met euh ... iets mindere instructeur zeg maar ... Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=-FeYat9wuyU Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 19:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

LINDA770 schreef:
Als je geen partner heb, en je kinderen zijn bij hun vader, kan je je mooiste momenten niet delen. Deze momenten deel je met de Here.

Gelukkig maar dat je dan ook nog "mooiste momenten" kunt hebben ... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:05
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....

MAJARO438 schreef:
nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop Boze smiley

Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...

Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 00:03
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

VISSER278 schreef:
Je moet er ook geen laars van snappen, je moet er een biet van snappen Lachende smiley

Tja Visser, ze praten en kwebbelen en houden zich van de domme ...

Ze praten ... maar waarover
Ze kwebbelen ... das altijd beter dan roddelen
Ze houden zich van de domme ... tenminste dat denken ze ... Clown smiley

gggrrijns
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:05

ANNETTE050 schreef:
Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken.
Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz.
"Alleen", vroeg hij: "Heere, maar waarom hebt u haar zo dóm gemaakt"?
De Heere antwoordde: "Omdat ze zo jou kan liefhebben".

Ben benieuwd naar de reacties ...

Maar de mop ... super !!!

gggrrrijns ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:02

SWEETLADY943 schreef:
beste Cross, met alle respect naar jou,vind ik toch dat als iemand jou blokkeert, dat je dat zult moeten accepteren. CM heeft niet voor niets die optie erop zitten.
Daarbij ben ik er ook tegen dat een prive mail/stukjes ervan, zo in t openbaar wordt gesteld , want ook daardoor wordt de blokkade omzeilt, dat vind ik wel jammer.

Ik vind t ook jammer dat mensen dat ook nog als zielig betitelen. Ieder heeft toch t recht om te blokkeren hoe diegene dat wenst, WAT de reden ook is, t is ieders goed recht dit toe te passen, en zullen we moeten accepteren.

Daarbij vroeg degene toch niets, hij/zij maakte alleen kenbaar dat t door diegene's ogen spottend was.
Is toch iemands goed recht om z'n eigen mening daarover te hebben.

Je had diegene ook kunnen bedanken voor de openheid om zn mening te zeggen, ipv er weer op te reageren hoe jij dat vind = onodige discussie.
Het t was al duidelijk genoeg dat jij die MOP wel goed vond, anders had je die niet geplaatst/ alsnog weggehaald, dus idd zou beetje onodige discussie worden omtrend meningsverschil.

En hoe had ik die persoon dan moeten bedanken voor zijn/haar openheid en zijn/haar mening ... dan had ik dat dus met naam een toenaam moeten doen op het forum ... Twijfelende smiley

Daarbij zie ik geen veroordeling naar jou toe cross, maar naar de inhoud vd mop. Mijn mening is ook geen veroordeling, want ik vind jou gewoon super aardig en leuk.
Misschien n goed idee in t algemeen, daar t om n mop gaat, de heer/god met kleine letters te schrijven, t gaat tenslotte om de mop, maar dat is mijn mening erover.

*
Inhoud van de MOP, dit naar aanleiding van je schrijven; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..." Jammer dat jijzelf die mop als anti vrouw ziet!!!

Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ...

Uit de mop
"De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vrouw echt gelukkig kan maken."
De heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?" "

De vragen van die MAN:
Ik wens n vrouw te begrijpen?
Ik wil weten wat ze voelt?
Ik wil weten wat ze denkt?
Ik wil weten waarom ze huilt?
Ik wil weten wat ze bedoelt?
Ik wil weten hoe n vrouw echt gelukkig te maken?

Jammer dat je denkt; dat dit anti vrouw is!
Ik zeg dus nergens dat ik de mop "anti vrouw vind" ... zie antwoord hierboven ...
Als je t eens anders bekijkt en denkt; "pfff man t anwoord is zooo simpel, als je dát nog niet eens weet, idd hoe zou er dan toch n (veilige) brug kunnen komen!!!"
Engeltje smiley

Ik snapte t helemaal en blij dat én niet alle vrouwen tzelfd zijn, én blij dat niet alle mannen tzelfd zijn.

Met veel liefs, Sweets.

[size=9](Sweets zoekt een man die t simpele antwoord weet Knipoog smiley )
[/size]

Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...

Zoekt en je zal vinden Sweet, maar een man die 't simpele antwoord weet op de vraag van de man ... moet nog geboren worden denk ik ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 19:20
BerichtOnderwerp: Loterij

ERIKA129 schreef:
Waar ik vooral moeite mee heb is dat je bv meedoet met de postcode loterij of miljoenenjacht of id.
Je stort zelf maadelijks geld voor een goed doel,maar ondertussen worden er miljoenen uitgekeerd aan mensen die winnen met hun postcode!!
waar blijft al dat geld dat gestort wordt voor de goede doelen??? Verdwijnen die weer in de portemonee van andere hollanders??

