Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 01:11
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ok Zeeland...tijd voor een test...ik wil wel in de jury |
Zou heel leuk zijn...ik moet echter nog iets bekennen... Het huis waar ik ben gaan wonen, had een keuken, waar mijn vrij grote gasfornuis(met oven) niet tussen kon!!!!!!!! Dus heb ik mijn fornuis achter moeten laten....HELAAS... Nu alleen een gasstel, en GEEN oven meer... Maar het blijft een feit...ik kan echt heerlijk appeltaart bakken.... Trouwens alle taarten voor de verjaardagen bakte ik zelf.. Maar bewijzen...hier...kan ik niet meer nee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 22:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ook.
Weet je wie er heerlijke appeltaarten heeft, waarvan je het in de eerste instantie niet zou verwachten?
Nou, de Hema.
Die zijn zo lekker, dat zelfs al hou je er niet van, vind je het lekker.
Dat is echt niet te geloven |
Ik zeg het zonder trots...ik bak ze lekkerder dan de Hema!!!! Bovendien heb ik gratis appels...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:19
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, Visser, dat je ook graag "platgeknuffeld" wilt worden door Marry is tot daar aan toe, maar om dat nou op een openbaar forum te plaatsen (t is erger met je dan ik verwacht had, geintjuhhhh)
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOO...was het dat?? Voortaan niet meer in raadsels hoor Visser...gewoon recht voor de raap!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 18:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Pizza.... (ik weet er is gezonder voer...had 2 redenen...ze waren in de aanbieding en ik was laat thuis)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 19:36
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben het helemaal niet met je eens Zeeland. Een nieuwe relatie is iets tussen jou en je nieuwe evt partner, wat heb je met elkaar en wat wil je met elkaar en vooral: zie je elkaar zitten. En natuurlijk, op onze leeftijd heb je een verleden, zou niet goed zijn als je dat niet had. En de één heeft wat meer krassen op zijn ziel dan de ander. Maar om daar nou oeverloos over te praten met je nieuwe partner? Natuurlijk is het een onderwerp van gesprek omdat je elkaar wilt leren kennen maar ik vind niets zo vervelend als met iemand verkeren die in oude dingen blijft hangen en maar oeverloos blijft afgeven op hetgeen niet goed was in zijn/haar oude relatie of wat er nu vervelend in was. Blijf je de mooie dingen herinneren, kost soms even moeite om die te vinden maar die zijn er vast ook geweest anders was je niet op diegene gevallen! En dan kijk je veel milder achterom is mijn ervaring.....Verval niet in bitterheid.......zo zonde van je leven....
Ik hou mij altijd vast aan de woorden van een Deens filosoof: Sóren Kierkegaard: Het leven kan alleen achterwaarts worden begrepen, maar het moet voorwaarts worden geleefd! |
Oeverloos...zeg je...nee dat doen we juist niet... En zeer zeker hebben wij ook beiden goede momenten in ons huwelijk gekend..En je hoeft niet altijd in bitterheid te vervallen hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 16:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is met veel duitse kost he, heerlijk maar als je het dagelijks eet groei je dicht. Sinds ik een blik in de duitse keuken geworpen heb, heb ik ook mn twijfels of de duitse bierbuiken echt van het bier komen.... Het verklaard in elk geval het grote aantal mensen met extreem overgewicht.
We gaan hier vanavond dus maar lekker aan de oerhollandse hutspot. (pee me juin op zn zeeuws toch?) |
Ja...dat heet pee mie juun... Maar weet je ..ook van de stamppotten eet je juist meer...(beetje TE...dus) Of ik ze lust? Zeker te weten!! Hier vanavond ijsbergsla, aardappels en een heerlijk plakkaat sparerips( eerlijk door de helft maar wel smullen.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Gisterenavond een telefoontje dat er een neef (23) tijdens zijn werk van een trap is gevallen...Ze gezicht is zwaar beschadigd....maar is een wonder dat hij leeft!!!
Vanmiddag even langs het zkh geweest..WOUW ik ben erg geschrokken... Nu was het meest akelige nog het geronnen bloed op zijn hele gezicht.. Kaakbreuk...neusbreuk bond en blauw, maar echt een wonder. Ze hebben hem gevonden op zijn kop hangend tussen een ladder..Dat heeft zijn val gebroken maar tevens zijn redding....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:03
|
|
|
Ik ben juist blij dat ik SAMEN...met mijn vriend over onze scheiding KAN...praten...(moet geen dagelijks uurtje worden) Dat moet kunnen... Gelukkig zitten we allebei een beetje in dezelfde situatie... Maar ook al zou ik iemand treffen die niet gescheiden was...vind ik OOK dat er ruimte voor moet zijn!!!
Juist een scheiding kan je leven juist zo overhoop hebben gegooid... Juist praten( wat ik niet kon en mocht) is zo fijn als je dat in een eventuele volgende relatie wel kan!!!!(maar ook mag)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 14:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | De krenten en rozijnen mag je vna mij houden, brr Het is wel lekker met kaneel, suiker een een klein klontje boter, word het lekker romig van. Hier in duitsland eten ze het ook wel met verse aardbeien en een klodder slagroom erop
(gek he, waar zouden die extra kilootjes sinds de verhuizing toch vandaan komen ) |
Het klinkt heerlijk...maar ik bedank.... Hier moeten de broeken en rokken weer aan met een VREETSTAND!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:44
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
Ik heb er in ieder geval nooit geen spijt van gehad...dat ik HUISMOEDER was...en niet werkte.
