ChristianMatch

Forum

Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 ... 169 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 4 juli 2010, 18:00
BerichtOnderwerp: Kinderdoop

WILLEMIJN232 schreef:
Wat voor jou heel duidelijk is hoeft voor een ander niet zo te zijn. Natuurlijk krijg je dan weer een discussie met verschillende invalshoeken. Als jij de hele discussie goed leest moet je dat ook opvallen.
Omdat het voor jou helder is wil niet zeggen dat we de discussie maar moeten stoppen toch?

Willemijn
Nee hoor, maar ik ben bang dat het weer een herhaling van zetten wordt. Maar als er iemand is, die er iets nieuws aan toe wil voegen, heb ik er geen probleem mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 4 juli 2010, 17:58

MARISKA601 schreef:
Chat....

Waar blijft jou respect voor anders denkenden?
Het enige wat ik doe, is het uitkomen van mijn mening.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 4 juli 2010, 17:55

PIETER649 schreef:
Wel Chat... om de discussie op de spits te drijven, wil ik graag jouw antwoord op de volgende vraag :

In de bijbel staat: ..... wie geloofd zal hebben EN gedoopt zal zijn.....
Mag ik concluderen dat degenen die "slechts" de kinderdoop gehad hebben, NIET aan deze voorwaarde hebben voldaan en dus NIET gered kunnen zijn? En dus naar de hel gaan?

Je mag volstaan met JA of Nee.
(leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel)
Eerlijk gezegd ga ik daar niet over. Dat is uitbesteed aan Iemand die daar meer verstand van heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 4 juli 2010, 14:31

JOAN790 schreef:
Vr. Zal men ook de jonge kinderen dopen?

Antw. Ja het; want mitsdien zij alzowel als de volwassenen in het verbond Gods en in Zijn gemeente begrepen zijn, en dat hun door Christus' bloed de verlossing van de zonden en de Heilige Geest, Die het geloof werkt, niet minder dan de volwassenen toegezegd wordt, zo moeten zij ook door de Doop, als door het teken des Verbonds, der Christelijke Kerk ingelijfd en van de kinderen der ongelovigen onderscheiden worden, gelijk in het Oude Verbond of Testament door de Besnijdenis geschied is, voor dewelke in het Nieuwe Verbond de Doop ingezet is.
Ik vraag me af of we nu weer helemaal opnieuw moeten beginnen met de discussie....Heb je al gelezen wat reeds besproken is over dit onderwerp? De kerk geeft opdracht kinderen te dopen, Jezus niet. In de Bijbel is de oproep duidelijk gericht op mensen die in staat zijn een keuze te maken. En als ik zou moeten kiezen tussen de leer van de kerk en de leer van de Bijbel kies ik het laatste.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: bidden verboden ???

ANNETTE792 schreef:
Het enige wat er van de school zelf staat is dit:
De school heeft besloten dat kringgebed altijd onder leiding moet staan van een docent en het gebed altijd moet worden voorafgegaan door Bijbelstudie. De schoolleiding zegt op zichzelf blij te zijn met de bidders, maar vindt dat degelijke initiatieven wel moeten passen binnen de uitgangspunten van de school. Ook vindt de leiding het van belang dat iedereen zich er bij thuis moet kunnen voelen.
De rest van het artikel zijn de meningen van anderen over dat besluit.
Er staat duidelijk dat de school op zich BLIJ is met het initiatief, maar wel onder begeleiding.

Net als jij hou ik niet van het Reformatorische karakter van deze school. Om die reden zou ik mijn eigen kinderen nooit naar een Reformatorische school willen doen. Er zijn ook mensen die dat wel graag doen, en die mensen mogen dan ook van de bewuste school verlangen dat ze zich aan het Reformatorische karakter houden. En juist gezien het reformatorische karakter van deze school vind ik het mooi dat het onder begeleiding van een docent gewoon mag!

Laatst was er een topic over afschaffing van onderwijsvrijheid. Dan roept iedereen heel hard: dat moet niet, want dan hebben wij geen christelijke scholen meer. Maar een school zoals deze wil men dan toch eigenlijk maar wel weer weg hebben, of zich aan laten passen aan andere geloofsrichtingen. Beetje krom Smiley die vol vragen zit

Eerlijk gezegd is niet duidelijk overgekomen wat ik bedoelde. Ik stoorde mij aan de opmerking, dat een mening hier al meteen als een veroordeling gezien wordt. Mag je soms geen mening meer hebben, zonder dat mensen zich veroordeeld voelen? Het nodigt in elk geval geen mensen uit duidelijke standpunten uit te dragen....Lang leve de vaagheid.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 3 juli 2010, 19:49
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 08:58

ANID014 schreef:
( Voor de duidelijkheid – dit stukje schrijf ik niet omdat ik voor of tegen dat besluit van de Driestar ben).