Ik denk Erika, dat het juist de loterij is die het mogelijk maakt om geld aan goede doelen te schenken ...
Hoeveel mensen zouden anders zo maar elke maand geld aan een goed doel schenken ... De loterij maakt het aantrekkelijk om geld te geven ... en het goede doel is een leuk bijkomend product ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 19:15
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!

JOLAN931 schreef:
Quote crossroad:
Er staat in de bijbel dat je geen tattoo mag zetten om een dode te betreuren (herdenken) ... dus als het voor de sier is, is het volgens mij wel toegestaan ...
Leviticus 19:27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER

maar als je de tekst helemaal leest ligt dat op één lijn met scheren.
Dat zou betekenen dat je als man dus ook jezelf niet scheert op het moment dat je rouwt om een dode.
Aangezien een ongeschoren uiterlijk tegenwoordig een onverzorgd uiterlijk is vraag ik me af of je dit anno 2011 zo moet zien.
Waren de wetten uit Leviticus niet alleen bestemd voor de Joden voor de tijd dat Jezus op aarde kwam?

Als je je haar aan de slapen zou afscheren om een dode te herdenken in tijd van rouw, dan denk ik dat dat gelijk staat aan het zetten van een tattoo om die reden.
Maar veel mannen scheren zich dagelijks, voor hun is dat hetzelfde als douchen en tandenpoetsen ...

De wetten uit Leviticus zijn ten dele specifiek (o.a. voorschriften voor de priesters) maar ook heel algemeen en niet alleen voor de Joden voor de tijd dat Jezus op aarde kwam.
Maar er zijn nog veel meer wetten en voorschriften in het OT die zou je dan ook moeten vergeten ...
Dan zou de "refo" kerk denk ik in hele grote problemen komen als ze dat standpunt zouden naleven ... De kinderdoop is namelijk in de plaats gekomen van de besnijdenis, dus dan zou je de kinderdoop, om die reden, ook moeten afdoen als "alleen voor de Joden voor de tijd dat Jezus op aarde kwam".

citaat uit doopformulier 1 van de Gereformeerde kerken

Om deze reden heeft God Abraham opgedragen zijn nakomelingen
te besnijden. De besnijdenis was in de tijd van het oude
verbond het garantieteken waardoor God liet zien dat je door
het geloof rechtvaardig bent. Jezus Christus zelf heeft kinderen
omarmd en hen gezegend door hun de handen op te leggen.
In het nieuwe verbond is de doop in de plaats gekomen van de
besnijdenis.

citaat uit doopformulier 2 van de Gereformeerde kerken

Gods verbondsbeloften gelden voor de gelovigen en voor hun
kinderen. De Heer sloot een verbond met Abraham, de vader van
alle gelovigen, en met zijn nageslacht. Als teken van dit genadeverbond
moesten de jongens op hun achtste levensdag besneden
worden. Wie de besnijdenis niet overeenkomstig Gods bevel
uitvoerde, verbrak dit verbond en riep de toorn van God op.
Nu het bloed van Christus gevloeid heeft, is de besnijdenis als
verbondsteken niet meer nodig. De Heer vervulde zijn belofte
aan Abraham en als afbeelding daarvan wijst het doopwater heen
naar Jezus Christus, de grote zoon van Abraham. Christus’ bloed
reinigt van alle zonden.

citaat uit het kinderdoop-formulier van de Hervormde gemeente

Omdat (onder het nieuwe verbond) de doop in plaats van de besnijdenis gekomen is, behoort men de kleine kinderen als erfgenamen van het rijk van God en van Zijn verbond dopen. De ouders hebben de plicht hun kinderen in het opgroeien hierin uitvoeriger te onderwijzen.

Volgens mij kun je dus niet zomaar stellen dat het vers uit Leviticus 19 niet meer geldig is in het heden of alleen maar was voor de Joden voor de tijd dat Jezus op aarde kwam ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:44
BerichtOnderwerp: Loterij

Ik geef graag geld uit, dus ik heb een staatslot gekocht ...
Wie weet komen die mooie auto, dat grote herenhuis en natuurlijk die knappe jonge blonde vrouw (+0 / -8) er dan wel ... grijns .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

O nee, het moet zijn gggrrrijns

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 19 augustus 2011, 18:44
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 18:36

Zou humor van voor de zondeval zijn of van na de zondeval ...

Hoeveel moppen zijn er over Petrus die aan de hemelpoort staat .. ??
Hoeveel mensen zijn er, ook christenen die wel eens vloeken .. ??

Hoeveel mensen zijn roomser dan de paus .. ??

Als jullie zoveel commentaar hebben op een mop, waarvan jullie mijns inziens, niet eens snappen wat de clou is ... open dan een topic die ingaat op de Heiligheid van God ...

