Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 12:22
Onderwerp: een helpende hand(CM klusdag)
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | grace ik kom je helpen heb mn werk kunnen verzetten zet het bier maar vast koud |
Kijk...dat zijn nou de mannen, die iets voor een ander over hebben.
KNAP HOOR!!!
Een dikke pluim voor jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 21:31
Onderwerp: Tour De France
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sportief gebaar of gewoon kwestie van stalorders opvolgen. De Rabo-renners wouden wel graag doorfietsen, ze zagen wel kans om nog aansluiting te krijgen bij de dagwinnaar. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat men niet doorfietste, op de fiets blijven is ook een kunst, en bij de eerste valpartijen (waarbij de favorieten niet betrokken waren) werd er ook niet rustig aangedaan.... |
Ik vond het belachelijk dat ze stopte, als ze dat voor elke valpartij doen voortaan. Gewoon op de fiets proberen te blijven zitten , en gaaaaaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 13:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Bontempi |
Bontempi...die zal niet meer mee rijden in de Tour, was wel een goede Italiaanse rijder. Zijn bijnaam is De Buffel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 13:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wie doet er mee met de tourquiz?
Ik kan deze rebus niet raden |
Welke tourquiz bedoel je Mariska?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:12
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Maar jullie hebben een fantastische middag gemist |
Fijn om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:52
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
Gefeliciteerd Annet en Pieter,
ik heb het niet gezien, maar ik hoor net dat het dik verdient is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Zouden ze al verregend zijn? |
Ik had ze nog zo gewaarschuwd om een plu mee te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 08:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Weersverwachting ede:
temperatuur: 27 graden windrichting: noord Kans op regen: 60 % |
Ik wens jullie een hele gezellige, leuke dag toe.
Groetjes Carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 00:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | klein probleempje, carien; chat vind het hele picknickgebeuren te klef, hoorde ik; dus ik ben bang...........dat je een beeeeetje pech hebt!! (mag ik de plu-koppeltjes samenstellen? okeeee dan!!) |
Hannha, jij mag de plu koppels samen stellen, dat kan ik jou wel toe vertrouwen. Het moeten wel klik parapluus zijn .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 00:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wedden dat jij een papapluutje bij je hebt??? |
Wat denk je van een paraplu date
Ik wens jullie heel veel plezier morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 20:38
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik ben t wel hoor.... maar ik hou me laatste tijd in... waarom?? nou jezelf geven...is ook kans op teleurstelling...enne die wil ik niet meer. |
Das nou echte romantiek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:25
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik wel !!! |
Eindelijk een romantische man gevonden hier, ik dacht echt dat ze dr niet meer waren.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 2 juli 2010, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 17:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn veel ergere dingen op de wereld dan een spelletje voetbal verliezen. |
Ze hebben gewonnen !!!!!!!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 2 juli 2010, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:58
|
|
|
GRACE585 schreef: | carien ik geef de eer aan jou hoor,want ik loop wel mee met......... ¿¿¿ de rest moet je dan maar oplossen met hannah en maris , |
Misschien is het wel te warm .... om dicht tegen elkaar te lopen Geen goed plan dus...het was maar een ideetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:00
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ga lekker in de koelkast zitten! |
Hier binnen is het wel vol te houden nu 22 graden, in de auto gaf de meter 34 graden aan... buiten dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Euh...hij zit dan tussen 15 duitsers.....is juichen dan veilig? |
Je mag toch opkomen voor je vaderland
En zo bang is Pietje toch niet uit gevallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | volgens mijn glazen bolletje blijft het 0-0 tot de 90e minuut, daarna verlenging en daarin word het 1-1 uiteindelijk verliest nl met strafschoppen, tenzij frank de boer en clarence seedorf niet meedoen, dan is er n kansje..
