Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 14:55
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Gezellig! Er komt steeds meer uitbreiding.. :)
Jasmyn Trijnie671 Billy701 Siem Crossroad Mar907 Chatuliem |
De vrouwen zijn nog wel een beetje in de minderheid??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 14:12
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heeeeeeeeeeeeel veel bla bla bla, maar van mij even geen aai over je bol; ik geef het op, chat; WANT JE LUISTERT NIET!! |
Als jullie nu eerst eens naar elkaar luisteren?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 13:02
Onderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Gaan we ehh ....... al selecteren op wel of geen kunstgebit .....haha
Leonard nog zonder kunstgebit |
Nee, als 'men'het maar wel inhoudt.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 12:37
Onderwerp: Afwezig op Christianmatch.
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ja...inderdaad. Mijn vrienden en kennisen kijken ook wel eens naar CM. Sociale Controle heet dat. Hahaha. Big Brother and Sister is watching me! (mijn broers en zussen) |
Klopt, is ook wel nodig om een topic te openen als je even een paar uurtjes weg bent.....Noemen ze dat niet: zich onmisbaar denken???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 10:30
Onderwerp: Afwezig op Christianmatch.
|
|
|
GIBBY159 schreef: | in het ergste geval zou het ook een week kunnen duren. Je hoort af en toe klachten bij Radar of Kassa! Bovendien heb ik mi'n bericht op het Forum geplaatst omdat een goede CM kennis bij mij op bezoek zopu komen en niet bereikbaar is dan aleen via CM. krijg ik ook nog eens wáár voor m'n dure abo geld! En ja...voor zo'n ouwe zeur kan ik mijn tijd NUTTIG besteden bij CM. Erg leerzaam ook! |
Goede kennissen op CM kan je toch ook even een mailtje sturen??? Als je speciaal voor een goede kennis een topic moet openen?????? Ik dacht dat een forum voor discussie en zo was maar blijkbaar ook om berichten aan goede kennissen door te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:09
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
Ik had wel met Sonja te doen......maar ik was wel verbaasd dat ze gelijk met kinderen en al bij hem in wilde trekken....jullie niet?
En de vrouwelijke boerin die is alleen maar aan het werk....die heeft geen tijd voor een leuke vent volgens mij......Ik blijf Adriaan toch het leukst vinden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 20:09
|
|
|
IMKE917 schreef: | Nou .... dat gaat vast en zeker lukken |
Volgens mij wordt het dan veel te gezellig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:32
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.
Ik heb minstens 2 sterke mannen nodig als mn schaapjes gaan lammeren.
Owja...ze mogen geen grote handen hebben...was ik vergeten te zeggen.
Dus ik zoek mannen met vrouwenhandjes. |
Het is dus weer duidelijk dat ik geen boerin ben....... Ik zal me er niet meer mee bemoeien.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:30
Onderwerp: Nieuwe tarieven CM 2011
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Dan mogen ze ook wel weer eens wat aan de site doen.... Want wel ophogen en de site niet goed onderhouden is niet oke vind ik... Het regent weer rode balken... Als je ze mailt hoor je niets terug... Lekker makkelijk |
Het was me niet eens opgevallen dat het duurder geworden was...... en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe de prijzen waren....... Zal me er toch eens in verdiepen,
[url]als ik zin heb......[/url]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:23
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het lijkt mij wel leuk ....maar hoe zou ik de taken dan gaan verdelen ?
Mar en Visser ken ik nog niet zo goed...Chat des te beter.
Ik denk dat ik Chat voor het huishoudelijk werk en de boekhouding uitnodig. De ander mannen daar ga ik nog ff over nadenken.
Maar wie zegter dat ze willen komen! |
Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 12:17
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bij mij wel hoor! Dan zijn ze in ieder geval even bezig en heb ik wat tijd voor mezelf.
Is het een idee, om alvast een voorspelling te doen over wie weggestuurd gaan worden. Ik denk dat Adriaan (door Annemarie), Berber (door Frank, omdat ze vegetariër is), Yvonne (te verlegen is voor Gijsbert) of toch Femke? (is zo netjes), Marita (te oud voor Marcel, i.v.m. zijn kinderwens), Susan (bij Richard, spreekt Engels en sneeuwt onder bij de andere vrouwen) weggestuurd worden.
