ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 19:47
BerichtOnderwerp: BZV Topic

IMKE917 schreef:
Ik dacht ook dat het om de Adriaan ging die bij de boerin op bezoek is............pfffff......
zo weer misverstandje uit de wereld Knipoog smiley

Dacht ik ook!!! Ik snapte er al niets van..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 20:22

MARIJAN072 schreef:
Ik vermoed dat Adriaan een stuk jonger is, toch? Knipoog smiley

Maar hoe kennen ze elkaar dan van school????Is Adriaan een hele vroege leerling of Dikkie een hele late leerling????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 20:17

DIKKIE717 schreef:
hoe ik Adriaan ken!! ten eerste van de landbouw school,
ten tweede van vergaderingen of iets dergelijks.

Zijn jullie van dezelfde leeftijd dan????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:49
BerichtOnderwerp: Samengesteld

CHATULIEM619 schreef:
je hebt gelijk wat betreft theoretisch. Heb zelf ook ondervonden dat de praktijk weerbarstiger is. Dat was de reden dat ik vroeg naar mensen uit de praktijk.

Toen ik twee jaar geleden met een relatie op de proppen kwam, was er vreemd genoeg de meeste weerstand vanuit mijn dochter. Terwijl ze toen 17,18 jaar oud was en ze 's weekends alleen maar bij me kwam. En het is pas goed gekomen toen de relatie beëindigd was...

Dan zie je toch al dat jouw theoretisch verhaal niet klopt?
En je kan er eigenlijk ook geen standaard mening over hebben want iedere situatie is weer anders.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:00

MAR907 schreef:
Ik denk dat het een hele goede stellingen zijn waar eens goed over na gedacht mag worden....

Het is voor een man erg frusterend wanneer deze geconfronteerd wordt met "mijn kinderen gaan voor jou".
Wordt tot nu toe met 1 op 1 contacten steeds daarmee geconfronteerd zonder dat men mij kent als vader.
Opvallend vind ik ook dat dit hoofdzakelijk door vrouwelijke partners gezegd wordt...
Het geeft mij het gevoel dat de mans positie in een gezin vanuit geloof niet geacepteerd wordt in algemeen.

Juist in de eerste ontmoetingen is het belangrijk om te ontdekken waar je elkaar plaatst in een eventuele nieuwe relatie....
Neem daar de tijd voor en haal niet zomaar iemand naar binnen...
Dat is wat ik zelf ervaar bij velen, dat wel gebeurd....daardoor wordt de man op een verkeerde plek gezet.....en komt dan met ervaringen die niks met bijv. mij te maken heeft.....

Bezint eer ge begint..... Knipoog smiley geld ook voor mij...

Mijn kinderen gaan zeker niet voor een partner...
Maar die kinderen horen wel bij mij en mijn bestaan...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:49

CHATULIEM619 schreef:
Mijn theorie is, dat kinderen zich heel goed aan kunnen passen. Bij verhuizing hebben ze vaak al snel nieuwe vriendjes of vriendinnetjes en ze zijn gewoon erg flexibel. Ik heb eigenlijk ook nooit gehoord dat iemand een verhuizing uitstelde vanwege de kinderen. Meestal gaat een nieuwe baan dan wel voor.
Wat ze echter wel willen, is duidelijkheid. Als ze onzekerheid merken, zullen ze hun uiterste best doen daar gebruik van maken. En dan heb je idd de poppen aan het dansen, want ze vormen dan de basis van een coflict wat veel mensen uit elkaar haalt. Ik vind het een enge uitspraak als een vrouw beweert, er komt niks tussen mij en mn kinderen. Moet je ze vooral vertellen...
De praktijk is echter veel moeilijker. Want alle drie partijen dragen een rugzakje.

Ik heb het niet over kinderen maar over pubers, een significant verschil Chatuliem......... En ik zeg altijd: mijn kinderen en ik zijn één pakket.....en dat wil absoluut niet zeggen dat zij de dienst uitmaken dat is heel wat anders......maar zij horen wel bij mij.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:25

CHATULIEM619 schreef:
Het verlangen om bij elkaar te wonen kan heel groot zijn, vooral omdat je het idee hebt dat je niet verder komt dan verkering....
Niemand komen tussen jou en je kids, wel tussen jou en je partner?? Dus jouw keuze is dat je geen samengesteld gezin wilt gaan vormen met je partner? Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Maar hoe denk jij erover?
Ik weet wel toen ik met mijn pubers woonde een man keihard de keukendeur weer uitgehold was.........je moet niet onderschatten wat het zeker voor pubers is hoor.....ze hebben vaak al veel voor de kiezen gehad......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 18:51

DIKKIE717 schreef:
van ochtend hoorde ik dat die iemand heeft.

zelf kijk ik er niet naar, vind het een leeg progamma, mensen komen uit de kerk, hebben net een preek achter de kiezen zitten, en gaan zich vergapen aan zo'n progamma. ik vraag me af wat zo'n preek gedaan heeft. volle kerken lege harten, je lege hart vullen met de wereld, maar het blijf leeg en koud van binnen,de rillingen er zelf van krijgen.

