ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 04:55
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

CHATULIEM619 schreef:
Goed, als jij een lama net zo knap vindt...misschien is er wel een lama dating service, ieder zn meug.

Ik heb eens gegoogled en ik vermoed dat je alleen met de Dalia Lama kan daten... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 17 september 2011, 05:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 04:51

ERIKA129 schreef:
Visser?
Veel mensen hebben ook een gewone mailbox buiten die van cm Knipoog smiley
Denk dat er bij cm niet eens 500 inkunnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Boze smiley ahneen??? Dan moet je maar eens komen kijken...dan mag jij die 505 verzonden mails die ik niet heb verwijderen...(Breng dan ook een kettingzaag mee als je komt. En een taart mag ook)

Erika die het soms denkt beter te weten[/size[/size]]
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 04:34
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

de strijk is net gedaan...ik verveel me... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 04:33

ERIKA129 schreef:
gewoon zeggen in deze periode werkt mijn lijn niet Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley welke lijn?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:59
BerichtOnderwerp: Op televisie

PIETER649 schreef:
het is dat Annette achter me stond met de deegroller, anders had ik dat mopje, euh.. die getuigenis van een waaregebeurd verhaal, subiet naar je toe gemaild. Twijfelende smiley

Welke getuigenis/mopje??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:42

ERIKA129 schreef:
lama's zijn best leuke beesten hoor chat Knipoog smiley
Maarre of ik nu naar een smurf, de zee, bloemen of dieren moet kijken blijft voor mij hetzelfde bij geen van allen zie je de persoon erachter Twijfelende smiley tenmiste als ze geen andere foto's op hun profiel hebben staan Lachende smiley
Zelf heb ik nu ook mijn katten als profiel foto Verlegen lachende smiley maar verder staan er genoeg foto's van mezelf op mijn profiel.

Ach, ik vind een dierenfoto wel kunnen als er verder op het profiel ook een foto van de eigenaar van dat profiel staat.

Ik weet wel dat er sommige mensen zeggen dat ze liever geen foto van zichzelf op het profiel hebben staan omdat ze dan kunnen herkent worden door een collega of wie dan ook. Nou ja, als we niet willen herkent worden, als iedereen zo moest denken dan kan beter de mogelijkheid om een foto te plaatsen weg gelaten worden. Want welk verschil is er tussen je hier bekend te maken of naar een kroeg te gaan of naar een dansavond waar je ook evengoed in contact kan komen met andere mensen en waar misschien wel een liefje tussen zit.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 12:09
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?

We hebben nu weer eens de etiquette op het forum besproken, en dat is niet slecht, en we proberen enkele misverstanden recht te trekken, wat op zich nog beter is. Ondertussen dwalen we af van het topic-onderwerp eigenlijk.

Zelf ben ik nogal terughoudend wat gebedsgenezingen betreft. Als ik het op televisie zie en dan aanschouw hoe theatraal het allemaal is denk ik steeds aan die film van de O-men en de Exorcist. Ik weet dat die films bestaan en ik heb ze bijna uitgekeken want ik moet eerlijk toegeven dat ik echt bang ben voor zo'n geestestoestanden. Dit heeft deels te maken met mijn verleden.

Wat ik me nu eigenlijk afvraag is of er mensen zijn die zonder enige medische tussenkomst genezen zijn door het gebed zoals hier op de topic bedoeld wordt. Let wel, ik spreek niet over een geestelijke rust die verkregen werd door gebed.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 11:56

SHANITA130 schreef:
Ja Frank, dat weet ik dat ik dat niet deed.

Als ik een mailtje had gehad, had ik hetzelfde kunnen zetten wat ik hierboven schrijf.

Nu zitten er een paar te speculeren, en ik kan maar raden wie er wordt bedoeld en anderen ook.

Het is zonde van je tijd dat je zit te raden naar het wat en hoe van speculerende uitlatingen. Ze moeten dan maar op een beleefde manier duidelijk zijn. Zo kan diegene die aangesproken wordt er iets mee doen of ook niet.

We moeten ook wel nuchter genoeg kunnen zijn om zelf in te schatten of het over een algemene opmerking gaat of niet. Dan heb je natuurlijk ook nog mensen die het niet durven iemand bij naam te noemen of iemand in een mail iets duidelijks te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 11:46
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ik slaap 's nachts zo weinig dat ik overdag een pilletje moet nemen om wakker te blijven.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 11:35

SHANITA130 schreef:
Het zal wel over mij gaan.

Kan je ook prive mail sturen, had ik iets kunnen uitleggen.

Ik was één keer grof naar Roady. Ik weet niet welk onderwerp, want 'slapeloosheid' en 'gebedsgenezing zin of onzin', Liepen wat door elkaar volgens mij.

Roady had Het ergens over God als vader, en als het kind niet wil luisteren moet het maar voelen.