Ik beleef het als intens verdrietig dat men zeer regelmatig hier op het vernieuwde forum zo veroordelend schrijft over broeders en zusters in de Heere die een reformatorische zienswijze zijn toegedaan.
Ook nu weer aangaande dit besluit van de Driestar.
Dat buitelt over elkaar heen om het maar af te keuren – ja zelfs met een tendens om eens flink af te geven op ‘dat soort’.
Maar onder hen zijn ook veel kinderen van de levende God – en het past ons dus niet zo’n toon aan te slaan.
Wij allen kennen maar ten dele omdat ons verstand verduisterd is –
Dus of we nu evangelisch zijn of gereformeerd of zwaar reformatorisch of rooms katholiek – wij hebben allen zo onze eigen dwaling – te kort en zonde. En wij allen hebben nodig gereinigd te worden in Zijn dierbaar kostbaar Bloed. Als we in Hem en uit Hem leven dan heiligt Hij ook ons gehele leven en leren wij ( en bidden wij ) om in liefde te wandelen zoals Hij dat bedoeld heeft. En dan behoren we ook tot die ene algemene ( katholieke) Kerk voortkomend uit al die kerken – kerkjes – evangelisaties – gemeenten en huisgroepen. Opdat Zijn Huis vol worde!!!!!!

Als men iets niet begrijpt van een medechristen of een hele groep medechristenen dan is het goed om te onderzoeken van waaruit men tot zo’n mening of standpunt is gekomen. ( Onderzoek alle dingen en behoud het goede).

Ook wordt er gesteld dat het gebed vooral danken is.
Maar er zijn heel veel smeekbeden – Goddank – die verhoort zijn.
Want de Heere wil acht slaan op ons noodgeschrei en ons gebed verhoren.
Ook in reformatorische kring ( niet binnen al de reformatorische kerken - daar is men vrij in om te kiezen ) vindt spontaan, maar ook georganiseerd, kringebed plaats.
We hebben juist weer mogen ervaren op een basisschool hoe de Heere op het gebed van zeer velen, o.a. ook dagelijks in kringgebed, een jonge moeder heeft willen sparen waarbij de artsen geen enkele hoop meer hadden.
De Heere is goed. Laten we dus Hem prijzen ook in onze handel en wandel – ook in de omgang met elkaar hier op het forum.
Laten we eerst een stellen dat dit toch een uiterst vreemd verhaal is van deze school. Ieder ander zou blij zijn als jongeren het verlangen hebben met elkaar te bidden. In plaats van te kiezen voor drugs, in café's rondhangen tot 6 uur 's nachts en alle andere dingen die tegenwoordig door de wereld gewoon geworden zijn, kiezen ze voor het leven van onderling gebed, en toewijding aan de Heer.
Zoals in zoveel andere situaties vinden ze vooral veel onbegrip bij medechristenen, die zich er geen raad mee weten en alles onder controle willen houden. Dat mondt uiteindelijk uit in een verbod op spontane bijeenkomsten, waarbij de Heer aanbeden wordt.
Dat evangelische karakter is iets wat hen tegen de borst stuit. Ik begrijp eerlijk je gezegd ook niet de kritiek die je op mijn bijdrage hebt. Er wordt in het artikel gesuggereerd dat de gebeden niet goed zijn, omdat er alleen maar op één manier gebeden mag worden. Je geeft terecht aan dat gebed uit meer onderdelen kan bestaan dan alleen een dankgebed.
De angst dat het Woord van God niet meer centraal staat, en dat het meer om emotie gaat dan om het geloof, is volledig ongegrond en staat een levende relatie met God in de weg.
Mogen we dan niet hier een duidelijk standpunt tegen innemen en de jongelui steunen in hun verlangen om God aan te roepen en elkaar geestelijk te steunen?
En wat betreft veroordelen, ik steun ieder christen die op zijn weg God van harte wil dienen en ik veroordeel iedereen die dat verlangen in de weg staat. En dat laatste schaam ik me absoluut voor. Mijn gebed voor mezelf is: laat ik een wegwijzer zijn, zodat anderen tot een dieper geloof komen en mijn grootste valkuil is, dat ikzelf die ontwikkeling in de weg kan staan.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 00:59
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CARIEN982 schreef:
Hannah ....je vraagt gewoon of de heren een plu mee willen nemen. Lachende smiley
Maak je voor die tijd een lijstje, wie bij wie mag lopen,
en wie weet..... ontstaan er dan alleen geen onweersbuitjes maar ook cm koppeltjes. Kussende smiley Clown smiley Kussende smiley
Wel heel romantisch hoor......als ik mee zou gaan... zou ik onder de plu van Chat willen lopen, maar dat wil jij, Mariska en Grace natuurlijk ook Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
http://www.youtube.com/watch?v=PWPlCex9jZY