Maar ga in dit topic aub in de vraagstelling en laat dat gez*** over het al dan niet kunnen van een mop achterwege !!!

Dus als de inhoud van een mop je niet aanstaat, en zeker om de redenen die jullie aanvoeren, OPEN DAN EEN NIEUW TOPIC ... !!! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 19 augustus 2011, 18:37
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:42
BerichtOnderwerp: mop

HESTER595 schreef:
Dit is spotten God is heilig. Hester 595

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns
[/quote]

God is Heilig, helemaal mee eens ... maar waar wordt de naam van God dan bespottelijk gemaakt, want met spotten maak je iemand bespottelijk en dat lees ik de mop niet terug ... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:29

Een man loopt over straat en wordt aangehouden door een man die hem vraagt.
“W.w.w.w.w weet U de s.s.s.s.s.stotter school?”
Waarop de man terug antwoordt: “hoezo, je ken het toch al?”

---

Er loopt een man op straat bijbels te verkopen. Opeens komt er een stotteraar aanlopen en die zegt: "D-D-Dat w-w-wil ik ook w-w-wel doen." Waarop de andere man antwoordt: "Oké, probeer het maar."
Een week later komt hij de stotteraar weer tegen en die heeft 500 bijbels verkocht. De andere man schrikt en zegt: "Hoe heb je dat gedaan?"
Stotteraar: "N-n-nou, i-i-ik heb aangebeld en g-g-gezegd: W-w-wilt u 'm nu k-k-kopen of zal ik hem e-e-eerst even v-v-voorlezen!"

---

Welke film duurt bijna 6 uur en gaat over een afwijking?
...harry stotter

ggrrrijns ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:15

Het gaat niet om de mop, maar "dat je niet kunt reageren op een "boze" mail van iemand" ...

Je mag de mop leuk vinden of er helemaal niets aan vinden ... maar dat wil ik niet weten ... Dat is niet de intentie van dit topic ...

Vrouwen ... dat een man überhaupt nog denkt dat er een mogelijkheid is dat ze te begrijpen zijn Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 18 augustus 2011, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 21:53

MARISKA601 schreef:
Ik vind dat de naam van God niet in moppen thuis hoort.
Ook al staan die moppen in een christelijk boek.
Je zet God niet neer op zo'n manier.
De bijbel leert ons hoe wij God kunnen dienen, loven, prijzen en aanbidden.
En met een mop daarover doen we het absoluut niet.

Maar goed, ik kan wel op jou reageren, en dat kon ik niet op de mail ... Engeltje smiley

Ik ben het trouwens niet met je eens ... maar dat had je wel door denk ik ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 21:31

JOLAN931 schreef:
Ik heb twee antwoorden voor je.

1. Ik vind je mop ook absoluut niet kunnen.
Moppen zijn spottend bedoeld en moppen over God kunnen in mijn ogen niet omdat de bijbel zegt dat God niet met Zich laat spotten.

2. Iemand een bekritiserende mail sturen terwijl je weigerd een antwoord te ontvangen is heel kinderachtig naar mijn idee. Als je zo stoer bent om een mail te sturen, wees dan ook zo stoer om het antwoord erop te lezen. Ik vind niet dat je dat antwoord op het forum kunt plaatsen, maar wat let je om een topic te openen over het onderwerp zelf? Dat lijkt me geen probleem.

Waar en in welke mop van mij word er met God gespot dan ??

Die van dat vliegtuig ... Twijfelende smiley

Die van die man met zijn vraag ... Twijfelende smiley

Je mag er van vinden wat je wilt, je mag er van zeggen wat je wilt, maar hoezo spotten ... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 21:18

Ik kreeg zojuist een mail, ja een boze mail ...

Nu schrijf ik netjes een antwoord, maar heeft de persoon blijkbaar in zijn / haar instelling staan dat hij / zij geen mail wil ontvangen.
Ik kan hem / haar dus niet antwoorden ... Boze smiley

Dan maar op deze manier ...

Inhoud van de mail ...

Deze mop vindt ik echt niet kunnen.
Dit noem ik spotten

Antwoord op de mail ...

Hoi M.,

En dan te bedenken dat het nog wel in een christelijk boek staat, geschreven door christenen ... (boekenserie "peper en zout", "weer en wind" en "kort & krachtig")

Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ....

Dat je vindt dat de mop echt niet kan, dat is aan jou, maar nu veroordeel je me ... dus wat is erger ... mijn, in jouw ogen spotten, of dat je me veroordeeld ... ??

Lucas 6:37
Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.

Ben heel benieuwd naar je antwoord ...

Groetjes, Willem

Bovenstaande is natuurlijk maar een inleiding op ...

Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???

Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ???
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 00:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

HERMAN388 schreef:
500? lekker goedkoopie Boze smiley

Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen, maar begrijpen .... doe ik je niet ....

Ik zeg dus nergens dat € 500,- een goedkoopie is .... Gefrustreerde smiley

Het kan wel zijn dat je een vrijwillig eigen risico hebt van € 500,- maar als dat zo is dan heb je dat zelf aangegeven bij het afsluiten van je ziektekosten verzekering.

Mijn vorige posting wel goed lezen Herman ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 00:31
BerichtOnderwerp: Spijt!!!!

GRACE814 schreef:
Goede vragen ! Ik was ingestoken op het woord "spijt" . Dat impliceert ook iets van hoe zij het ziet. Dan is de beste remedie dingen uitspreken (naar God).

het verhaal van de zondares haal ik aan omdat zij spijt had. Zelfde overeenkomst dus. (Nogmaals we leven allen onder de genade. ik vond dit verhaal juist erg troostrijk en liefdevol (voor mij) Wellicht Lady ook

Zelf dacht ik na het verzenden van de mail ook : waar staat in de bijbel dat je geen tattoo mag?
Je lichaam is een tempel van de HG, dus je moet er zuinig op zijn.
maar een tattoo.....??? .
Er staat in de bijbel dat je geen tattoo mag zetten om een dode te betreuren (herdenken) ... dus als het voor de sier is, is het volgens mij wel toegestaan ...
Leviticus 19:27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER

Wel denk ik dat het sterk afhangt van "het plaatje"sommige dingen zijn echt niet kosjher, andere zijn "gewoon" plaatjes zoals hartjes ofzo.

hopelijk heb ik het zo beter toegelicht. Mijn intenties zijn verder oprecht hoor Knipoog smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 18 augustus 2011, 00:33
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 00:13

HERMAN388 schreef:
Dat heb ik ook dit meegemaakt van vorig jaar.
Ik heb slechts 3 gesprekken gehad en totaal nog geen 1 uur gesprek
Toen kreeg ik rekening van zorgverzekeraar over psychiater.
Eerst moest eigen bijdrage betalen.
Ik wist niet dat de kosten zo hoog was, meer dan 500 euro(!)
Daarna heb ik geweigerd om verder te gaan.
Ze graaien alleen naar geld en niet voor de hulpverlening.
Allerlei rare praatjes deden ze Woedende smiley

Sorry hoor Herman, maar de psychiater valt gewoon onder de standaard ziektekosten ... net als je huisarts ...

Ik vraag me af of je wel naar een psychiater bent geweest en niet naar een psycholoog ... En ook dan is het nog afhankelijk of het eerste of tweede lijns geestelijke gezondheidszorg is geweest ... ??
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je een vrijwillig eigen risico hebt van € 500,- .....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:11
BerichtOnderwerp: Beurskoersen

HERMAN388 schreef:
Ik ben al blut, mijn pensioen is verdampt Boze smiley

Wanneer ging je ook alweer naar het zonnige zuiden ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:09

Vrouwen ...

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:56

Mannen en vrouwen ...

Tijdens een transatlantische vlucht komt een vliegtuig in een zware storm terecht. De turbulentie is verschrikkelijk en tot overmaat van ramp wordt één van de vleugels getroffen door de bliksem.
Een van de passagiers gaat door het lint. Luidkeels jammert ze: "Ik ben nog te jong om dood te gaan." Dan schreeuwt ze"Als ik dan toch doodga, wil ik dat mijn laatste momenten op aarde gedenkwaardig zijn. Is er iemand in dit vliegtuig bij wie ik me nog één keer een vrouw kan voelen?"
Even is het stil. Iedereen is zijn eigen gevaar vergeten. Alle ogen zijn gefixeerd op de wanhopige vrouw voor in het vliegtuig. Dan staat er achterin een man op. Hij is knap, lang, goed gebouwd en heeft roodblond haar en lichtbruine ogen. Langzaam komt hij door het middenpad naar haar toe, terwijl hij zijn overhemd knoopje voor knoopje losmaakt.
Niemand verroert zich.
Hij doet zijn overhemd uit.
Zijn borstspieren bollen zich.
Dan fluistert hij:
"strijk dit even voor me."

Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:47

MARIA576 schreef:
Jammer Cross! Ik bedoel nu dat je vakantie nu in het water valt..! Verraste, verbaasde smiley Maar ik vind het advies van de arts wel logisch en verstandig! Ik hoop dat het niet een té grote teleurstelling voor je is en dat je gaat genieten van die práchtige weerribben!!

Ik had liever, dat ik in het water was gevallen i.p.v. mijn vakantie .... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:21

Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... Boze smiley

Verder was alles prima in orde ... Knipoog smiley

Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 83 Volgende
Pagina 16 van 83