Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 18:42
Onderwerp: Ramp
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vind het heel erg dat de europese unie meer doet voor griekenland dan voor het rampgebied in afrika.... |
Begrijp je reactie Mariska, alleen is dit kort door de bocht. Allebei verdienen ze de aandacht en we weten als Griekenland en misschien meerdere landen binnen de eurozone failliet gaan is dat heel ernstig voor de totale Unie, de Euro, enz.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:28
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Beste mensen ...ook leonardo neemt eventjes rust.
Tot ziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 09:43
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik kan dat niet, yelnin; ik krijg er jeukende handen van! |
Is dat besmettelijk…… jeukende handen Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:45
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Rotterdam in de schaduw 25 graden....
Onweer is nu weer voorbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:44
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ... het bij mij binnen aangenamer is te vertoeven dan buiten...
maar het regent nog geen worteltjes hier.... |
Konijn ziet er behoorlijk frusty uit mariska ...enig idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:42
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kijk je al uit naar de kerst? Zo dat is wel erg vlug. De goede Sint het sinterklaasjournaal moet nog komen. Waar zou de goede man nu aan wal stappen? Is dat al bekend? Of zou hij het dorp van W-tje weer uitkiezen? |
Nou ik ook hoor Frank, Stel je voor weer op de lange latten ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:46
Onderwerp: jammer
|
|
|
MARIA576 schreef: | Je leest niet goed Chat. Ik heb in het vorige stukje al gezegd dat ik me niet mee laat voeren door alles en iedereen. Dat moet genoeg zeggen denk ik. Ik ben absoluut niet (meer) naief, integendeel, want ook ik heb mijn portie narigheid wel gehad. Maar ik sta wel ópen voor mensen. Noem jij het maar naief...ik noem het 'leven'. |
Naief ...niet goed kunnen lezen en/of begrijpen, wat is het toch dat mannen en vrouwen elkaar zo slecht begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:44
Onderwerp: Frusty
|
|
|
FRANKT627 schreef: | is 'ver' meer dan 264 km??? |
Dat is frusty ver Frank ...hmm 3 keer raden waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:38
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als...'t rollend materieel meewerkt, is er kans op een stofwolk. van de busmij. mag het: ik heb dan 3 dagen weekend. |
Hee Griffin ...welcome back ... al dan niet met stofwolk (zal ik dan ook maar gezellig komen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:35
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... |
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 19:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als inmiddels ervaren stiefvader ( ik trof hier op cm een vrouw met kinderen ) kan ik alleen maar de tip geven dat je je goed moet realiseren dat er nog een echte papa op de achtergrond zweeft. Hoeft niet per definitie een drama te zijn, maar is het bij mij wel.
Ook in jouw bijdrage, mn waarde Leonard, valt mij weer de veroordeling op die mensen treft die "selecteren" op een jou onwelvallige wijze. Koester toch de individuele vrijheid om te selecteren op eigen voorkeuren. Het volgen van eigen voorkeuren sluit Gods leiding totaal niet uit.
Waar ik nu wel heel benieuwd naar ben, is waar jij bijvoorbeeld op selecteerd Leonard, is dat werkelijk alleen naar christengehalte? Ik betwijfel dat, want je zit lang genoeg op cm om een gelijkgestemde christenvrouw van gelijk kaliber te hebben kunnen ontmoeten. Of was ze helaas toch lichtblond ipv donkerblond? |
Waarde Pieter een ieder gaat hierin z'n eigen weg, maar soms komt de keuze wel heel kort door de bocht en of we de leiding mogen ervaren van de Almachtige staat niet ter discussie lijkt me. Moe wordt ik wel dat mensen blijkbaar van alles roepen met daarbij een wensenlijstje. Natuurlijk komt het erop aan, dat er die klik komt van twee kanten en de ene keer kan dat blond zijn of donkerblond ...misschien een bijzonder accent kleurtje.
Zie in jou verhaal een persoonlijk tintje, waarbij inderdaad je niet moet onderschatten de rol van de biologische vader, maar ook jou verhaal is er één uit velen die niet altijd zo hoeft te lopen. Een tijdje terug mocht ik ook mensen ontmoeten via CM waarbij de biologische vader nog een goede vriendschappelijke band had met de ex-partner.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 19:10
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nou Frank, in het kader van open en eerlijk zijn ... wie is de gelukkige vrouw die in jou haar "prins op het witte paard" ziet |
Cross ...Frank zit met z'n ....in de wolken en misschien even niet aanspreekbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 19:01
Onderwerp: geslaagd!!
