Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:57
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Spreken is zilver en schrijven is goud......
(of was het nu zwijgen |
in jouw geval is voor ons jouw zwijgen heel veel waard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:54
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ach so... jij heb je 2 slaapuurtjes voor vandaag er weer opzitten?? |
moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 17 september 2011, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank. Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.
Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij |
Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens, het is en blijft een simpel mens...
Voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:49
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden |
Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde...
Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik voel me niet aangesproken hoor.....
[size=7]kwestie van zelfkennis?[/size] |
Je bedoelt dus dat je je haartjes hebt geverfd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:32
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen.......... |
ze is weer op dreef hoor...maarja, ik wilde komen maar ik mocht niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank, weet jij al hoe je de terugreis volgende week ga doen vanuit Ede?
Bij juf tok rechts he, of links of was het nu tóch rechts? Dan de vierde links he ? Nee, tweede , of was het de eerste links? Derde frank! Of was het nu tóch de eerste? Volgens mij was het rechtsaf maar of het nu de eerste, tweede , of derde afslag was??? |
Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden..... |
Hij heeft zo'n sprekende wegvinder maar die staat ingesteld op de heide in Ede...en hoe hij dat moet veranderen??? Het is een Zeeuw en dus ook een beetje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat raar dan? Hoe kan dat nu? En ik krijg mijn toetsenbord waar nieuwe batterijen in moesten ook niet meer aangesloten.......pfff, ik moest op drie rode knoppen drukken maar het resultaat was dat ook mijn muis het niet meer deed...... |
Het is me wat daar in Pieten-stad...ik zal eens effe komen kijken want anders zit je straks helemaal zonder CM en wij zonder jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 12:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | In mijn mails en ook wel op forumstukjes........raar he? |
op het forum kan ik nog wel begrijpen maar in je mails vind ik eigenaardig ik heb het nog niet gezien hier in mijn mails...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 12:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het nieuw op CM dat sommige woorden blauw gedrukt en onderstreept staan en als je ze aanklikt je dan reclame krijgt?????? |
Waar staan die dan? In het forum of op een advertentie van CM zelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 11:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een geldboom, althans bij mij blijft die groeien |
en waar woon je ook alweer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 11:47
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Met de overheid heb ik ook geen medelijden maar idd wel met mijn belastinggeld Wat betreft het comazuipen: denk dat dit wel toeneemt onder jongeren. Waarom? niet omdat ze zich prettig voelen, naar mijn gevoel meer onvrede, slechte gezinssituatie, psychische problemen en daarnaast vanzelfsprekend de factor 'stoer' doen.
Dat comazuipen is inderdaad stoerdoenderij. Het is ook een experiment: wie krijgt het meeste naar binnen vooralleer hij of zij tegen de vlakte gaat en in het ziekenhuis tercht komt. Google eens naar 'tampons met alcohol'? Dan zie je daar ook iets heel eigenaardigs. Pervers zelfs.
Ben met je eens dat alle gedoog wat betreft de coffeshops ook bagger is. Criminaliteit zal misschien in lichte mate afnemen maar de inname neemt geweldig toe..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Natuur bij jullie dan wel erg van de leg Hier begint het blad te verkleuren maar er zit nog zat aan |
Hier schijnt de zon. De bladeren hangen nog aan de takken maar binnenkort liggen ze hier volop in mijn tuintje
Ik ga een boom uitvinden met blijvende bladeren...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 17 september 2011, 11:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:57
Onderwerp: Is de duivel echt?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Begrijp ik je nu goed als je beweert dat alles wat niet goed is van de duivel komt???? Als je als kind hoort dat je niets waard bent van je ouders dan komt dat toch echt van je ouders hoor......je kan niet alles recht praten omdat het-volgens jouw visie-van de duivel komt..... Het zou wel makkelijk zijn, ben je zelf nergens meer verantwoordlijk voor...... |
Weet je, ik denk dat ik weet wat je bedoelt hoor. Wij als mensen hebben natuurlijk een besef van normen en waarden. Bij sommige mensen is dat besef helemaal verstoord, ziek, verwrongen...het zijn die mensen die zich laten leiden door het slechte. Laten we het de duivel noemen.
Als christenen geloven we in de Drie-eenheid. Hierdoor krijgt de Heilige Geest in ons leven een belangrijke plaats. Natuurlijk speelt de duivel, de tegenhanger van de HG, ook mee. Het leven bestaat nu eenmaal uit dualismen. Het is dus onze verantwoordelijkheid door wie we ons laten leiden, sturen, beinvloeden. Kiezen we bewust voor het slechte (de duivel) dan is het onze verantwoordelijkheid. Ons besef van normen en waarden zijn dan verkeerd ingesteld, een besef waar we tenslotte zelf voor kozen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:47
Onderwerp: Hoe echt ben ik in Jezus naam
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Onder dit adres kun je alles vinden
http://www.healingrooms-amsterdam.nl
Your invited |
Dus, als jij dan bijvoorbeeld kanker hebt ga je dit gebed vurig bidden en ga je niet naar de dokter? Mag ik dat uit je houding afleiden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:34
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik denk dat het er heel veel toe doet. Uberhaupt moet je oppassen wat je hardop uitspreekt, waar andere mensen bij zijn. Verrassend soms hoe satan mensen misbruikt om dat wat jij uitspreekt (of bidt) tegen je te gebruiken...
