Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:48
Onderwerp: de chatbox
|
|
|
YELNIN491 schreef: | was vast de ZWIJG lobby |
Das zeker een nieuwe Toen ik net op cm kwam maakte ze de vertier en jolijt room omdat we te vrolijk waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:41
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
YELNIN491 schreef: | sja ik wist dat ik niet zo groot was, maar dat je nu finaal over me heen kijkt stond volgens mij nog op het lijstje maar dan moet ik Momo toch maar alle mannen geven, rekent ze nu ongeveer op (denk ik ) |
Stond jij op het lijstje dan niet gezage Sorryyyyyyyyy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:39
Onderwerp: de chatbox
|
|
|
MARISKA601 schreef: | of zwijgen... |
Gezellig he soms zo'n lobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:38
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=PIETER649]
Euh ga je van dat meiske een verwent nest maken Annette houd je hem in de smiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:36
|
|
|
BILLY701 schreef: | achja jij bent snel tevreden!!!! |
klopt helemaal het zijn de kleine dingen die het doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:35
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
owwww meneer en mevrouw doen niet minder Drie auto's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:30
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
Ow das vreemd jou man zei net 55 km Zit een aardig gat tussen die getallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:29
|
|
|
BILLY701 schreef: | niks !!!! ik gunde je het mooie van drenthe |
Ach voor de bossen kan ik dichtbij ook terecht dat scheelt Das af te fietsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:24
|
|
|
[quote=PIETER649]
Ow wat lieffffff
Dank je wel Maar is jou nooit geleerd niet helemaal de tank leeg te rijden want je weet nooit voor wat voor dingen je komt te staan en dan is je tank leeg Maar ach je maakt je vrouwtje helemaal blij dus das wel liefffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:17
Onderwerp: slavernij
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | die maakt dat het nog dragelijk is...... Nee hoor, is onzin...... |
He denk jullie spelen effe mee maar nee hoor ik vind ons salaris echt niet slecht ben kraamverzorgster geweest die verdient een stuk minder dan een verzorgende dus jullie als verpleegkundigen mogen helemaal niet klagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | 't is nets als met predikanten......het is een vak geworden en die roeping wordt wat minder.... En natuurlijk, je gaat alleen voor het geld in de zorg werken.......... Welk geld trouwens????? |
hihihi wilde al zeggen welk geld heb je het over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:04
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
[quote=GERRIT084]Ja en, wat heeft dat met gelijk te maken [/quot
Ehhhhhhhh geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:03
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat zijn meer sloofjes en geen slaafjes die sloven zich uit om het ons naar de zin te maken |
Dank U nu weet ik weer waarom ik in de zorg ben gegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:01
|
|
|
BILLY701 schreef: | TUURLIJK!!!! |
Mot je van me hebben
Maar wandelen jullie lekker en wees aardig voor de enige dame in jullie gezelschap!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:00
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ook niet allemaal, alleen de goeie, je hebt er ook bij die het allemaal alleen bij de dienst houden. En af en toe een begrafenis en/of een trouwerij doen. Maar wij hebben wel een goede hoor, ondanks zijn reisjes naar Israel. Daar schijnt hij een projeckt te hebben, van dak en thuislozen, waar daar weer niet naar omgekeken word. Maar ook die hebben we in ons durp, en ook in die wijk, dus aan de andere kant is daar ook nog genoeg te doen. |
Dan ben ik erg dankbaar voor mijn wijkpredikant. Heb sinds ik thuis zit een grote steun aan, zeer fijne en open gesprekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:59
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
Helemaal happy ben ik Toen ik dit topic opende sliep ik maar 2 a 3 uurtjes per nacht en dat met medicatie. Nu zijn we een poos verder en slaap ik sinds 3 weken 7 uur per nacht en zonder medicatie wat heerlijk om na 15 jaar weer nachten te slapen, nu pas merk ik wat ik een roofbouw heb gepleegd op mijn lichaam(onbewust maar toch)en hoe rijk het is een lekker bed te hebben en rustig te mogen slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:55
|
|
|
[quote=PIETER649]ik kon er niet mee zitten hoor [/quote
Heb jij niks off-topics te melden dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:52
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Visser wat het soms een potvis?? Dan weet ik waar hij zwom.... Stellendam!! |
hihi moest ik gisteren ook aan denken toen ik dat zag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:51
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het was een manlijke arts, door de onderbezetting moest hij alles zelf invullen, en natuurlijk vragen. En volgens mij was hij blij toen ik de deur dicht trok achter mij. |
