Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 16:50
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA411 schreef: | over tuinen, hoe krijg je het beste een naaktslak tussen uit de wielen van een skeeler? Dat is zomers hier een terugkerend probleem. |
Trek hem een jasje aan en zwarte zondagsemaandagslippers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
XABIA794 schreef: | wist niet dat dit topic zo snel in gang ging schieten... dacht dat mannen meer zeurden dan vrouwen, wij moeten alleen een beetje de schijn geven dat het net andersom is |
Tuurlijk zeuren mannnen veeeeeel meer. Ze hebben veeel langer last van hormonen
Wij laten ze lekkker in de waan dat ze het sterke geslacht zijn en kunnen op dit topic eindelijk eens onze mening kwijt over de mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:18
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Hoeveel is deze Prins op het witte paard (Openb.19:11-16) je echt waard??
GrZ! |
Ik heb liever een prins in een rode ferrari........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:17
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Uhhhhh...best jammer...ik kan niet meedoen...ik heb ze niet...
Maarrrrrrrrr...hoor ze weleens van anderen....misschien kan ik HEN...wel helpen...toch??? |
Tuurlijk heb je hormonen zeeland.......verliefdheidshormonen kunnnen op elke leefrijd en elk tijdstip opspelen hoor.....(en dat hoeven die schieuwnierige mannen niet te horen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 13:13
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm mijn schoonmoeder kon geen kinderen krijgen |
Jouw schoonmoeder kreeg alleen monsters???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 23:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ze blazen zichzelf op, kokend water.......ik ben blij dat ik geen mier ben geloof ik..... |
Jij bent een echter bezige bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 23:04
|
|
|
Enne iemand een oplossing voor een mierenplaag in mn terras???
Ik heb een heeel milieuvriendelijke oplossing, koop bij de bakker gist doe dat op een schoteltje en meng er stroop door. De mieren eten het op, gaan naar hun nest en blazen zichzelf op... Wat ook helpt, kaneeelpoeder stroooien of kaneelstokjes neerleggen. Katten houden meer van dezeoplossingen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Eigenlijk een mannentopic he wij vrouwen weten alles toch wel |
Ik heb vandaag mijn ramen laten lappen en uiteraard een ui bij het water gedaan. Gevolg een huilende hulp die een badmuts op wilde omdat ze spinnen zag......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:05
Onderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja..vanuit vriendschap naar relatie.
Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook.. Maar hoe zien we dit wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?
Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen Dan lees ik bijv oa als ik maar bij jou bent;) En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken voor deze keuze gaat. Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?
De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;
Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?
Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld? Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.
Wil je een reactie kwijt..hier is het ook een mogelijkheid. |
Gelukkig heb ik met al mijn vrienden/vriendinnen een relatie......... Wanneer je een relatie hebt, tja voor iedereen verschillend. W#ar je wel voor moet uitkijken denk ik als er sprake is van vriendschap tussen man en vrouw dat je wel duidelijk moet zijn naaar elkaar toe. Anders wek je misschien de verkeerde verwachtingen bij elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 15:19
Onderwerp: gezond verstand of achterdocht
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat hier nu niemand op reageert. Het heeft mij best wel wat gekost om bovenstaande hier neer te zetten... |
Ik herken het heel goed Josina. En de nieuwe ex van mijn ex vindt het achteraf heel jammer dat ik haar nie gebeld heb. Ik had voor mijnzelf besloten al ze belt voor ze getrouwd zijn geef ik haar info en na de huwelijksvoltrekking is het haar verantwoordelijkheid.
Dank je wel voor je open reaktie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:17
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik word non...is minder pijnlijk als ik ga zitten...ik zal ook niet zwanger worden want er was maar 1 onbevlekte ontvangenis... |
Nou minder pijnlijk.........ben je al begonnen met hormonen te slikken???????? In het ziekenboegje horen we wel wat de docteur allemaal van plan is te opereren. Maar welkom bij de vrouwen hooor.....en ik vind mannnen ook veel leuker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 17:05
|
|
|
HEIDE115 schreef: | als ik even terug gaat naar je vraag Inge Leest ik over beeld krijgen van je nieuwe partner
waarom zou je over hem/haar info moeten inwinnen?