Als je er niet naar kijkt hoe ken je Adriaan dan????
Knipoog smiley Enne.....er is in het leven toch ook wel tijd voor plezier en vermaak?????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 18:50

MARIJAN072 schreef:
'k Heb 't even uitgezocht, maar boer Frank ging - op de dagdate - met 5 vrouwen naar de Veluwse Bron. Helaas Carien, boer Gijsbert gaat dus niet. Maar misschien kun je t.z.t. een privé-afspraak met hem maken, als het met de andere vrouwen niks geworden is. Knipoog smiley

Vond je trouwens ook niet dat boer Frank een beetje onaardig deed tegen dat vegetarische meisje????? Verraste, verbaasde smiley Zij zat zo verschrikt te kijken.......
Het leuke was dat hij het verkeerde soort vlees had gekocht en en dat de andere dames heldhaftig zaten te kauwen en zij vertelde: daar heb ik nu geen last van!

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 12 januari 2011, 19:45
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:14
BerichtOnderwerp: pad van geleidelijkheid

GIBBY159 schreef:
Nou...ik ben er al héél vér mee gekomen, Willemijn! Naief zijn is niks mis mee als ik iedere dag met een goed gevoel mee maak. Maar, je geeft geen antwoord op mijn reactie. Ik wacht tot... 1..2..3...PIZZAAAA!!! er is.

Ik geef mijn reactie al, ik vertelde dat ik het wat naief van je vind om zo te denken........en wat mijn zonnebril er nu mee te maken heeft????
Slaat ook nergens op ..........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:03

GIBBY159 schreef:
"Gaat er om wat iemand niet zegt?" Daar kom je echt niet ver mee...denk ik. Mijn inziens gaat het er wél om HOE je het zegt. Tsjá, dat lukt mij soms niet... al doende leer ik van een ieder hier op deze site. Maar wat mij verbaasd, Willemijn...is dat je niet naar die vier woorden en twee vragen uitleg zou MOETEN...ehm...ehm...willen vragen. Je ziet alles toch niet donker in met je zonnebril, hoop ik? Smiley die vol vragen zit Ik wil graag jouw ogen eens een keer zién..mag dat?

Daar kom je verder mee dan jij denkt Gibby, je denkt een beetje naief volgens mij........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:51

GIBBY159 schreef:
Vier woorden met elkaar wisselen en twee vragen zijn al voldoende om iemands binnenkant te "zien" ......... Knipoog smiley

Welnee, was het maar zo......gaat er altijd om wat iemand niet zegt .....dat doet er toe......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:39

LORETTA033 schreef:
Inderdaad
Daar gaat het om de gesteldheid van je hart
En waar die op is gericht

probleem blijft dan altijd nog dat je altijd maar de buitenkant van iemand ziet.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:38
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u

MARIO216 schreef:
Wat doe jij hier Boze smiley Knipoog smiley

Mogen vrouwen hier niet komen Verraste, verbaasde smiley
Wilde even wijs meepraten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:30

MAR907 schreef:
Mannen hebben een kort lontje he.... die exploderen direct als een gillende keuken meid..... Clown smiley

Jij bent man dus jij zal het weten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:25

MAR907 schreef:
Het is wel duidelijk dat de vrouw het geintje van de man niet zien en serieus daarop ingaan.
Waar is de ruimte voor de man Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

die is er niet.......

Mannen moet je altijd een beetje kort houden Mar, weet je toch????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:19

CARIEN982 schreef:
Mag jij zeggen Marijan,
mij maakt het niet uit.... dat weet je Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Brrr... mn zussen willen een keer met zn allen naar de Veluwsebron,
ik had het ze zo aangeraden, maar 2 willen er niet op dinsdag. Coole smiley met zonnebril
Weet jij een smoes Marijan om toch op dinsdags te gaan? Smiley die vol vragen zit

Dames, jullie zijn wel een beetje off topic hoor...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 19:03

LORETTA033 schreef:
Normvervaging...?

Volgens mij gaat het over Bijbelse normen en waarden hier.

Daar kan niemand toch iets op tegen hebben

En een wijsvinger ...kom op zeg zo extreem ben ik helemaal niet en zo is dat ook helemaal niet bedoeld
met alle respekt

Bijbelse normen en waarden kunnen toch heel verschillend beleefd worden? Lees het forum er maar eens goed op na......
Dus ik vraag me af wat jij onder normvervaging verstaat, juist bij bijbelse normen en waarden? Iemand die anders dan jou denkt?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 18:39

[quote=CARIEN982]

In bepaalde gevallen is het helemaal niet verkeerd om een beetje preuts te zijn Carien..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:38

LEANNE226 schreef:
Ja oke maar helaas is dit weer een topic geworden in de trant van "ik zondig niet(of "ik ben vergeven","ik kan er niets aan doen")maar ik heb wel mijn mening klaar over jouw zonden" en dat is ook een vorm van normvervaging.........

