Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:02
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
iedereen mag hier met wat respect zijn mening laten zien Vrijheid
waarheid is geen leugen en bedrog maar wat waar is Onderzocht
Wens Ik wens iedereen op Cm een hele Vredige avond Shalom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:01
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend |
Zo is het, Willemijn!
Het is ontspannend en sommigen noemen dat occult, nou ik dus niet.
Zegens! Ik heb je ook gemailt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 05:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:38
|
|
|
[quote=PIETER619]Beste Shanita, dat ik de vraag stelde waar gaat het in deze topic om, wist ik het antwoord wel, maar wilde jou als het ware en waarschuwing geven door er even wat dieper over na tedenken.
Deze topic heb je (misschien zelfs onbewust) geopend om je frustratie af reageren op Frank Ouweneel. Ik met mijn frustratie die ik niet eens meer heb, ja, of je moet vroeg opstaan, als je net lekker ligt een frustratie noemen...Je hebt al heel wat meegemaakt en dan heb je een uitlaatklep nodig, niets mis mee
Ieder huisje heeft zijn kruisje. Ga je me nu vertellen dat ík de heren Ouweneel gebruik als uitlaatklep, dan hebben zeker alle kranten en actualiteiten rubrieken ook een uitlaatklep nodig. Hier is onderzoek naar gedaan door journalisten. Het is Bewezen
er mag discussie zijn over de eindtijd, wat hier dus niet aan de orde komt en men mag ook wel geattendeerd worden als iemand een fout maakt in de media. Het gaat niet over een fout, of een leugentje om beswil, het gaat hier om minstens 2 lange studies waar alle feiten niet kloppen en gelogen en verzonnen zijn. En leugens over kindertjes die genezen zijn van blindheid in Birma. Beide broers, O. en F. lopen zo schandalig de boel te naaien dat ik daar boos over ben. En het gáat hier niet over de eindtijd, het gaat hier over studies, minstens 2 waarin alles is gelogen. En waar al honderduizenden dvd's van zijn verkocht, en boeken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 21:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:10
|
|
|
Jesaja 5:
20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:44
|
|
|
ROLF230 schreef: | Maritme schreef:
Of de Heer hiermee blij is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Hahahahaha. Mensen houdt nu op aub. |
Ja, tis bijna komisch LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:42
|
|
|
Efeze 5:
6 Laat niemand u misleiden met drogredenen, want door zulke dingen komt de toorn Gods over de kinderen der ongehoorzaamheid. 7 Doet dan niet met hen mede. 8 Want gij waart vroeger duisternis, maar thans zijt gij licht in de Here; wandelt als kinderen des lichts, 9 – want de vrucht des lichts bestaat in louter goedheid en gerechtigheid en waarheid –, 10 en toetst wat de Here welbehagelijk is. 11 En neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis, maar ontmaskert ze veeleer, 12 want het is zelfs schandelijk om te noemen, wat heimelijk door hen wordt verricht; 13 maar als dat alles door het licht ontmaskerd wordt, komt het aan de dag; want al wat aan de dag komt is licht. 14 Daarom heet het: Ontwaak, gij die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:06
|
|
|
[quote=ROELANDE345]Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt. Dit was bewust gelogen. Hele studie met feiten.Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd. Ja, en nog veel meer mensen gedesilusioneerd door de vele leugens in de evangelische wereld, en díe ken ík weer. Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn Dát zou best kunnen, spreekt Paulus ook over, ook al vertellen ze het evangelie voor winstbejag, iig wórdt het evangelie verkondigd. weer opgebouwd enz.Nou bij dat 'Opbouwen'zet ik gote vraagtekens, mensen worden niet opgebouwd door verzinsels en leugens.Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen. Ja, zo laat hij het overkomen, mijns inziens, denk ik.Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz. Ja, en er zijn ook feiten die jij niet onder ogen ziet, cq niet kent.Het staat en stond nota bene in alle kranten, video's van de onderzoeken met de weerleggingen van de onderzoekers, en ook, duidelijk over die blinde kindertjes, ja, die hadden ze bij Trin zgnmd niet terug gevonden, toen A. Knevel, zei van wel gevonden, zei die van"jaaa, wel gevonden maar...en een hoop draaierij. Dat stukje is trouwens eruit geknipt, staat nog wel op you tube gelukkig.En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat. Neeeheee, tuurlijk zou het de man niet om geld gaan; hij doet natuurlijk net alsof het daarom helemaal niet gaat, hehe, om mensen toch nog, ondanks alles achter hem te laten staan. Dat soort gasten komt met alles weg, maar niet bij God. Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd. Nee, vind je het gek, ja, wel toen hij pas begon, maar veel mensen hebben 'm al jaren door en nu is er eindelijk bewijs, denk je dan dat ze goede dingen gaan vermelden, die zijn dan niet geloofwaardig meer. bij de hiervoor genoemde sites.Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws Hij deed niet iets nieuws, hij verzint hele lange studies op basis van verzonnen feiten. ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet. Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben. Ja, dat betekend dat ja.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:40