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 3 juli 2010, 01:03
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 08:41
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

Vandaag is het de dag ik vind het heel spannend. NL heeft in jaren nog niet zoveel kans gemaakt het van Brasil te winnen. Laten we de halve finale van '98 over doen en nu eens een keer winnen. De kwaliteit van de spelers, de ervaring van de spelers en de mentaliteit van de spelers zullen de doorslag geven vanmiddag. Het is vandaag "der Tod oder die Gladiolen" zoals een ex bondscoach opmerkte.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 15:39
BerichtOnderwerp: welke namen geef jij je kind?

RENSKE067 schreef:
braaf meepraten met de heer chatuliem
en vooral niet tegenspreken! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Dit is een uiterst gemene opmerking Renske. Ik ben vast niet de enige die zich hieraan stoort en ik durf er tenminste voor uit te komen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 11:43
BerichtOnderwerp: jodenvervolging 2010

PIETER649 schreef:
Wat mij weleens opvalt is dat als ik het woord k..marokkaantjes in mn mond neem, er altijd geroepen word dat dat discriminatie is.
Velen hebben marokkaanse overbuurtjes die hartstikke aardig zijn, daarnaast gaat het maar om een enkeling, blablabla... Gefrustreerde smiley

Veel mensen schijnen niet in te zien dat OOK die hartstikke aardige overbuurtjes slachtoffer zijn.... en niet slachtoffer van discriminatie, maar slachtoffer van hun onopgevoedde landgenootjes.

Ik ga nu een voorbeeld geven waarvoor ik mij bij voorbaat verontschuldig bij mensen die zich hieraan storen, maar ik weet zo snel geen voorbeeld wat duidelijker is:
Een kankergezwel is niet gelijk aan het lichaam waarin het zit, het maakt het lichaam wel ziek en kan het zelfs doden.
De operatie om het kankergezwel te verwijderen is gericht tegen dat gezwel, niet tegen het lichaam.
Die criminele marokkaantjes, of het nu 5% 50% of 75% is. moeten keihard bestreden worden zodat hun goedwillende landgenoten niet de dupe worden van hun wangedrag.

Ik geloof ook niet dat een busje ME-ers met knuppeltjes de ultieme oplossing is, maar theedrinken in de moskee om de boel bij elkaar te houden is het ook niet.......
Wellicht dat afname van nationaliteit, landuitzetting of werkkampen wel zin hebben?
Het kan in ieder geval eens geprobeerd worden, want het opkomend anti-semitisme en onveiligheid in zn algemeen, MOET gestopt worden
Het eerste waar we mee zouden moeten beginnen, is zorgen dat de Partij voor de Allochtonen niet in de regering komt. Zelfs tijdens de campagne schrok ik van het zwakke antwoord van Cohen. Een jood notabene, afkomstig uit het priestergeslacht, vriend van de antisemietische islam.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 11:15

Eerlijk gezegd vind ik bespreken van sterrenbeelden hier niet gepast. Ik zou jullie willen vragen dit niet verder uit te diepen hier. Wij doen niet aan astrologie hier

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 juli 2010, 11:16
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 22:51

ANNETTE792 schreef:
Even ter informatie: dit is een reformatorische school, dus heeft niets te maken met God en gebed buiten een school houden.
Niet dat ik het een goede actie noem, maar zou het hele verhaal erachter graag weten. En als je het niet met schoolregels eens ben ben je gelukkig vrij een andere school te kiezen Lachende smiley
Voor mij is het verhaal wel duidelijk, ze zijn bang dat de jongeren de evangelische kant opgaan. En dat is voor hen nog erger dan heiden worden.
Biddende jongeren beginnen nl vragen te stellen over God en geloof.....