Begrijpelijk zit aan jou vraag een verhaal vast in de praktijk
De reden voor mij zou zijn dat ik mijn eigen intuitie niet vertrouw en bang ben om weer met een psychiatrisch patient te trouwen. Ik heb bij sommige dates me regelmatig afgevraagd wat hun ex vrouw van het verhaal van hun voormalig man zou vinden. Even voor de duidelijkheid, ik date alleen met mannen De mop is nu wel dat ik nog geen enkele behoefte voel om de ex van mijn lief te bellen. En is een antwoordt geven hierop wel erg moeilijk lijkt mij?
heb ik je niet begrepen,zeg het dan gewoon even;) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat een dom advies van die psycholoog. Als die ex nu eens haar of zijn ex een loer wilt draaien en hem of haar zodanig slecht gaat maken dat het iedereen afschrikt wat ga je dan doen? |
Dan ga ik mijn gezond verstand gebruiken. Ik vind het niet zo gek om je af te vragen wat de werkelijke reden van iemand zijn scheiding is. Op cm lees je tenslotte ook dat vrijwel iedereen met een autist, narcist of vreemdganger is geweeest. en wie weet daarin beter antwoord te geven dan de ex??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:09
|
|
|
BEUN656 schreef: | Oeps, ik snap 'm al. Kan handige tip zijn... Getuigt misschien ook wel van achterdocht ja. |
Dat is dus de vraag, is het achterdocht of juist wel gezond verstand.... Juist als iemand totaal geen idee heeft waarom hij/zij gescheiden is of alle schuld op de ex plaatst.......kan het goed zijn om te horen wat vooor de betreffende persoon de werkelijke reden van de scheiding was.
Trouwens, ook andersom kan het gebeuren. Hoe reageer jij als de nieuwe partner van je ex kontakt met jou opneemt????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:01
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
Geweldige samenvatting ludovis.
Dit is mijn laatste posting op dit onderwerp. Het gaat er meer over of je voor of tegen herman bent en dat vind ik net iets teveel eer voor een mens. Jammer dat het zo moet lopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 19:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Nog bijna een wwek op mijn nieuwe computer wachten
Tot zolang kloooien op een te klein toetsenbord.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 18:49
|
|
|
Prachtige en eerlijke reaktie Erika.
Het is geen geheim hoe ik erover denk en echt, ik ben christen... Ik kan niet genoeg benadrukken dat een relatie uit zoveel meer bestaat dan uit sex. Ik had in mijn profiel staan dat ik iemand zocht die mijn HART wilde veoveren en niet allleen mijn lijf. Iemand die me wil beminnen en niet wil neuken.
Maar intimiteit zit ook in een kopje thee inschenken, een lief briefje, een hartje in de boter, een bos bloemen, een schroef de muur in jasen.
Neem heerlijk de tijd om elkaar te leren kennen, neem de tijd om eventuwel 2 gezinnen samen te voegen en GENIET en maak fEEST.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:01
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zal wel aan de temperatuur liggen dat dit topic zo heerlijk verder suddert;) kunnen we dan maar niet gewoon eerlijk in ons profiel zetten hoe WE dit in willen vullen bijv. bij ideale match GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK..of is dat gek? Ik denk tijdens het bezoeken van dit topic..hoevelen willen er na een date(met goede ervaring)binnen 1 jaar trouwen? Ga je dan binnen die 2 jaar elkaar alleen maar lief aan zitte kijken? mij lukt dat denk ik nie..
Na korte tijd toch dan trouwen,om elkaars lichaam in ere te houden? oF anders gezegd..uit respect voor elkaar?.. EN HIERMEE DAN DIRECT TE LUISTEREN NAAR WAT GOD VERBIEDT EN GOEDKEURD? |
En dan ben je dus IN dat jaar niet alleen bezig om elkaar te leren kennen maar ook om je huwelijk voor te bereiden......dus japonnen, kostuums, locatie, kaarten, gasten...... Daar heb je heeeeel wat gespreksstof over zonder dat je elkaar daar echt door leert kennen.
