Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:11
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
wij zijn ok!!!!! wij zijn ok!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | twee minuten geleden: ik zit hier te typen....opeens van achter twee armen om me heen: Mam, ik ben zo blij dat ik weer bij je ben....heb je zo gemist! Mijn dag kan niet meer stuk! |
Je hebt een goed leven Angelique met zoveel mooie momenten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:41
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
Maar dan het positieve nieuws: die boer Richard viel me 100% mee! Mijn eerste indruk was dat het een onverbetelijke flirt was maar die mening moet ik toch even herzien...... Maar het dieptepunt was die Marcel die in zijn onderbroek de dames welterusten kwam kussen..... Ik heb die man nu werkelijk over niets anders horen praten dan over kinderen................dus die iets oudere vrouw zal er volgende week wel uitgaan, voldoet niet aan de criteria.... En wat denken jullie? Zal rommelige Gijsbert aan de nette friezin blijven plakken???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:57
|
|
|
Jij gaat toch ook wel kijken Visser????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:46
Onderwerp: vraagje over Leeuwarden
|
|
|
VISSER278 schreef: | Willen je toch ook? Maar zeeuwen zijn stug en koppig hé? En zuunig Dus........deze visser blijft lekker zeeuw. |
Op mijn werk hebben ze zelfs drie huisjes in Zeeland die je voordelig kan huren.............kan je nagaan......... Ben er ook wel eens geweest, mensen op de Veluwe zijn ook zuunig, maar het was er wel erg leuk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 16:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan zit ik weer zonder zeeuwse bolussen .
Visser, die fries suikerbrood ook lekker vindt. |
Lijkt wel of we je weg willen hebben uit Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 15:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan blijf ik toch maar zitten waar ik zit. Stel dat ik nu m'n huis verkoop en ik ga naar de veluwe.......heb ik een half huis er voor terug. Nee.....dan maar een beetje in de buurt van België . |
Op de Veluwe zit je ook wel lekker centraal Visser, je kan naar het noorden, het zuiden en zo kan je makkelijk alle CM activiteiten bijwonen...... Maar, Zeeland is ook wel mooi, ik geef het toe......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 12:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Verkijk je er niet op hoor, Visser. Voor de prijs van een tussenwoning op de Veluwe, kun je in Zeeland een villa met een grote tuin (zoals jij hebt, gezien je foto's) krijgen.
Toch is 't prachtig wonen op de Veluwe. |
Helemaal mee eens Marijan........en waar ik woon is zelfs nog water en strand..... En je kan er goed vissen..... Zou Visser weleens op de Veluwe geweest zijn?
Maar ja, ging dit topic eigenlijk niet over Leeuwarden..........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 9 januari 2011, 12:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 22:34
|
|
|
AREND003 schreef: | Haha! Ik doe niet aan dingen die ik niet leuk vind! Ook al vinden de meeste vrouwen dat leuk! Ik bespaar me bij voorbaat de moeite! Haha! Misschien denk ik wel te realistisch na maar dat bevalt me prima! En Elske, die ken ik niet! |
Elske schreef boven mij dat ze BZV niet leuk vind...... Jij doet niet aan dingen die je niet leuk vind.......Arend, in een relatie is het geven en nemen........... Lijkt me niet zo leuk een partner te hebben die alleen de dingen doet die hij leuk vind........Maar ja, dat is weer heel persoonlijk natuurlijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 22:03
|
|
|
AREND003 schreef: | Huh? Kennen wij elkaar? Blijkbaar niet! Hoezo bevooroordeeld? Maar hoezo is mijn begrip van vrouwen niet optimaal? Daar heb ik graag een antwoord op zodat ik m'n leven kan beteren! |
Als eerste tip zou je eens kunnen doen dat je BZV wel leuk vind.......in ieder geval even de details aanhoort....... Dat vinden de meeste vrouwen leuk en lief Arend........ Behalve Elske dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:40
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je mag ook best mee naar de schoonmaak-party hoor. Leek me voor mannen niet zo interessant. |
Laat ik nu denken dat je het over een Tupperware party had??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 00:39
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | En dat vindt Willemijn erg...dat flirten |
Klopt ja, ik kan niet tegen mannen die met iedere vrouw flirten.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 23:39
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
IESJE369 schreef: | Wel nee, joh! Het is hartstikke duidelijk hoe je je voelt.
Toch: mannen zijn Okay |
Was daar vroeger ook geen boek van? Ik ben OK jij bent OK??? Ik weet eigenlijk niet meer waar het over ging maar de titel komt ineens boven drijven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 23:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat een leuk idee, om een BZV topic te openen! Dat wordt smullen...
Om even bij jouw vragen te beginnen, Leanne. Je bedoelt boer Marcel zeker? Daar kreeg ik dus echt de kriebels van, zo strak en netjes. 'k Moest wel een beetje lachen om een vrouw die vroeg 'je bent precies hè, dan ben je zeker ook precies op vrouwen?' 'k Denk dat ze de spijker op de kop sloeg. Het lijkt mij iemand, die precies weet wat hij wil. Verder lijkt hij me niet erg flexibel, maar de tijd zal het leren.