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 30 juni 2010, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 11:44
BerichtOnderwerp: Voorbeboedsmiddelen

MARISKA601 schreef:
Vlgs mij bedoelt paulus met die tekst, dat als het huwelijk even niet lekker loopt dat je niet bij elkaar hoeft te wonen.
En dat je in die periode bidt, dat het huwelijk weer goed komt.
Zo heb ik het stuk in de bijbel altijd gelezen.
Het gaat hier echt om geslachtsgemeenschap. Lees maar eens de voorgaande tekst
1 Kor 7 schreef:
U zegt dat het goed is dat een man geen gemeenschap met een vrouw heeft. 2 Maar om ontucht te vermijden moet iedere man zijn eigen vrouw hebben en iedere vrouw haar eigen man. 3 En een man moet zijn vrouw geven wat haar toekomt, evenals een vrouw haar man. 4 Een vrouw heeft niet zelf de zeggenschap over haar lichaam, maar haar man; en ook een man heeft niet zelf de zeggenschap over zijn lichaam, maar zijn vrouw.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 11:25

MARISKA601 schreef:
Wat is er mis mee als je aan onthouding doet binnen het huwelijk?
Seksualiteit is goed voor de relatie. Het houdt de intimiteit in stand. Het gaat bij seks ook om meer dan voortplanting, lees wat Paulus hier over schrijft:

! Kor 7 schreef:
Weiger elkaar de gemeenschap niet, of het moest zijn dat u er wederzijds mee instemt u enige tijd aan het gebed te wijden. Kom daarna echter weer samen; anders zal Satan uw gebrek aan zelfbeheersing gebruiken om u te verleiden.
De enige valide reden voor onthouding is volgens de bijbel voor gebed...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:07

RENSKE067 schreef:
daarmee ga je er meteen vanuit dat het binnen een relatie is
onthouding buiten een relatie lijkt me anders wel de bedoeling als ik de bijbel een beetje goed interpreteer
Inderdaad, maar daar ging de discussie toch over?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 23:29

MARISKA601 schreef:
Onthouding kan een optie zijn.
Voorbehoedsmiddelen ook.
Wil je geen kinderen meer dan is sterillisatie ook een optie.

Een ieder moet voor zich weten welke optie ze doen.
Het is hun verantwoordelijkheid.

De paus is een absoluut voorstander van onthouding.
De paus is tegen voorbehoedsmiddelen, abortus.
Onthouding is geen optie Mariska. Dat gaat tegen het advies van Paulus in. Bovendien is seksualtieit belangrijk voor de relatie.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 23:11

BRAZEEVEL772 schreef:
ik vind het nog steeds een zegen als je een kid van God toevertrouwd krijgt
en zou door een voorbehoeds middel God proberen tegen te werken
en zou niet weten waarom ik voorbehoeds middelen moet gebruiken in het huwelijk
A;s man heb je gemakkelijk praten, vind ik. Jij laat dan zeker lekker de zorg van de kinderen aan de vrouw over.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 23:03

MARISKA601 schreef:
Dus voorbehoedsmiddelen binnen het huwelijk....
En als de vrouw dan toch zwanger raakt is het een ongelukje en geen zegen?
Volgens de pastoor hoefde een katholieke getrouwde vrouw nooit meer ongesteld te zijn. En als ze een jaartje wilden overslaan, moesten ze toestemming vragen..Is dat een alternatief vind je?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:43

MARISKA601 schreef:
Vertel jou mening erover chat.
Ik vind het onverantwoord om geen voorbehoedsmiddelen te nemen. En dat onder het mom van een zegen....Dus als je een ongelukje hebt, moet je er ook nog blij mee zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:42

BRAZEEVEL772 schreef:
je zit er wel mee in je maag geloof ik chat haha
ik heb ze niet nodig dus heb dr geen oordeel over ook hahah
en laat me ook niet uit mn tent lokken
Volgens mij is dat het topic waar we over zouden praten hier. Ik probeer alleen maar de lijn in de gaten te houden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:47
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....

Wat vind je dan van deze opvattingen? De hel is zover weg, het duurt zolang voordat ik daar iets mee te maken heb...Laat ik eerst maar van het leven genieten en als ik wat ouder ben kan ik altijd nog vergeving vragen.