Ben ik met je eens Leanne, en wat is nu normvervaging???? Dat een ander zich niet aan jouw normen houdt?????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:36

[quote=MARIJAN072]Misschien krijgen we dat de volgende keer te zien, Carien. Knipoog smiley Clown smiley[/quote

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley , ik vond dit al genoeg hoor..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:13

LORETTA033 schreef:
Naar mijn idee word er een advies gevraagd...hoe om te gaan met.....
Ik denk dat marylien het al begrepen heeft,
kom nl. twee keer het woord Respekt tegen

Er is een constateren van.. normvervaging onder ons christenen overal[wereldwijd] daar gaat het hier over
dat stukje delen kunnen we hier kwijt

Voor mij geen probleem om te delen van wat je mee maakt
elk getuigenis is belangrijk

We hebben elkaar juist hard nodig

Maar ja, misschien zit niet iedereen op jouw getuigenis te wachten Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:04

CHATULIEM619 schreef:
VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola....

Op dat soort mannen knap ik altijd een beetje af Knipoog smiley dus het is heel persoonlijk Chatuliem.......hou ook niet van voetbal trouwens......alleen het WK met Bert van Marwijk was wel leuk
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:57

HANNAH810 schreef:
willemijn!! asjeblieft, stop!!
ik wil nog in slaap kunnen komen vanavond..........
vind je in de deuropening niet rillerig genoeg?

om het nog erger te maken! volgens Imke had hij ook nog sokken aan Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:56

LEANNE226 schreef:
Die Johannes is een leukerdje Carien Knipoog smiley Grappig koppie en volgens mij is hij lekker direkt.

ik vind Adriaan wat leuker, hij was de enigste die haar hielp met de tafel afruimen.......de andere twee bleven zitten........ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 14:05

MARYLIEN613 schreef:
Loretta,

ik werk samen met homo's die zelfs getrouwd zijn,
is het dan mijn christelijke taak om die mensen te overtuigen van hun zondige levenswandel?
ik zag het als een christelijk handelen dat ik deze mensen niet zou uitsluiten,
ik weet wat de bijbel hierover zegt,
maar in de wereld sta je vaak in moeilijke posities.
wij mogen in het ziekenhuis zelfs geen uiting geven van ons geloof (iemand is buiten gevlogen in het verleden omdat die probeerde een patiënt in de bijbel te doen lezen),
wij MOETEN respect hebben voor elk persoon met zijn recht op eigen mening.

nu had ik van jullie graag een concreet antwoord wat moet ik dan doen?

en zeg nu niet dat ik in zo'n ziekenhuis niet moet werken,
ook vele christenen komen naar een universitair ziekenhuis omdat daar behandelingen en mogelijkheden zijn die elders nog niet altijd kunnen,

mijn doel blijft mensen goed verzorgen en hierbij denk ik altijd aan het Woord : "Wat je ook doet, doet het ter Mijner Ere", en hiervoor bid ik elke dag voor ik aan mijn werk begin,
en verder probeer ik inderdaad elk mens te respecteren (en geloof mij vrij zo makkelijk is dit ook niet altijd in de praktijk, ik ben echt ook een mens met anti's en sympathies)!

Ik snap niet zo goed wat nu concreet je vraag is?
Een ieder die met mensen werkt heeft dat toch te respecteren en hoeft en mag zijn\haar geloof toch niet opdringen? Je kan wel vertellen hoe jij gelooft dat is een heel ander verhaal.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 14:00

CHATULIEM619 schreef:
'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?

Kwam laatst in de chatbox, hadden de vrouwen het over baby's....Toch ook oestrogeen gedrag??? Of Boer zoekt Vrouw kijken...

Ja, en? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 10 januari 2011, 14:02
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 12:09

IMKE917 schreef:
Vergeet die sokken niet .............. Knipoog smiley

Die heb ik niet eens gezien........(gelukkig maar Knipoog smiley geloof ik.......)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 11:52

HANNAH810 schreef:
ik ook; ik keek met een vriendin mee, en we kregen beiden de rillingen van het idee dat hij je slaapkamer in zou stappen.

En je dan nog welterusten kust ook....... Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen in onderbroek met sweater........brrr

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 10 januari 2011, 11:53
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:14

Gelukkig is het geen moeten om te kijken............ Knipoog smiley
En het hoeft toch niet altijd ergens over te gaan? Doet het hier ook niet toch? Kijk maar naar dit topic Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 ... 180 Volgende
Pagina 140 van 180