Boer Richard vond ik in het begin nogal arrogant, die puur op het uiterlijk van een vrouw afgaat. Een beetje een engerd. Toch heb ik mijn beeld, na de laatste uitzending, iets bijgesteld. 'k Heb wel respect voor zijn manier van een bedrijf voeren, dat geeft een heel ander beeld van de boeren dan veel Nederlanders hebben. 'k Heb wel het idee, dat hij dat zelf ook heel goed weet. Dat is dan weer een minpuntje.
Trouwens Carien, 'k zie een boer echt niet als dom hoor. Er wordt tegenwoordig heel veel van ze gevraagd, als je alleen al kijkt naar het administratieve deel van het werk. Verder werken ze keihard, volgens mij. |
Ik vind boer Richard wel een beetje een charmeur........hij flirt me te veel.......maar ik heb de laatste uitzending niet gezien dus kan mijn mening bijstellen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 23:32
|
|
|
AREND003 schreef: | Haha, het zijn boeren en geen boerinnen en het gaat om de kijkcijfers! Wat is er leuk aan om al dat voorgekauwd eten op je bord te krijgen? Leef zelf! |
Je bent gewoon jaloers..... En je begrip van vrouwen is ook niet optimaal geloof ik...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 15:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vind het maar spannend.............
wie bakt de lekkerste appeltaart? wie krijgt de rijkste boer? en.........(tromgeroffel)komt er eindelijk diepgang in het programma?
(het is een stuk succesvoller dan cm,dat moet gezegd worden) |
Zijn toch allemaal levenszaken??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:46
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Volgens mij zijn al die dames slank van postuur...zo te zien hebbende... |
Dus Gibby, jij kijkt ook?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:10
|
|
|
Zoiets kan alleen een man maar schrijven Gibby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:57
|
|
|
Zo, een heus BZV topic..... Een slim plan Imke Kunnen we het er rustig even over hebben zonder dat er allerlei andere onderwerpen voorbij komen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 3 januari 2011, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Vast wel Volgende zondag zal ik mij ook eens laag complex opstellen.. |
kunnen we het daarna even evalueren ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:44
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik mis dus heel veel als ik " Boer zoekt vrouw " niet kijk?
Ik vind het wel erg dat mijn kerstspullen nu allemaal weg zijn, vanochtend het laatste opgeruimd.. Kaal...erg kaal alles weer. |
Ach Marian, het is zo heerlijk laag complex en ook ontspannend om daarna even te evalueren....... En dat missen natuurlijk de mensen die niet kijken.......maar misschien zijn die niet zo laag complex als ik ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:15
Onderwerp: Christelijke Mop van de dag....
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Humor is er ook voldoende vind ik. Maar met moppen tappen gaat het snel de verkeerde kant op. Vooral geintjes maken over God vind ik veel tever gaan. |
Beetje relativeren kan geen kwaad Chatuliem......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:12
|
|
|
Mar! Ik dacht dat je nu ook even je mening ging geven over Boer zoekt Vrouw......... Maar je hebt gelijk, er zijn serieuzere onderwerpen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:06
|
|
|
Heb ik net zo, sommigen zijn een beetje te gladjes..... Wij prikken daar doorheen natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:55
Onderwerp: Christelijke Mop van de dag....
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Moppen tappen vind ik het grootste symbool van ledigheid. Complete leegheid. Ik vind dat niet op het forum passen.... |
Er mag toch ook wel ruimte zijn voor een kwinkslag en een beetje humor? Soms kan je beter een leuke mop lezen dan sommige forumonderwerpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:53
|
|
|
Ja, ga ik vandaag nog wel even kijken...... Jammer he dat die drie broers er niet inzitten..........waren toch juist van die leuke slimme mannen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:31
|
|
|
Dat ik er net pas achter kwam dat ik mijn favo programma Boer zoekt Vrouw gemist heb......... En nu ben ik niet op de hoogte van de laatste update......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat zou gezellig zijn!
Zou nog weleens een leuk CM-uitje zijn, wel met een select groepje dan. |
Wel erg select Marijan......., er zijn grenzen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vanmorgen, toen ik nog in mijn bed lag en allerlei buurtbewoners hun auto's hoorde krabben. Ook hoorde ik kinderen weer naar school gaan. Toen drong ineens tot me door, dat ik nog een week vrij ben. Heerlijk!
Carien, zie ik je morgen eigenlijk nog? Je mag 3 keer raden wat ik dan ga doen. |
Volgens mij weet ik het! Jammer, ik moet werken anders ging ik mee......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 16:46
Onderwerp: zat 5 februari wokken boven de A4 t/m 35 jaar
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als een dikke 10 nog niet genoeg is, vooruit dan maar....... |
Heb je het wel helemaal nagekeken of het klopt????? , je kan er ook anders naar kijken en dan klopt de versie van crossroad niet zo........
|
|
Naar boven |
|
|