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ben zo trots op mijn dochter van 10. Ze is geslaagd voor haar typediploma. Had het haar op die leeftijd niet nagedaan. |
Leuk voor haar Yelnin ...ha ha doe het nog steeds met twee vingers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 18:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: |
Mannen............ |
Wat bedoel je hiermee leanne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 18:58
|
|
|
MARIO318 schreef: | Wij staan verschillend in het leven Jij hebt al kinderen dan bekijk je dit toch anders dan iemand die dat niet heeft.
Het MOET niet maar je dat mag het accepteren. Dat is een keuzen die iedereen maakt in zijn of haar leven! Daar is niks mis mee en dat moet je recepteren.
hier staat buiten of je lijken in de kast heb ja of de nee. Het gaat er om kies je voor een vrouw met kind of niet!
Er is een kans dat een kind extra spanningen kan geven hier onder een vraag aan jou
Als jij tot over je oren verlieft bent op een man je wil meer met die man Maar jou kinderen kunnen die man niet uit staan Wat doe jij dan? :) |
Mario, het schiet me behoorlijk in het verkeerde keelgat dat jij wat te kiezen hebt. Ook ontbreekt ...het naar mijn inziens aan de nodige tact en inzichten in je bijdrage.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zaterdag 25 juni 2011, 15:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 18:51
|
|
|
Met de nodige verbazing lees ik het forum ....al dan niet de wens uiten m.n. vrouw met kind al dan niet gewenst. Vraag me af of we Gods leiding kunnen en mogen ervaren, waarbij de Rijkdom die, ook al is het niet een biologische ouder een ouderlijke rol mag zijn van grote waarden. Jammer, is dat er teveel naar de wensen van het individu de doorslag geeft en ja dan kom je vanzelf uit hoe de droomvrouw/man wilt zien. Je ziet in deze bijdrage op het forum direct, hoe men de relatie graag wilt zien en mede het gevoel te kunnen inleven in die ander. Heel belangrijk is natuurlijk hoe we de relatie denken vorm te geven ...spelen alleen uiterlijke zaken een rol of zijn we echt geïnteresseerd in die ander.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zaterdag 25 juni 2011, 15:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:44
Onderwerp: strandwandeling 25 juni bij strand katwijk
|
|
|
PIMPERNEL883 schreef: | ja ja , het gaat helaas niet door, met dit aantal deelnemers, vindt het ook jammer maar ja, maar waarom er zo weinig deelnemers komen is mij ook de vraag. zal verlopig ook niks meer organiseren . vriendelijke groet pimp. |
Jammer, Pimpernel dat de wandeling bij gebrek aan deelnemers niet door kon gaan. Persoonlijk kon ik helaas, door te weinig personeel ook niet komen. Laat je niet ontmoedigen ...gewoon een volgende keer beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 15:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Genieten van het moment,meer hoef je niet te doen
(ik zou wel even die laatste 2 woorden weghalen voor ze het leest ) |
Welcome back Leanne ..ehh welke twee laatste woorden (lieve?? is toch niet verkeerd???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 00:16
Onderwerp: uitje in Groningen - vr 3 juni
|
|
|
Het is jammer dat het koopavond in mijn winkel is, anders was het geen probleem om even naar het noorden te rijden ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 00:11
|
|
|
MARIA576 schreef: | Chat, je hebt helemaal gelijk. Grapjes zijn best leuk...maar niet voortdurend of alleen maar. Ik mis het ook...maar zelf interessante onderwerpen aandragen...daar ben ik dan weer niet zo goed in. Het lijkt wel of we met z'n allen last hebben van 'forum-moeheid'!? |
Maria beter kan ik het niet verwoorden en de term forum-moeheid iets wat ik alleen maar kan onderstrepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 00:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty. |
Kan hier allemaal mee eens zijn Chat ..termeer ik zelf de laatste tijd veel diepgang mis op het forum. Naar mijn mening durven de meeste niet meer en kiezen de weg van de minste weerstand, waarbij je het minst het gevoel krijgt niet hier en daar iemand te kwetsen.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op vrijdag 17 juni 2011, 00:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 17:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Helaas, de kast is echt aan vervanging toe... de kast is op meerdere plaatsen gewoon gebroken... De deur zwiept haast altijd open, want de deuren zitten er ook niet meer recht in... sparen dus... |
Alles is te repareren Suus ..ook jouw kast ...er zijn zat van die handige mannen…. die je zo uit de kast ellende kunnen helpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 17:25
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Inderdaad pr... als je teveel luxe hebt wordt het moeilijk om te kiezen...
als het zijn stoel niet is die het begeeft is de het de computer weer Het is wel een sloeber hoor die Visser... |
Ach die Visser heeft het wel moeilijk met jullie .....
