Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:11
|
|
|
Iedereen die kent het wel....he wat een handige of leuke internetsite heb jij daar. Iedereen die heeft er vast ook een paar, die hij/zij veelvuldig gebruikt, of juist om die ene speciale reden.
Mijn idee....delen die hap, vertellen waarom je die ene site juist gebruikt, waarom het jou zoveel voordeel geeft...etc. Dus niet gewoon een link dumpen, maar juist de info er omheen maakt het leuker om te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:14
|
|
|
ik steek maar vast van wal.
[url]www.afspreken.nl[/url]
Hier kan je een voorstel indienen, om met meerdere mensen tot een gezamenlijke afspraak te komen. Mail adressen van andere die genodigd worden toevoegen, mogelijke data toevoegen en iedereen krijgt de link. Hij/zij kan dan zijn vrije opties aanvinken en de beheerder kan dan een datum kiezen waarop de activiteit plaats gaat vinden.
Verder kan iedereen in een veld, op- en aanmerkingen maken en suggesties plaatsen....
erg leuk en handige site.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:15
|
|
|
de volgende....Carin en ik gebruiken hem al
[url]www.eva-adam.nl[/url]
Eva-Adam.nl is een unieke website die alle e-minded stellen van Nederland de mogelijkheid biedt om samen hun agenda bij te houden op Internet. Nog nooit was het zo ontspannen en gemakkelijk om samen een afspraak te maken of te weten hoe de gezamenlijke week eruit gaat zien voor beide partijen. Geen briefjes op de koelkast meer, krijtborden in de keuken of gewoon een papieren agenda naast de telefoon. Met een agenda op Eva-Adam.nl behoort het allemaal tot verleden tijd. In één oogopslag is te zien waar er nog ruimte is voor nieuwe afspraken.
Daarnaast heeft Eva-Adam.nl voor zijn gebruikers handige (optionele) extra's zoals automatische E-mail alerts zodra er iets veranderd of wordt toegevoegd aan de agenda. Bioscoopagenda van Nederland, TVgids, films op TV, foto's toevoegen, weer, horoscoop, verjaardagskalender, evenementen en meer. Klinkt goed? Maak dan nu gratis en geheel vrijblijvend jullie eigen agenda aan.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:16
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Iedereen die kent het wel....he wat een handige of leuke internetsite heb jij daar. Iedereen die heeft er vast ook een paar, die hij/zij veelvuldig gebruikt, of juist om die ene speciale reden.
Mijn idee....delen die hap, vertellen waarom je die ene site juist gebruikt, waarom het jou zoveel voordeel geeft...etc. Dus niet gewoon een link dumpen, maar juist de info er omheen maakt het leuker om te lezen. |
Als ik snel even het laatste journaal wil zien, dan gebruik ik altijd tv.nos.nl.
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:23
|
|
|
Voor de thuisblijvers... http://www.thuisbezorgd.nl/.
Altijd en overal een tent in de buurt, die aan huis bezorgdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:33
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | de volgende....Carin en ik gebruiken hem al
[url]www.eva-adam.nl[/url]
|
waarom werkt die link-aanmaak nou weer niet ??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:41
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | waarom werkt die link-aanmaak nou weer niet ?????? |
Carin wilde gewoon een man die met briefjes werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:00
|
|
|
stom ben ik blijkbaar.....of gewoon doorgedraaid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:05
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Iedereen die kent het wel....he wat een handige of leuke internetsite heb jij daar. Iedereen die heeft er vast ook een paar, die hij/zij veelvuldig gebruikt, of juist om die ene speciale reden.
Mijn idee....delen die hap, vertellen waarom je die ene site juist gebruikt, waarom het jou zoveel voordeel geeft...etc. Dus niet gewoon een link dumpen, maar juist de info er omheen maakt het leuker om te lezen. |
http://www.zeevisland.com
Voor al de vangstberichten van zowel de kant als de boot. Opstapdagen, vraag- en aanbod, vakanties, etc. etc. 'k zou zeggen: kijk zelf maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:18