Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:12
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb ook het profiel van m'n laarzen al onderzocht, maar kan niks anders vinden dan modder en steentjes.
Wat zie ik over het hoofd |
Wie het kleine niet eert...
Dit biedT (volgens Zing mét een T, volgens Tess zonder..) perspectief: nu kun je met modder gooien en de eerste steen werpen
GrZ (m.b.v. Tess)
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 20 november 2010, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:05
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
Ik ben het in deze volledig met Chat eens!
GrZing (op Tess der account)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:04
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
DAVID923 schreef: | zie je hoe dit op God is gericht en niet je mens? |
Dus...opwekkingsliederen zijn er net zo goed om de Heer groot te maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:00
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
We zijn weer thuihuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 12:12
|
|
|
nog een hoop te doen, ik ben weg!
Tot strakkies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:10
Onderwerp: Jezus
|
|
|
DAVID923 schreef: | wow, ben het 100% met henk eens. goed en duidelijk uiteen gezet.
de drie-eenheid leer is oftopic. maar in het kort; het is een menselijke formule/uitleg van iets wat boven onze pet en bevattingsvermogen gaat.
net zoals water: ijs, damp/mist en vloeibaar kan zijn en toch dezelfde substantie, zo is het ook met de Vader, Zoon en Geest. |
Mooie vergelijking!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 11:04
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nou dan ga'k maar vast.... t Is een eind lopen |
Wat doe je dan nog steeds online?
Hup, in de benen jij!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:33
|
|
|
MARIO216 schreef: | Helemaal niets, zelfs geen kikker. |
Nee, dat kan kloppen! Die heeft Zinga in der bezit blijkbaar Maareh, mijn schoenen waren ook leeg joh...alle 15 paar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 09:14
|
|
|
ZINGA672 schreef: | |
Sja Zingggggg...moet je wel het sinterklaas journaal volgen hè!
Oh oh oh, sommige mensen moet je ook alles uitleggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 12:29
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
Sas (en Aer) heel veel sterkte, maar bovenal toch ook een beetje zegen...nog even en dan zijn jullie papa en mama!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 07:56
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kinderen van 5 ? Geloof je het zelf? Ik niet . Die kinderen zitten op school het alfabet te leren . Laat staan dat ze al chocoladeletters van A tot Z kunnen maken. |
Ben je echt zo naief? Nee toch! Zou zeggen google het ff ofzo...vind je vanzelf de juist info
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 18:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maak me niet uit. Als de smaak maar goed is. |
Dus jij vind het wel oké dat jouw chocoladeletters gemaakt zijn door kinderen van 5
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 17:10
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
HENK710 schreef: | Jammer dat je afsluit met een dergelijke persoonlijke sneer. Ja, er zijn wat stukken geplaatst door haar die de pinksterbeweging op de korrel nemen. Maar maak er niet meteen een zo persoonlijke vete van. Als je enkel en alleen de uitgangspunten had geplaatst had je een heel mooi open onderwerp aangemaakt...nu ligt er meteen een aanvalssfeer in...jammer...
Nu dus maar gauw inhoudelijk verder, denk ik maar zo... |
Om dan toch maar even "off-topic" te reageren;
Ik ben het met je eens dat het niet goed is om dergelijke discussies persoonlijk te maken, maar het is wel degelijk zo dat Anita met haar lappen tekst exact hetzelfde doet! Elders op een van de recente topics heb ik ook al aangegeven mij (meer en meer) persoonlijk aangevallen te voelen door Anita's bijdragen. Immers, als je hart ergens door geraakt word, maakt dat de zaak ook persoonlijk...het zou Anita sieren, of deze bijdragen achterwege te laten, of eens haar eigen woorden te gaan gebruiken... Het verdient wellicht niet de schoonheidsprijs, maar op deze manier kun je dit soort reacties wél verwachten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 09:35
Onderwerp: De Problemen met Persoonlijke Woorden Van God
|
|
|
ANITA324 schreef: | Wie een oor heeft, die hore, wat de Geest tot de gemeenten zegt.
Luk 6:46 Wat noemt gij Mij Here, Here, en doet niet wat Ik zeg? Luk 10:16 Wie naar u hoort, hoort naar Mij, en wie u verwerpt, verwerpt Mij; en wie Mij verwerpt, verwerpt Hem, die Mij gezonden heeft Luk 11:28 Maar Hij zeide: Zeker, zalig, die het woord Gods horen en bewaren. Joh 5:24 Voorwaar, voorwaar, IK zeg u, wie mijn woorden hoort en Hem helooft, die Mij gezonden heeft, heeft eeuwig leven Joh 7:38a Wie in Mij gelooft, gelijk de Schrift zegt ….!!!
1 Joh 4:6 Wij zijn uit God; wie God kent, hoort naar ons; wie uit God niet is, hoort naar ons niet. Hieraan onderkennen wij de Geest der waarheid en de geest der dwaling. Joh 18:37 Hiertoe ben IK geboren en hiertoe ben IK in de wereld gekomen, opdat IK voor de waarheid zou getuigen, een ieder, die uit de waarheid is, hoort naar mijn stem. In Heb 3:7, 15 en 4:7 wordt telkens gesproken over: Heden, indien gij zijn stem hoort, verhardt uw harten niet, zoals …. Hoort u zijn stem heden? Wat doet u dan, naar wie luistert u?