Ben bijna geneigd een noodplan PC-prive op te richten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 00:22
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LIAANTJE026 schreef: | Ik zit hier nog niet zolang maar heb voor een jaar getekend, was een aanbieding ( ja ben Nederlander ) |
Wees maar blij Liaantje ...een jaar lang gezelligheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 23:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Leo , of als iemand anders me kan helpen...... Ik heb het volgende probleem met mn pc. Als ik m'n e-mailbox wil afsluiten krijg ik het bericht dat er een foutmelding is en dan met de mededeling : rapport verzenden / niet verzenden. Je kent dat wel denk ik. Klik ik dan op niet verzenden komt er een vakje : documenten worden hersteld door microsoft office word. Dan komt er automatich een groot grijs vlak wat na ca. een halve minuut veranderd in ....een nieuw document maken. Als ik dat wegklik duurt het heel lang voordat het uiteindelijk weg is en dan begint het weer van voor af aan met rapport verzenden/ niet verzenden. Het enigste wat ik kan doen is mn eigen afmelden op de pc en weer opnieuw aanmelden. Heb de pc al diverse keren gescand op virussen etc. maar hij is virusvrij. Wat kan het wezen ? Weet iemand dat? |
Hmm Visser een probleem.. Ten eerste is het van belang welk windows versie op je pc staat . Ook de office ? (word) is van belang. Welke code geeft hij aan als foutmelding. Is het probleem al lang aan de gang. Is er iets veranderd qua software aan je pc. Welk mailprogamma Outlook, outlookexpress of windowsmail. Is er ccleaner actief geweest?? Defragmentatie wanneer??
Hoor je wel Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 23:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Leo , of als iemand anders me kan helpen...... Ik heb het volgende probleem met mn pc. Als ik m'n e-mailbox wil afsluiten krijg ik het bericht dat er een foutmelding is en dan met de mededeling : rapport verzenden / niet verzenden. Je kent dat wel denk ik. Klik ik dan op niet verzenden komt er een vakje : documenten worden hersteld door microsoft office word. Dan komt er automatich een groot grijs vlak wat na ca. een halve minuut veranderd in ....een nieuw document maken. Als ik dat wegklik duurt het heel lang voordat het uiteindelijk weg is en dan begint het weer van voor af aan met rapport verzenden/ niet verzenden. Het enigste wat ik kan doen is mn eigen afmelden op de pc en weer opnieuw aanmelden. Heb de pc al diverse keren gescand op virussen etc. maar hij is virusvrij. Wat kan het wezen ? Weet iemand dat? |
Hmm Visser een probleem.. Ten eerste is het van belang welk windows versie op je pc staat . Ook de office ? (word) is van belang. Welke code geeft hij aan als foutmelding. Is het probleem al lang aan de gang. Is er iets veranderd qua software aan je pc. Welk mailprogamma Outlook, outlookexpress of windowsmail. Is er ccleaner actief geweest?? Defragmentatie wanneer??
Hoor je wel Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 13:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zolang ik nog geen nieuwe bureaustoel heb niet. Maar heb nog wel 2 andere stoelen over, wat zeg ik , wel 4 .
Visser, die wacht op zn vakantiegeld, kan ie om een laptop....lekker onderuit gezakt op de bank, laptop op schoot en heeft dan geen bureaustoel meer nodig ook. |
Laat je goed voorlichten Visser qua laptop...
De service van de merken is bv ook of heel goed of zeer slecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 13:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn goede bedoelingen worden niet geapprecieerd. Dat is dus een slecht moment…
pffff, voortaan bel ik 's nachts W-tje wel |
Frank de nachtploeg van CM....
Eens staan ze voor je in de rij Frank
|
|
Naar boven |
|
|