Bovendien, we weten toch allemaal waar Abraham.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 16:04
|
|
|
PETRA411 schreef: | En darom kunnenwe samen 1 zijn,niet dat de een de ander overheerst. Wanneer je en relatie hebt en je bewaakt je eigen grenzen niet,laat je je overheersen door de ander, verlies je jezelf en is je relatie niet zoals god het bedoelt heeft denk ik. mannen moeten trouwens vrouwen als broos vaatwerk behandelen. ha ha dus jullie zetten de vuilnisbak buiten, dat laat je een vrouw niet doen. En indien toch stopt een vrouw jou in de vuilnisbak en zet die wel effe zelf aan de weg. FREEDOM!!!! Niksniet mannendie vrouwen overheersen. duh Ha ha het is mooi weer,lees vanavond wel de reacties, is meteen een goeie zeef,welke man je dusniet meemoet daten. de mandus die denkt dat hijmag heersen over vrouwen |
Sommige mannen behandelen hun vroeuw als tupperware....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een serieuze Heide.............. De binnenkant van het rolluik ( of is dit ook een zeeuws woord) ik bedoel dus de kant tegen het raam . Hoe maak je die schoon. |
Glasgordijnen voorhangen Vissertje........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:51
|
|
|
PIETER619 schreef: | Er zitten 2 kanten aan en het hangt sterk af van hoe men uit elkaar is gegaan. Stond men bij een scheiding haaks tegenover elkaar, dan zal de ex geen goed woord over hebben voor de ex partner.
Zou het zo zijn, dat men altijd wel in goede doen is geweest met elkaar en de liefde "bekoeld" is en men in goed fatsoen uit elkaar ging, zal men meer goede dingen vertellen.
Wie wel eerlijker zijn, dat zijn vaak de kinderen, mits op een goede manier benaderd. |
Kinderen zijn juist vaak grenzeloos loyaal aan hun ouders Pieter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 21:55
|
|
|
Ik heb niet gebeld. Ik denk omdat mijn lief zegt, hier is haar nummer, ga je gang.
Ik weet wel dat de ex van mijn ex het heel jammer vindt dat niemand haar ooit info heeft gegeven over onze ex
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 19:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn lief die kopje onder gaat in de vijver.....en het stralende koppie van zijn puberzoon........gewonnen van pa......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 19:46
|
|
|
Een psycholoog heeft mij ooit het advies gegeven om de ex van je nieuwe relatie te bellen om zijn/haar kant te horen van het verhaal en op deze manier een beeld te krijgen van je nieuwe partner.
Graag jullie mening hierover.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 20:10
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Het is me echt niet om mijzelf te doen Inge, maar om het forum . Dank je wel voor je eerlijk antwoord. Kunnen we als cm-mers wat mee! |
Het is mij ook om het forum te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 20:06
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i]Dank je wel voor het antwoord, Inge. Je hebt het vooral over de praktische regelingen van je partnerschap. Hoe zit dat dan met het geestelijke. Mijn vraag is dan ook laat je je leiden door de christelijke leer. Waar situeert God zich dan concreet hierin, is je levenswijze verschillend dan met diegenen die niet christen zijn? [/i] |
Persoonlijk denk ik dat ik als christen een heleboel heb geleerd van niet-christenen. Ogevoed in een gereformeerd gezin, later in kringen verkeerd waarin het gedachtegoed van Faithfull normaal waren ben ik keurig netjes als maagd lhet huwelijk ingegaan om vervolgens te ontdekken dat mijn voormalig man een enorm bindingsprobleem heeft. En ja, een van de redenen om snel te trouwen was idd omdat we dan sex konden hebben. Nu is sex net als fietsen.....je moet het onder de knie krijgen maar als je 1 maal kunt leer je het niet meer af
Mijn verantwoording naar God toe gaat jou in wezen niets aan, dat is tussen mij en Hem. Maar ik geloof dat God ons geschapen heeft met een gezonde dosis <aardsheids> en verstand dat we ons heel goed moeten laten leiden door nuchterheid. En ja, als je gaat (her)trouwen zijn het vaak de praktische zaken waar men over struikelt.........
|
|
Naar boven |
|
|