Onderwerp: Het weer
|
|
|
gebeld vriend ziek ook al griep toch ff naar buiten boodschapjes
dan hele avond voor de tv met lekkere dingen erbij warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:09
|
|
|
Morgen weer beter aan het werk want het moet af controle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:07
|
|
|
tijd twee dagen moet het af voor mijn werk opdrachten deadline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:02
|
|
|
winterweer erg koud blijf binnen vandaag en kruip onder de wol grieperig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Solly had een woordje teveel is al veranderd |
Geinig, he? Ik ben benieuwd wie dit heeft bedacht, ik zoek dat een keer op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:51
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak.... |
Weet je wát leuk is, nou: Barbie's baby, ja, ik lach echt te barsten, dat komische Scheveningse accent en die mensen, héérlijk.
En dan zo'n echt volksbuurtje bij het strand, en dan het commentaar, van degene die het commentaar geeft, hilarisch en zo grappig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:01
|
|
|
MARITIME853 schreef: | "Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"???? Waar heb ik dat gezegd.....
Wat de leeuw betreft bedoel ik mee te zeggen dat de reactie's niet inhoudelijk gaan over de topic, maar bestaat uit miauwende leeuw.... Dus bla,bla,bla....
In deze reactie heb je alleen al 15 keer "ik" genoemd. Kan het niet op twee handen tellen. Het zegt eigenlijks al waar het om gaat...... Deze topic. Niet om de eindtijd studie!!!! Wie misleid wie |
Ik vind het gewoon een grof schandaal dat deze mannen, F. en W. Ouweneel, misbruikt maakt van de goedgelovigheid van gelovige mensen door oa eindtijdstudie's te verzinnen en oa liegen over kindertjes in Birma die zogenaamd weer konden zien, wat helemaal niet zo was.
En daar dan ook weet ik hoeveel duizenden euro's mee verdienen, ten koste van goedgelovigen.
En, geen excuses, nee volharden in de leugens, dat vind ik eigenlijk nog het allerergste.
Daarom heb ik artikelen uit de media overgenomen, om mensen die nog maar pas geloven te waarschuwen, en omdat ik erg verontwaardigt ben.
Dat is alles. En verder blijf ik on topic.
Het beste en Zegens!
ps: Maritime:"Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"???? Waar heb ik dat gezegd.....Ja, ik vatte dat zo op, ws verkeerd gezien, mijn excuses, maar ja, ik kan niet tegen onduidelijke doordenketjes, iig die ik onduidelijk vind. weet niet wat ik daarmee moet, kan en begrijp vaak ook cynisme niet. Wel gewoon tot the point. Iedereen mag hier zijn mening zetten, vind ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 11:49
|
|
|
gezeur het weer is nooit goed nóóit zoals het moet Tevredenheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 10:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Motregen, niks aan het is bagger weer ik blijf maar binnen studeren |
Hai Lieve Erika,
't moet een vijfje zijn, 11 letters
1 12 123 1234 1
Wat wel zou kunnen is: Motregen(1) Niks aan(2) en ook jammer(3) (dit moeten dus drie letters zijn, en niet 4, ja, ik had hetzelfde gisteren, ja kan controleren door te tellen) ik blijf maar binnen (4), of, ik blijf lekker binnen(als het maar 4 letters zijn, en daarvoor drie) Studeren(1)---totaal 11 letters, daarmee kan je het controleren.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 10:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 01:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: Dat is de enige plek waar sneeuw wel leuk is, op een berg in de Alpen, maarja, daar krijg ik mn man niet mee naar toe
dan ga je lekker samen met je kindjes
wel eerst ff een krantenwijk nemen he
ik amuseer me wel
Alpen Heerlijk skieen Skiles voor kinderen En dan samen genieten Wonderschoon!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 01:49
|
|
|
Foutje, excusez le mot.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 10:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:53
|
|
|
CM een date? een goed gesprek? kom dan naar CM! Opbouwend;)!