Tegen Erika, omdat ze niet kon slapen.

Dan gaat bij mij het alarm af. Want God dreigt niet. Je kan iets als je eraan toe bent. In dit geval slapen.

En hoe denk je dat dat is en voelt voor de mensen die als kind mishandeld zijn. en dat zijn en worden en steeds meer.
Dan zou je kunnen zeggen dat ik dat nu onderhand wel verwerkt heb.

Als iets heel ernstig is dan kán je dat niet eens in een leven verwerken.

Nu wordt er steeds, na aanleiding van Thomas, vaag over iemand anders gesproken, Die ander krijgt niet eens een prive bericht.

En...sociale omgangsvormen....in het echt zou ik zo niet reageren.

Misschien is Roady wel een heel tof iemand. Ik reageer derhalve niet op hem persoonlijk, ken hem niet, maar op een stukje. Wat bij mij even heel verkeerd terecht komt.

Ik zal opletten hoe ik de dingen zeg en breng, maar ik zal wel mijn mening blijven geven.

Zo lang je niet op de man speelt, Shanita, en dat heb ik bij jou niet gemerkt dat je dat deed, kan of mag je best een heftige discussie voeren. Als het een verbale discussie is kan het ook best zijn dat je je stem eens verheft en dat je lichaamstaal ook nog eens je heftigheid versterkt. Dat kan dan zo zijn bij de 2 partijen, de voor- en tegenstanders. Het heeft ook te maken met het temperament van de persoon. Daarom hoeft er niet direct aan vijandigheid of boosheid gedacht worden.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 10:56
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?

TRALALA748 schreef:
Ik wil misschien ook wel mee.. inclusief pleegdochter van 5.
Maar dan moeten er wel wat meer 30 ers mee hoor Clown smiley haha.

Hé Tralala, kan jij dan binnen je leeftijdsgroep niet wat reclame maken? Het is ook altijd leuk voor de andere om nieuwe gezichten te zien... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 02:10

[quote=CHATULIEM619]yep hoera hoe laat??Naar welke wedstrijd gaan we dan?[/quote

Chat is toch een echte romanticus Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 16 september 2011, 02:11
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 02:08

[quote=CROSSROAD317]gaan Chat ... Lachende smiley

We houden alvast die ene topic van de CM-setjes in de gaten...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 00:46
BerichtOnderwerp: Roken als christen

COOTJE711 schreef:
Daar zit ook weer wat in.... Knipoog smiley Helaas wordt dat geld vervolgens weer uitgegeven in de gezondheidszorg.... Clown smiley

Of misschien ook weer niet als ik hoor wat ze allemaal gaan besparen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 00:05

WILLEMIJN232 schreef:
Maar nu heb je het weer over anderen......en als je wel commentaar op het forum hebt maar niet mee wil discussieren? Dan moet je ook geen commentaar hebben en het aan je voorbij laten gaan.....het is altijd makkelijk praten vanaf de zijlijn. En wat vind je afbranden? Dat iemand het totaal niet met je eens is en moeite heeft met jouw overtuiging en dat niet altijd even goed kan verwoorden? Ik denk dat we deze discussie wel een beetje moeten relativeren.........
Ik stoor mezelf nogal eens aan de term occult die hier te pas en te onpas wordt gebruikt maar dan denk ik maar, die ander vind dat inderdaad zo en vertelt zijn/haar mening......ik ga dan maar van het goede van de mens uit en denk dan maar dat het niet de bedoeling is om te kwetsen of te raken, alleen je visies liggen mijlenver uiteen.......

Ach, W-tje, ik denk dat ze gewoon een bende ja-knikkers willen. Gewoon het eens zijn met alle schrijfsels die er op het forum komen. Hoe ontwricht die schrijfsels ook zijn: gewoon ja-knikken. Het is dan ook meestal zo dat diegene die de goede zeden preken zelf wel eens serieus uit de bocht gaan. Er ontspruiten soms eigenaardig zaken in de mind van sommige die ze dan gaan verkondigen en dan moet daar ook maar niets over gezegd worden. Gewoon het forum opdoeken kan ook nog.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:26

ERIKA129 schreef:
jij mild Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
dat we dat nog mee mogen maken Clown smiley

ieder heeft zo zijn zwakke of romantische momenten... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:57
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

HANNAH810 schreef:
gefeliciteerd, marijan; ik hoop dat het je goed gaat?

(leuk van je, frank, dat je er aan denkt, haar hier te feliciteren!)

