Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:33
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik ben nu inmiddels toch wel heel erg benieuwd geworden naar welke mensen die zgn. "harde kern" dan vormen? (namen graag) Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien! Naar mijn mening zijn er genoeg mensen gekomen en gegaan op CM die gewoon hun eigen plekje hebben weten te creëren... |
Harde kern? Waar hebben we het eigenlijk over? Bij voetbal weet ik wel dat dat bestaat , die mensen worden in een apart vak gezet . Daar komt een ander niet in ( en misschien maar goed ook). Maar hier op het forum : Kan je dan spreken over een harde kern? Volgens mij is iedereen, tenminste leden van cm vrij om te schrijven op het forum. Dus, om nu te spreken over een harde kern, ik vind het wel erg ver gezocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:33
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tijdens zijn legerdienst was mijn vader een jaar in Congo. Toen hij hier enkele jaren geleden in Nederland was zei hij dat hij niet veel verschil zag met zijn Congo-tijd. Het was wel in Rotterdam dat we toen waren...ik weet niet of dat er iets toe doet
Frank |
Je waren toen net in Blijdorp zeker, tussen de leeuwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:29
|
|
|
Sjongejonge, er blijft op d'n duur niks meer over van cm. Gaat nu iedereen hier weg ofzo ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je wel Visser voor het vinden van dat mopje. Ook daar zie je dat de Hollanders vindingrijk zijn... . Ik ga het naar mijn vader sturen...ik zal nadien wel voor de zoveelste keer de vraag krijgen waarom ik in Nederland ben komen wonen. Tja, vroeger stuurde ze de Belgen naar Congo maar dichterbij huis is ook nog veel missioneringswerk te doen, zeg ik dan...
Frank |
Denk eerder dat je vader nu ook heel graag in Nederland wil komen wonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:20
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mooi meisje! |
Ja , zeker weten. Kan echt niet zeggen dat ze op pieter lijkt dus moet ze wel op annette lijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 22:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik doe met je mee.......inderdaad een heerlijk gevoel om even die wekker niet te horen.......... |
En visser moet er nog een week op wachten . Tja, dat heb je als je in een uithoek van het land woont. Maar voordeel is dat het korter duurt voordat we kerstvakantie hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 21:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve Forum-CM-ers, vorige week of enkele dagen geleden zag ik (wij) een goei mop over een Nederlander en een Belg. Het was ook iets met wisselgeld. Weet soms iemand waar ik die mop kan terug vinden? Ik heb me al kreupel gezocht maar ik vind het niet. Waatrschijnlijk is er iets met mijn computer... of, ik ben te "Belg"...
Sofie |
Hollanders zijn er om Belgen te helpen. Het is terug te vinden op het topic "boswandelen", geschreven door Hannah op 10 oktober.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:55
Onderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja of om benzine te kopen omdat die een paar cent goedkoper is. Of om onze Belgische pralines in te slaan...of om heerlijke mosselen te komen eten... het zijn dan wel Hollandse mosselen maar op zijn Bels klaargemaakt...of gewoon om de lieve Belgische mentaliteit...
http://www.youtube.com/watch?v=Xoo6yITA8HE&feature=related
Frank |
Jaja ...... De benzine komt uit HOLLAND. Shell uit Pernis, Total uit Vlissingen. Belgische pralines verkopen ze overal in HOLLAND. Mosselen .....nooit gehoord van Yerseke? Hier 6 km. vandaan? HOLLAND. En de Belgische mentaliteit........... puur afgekeken van de HOLLANDERS.
HOLLANDERS......... ze zijn zo gek nog niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:57
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ho wacht even Visser...bedoel je nu dat de Sint niet bestaat? Wie pikt er dan elk jaar mijn geurveuters uit mijn schoentje. Volgens mij bestaat die goed heilig man uit Turkije nog wel...
Frank |
Misschien in Belgie? Urbanus heeft er wel wat van weg. maar hier in zeeland.................. nee , ech nie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zoals het er nu uitziet verleng ik (ook) niet. na 1 november zullen jullie me waarschijnlijk missen (als kiespijn). |
En hoe ziet het er morgen uit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:20
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Mijn kinderen zijn tussen de 14 en 32 jaar. Dus meest volwassen. En nog 2 kleinkinderen van 1,5 |
Die geloven allaaaaaaaaang niet meer in Sinterklaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:18
|
|
|
ANITA324 schreef: | 15 December is mijn laatste dag hier op cm ik weet niet of ik dan verleng want ik woon ook op mezelf en ik mijn werk als vrijwilliger krijg ik ook geen cent. Om wel wat voor een ander wat te doen wat ik ook leuk werk vind om te doen want alle dagen thuis zitten doet geen mens deugt niet voor mij tenminste ik heb al 1 jaar zonder werk thuis gezeten, dus mag ik ook eens wat leuks doen. Mijn laptop geeft ook keuren en daar kan ik helaas geen nieuwe voor aan schaven ik hoop dat mijn laptop het goed blijft doen. Af en toe doe ik hier nu mee met uitjes alleen dat is ook niet vaak. Uitgaan doe ik niet eens zit ik alle dagen thuis. Voor elke dag is het genieten. Mijn ogen op God.