zo, en nu eerst een biertje in mn glazen bolleke gieten
|
Pieter... als Nederland wint ga je wel heel hard juichen heh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | conclusie; wij gaan lekker picknicken, en als er een 's avonds een buitje valt lossen we dat ter plekke wel op. |
Hannah ....je vraagt gewoon of de heren een plu mee willen nemen. Maak je voor die tijd een lijstje, wie bij wie mag lopen, en wie weet..... ontstaan er dan alleen geen onweersbuitjes maar ook cm koppeltjes. Wel heel romantisch hoor......als ik mee zou gaan... zou ik onder de plu van Chat willen lopen, maar dat wil jij, Mariska en Grace natuurlijk ook
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 2 juli 2010, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nederland verliest met 3-0 |
Mariska ...je mag wel een BEETJE positiever zijn hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:15
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij hebben hier vandaag een feestje in de straat, en vanmiddag word er begonnen met gezamelijk voetbal kijken in de tot feestzaal verbouwde koeienstal van de buurman, op groot scherm natuurlijk. Best grappig aangezien we de enige nederlanders hier in de straat zijn.
Ik heb zelf niet zo heel veel met voetbal, ik kijk er zelden naar, enkel ek en wk vind ik wel leuk om te kijken. |
Leuk Annet..... en nou maar hopen dat Holland gaat winnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:48
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Het wordt morgen tegen de 40 graden. Heeft iemand al bedacht hoe we dat gaan overleven?! |
De vensters allemaal dicht en lekker binnen blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 19:03
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | even een naamsverandering en hij heet geen appelepap, maar appeledrap of, nog beter; appelesap! |
Ik dacht appelesoep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 16:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel (juffrouw tok) Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) mariska601 lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209(onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 cor 299 rob325
42 aanmeldingen dus; 18 dames en 25 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
Geven jullie de schapen en hun lammetjes wel op tijd drinken
Ik hoop wel dat ze net zo goed volgen als dat mijn schaapjes doen. En Hannah......hedde dr nog zin an?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 1 juli 2010, 16:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 21:29
Onderwerp: De gouden tip.....
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee, doe ik met jufferhondjes zoals maltezer leeuwtjes, rottweilers en poedels |
Pieter...wat is jou favoriete hondenras?
Ik dacht me nog te herinneren dat je zoo graag een rottweiler wou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 18:47
Onderwerp: De gouden tip.....
|
|
|
PIETER649 schreef: | t zijn ook schepsels van Onze-Lieve-Heer hoor, waarom doden???? vang ze gewoon en zet ze paar kilometer van je huis af, ergens langs een weg ofzo |
Doe jij dat met vliegen ook Pieter? Ze eerst vangen dan een paar kilometer verder los laten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 20:33
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
HANNAH810 schreef: | met alles, alles, en alles, hihi |
lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 17:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik doe mee car De proloog kan ik wel missen. |
Leuk Maris, ik kijk er nu al naar uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:51
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn zus en ik zijn ook vernoemt naar onze oma's en naar mn moeder. Mijn ouders waren heel creatief, we hebben dus dezelfde namen maar dan in omgekeerde volgorde Aangezien onze oma's nou niet van die hele leuke namen hadden kregen we beiden gelukkig een totaal andere roepnaam dan onze doopnamen.
Dat ging dus jaren goed, tot ik naar Duitsland verhuisde. Hier kent men dat verschil tussen roepnaam en doopnaam niet, en word ik dus altijd aangeschreven met mn 1e doopnaam . Dus onze kleine krijgt strakjes zn roepnaam als 1e doopnaam en gaat als het een meisje zou zijn ook zeker NIET naar zn moeder of overgrootmoeder vernoemd worden! |
Als ik ooit kinderen mag krijgen, zou ik ze zeker vernoemen en de doopnamen van mn ouders geven. Ik zou wel een hele leuke naam verzinnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 09:00
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het is onoverzichtelijk, wat is er zaterdag te doen dan.... start van de tour de france, maar verder niets belangrijks toch ?? |
Leuk dat de Tour weer gaat beginnen. weet ik wat ik de eerste 3 weken ga doen.
Gezellig de Tour volgen.
|
|
Naar boven |
|
|