LOL
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 00:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:42
|
|
|
JOL252 schreef: | Weer nodigde uit tot off-topic keten zal me nu weer gedragen beloofd |
Zo gaan reklames ook , let maar es op:
sinas heerlijke drank voor de camping of voor het strand verukkelijk
LOL
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 00:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:34
Onderwerp: WAAR ZIJN WE IN GODS NAAM MEE BEZIG?
|
|
|
Erika: Quote: | Ik snap eigenlijk alle schrijvers wel iedereen wil resprect voor elkaar, maar ben het ermee eens dat er een paar mensen met name 1 wel heel erg de laatste maanden op de hak wordt genomen!!
Misschien is die persoon wat fel maar wel eerlijk!! Ze heeft nog geen 1 keer een leugen verteld maar feiten! |
Idd, bedankt. Zoist!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 01:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:28
|
|
|
PIETER619 schreef: | Beste Willemijn verlangen is geen eisen, ik verlang er naarom Jezus te ontmoeten, ik eis het niet. Als steentje het verlangen heeft om in goed fatsoen wee rmet elkaa rom t egaan, accepteer dat dan, want zij geeft dudielijk aan dat ze beslist wel in goed fatsoen verder wil, als ik haar reactie zo zie |
Hoe Steen het zegt is het wel een eis.
Steen: Quote: | Dat excuus wil ik dus best nog wel eens maken, maar ik verlang dan alleen ook dat het neerbuigend spreken over of tegen welke CM-er dan ook, hier stopt. Dat was tenslotte de aanleiding voor dit conflict. |
Zo van net een schooljuffrouw, van: " nou kinderen, jullie mogen wel een ijsje, maar ik verlang(lees eis) dan wel dat jullie een uurtje langer je huiswerk blijven maken hier vanmiddag."
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 01:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 00:11
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Gij geheel anders, dame!!!
|
Hier ook al...
Je bijnaam kan beter zijn: 'ontcijfer het raadsel met een plaatje'.
Als die mannen nou lekker op dat eilandje willen zitten, misschien is er wel een bootje, wat je net niet ziet. Of willen ze lekker terugzwemmen met dit weer.
Dat gebemoei.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 29 oktober 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 23:55
|
|
|
Hai,
Ja, een plaatje met een kat die in de spiegel kijkt en ziet een leeuw, en daarboven:"het gaat erom hoe je jezelf ziet".
En dan: Quote: | Wat het zegt is namelijk het volgende: zie jezelf in de spiegel zoals de kat. Hetgeen dat je in de spiegel ziet..... legt dat af!!!! |
Krijg ik een opdracht van jou, dat ík mezelf moet zien in de spiegel zoals de kat, én dat ik hetgeen ik zie moet afleggen.
--
Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam, én..al zou het alleen in GG staan, dan nog mag ik dat. Ja, sterker nog, als ik het zélf heb meegemaakt mag ik dat, alleen, ja, dan noem ik meestal ff geen namen.
En, ik snap niet waar je heen wil. Ik zei al, sarcasme en cynisme vat ik niet. Eerst: 'het gaat erom hoe je jezelf ziet'. Waar ik het niet mee eens ben, het gaat er namelijk óók om hoe anderen je zien.
En die kat ziet zichzelf als leeuw, en ja, wat dan?
Ik ga jou raadseltjes hier niet zitten ontcijferen hoor.