Mijn scheiding is nog maar kort...en de kinderen op 1 na de deur uit.
Nu werken valt me erg zwaar...vooral als het op lichamelijk werk aan komt...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 22 november 2011, 00:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:42
|
|
|
NATHANYA830 schreef: | Ik moet wel, de meeste dagen werk ik tot vijf uur en de kinderen willen ook op tijd eten. Buiten dat is het getest dat je zon € 25,00 goedkoper uitbent als je alle boodschappen ineens haalt |
Bij mij werkt het prima!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:41
|
|
|
[quote=JOSINA022]
DAT....is nou iets wat ik NET niet durf.....Jose... De afstand is geen bezwaar... Als hij het eten opzet...en ik ga rijden...kan ik bij aankomst direct aan tafel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:26
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Onder de tafel
Je raad nooit wat ik vandaag gedaan heb |
Vertel maar meisje...hoe was het daar...en wat zag je.... Wil je er over praten???
Mocht je er nog niet uit wezen( er onder vandaan heet dat dan) kom ik bij je zitten en misschien komen we er dan samen wel uit!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waarom heb ik dat nou nooit............ |
Wil je er over praten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Sorteren op alfabet en dr voor gaan! Ik ben heel benieuwd naar alle foto's
Leanne,ruikt de warme troostende iefde van een oven vol cupcakes
|
Doe jij nog iets met de uitgesorteerde??? Of zet ik ze bij..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouwww, da's makkelijk als je dat al weet.
Dinsdag, weet ik nog niet Woensdag , verrassing Donderdag , benieuwd wat mn moeder voor me gekookt heeft Vrijdag, nog geen idee Zaterdag , friet met weet ik nog niet.
|
Das echt makkelijk...als je het vooruit al weet...(vind ik dus) Niet om 5 voor 5 nog naar de winkel te moeten.... Vooral ook makkelijke dingen kiezen als je wat later thuis bent... Ben je overigens goed in koken...Visser???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:57
|
|
|
MARRY942 schreef: | Dan ga ik dat Zeeuwse voorbeeld vandaag maar es volgen: een eigengemaakt extra gevuld groentesoepie, met nog een ressie rauwkost en een fruitje toe....ik heb dr zin in! |
Lekker hoor soep..k"Lust er wel soep van!!!!
Voor mij is het recept van de rijstepap nieuw.. Met krenten en rozijnen en bruine suiker??? Lijkt me lekker ja...
Ik stop die in de griesmeelpap!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:35
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dat noemen ze welvaartsevangelie Zeeland... hebben jij en ik niet voor gestudeerd |
Enig idee of ...er een studie bestaat...en zo ja...waar???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hij schreef ergens dat ze in de rij stonden, dus misschien kunnen we beter een eigen topic voor hem openen: het lieffie van de week, dan kunnen we het beter bijhouden |
Voor mij staan ze toch ook allemaal in de rij??? Kijk dat niet iedereen dat weet, komt omdat ik het ook niet tegen iedereen vertel!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik dacht net te hebben gelezen dat het uit was met je liefje?? Is het weer aan? |
Sommige dingen gaan heeeeeeeeeeeeel snel... Zo snel...dat zelfs hele slimme mensen....het niet meer kunnen bevatten.... En pas dan...wordt het heel onbegrijpelijk... Ik bedoel er niets mee, maar ik...gewoon Ineke....die het niet meer begrijpt allemaal...en das maar goed ook....ik wilde dat zo maar laten!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 15:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zeeuws op z'n zondags : Soep en pap. |
DAH DOE ONS OK MEESTAL>>> VINNE WE LEKKER,,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 10:48
Onderwerp: mop
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is een uitermate grove mop. Herman, zou je hem kunnen verwijderen? |
EN DAAR KOMEN MENSEN NU PAS MEE???
WAT ACHTERHAALD!!!! Ik vond dit meteen al, maar zou je er een opmerking bij geplaatst hebben...zie je er weer de humor niet van in...dus reageer ik niet meer!!!!!
Heb ik al eens meer gedaan...maar dan wordt er gezegd dat je tegen een grapje moet kunnen!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 07:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?
Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien. |
Begrijp je helemaal....LIEFDE??? Houd heel wat in hoor!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 07:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik begrijp het ook niet hoor. Mijn ex-vriend had binnen een maand nadat ik het uitgemaakt had alweer een relatie, terwijl hij 9 maanden lang had lopen verkondigen dat hij zo ontzettend veel van mij hield. Ik geloof er dus niets van dat dat idd zo was. |
Helemaal me eens....!!!!!!!!!! Het lijkt ook voor sommigen een MUST.... Ook ik kan dat niet begrijpen... En ook ik heb na de scheiding....en ook mijn leeftijd....veel stof tot nadenken...dus ook niet de ene verliefdheid na de ander.... Dat wil nog niet zeggen...dat CM geen mogelijkheid is voor een nieuwe kans in dit leven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 07:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Moest gisterenavond ECHT nog door de mist...niet leuk... Gelukkig alles meegevallen...maar waren weinig mensen op de weg... Heel rustig gereden en weer veilig uit en thuis.... Mist is echt gevaarlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 07:37
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Schijn bedriegt hoor, hij is al acht jaar oud en ik schat de dagwaarde op ongeveer 2000 euro. |
Ging dit over automerken...waarde van auto"s of over het gezang in kerken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 19:20
|
|
|
Lekker frietjes..simpel...wel zelf gemaakte..ik bedoel lekker ouderwets van eigen aardappeltjes.... Kroketje erbij...lekker...
|
|
Naar boven |
|
|