Daar heb ik gelukkig een paar belangrijke lesjes in mogen (moeten...) leren... |
Als ik al hardop zou bidden om genezing voor iemand of voor een goed proefwerk wat zou satan (wat een hekel heb ik aan dit woord) hiermee dan kunnen misbruiken? Eigenlijk zeg je nu dat we dan beter niet zouden bidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank! Hij heeft zijn excuus al aangeboden......enne.....soms zijn er dingen die je niet eens wilt weten.........dus dan is uitleg niet nodig..... |
ja, jij wilt het maybe niet weten maar ik daarentegen begrijp er geen snars van...dus, enige uitleg kan in dit geval geen kwaad.
wat zeg je nu? Had Pieter een soft moment en bood hij zijn excuses aan? Is dit dan zo'n halleluja-moment?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 10:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wie had het over blonde dames? Ik ken er ook 1:
Wat zegt een Blondje als hij de koelkast opendoet en een kip eruit ziet lopen? De kippenhokken zijn ook niet meer zoals vroeger.... |
als we over een blondje spreken bedoelen we wel een zij...dat is zo vastgelegd in een conventie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 09:59
Onderwerp: Hoe echt ben ik in Jezus naam
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De hele Nederlandse taal is -tot mijn ergenis- doorspekt met Engelse termen.......en inderdaad dat lees je hier op het forum ook vaak.... |
en het koddige en lieve is dat ons W-tje er ook niet voor terugdeinst om eens Engelse woorden te gebruiken...
maar dit even terzijde en geheel off-topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 09:56
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik geloof zeker dat de duivel echt is. wat ik me wel eens afvraag is...wat weet hij, wat hoort hij wat ziet hij... Kan de duivel ook gebeden verhoren die je tot God bid?Kent hij ook onze niet hardop uitgesproken woorden? Ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken, en waarom. |
Volgens mij doet het er niet toe dat hij gebeden kan 'beluisteren'. Die gebeden zijn aan God gericht en Hij doet er wat mee. Misschien kent hij inderdaad ook onze onuitgesproken woorden maar ook nu weer hoeft dit niet een slecht iets te zijn. Wat is hij ermee indien we ons niet door hem laten verleiden? Misschien moet de duivel er wel zijn om ons bewust te maken dat we veel meer hebben aan de tegenpool van de duivel, namelijk de Heilige Geest.
Wat bedoel je ermee dat de duivel echt is? Zie je die dan als een vermomd persoon of zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 09:46
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Op hoeveel kilometer afstand wonen jou buren
De afstand bedraagt zoiets van een 0.01 km...wat goed te doen is
Als 'k het goed begrijp werk jij dus 22/24 uur? |
euh...laten we zeggen dat ik 22 uur wakker ben...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 17 september 2011, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje...
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!! |
euh...kan je dat eens uitleggen, bitte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:47
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Strijken...... om 4.00 in de nacht Ben je van de nacht een dag aan het maken of zit je ook in de nachtdienst? |
Pfff, ik was al veel vroeger wakker dan 4 uur hoor. Ik doe eerst mijn werkjes en dan kom ik aan de laptop. Moest ik een kettingzaag hebben gehad kon ik na de strijk de heg afdoen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 07:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Was je niet nieuwsgierig dan? |
Moi?!? Never...ofwel is het bezorgheid of anders puur zakelijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 06:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik zou wel willen dat ik nog een paar uurtjes kon slapen, maarja .....'kmoet naar mn werk. |
het is toch zaterdag? Of ben ik nu weer in de war met de dagen want dat gebeurt ook wel eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 06:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Frank wil gewoon héél graag weten of het schilderij dat je gekregen hebt al hangt, maar durft het niet zelf te vragen . Dus...Visser...hangt het al? |
Kletskous...ik vroeg dat wel uit bezorgdheid maar dat zet je er niet bij...nu lijkt het net of ik nieuwsgierig ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 06:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij blij dat ik er nog niet was maar ben er nu ook hoor |
Dat moest er nog bijkomen...
Nog ongeveer 4 keer slapen en dan hoop ik ook op een mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 05:02
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | broodje van Subway.....ik wilde gaan koken maar toen ik de koelkast opende kwam de kipfilet er zelf uitgelopen |
wie houdt er nu een levende kip in de koelkast??? En geef nu weer die arme Pieter niet de schuld, hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 04:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zei ik het niet: k woon in het beste durp..... Droog.... stil.... geen gerommel of geflits.... |
En buiten is er ook geen gerommel? Kijk eens...
En het beste durp is Hoeven, waar ik woon, maar dat weet iedereen wel.
Wij hebben al enkele dagen heel mooi weer gehad. Gisteren waren er wel enkele druppels en 1 donderslag. Daarna was de zon er volop...
|
|
Naar boven |
|
|