Ga jij maar ff fijn uitleggen wat je bedoelt, en anders reageer ik niet meer op jou.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 28 oktober 2012, 23:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:09
|
|
|
ROLF230 schreef: | Goed, ik heb nu dus die link die jij gaf Shanita en Frank Ouweneel verteld eea. Geen idee nog waar hij zijn info vandaan heeft, bijv. over die kaart (radiografisch of hoe heet het versus zoutgehalte). Nasa en wikipedia zeggen het is voor het zoutgehalte, maar ja, moet ik de nasa en wikipedia dan vertrouwen? Zie je het probleem? Ik weet dus nog steeds niet wat waar is.
Daarom is het veel beter te vertrouwen op het woord van God. Laat wat deze man spreekt onder de loep genomen worden door wat in de Bijbel staat en hij valt dan vanzelf al dan niet door de mand. |
Ik voel wel aan wat je bedoeld!
Zegens!
nb: alleen ja, ik zelf denk toch wel dat nasa en wiki geen rubbisch verkopen. Maar ik snap dus wel duidelijk je punt.
En we hoeven het niet eens te zijn. Belangrijkste is dat we hier een forum met christenen onder elkaar hebben, vind ik. en verschil van mening moetkunnen, als er dus maar respect is dat een ander anders denkt, later meer...ik moet nu ff uitloggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:04
Onderwerp: Vergeten Versjes
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn lieve vader schreef een prachtig versje op letters van het alfabet... Die eerste letters had hij rood gemaakt... Het is wat lang om hier neer te zetten....
Al wat kwaad is moet je mijden Bidden moet je ten alle stond.... (zo begon het)
Hij eindigde met de woorden....
Uit geen taal die God onteert Vliedt hem...die lichtvaardig zweert.. Wreek je niet, maar wil vergeven... Zo zal je gelukkig leven.....
(de x...de y en de q ontbraken)
Mooi...nog steeds... |
Wat lief van je vader....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:45
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
Hee Rolf,
Rolf Wat leuk En goed bedacht Hoe kom je eraan? Genieten!
Gaaf Echt wel Voor de informatie En voor de gein Uitvinding!
eigenlijk zou iedereen op dit forum verplicht zo moeten communiceren geintje
inzicht is belangrijk net als duidelijkheid want dat maakt gelukkig gelukkig..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:49
Onderwerp: DISLETY !!
|
|
|
FRANS092 schreef: | jij ook bedankt op zich weet ik wel de woorden en ook hoe ik ze moet schrijven aleen meer spelings fouten en schrijf fouten en helaas wordt ik daar op afgerekend .ze moesten eens m,n andere taleneten eens weten ,en wel is zo dat ik een eizer stereke geugen heb |
Haha, ik zat net te posten toen jij net klaar was, heeft elkaar gekruisd.
Ja, dat bedoel ik. Dat is erg vervelend dat je daarop wordt afgerekend, ja, loop ik ook regelmatig tegenaan, maar ja, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die me wel nemen hoe ik ben.
Ik ben blij dat je hier ook bent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:42
Onderwerp: DISLETY !!
|
|
|
FRANS092 schreef: | ach kijk naar m,n mail persetage maar ondaks dat wilde ik het toch kwijt om dat et vaak de eerste indruk hebben |
Ja, en da's zo belangrijk, je bent meteen duidelijk.
Ja, het maakt mij echt helemaal niets uit of iemand dyslectisch is, of in een rolstoel oid.
Ik zelf heb ernstige psychiatrische aandoeningen, ja, door trauma's in kindertijd, en daardoor ook dingen meegemaakt in de rest van me leven, wat 'het' weer behoorlijk heeft versterkt... Wat ik natuurlijk niet allemaal ga lopen vertellen hier. Moest echt breken met contact sommigen mensen.
Ja, de een zou zeggen dáar, met haar, wil ik niets mee te maken hebben, een ander maakt dat niets uit. Ja, ik zit ook met confrontatie met vooroordelen.
Het gaat erom dat je hart op de juiste plaats zit, en je karakter.
Ik zou ook zeggen, ga fijn posten, ik kan het lezen, en je lijkt mij een toffe gast.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 28 oktober 2012, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
|
|