Of:

Denk eraan dat je elke dag dood kunt gaan. Pas op met wat je doet want voordat je het weet ga je naar de hel.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:43

Uiteindelijk helpt de Heer je door alles heen. Of Hij alles zo gewild heeft, is een andere discussie....Maarre hoe zit dat met voorbehoedsmiddelen. Nog weinig over gehoord hier.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 08:26
BerichtOnderwerp: uitverkiezing

DAVID923 schreef:
@CHAT, er staan universele en algemene principes in rom 8, niet alleen over israel, daar gaat het meer specifiek over in rom 11.
en dit stuk postte ik men een bedoeling, in de contex van mijn inleiding en andere teksten.

jij leest meer tussen de regels door en vaart op eigen compas, qua beleving en interpretatie, ie je niet echt inhoudelijk reageren of Bijbelse weerlegging geven, dus ik hou op met deze discussie.

no hard feelings broer, wens je het beste, maar qua topic is dit een doodlopende weg.
Eerlijk gezegd vind ik dat je met deze opmerking me tekort doet. Allereerst horen bijbelteksten in hun context gelezen te worden. Anders krijg je heel vreemde theorieën. Bovendien moeten ze niet in tegenspraak met elkaar zijn. Want God spreekt Zichzelf immers nooit tegen. Je kunt nooit bijbelteksten los van de rest van de bijbel zien....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 07:39

Als wij onze kinderen vernoemd zou hebben, zouden ze de volgende namen hebben: Fok of Hommo, Tiny of Zwaantje. Deze namen vonden we toch niet zo geschikt.

Mijn zoon heet Daniël Peter. We noemen hem Niels
Mijn eerste dochter heet(te) Annemiek Irene. Morgen zou ze 23 geworden zijn....
Mijn tweede dochter heet Nathalie Johanna.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 29 juni 2010, 07:45
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:35
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie van deze tip?

EVA685 schreef:
Halveer je tijd voor tv en internet
en gebruik die om je te verdiepen
in het Geloof en hoe je dat in daden omzet!
Als het WK afgelopen is.....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:03

BRAZEEVEL772 schreef:
zou iets voorzichtiger zijn hier in te oordelen
want je kent niet ieder zn achtergrond
en kan wel eens pijnlijk over komen chat
Kan je niet eens meer over voorbehoedsmiddelen praten zonder dat mensen zich meteen aangevallen voelen?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:10

Eerlijkl gezegd vind ik de opmerkingen die hier geplaatst worden volledig uit hun contekst gehaald. De beginvraag is immers, mag je als christen voorbehoedsmiddelen gebruiken? Want kinderen zijn toch een zegen en die mag je toch niet afwijzen? Er zijn tal van voorbeelden te bedenken waarin het niet verstandig is kinderen te hebben en dan zou je je verantwoordelijkheid moeten nemen vind ik.
Er zijn voldoende kinderen de dupe geworden van onverantwoordelijk gedrag van de ouders, zij waren wel de zegen, maar ze werden niet gastvrij ontvangen. Ik vind dat met name de dames hier een heel romantisch beeld schetsen van de werkelijkheid en niet denken aan wat het gevolg voor het kind is als het niet welkom is.
Iedere kind zou een zegen moeten zijn, maar helaas zijn er ook kinderen die dat niet mogen ervaren. Kan dat kind er iets aan doen, nee. De ouders hadden verstandiger moeten zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:24

Voor sommigen is de hel zo afschrikwekkend dat ze bij alles denken, als ik dat doe kom ik in de hel. Is dat een goede motivatie???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:43
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat

BRAZEEVEL772 schreef:
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat

ja zeggen ze ik heb nog kinderen
en mn broers en zussen en mn vader moeder buren

oke oke

maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan

alleen

wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten

ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen
nee prima zo

maar stilletjes toch alleen

nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo
maar toch op cm want alleen is wel stil

hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn
om welke reden we dan ook alleen zijn

ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart Smiley die vol vragen zit

ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol Zieke smiley
kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug
je wil je verhaal wel eens kwijt
wat je ook niet tegen iedereeen verteld Smiley met dichtgeplakte mond
even een luisterend oor
soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren
maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs
weer alleen alleen alleen Gefrustreerde smiley
ja maar ik heb cm
lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand
ja oke is wel gezellig soms Verlegen lachende smiley
maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen
en dan weer alleen alleen allen Gefrustreerde smiley
Zelfs dit went, misschien plaats je volgend jaar een topic met als titel: ik wou dat ik weer alleen was...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 14:40

CROSSROAD317 schreef:
O en Chatuliem, de film "als een dief in de nacht" gaat over de periode NA de opname ..... Knipoog smiley
Ik doelde op de opvolger A Distant Thunder...De boodschap is: als je Jezus niet aanneemt, staat je een hel te wachten op aarde....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 ... 169 Volgende
Pagina 140 van 169