Shalom,
Anita |
Anita heeft nog ruim 2 maanden om zich te bedenken. . Anita.........je blijft . Klaar , punt, uit. Je waardevolle stukjes kunnen we niet missen. Begrepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:12
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | voor de Bussers onder u: *vakbekwaam buschauffeur modus aan*: Busverbinding vanuit Hilversum: lijn 109, halte Oude Amsterdamse straatweg. 3 strippen of 2 euro dalkaart enkele reis. of met de OV-chipkaart.
Busverbinding vanuit Soest: lijn 73, maar of die op zaterdag rijdt, weet ik niet. deze lijn wordt namelijk vanuit de vestiging Amersfoort gereden.
*vakbekwaam buschauffeur modus uit* |
Helaas......... ik heb geen bus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:06
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
Annette en Pieter Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:05
Onderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | We zouden een top 10 kunnen samenstellen. Degene met de meeste levenservaring staat op nummer 1. Zet mij dan maar onderaan, daar voel ik me prima bij. Dat wat ik meegemaakt heb, wil ik liever niet uitvergroten. De hoeveelheid levenservaring, is namelijk geen status-symbool voor mij.
Hmm.......volwassenen zijn soms net pubers!
Marijan, vertoont af en toe ook pubergedrag hoor |
Lekker blijven puberen zou ik zeggen. Blijf je jong van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 00:39
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
MARY052 schreef: | Sorry sorry sorry Visser............ik moest helaas afzeggen voor vanavond |
Neem het je niet kwalijk hoor, we worden allemaal een dagje ouder toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 00:29
Onderwerp: Spaigelploatje
|
|
|
GRACE585 schreef: | zeg maar gewoon dat je 't niet weet ik geef je een hint;als kind vingen we ze in een beukenheg deden een naaigarendraadje aan z'n pootje en lieten em zo rondvliegen aan het draadje |
Jajajajaja. Denk dat ik het wel weet . Zo'n zwart beestje wat beukenootjes eet . Een beukenootjesetervretermeeeteropeteralleseter. Oftewel een eekhoorn.
Kassa??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:31
|
|
|
GRACE585 schreef: | eentje goed visser nu de andere betekenis nog |
Yes. kassa. Nou, die andere gun ik een ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | wie weet dan wat een "mulder"is???
heeft 2 betekenissen voor zover ik weet |
Volgens mij een molenaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:53
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou ja, zeeland...voorne putten...heel veel afstand is er niet, toch? |
Nou...... als je het lopend moet doen , valt het toch tegen denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | hah, die weet k!
Dat zijn (langpoot)muggen!!
Ooit een paar weken op de camping in Renesse doorgebracht en daar hoorde k het ten over...dus toch maar ff gevraagd wat het dan was haha... overigens is het inmiddels wel een poosje terug dat k het woord had gehoord |
Goed zo Tess. Dat is snel geraden. Beetje zeeuws bloed in de aderen? Weet je dan ook wat een stekelvarken is?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:48
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Je kunt wel merken dat iedereen uit eten is...tis stil op CM |
Klopt niet helemaal hoor......... ik ben al een poosje klaar met eten. maar ben nog wel aan het nagenieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:43
|
|
|
Dit was zo'n leuk topic. Dus weer even naar boven.
Kattendiekers. Wie weet het ? Geen inwoners van Kattendijke maar wat wel? Hint: Zie er weer 2 in de kamer .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:17
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
Ben erg benieuwd naar hoe de kalfspannenkoeken en bananenbier waren [/quote]
Nou, ik niet. Geef mij maar een gewoon biertje.
Maar, iedereen wel een fijne avond toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 21:14
Onderwerp: geboorte
|
|
|
[quote=HAAS141]cm baby's lijken wel uit de lucht te vallen
Wel zachtjes laten vallen he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:22
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Belg ? |
Imitatiebelg bedoelt ie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:05
Onderwerp: Handige Internet Links
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Iedereen die kent het wel....he wat een handige of leuke internetsite heb jij daar. Iedereen die heeft er vast ook een paar, die hij/zij veelvuldig gebruikt, of juist om die ene speciale reden.
Mijn idee....delen die hap, vertellen waarom je die ene site juist gebruikt, waarom het jou zoveel voordeel geeft...etc. Dus niet gewoon een link dumpen, maar juist de info er omheen maakt het leuker om te lezen. |
http://www.zeevisland.com
Voor al de vangstberichten van zowel de kant als de boot. Opstapdagen, vraag- en aanbod, vakanties, etc. etc. 'k zou zeggen: kijk zelf maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 21:58
Onderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
|
|
|
RIANNE544 schreef: | Vaswtv enige onenigheid over DE naam, ze kregen zoveel adviezen.
Rianne |
Terwijl het zo makkelijk is . Gewoon prikken , zoals je met een datum doet. Maar ja , het zal wel op z'n duits moeten.
|
|
Naar boven |
|
|