Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 maart 2013, 12:27
Onderwerp: ode aan de kip
|
|
|
Het is goed dat ieder zijn eigen mening heeft, gelukkig maar!
Ik heb ook zelf een tijd gehad dat ik dit ook stom vond, en ja net wat je zegt je wordt niet kleurijker erdoor! Ik leefde in die tijd ook anders dan nu.
Nu vindt ik dit wel weer leuk, gekheid onder elkaar, hoort ook erbij in het leven en ja ik maak ook graag hier even tijd ervoor.
Zijn leuke grappige gedichten en het is leuk dat ieder op zijn eigen manier erop reageert!
Gelukkig dat ieder verschillend zijn dat maakt juist zo mooi geheel van elkaar!
groetjes
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 18 maart 2013, 12:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 maart 2013, 11:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind al veel geneuzel op cm dat weten jullie.....maar dit......ik zeg maar niets..... |
Erg he.......!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 maart 2013, 08:02
|
|
|
Arme kip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 maart 2013, 08:01
Onderwerp: beter alleen leven?
|
|
|
Alleen leven Kan rust geven Jezelf leren kennen
Alleen zijn Is mensen om je heen Zoeken naar gezelligheid.
Alleen zijn Ooit zal er weer Met tweeën zijn Als de tijd Weer eenmaal Zover is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 21:41
Onderwerp: beter alleen leven?
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | beter alleen leven?
alleen leven niet weten wat je doet eenzaam wezen. dan van alles moet.
alleen leven zelf weten wat je doet dan gelukkig wezen weinig van wat je moet.
eerste niet te leven is vaak wat je doet tweede beter in te wezen is wat je moet.
niet alleen leven. is leuk als je het doet. fijn om met tweeën te wezen. dan samen alles moet.
berend jan |
Mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 21:35
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Naar de blauwe kamer geweest ( wageningen) Prachtige ruwe gebied!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 21:33
Onderwerp: Wokken DV 15 juni 2013
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou na vele enthousiaste kreten en vragen maar vast een nieuwe datum voor de volgende wokavond.
We hopen DV 15 juni 2013 weer met elkaar te gaan wokken en wederom in Veenendaal dit is zeer goed bevallen. Hopelijk zijn er door de leuke verhalen nog meer mensen enthousiast geworden om mee te gaan!
Dus zet het in je agenda en geef je op!
Datum: DV 15 Juni 2013 Waar: Veenendaal Tijd: 18.30 uur http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Mee hopen te gaan:
Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie 51 jaar (regio 0594) Berendjan59 45 jaar (regio 0592) Anna415 37 jaar (regio 0546) Lonneke695 66 jaar (regio 0182) Joannie702 49 jaar (regio 0318)
Zet je naam er bij hopen op een gezellige en grote groep! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 19:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohhh ben je weggeweest? We zagen je nochtans elke dan een keer of 10 op CM... |
Dat was mijn 2 ling zus.....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 17:07
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
rode bietjes visje gebakken aardappels, rabarber erbij....de kok doet haar best weer......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 15:55
|
|
|
Oei dat de dames mij zo gemist hebben, tjeetje dat had ik niet verwacht! ik ben maar een weekje weg geweest..................wel gezellig, ik ben er blij ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 15:53
|
|
|
zo mijn huisje gedaan ramen gewassen, gordijnen gewassen, nu nog ophangen, even eind lopen, dat gaan we erin houden.....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 15:26
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tssssss was jij degene die hier zo langs kwam scheuren schaam je je nie |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 22:56
|
|
|
yep een echte Amelander commandeurtje proeven, met zijn 3 en, nee een klein glasje anders sta je op de kop, zei ik nog tegen mijn vriendin.... glasje toch te groot nog voor mij..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 22:54
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja dat zet ik neer en hoop dat er hoop thuis blijf.......dan heb ik geen last van file....... |
kijk en het hielp was rustig op de weg, dus ik kon scheuren met de bakkie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 07:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | |
Ja dat zet ik neer en hoop dat er hoop thuis blijf.......dan heb ik geen last van file.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 23:17
|
|
|
Dat ik morgen naar huis gaat Dat het weer een gevaar over de weg gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 18:52
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Samen op de bankje Elkaar niet kennende Zomaar opeens Haar verhaal Vol verdriet Afscheid nemen En nu voor het eerst helemaal Alleen. Samen kijken wij Naar de zee Hier krijgt je rust, dit is de mooiste plek Voor de vrouw Om alleen te zijn Veilige plek. En jij, waarom zit jij hier...... Opladen net als u Mezelf tegen komen. De rust en vooral genieten.
Later gaat ieder zijn eigen weg Leuke moment van de dag Een praatje met een onbekende........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 18:38
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Ach de mooiste compliment van een man kan krijgen, je ziet er zo lekker uit..............gelukkig zijn er veel mannen die gezond verstand hebben en weten wat echt mooi is.......
Ik heb nog een zakje met eten, dus hup de pan in, iets met zalm en.......toetje, toetje daar komt ze weer, met haar toetje
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op donderdag 14 maart 2013, 18:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 18:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Je kan ze ook eten, smaakt een beetje naar spinazie, en is gunstig voor je botten stelsel, ook probaat middel tegen reuma. In Friesland en omstreken wordt het ook wel in de kaas verwerkt, dus weggooien is een zonde |
Je kan het ook krijgen in brandnetel geiten kaas, lekkkker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 12:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waar de brandnetels twee meter hoog zijn en doorgroeien naar mij!!! Nou bedankt je mag ze hebben |
Brandnetel thee ervan maken........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:44
Onderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Overal zijn aardige mensen!
Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein. Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.
Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!
http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html
Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, |
Wat een leuke idee,bedankt voor de tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:36
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | In Nes, kun je erg lekker eten.....prachtig plekje |
Mmmmmlekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 maart 2013, 08:17
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Laatste dag, sneeuw en de zon schijnt weer. Vast wat opruimen, straks naar natuur centrum, lijkt me boeiend. En vanmiddag poos weer bij de zee lopen en foto' s maken. Blijft mooi. Daarna alvast de fiets op de drager zetten, want vannacht gaat behoorlijk vriezen. Dan is dat klaar voor morgen. En nu even genieten nog. Fijn dag ieder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|