Shalom, |
Dit voelt een beetje als een persoonlijke aanval, Anita! Dus ik moet maar die hele lap tekst gaan zitten lezen, omdat God vind dat ik moet "horen" Allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik na 3 zinnen al niet meer weet wat ik nou gelezen heb omdat het te moeilijk is om me er op te concentreren, komt de boodschap toch niet over.. Wees liever creatief en vertel het in je eigen woorden...maakt het ook veel aantrekkelijker om te lezen, m.i.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 08:00
|
|
|
Woeeeeeeiiii
Gereserveerd voor Zaterdag 20 Nov. om 18.30 voor 6 personen!!
Nogmaals het adres: Witte de Withstraat 16 3012BP Rotterdam
Voor die mensen die liever niet in de stad parkeren is het adres aan te lopen vanaf metrostation Leuvehaven, bereibaar met metrolijn D! (Centraal Station - Spijkenisse Akkers)
Laten we tussen 18.10 en 18.20 buiten voor de deur afspreken! Mensen die er toch nog niet helemaal uit zijn hoe ze er gaan komen, mail me ff dan vogelen we het samen uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 07:59
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | He, he! Dat is een taxi bedrijf uit Spijkenisse...
*( = ondertiteling voor niet rotterdammers... ) |
Ssssssssst Happy!
Niet zegguh!..anders wil ze dalijk ook nog weten wat voor taxibedrijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 07:56
Onderwerp: De Problemen met Persoonlijke Woorden Van God
|
|
|
En weer een lading tekst waar je akelig van wordt Tis heel raar, maar zodra iets langer is dan een regel of 10 zie ik ineens alleen maar;
Bla
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
Ajb, maak het allemaal wat korter...en gebruik je eigen woorden. Veel waardevoller!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 18 november 2010, 07:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 07:52
|
|
|
ZINGA672 schreef: | In mijn functie als dapp're strijder en held op sokken (schoenen staan bij de schoorsteen) wil ik iedereen toch nog graag op het hart drukken dit jaar vooral EERLIJKE CHOCOLADE te kopen! Kinderarbeid voor een chocoladeletter is eigenlijk een contradictio interminus. Althans; dit zou het moeten zijn!
En eerlijke chocolade is niet moeilijk meer te vinden: http://www.oxfamnovib.nl/pure-chocolade.html
GrZing! |
Ik heb van de week gezien op t.v. dat dit jaar 97% van de sjokoladeletters gemaakt zijn van eerlijke chocolade...vorig jaar was dit een stuk minder! Hoe mooi is dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 17:35
Onderwerp: Verwachting
|
|
|
Probeer het eens andersom te bekijken; Hoe zou het voor jou voelen als een ander louter hoge verwachtingen van je had enkel omdat je christen bent?
Kun je daar dan aan voldoen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 07:49
|
|
|
Yeah! Nog een paar naggies slapuh en tis zover, ik heb er zin in!
We hebben een afvaller en een nieuwe aanmelding, dus we zijn nog steeds met 6 man! (eh, eigenlijk 5 vrouwen en 1 man...sorry Mario) Maar natuurlijk kunnen er nog steeds meer mensen mee, vooral mannen want Mario kan best wat versterking gebruiken...het belooft heeeeeeeel gezellig te worden dus Geef je nog ff op nu het nog kan!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 17 november 2010, 07:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 21:16
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn tranenbron is leeg J...gelukkig heb ik dat poppetje nog om mijn verdriet uit te drukken...maar ik red me wel hoor...O beata Solitudo... |
Aaaahhh krijg k nog medelijden met je ook!
Nou vooruit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het wordt steeds maar erger en erger...nu heb ik al een groot hoofd...en dat zegt dan iemand die ik...ach laat ook dit maar...
ik verjaar in februari...toen was ik nog geen lid...en ik vrees dat ik met mijn groot hoofd in februari 2011 wel ergens op de noordpool zal zitten...zonder internet, zonder mensen, en geen vrouwen...
pfffff, een groot hoofd |
Ja eh...moet je niet bij mij zijn! Je moest het zelf zo nodig benadrukken Sjonguh zeg, denk je ook es waardevol advies te kunnen geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pfff, trek het je niet aan Mario, mij zijn ze ook vergeten. De liefste mannen zien ze gewoon over het hooofd. |
Wellicht komt dat door je grooote hooofd Frank
Maar alsnog gevieliesieteeeert hoor... En Mario ook natuurlijk!
En dan ook vast meteen voor volgend jaar maar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:02
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Kom me maar haluh... |
Zij moet weer gehaald worden hoor K bel Niemantsverdriet wel ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 07:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Visser gebruikt niet. |
Nee, hij deelt uit! Zo lang je er dan geen geld voor vraagt kan het weinig kwaad denk ik
Overigens zitten al die stoffen enkel in pure chocolade, in melk-chocola wat minder...het staat er dus ook om bekend dat je je er vrolijker door gaat voelen, vandaar dat veel vrouwen rond de menstruatie zo naar sjoko snakken...(ikke weet van niks hoor)...
Oh ja, back on topic...sjokoknuffie voor iedereen vandaag
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 16 november 2010, 07:51
|
|
Naar boven |
|
|