Alleen wat heeft dit met slavernij te maken?? Zijn de mensen die in de zorg werken ook al slaven lekker dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:46
|
|
|
BILLY701 schreef: | nou jou snatertje erbij is ook wel gezellig |
Toch wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | als predikant mag je tegenwoordig ook bijna psychiater en bemiddelaar zijn... Wat dacht je van alle toenemende ellende die ze horen??? |
Idd ja dat moeten we ook niet vergeten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 17:27
|
|
|
BILLY701 schreef: | Jammer Erika dat je niet mee kan lopen. We zullen aan je denken als wij door het mooie bos lopen. Ik heb er echt zin in!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Je moet maar zo denken lekker rustig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 17:22
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tja dat dacht ik dus ook, ik heb het hem wel gevraagd, waarom deze vragen, het antw.... wij willen alles uitsluiten. Ik vroeg hem wat dat in vredes naam met mijn pijn in mijn hoofd te maken had. Hij zei, achterliggende spanningen, ik zei, dat kan dan hooguit mijn salaris zijn, maar ik geloof toch echt, dat u daar weinig aan doet. Het had met mijn ogen te doen, en migraine, dat was de uitslag. |
Tja dan moeten ze toch echt weten of je homo bent of vrijgezel of wat Salaris deed tie zeker niks aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 16:26
Onderwerp: Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Net zoals jij weet ik gewoon te weinig van de keuzes waar men voor staat. Ik vertrouw op de rechtvaardigheid van deze beslissing. En als ik met mijn gebrekkige kennis over dit dossier kijk, kan ik toch ook wel hiervoor begrip opbrengen . De maatstaf is toch, dat we vervolgde mensen opnemen, die echt als vluchteling geregistreerd kunnen worden. Domweg, omdat we al met ons allen in een overvol land leven. En als ik zie wat voor kansen hij kan krijgen in Angola, dan liegen die er ook niet om. Angola heeft juist mensen nodig om de staat weer op te bouwen. Er zijn heel veel mogelijkheden voor hem. Verder zal hij ook niet met lege handen teruggaan, hij zal ook keurig een premie krijgen om zijn bestaan daar op te bouwen. Dus, er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij gedood zou worden als hij teruggaat, in mijn ogen zijn er veel schrijnender gevallen. Wat betreft die voetballer Douglas, een paar jaar geleden was een jongen gevlucht uit Afrika, het land weet ik niet. Hij kwam uit een vreselijke situatie: zijn ouders en familie was uitgemoord door een rivaliserende stam. Hij was de dans ontsprongen, omdat hij toen niet thuis was. Hij kwam in NL aan, en kon bij Ajax voetballen. Zijn verzoek tot asiel werd afgewezen, en hij werd het land uitgezet. Hij kwam in Dld terecht, waar ze hem wel asiel gaven. Nu voetbalt hij bij een Duitse club en ze hadden plannen hem in het Duitse elftal op te stellen. Dus niet iedere voetballer krijgt zomaar een visum... |
Ik kan hier een heel eind met je in mee gaan Chat! Alleen begin ik me wel af te vragen als we het echt over asielzoekers hebben waar het in hun land onveilig is en ze vermoord wirden als ze terug komen,waarom krijgen er dan zoveel mensen een verblijfsvergunning denk aan marokanen, turken, antilianen enz die in hun land niks te vrezen hebben?? Ze worden door vernederlandste moslim mannen en vrouwen hierheen gehaald om te trouwen terwijl ze heel goed in hun eigen land kunnen wonen dat stuit mij tegen de borst. Het lijkt wel of ze Nederland als een luilekkerland zien, en ik scheer ze echt niet over een kam want ik heb marokaanse buren compleet vernederlandst zonder hoofdoekjes en herdwerken, maar er zijn er zeer velen die hier alleen maar praten met elkaar in hun moederstaal en te lui zijn om nog voor de duivel te dansen en hun handje ophouden voor een uitkering die wij mogen betalen. Ik geef dan liever een jongen een verblijfsvergunning om hier te wonen en te leren en wat voor de samenleving te betekenen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 16:16
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | sociale controle noemen ze dat.... |
Sttttttt Zn vrouw was vast niet in de buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 16:15
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
MOMO697 schreef: | Dit topic heet Erfzonde en ik wil hier graag op ingaan. Dat probeer ik tenminste. Discussies over wat je van elkaar vind doe je maar ergens anders. Reacties op het onderwerp is van harte welkom. |
Het enige wat ik op de erfzonde kan bedenken is dat de grote fout die Adam en Eva begingen in het paradijs het eten van de verboden vrucht (er staat in de statenvertaling niet welke vrucht),
Daar wij allen van hen afstammen geboren worden met deze erfzonde in ons ook al hebben we op de aarde nog niks gedaan en worden we voor ons gevoel onschuldig en rein geboren,toch is dit niet zo door de zondeval zijn wij allen zondaar die hebben we dus georven van Adam en Eva. Het enige dat we daaraan kunnen doen is leven tot Zijn eer en heerlijkheid!
|
|
Naar boven |
|
|