Sommige mensen vergeet je niet, of wil je niet vergeten... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:03

vanavond is er op de VRT een korte reportage over de Jehova's
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:57

THOMAS968 schreef:
Welnee, Frank. Persoon in kwestie vindt dat de sfeer onderling op het forum dusdanig slecht en veroordelend is dat hij/zij dan maar geen standpunt naar buiten brengt. We schieten er bepaald wel wat mee op als we beseffen dat anderen, die mogelijk een waardevolle inbreng hebben, afknappen op de sfeer onderlin en dus geen goed klimaat aantreffen voor een goede discussie. En een inbreng hebben die mogelijk wel over iets gaat. De inhoud van zijn of haar reactie staat daar volledig los van en die vragen zijn voor deze reserve bij het plaatsen ervan niet zo relevant.

Thomas

Ik zou niet durven zeggen dat de sfeer veroordelend is maar wel dat er meningen zijn. Je hebt mensen die er in geloven en je hebt mensen die het bedrog vinden. Dat is nu eenmaal zo. Dat is met veel zo.

Kijk als zij een positieve ervaring daar mee heeft dan kan dat best gedeeld worden. Bijvoorbeeld wanneer die persoon echt een voorbeeld heeft waar alleen gebedsgenezing aan te pas kwam, dus zonder enige medische handelingen, dan kan dat best stof tot nadenken geven of kunnen bepaalde mensen hun mening herzien. Als er eerst werd gesleuteld met dokters en medicijnen en daarna nog eens gebedsgenezing werd gedaan hoe weten we dan welke methode heeft geholpen. Ik spreek nu echt over lichamelijke genezingen zoals kankers of gezwellen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:16

CHATULIEM619 schreef:
Ach een hele normale bijnaam, die kennen ze ook al. Ik heb ze ook wel bloedzuigers genoemd. Ze kunnen er meestal wel om lachen. Vreemd dat dom blondje dan wel kan. Dat vind ik pas beledigend.

Ik zei ooit wel eens op het forum bliepmiep tegen een kassamevrouw en ook ik kreeg commentaar. Het is maar hoe het hen uitkomt Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:07

CROSSROAD317 schreef:
als je nou de mails selecteert die je wilt houden, verplaats je die naar een een andere map (wel even aanmaken) en verwijder je de rest van de mails met één druk op de knop.
Ga op postvak in of op verzonden staan, rechtermuisknop -- map opschonenen of alles verwijderen ... een Belg kan de was doen ... Smiley die vol vragen zit (hoewel)

Ja Cross, deze Belg kent die methode wel die bedoelt maar ik heb het over de mails die in mijn CM-postbus staan. Dus ik kan niets verplaatsen naar een andere map en ook niet met 1 knop alles selecteren.

Of begreep ik je nu verkeerd en is Erika toch echt blond?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:11

ERIKA129 schreef:
Kan je toch allemaal selecteren en in een keer verwijderen?
of ben ik nu blond Clown smiley

Ja
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:08

Woedende smiley zie ik net dat ik ook nog eens 505 verzonden mails moet verwijderen ook... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:06

JOSINA022 schreef:
Vrouwen? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Geschokte, onthutste smiley 386 vrouwen...neen, dank je. Eentje is meer dan genoeg...maar ja... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:05

MARISKA601 schreef:
Koeien?
Belgen?
Schapen?
Vlooien?

neen, ben mails aan het verwijderen Gefrustreerde smiley
Eigenlijk zouden ze wel zo'n knop mogen uitvinden waarmee je een hele reeks mails kan aanklikken en verwijderen.

Tegen het einde van de rit is mijn muis versleten...en mijn vinger ook Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:59

Boze smiley pffff, nog 386...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:48

JOSINA022 schreef:
Ligt eraan wat ik moet vermeerdere Twijfelende smiley

Is er iets dat je kan of wilt vermeederen?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:37

ERIKA129 schreef:
oeps google net even wat mijn naam betekent:

Erika:De enige macht, hij die alleen heerst, heerser van de wet
zodat jullie dat maar effe weten Clown smiley

' 'Hij' die alleen heerst.' Tja, 't is maar goed dat we het weten Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:19

PIETER649 schreef:
tja, t was een zij.
maar naar mijn maatstaven geen date waardig hoor, alleen goed om te prikken, dan afscheid nemen en gauw weer naar buiten gaan.

nou dames, kom maar op met je commentaar over vreemd en seksistisch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley

Dus je kon goed zien dat het een 'zij' was?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:12
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie

PIETER649 schreef:
ik weet niet waar jouw doelgroep uit bestaat Ernstjan, maar voor velen onder ons is hooguit de helft van die 2300 interessant Knipoog smiley

Je hebt leden die erg ruimdenkend zijn...neen, ik spreek niet over hopeloos Knipoog smiley

Er zijn 1059 vrouwelijke leden. De jongste is 18 en de oudste 74...Die zijn niet allemaal kiesbaar want enkele hebben al een vriendje of zijn gehuwd.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 15 september 2011, 11:15
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 ... 241 Volgende
Pagina 146 van 241