'k Ben benieuwd wat jullie denken! |
Ik ben het met je eens behalve bij Gijsbert, die is volgens mij als een blok gevallen voor die friese schone.......dus dat wordt Yvonne.....We zullen zien......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 10:32
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marijan...ik ben wel wat gewend hoor, wat te denken van stagelopers hier. |
Het zal toch wel intensief zijn als je bv Visser, Chatuliem en Mar een week te logeren hebt......Noem zo maar even een paar namen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 04:40
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij is dit een heel duidelijk voorbeeld van moderator-achtig gedrag. Mieke kan prima voor zichzelf opkomen, heeft dit inmiddels ook gedaan. Waarom meng jij je er dan weer in? Dat stoort mij dus ook. |
Mieke en ik hebben elkaar allang elektronisch gesproken in goede harmonie......zo zie je maar weer, sommige mensen doen moeilijk terwijl er niets aan de hand is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 20:44
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
MAR907 schreef: | Hahaha wel een schoenen vol met zand...
Een tas vol met dagboekjes,kaartjes, enz om weg te geven aan anderen van Lorretta...
Een klein gebaar een lieve lach zomaar op een grauwe dag en een vriend'lijk woord gezegd dat kan je plots weer wilskracht geven om door t te vechten in je leven zodat je ondanks je verdriet weer de schoonheid van het leven ziet ze zeggen dat engelen bestaan een ding weet ik zeker dit kleine gebaar heeft mij goed gedaan.
Dat was het eerste dat ik uit de tas haalde de kaartje met deze woorden. Zo spreekt de Heer door anderen heen. Geweldig na een middagje wandelen met anderen.... |
Moest je die tas ook meesjouwen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:36
|
|
|
GERT856 schreef: | Das plagiaat |
Straks wordt jij uitgekozen en zien we jou Carien een hand en drie welterustenzoenen geven in je boxer met sweater en sokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:25
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pieter....je bedoelt net zoals hier op cm gebeurd? komt een beetje op hetzelfde neer heh. |
Komen er dan weleens drie manlijke CM leden een week bij jou logeren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:06
Onderwerp: Hoe open moet je partner naar je zijn ?
|
|
|
HENK710 schreef: | Dan is het moeten dus geen dwangmatige verplichting, maar een morele! Da's wel even wat anders. Je hebt het in een relatie nodig om open en eerlijk te zijn om de relatie positief te laten groeien! |
Moet je dan ook eerlijk vertellen hoe duur die pumps waren die je zag en die je eigenlijk niet nodig had?????? Of mag je dan wel zeggen: ze waren afgeprijsd???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 14:02
Onderwerp: Griekenland
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik kan het ook niet missen hoor Does, ik KRIJG het! terug van de belasting |
Dan kan je het toch wel missen????? je hebt het in ieder geval niet nodig om openstaande rekeningen te betalen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:46
|
|
|
[quote=GERT856]
Ik weet het niet , Je kijkt stiekum mee natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:41
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Daar zit een oordeel in dat ik niet verdien en de mensen met mij die die keuze bewust hebben gemaakt om een klein kind alle rust en aandacht te geven die het verdient en nodig heeft. Voor die tijd heb ik altijd fulltime (40 uur per week) gewerkt en tijdens die periode heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan. Ik vind je opmerking denigrerend en dat is niet nodig. Het is misbruik maken van mijn openhartigheid om te sneren en jezelf te verheffen boven mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan jij. |
Ik had er al even wat aan toegevoegd en ik bedoel het helemaal niet zo als jij dat nu benoemt.......Zo denk ik sowieso niet dus voel me ook niet aangesproken.........Misschien is het jouw kwetsbare plek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:32
|
|
|
[quote=GERT856]
Kijk jij ook Gert?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:30
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Prachtige bijdrage Leanne waar ik me in kan vinden. Heb twaalf jaar niet gewerkt om als gescheiden vrouw voor mijn kind te kunnen zorgen, fulltime, daarvoor mocht ik van de algemene bijstandswet leven. Dat kan inmiddels niet meer zo lang. Vóór die tijd was ik een werkende alleenstaande, later werkend en samenwonend waarna gehuwd en werkend. Enkele jaren daarna scheidde ik. In de tijd dat mijn kind naar school ging deed ik dat ook en haalde een mooi diploma waarmee ik een goede herstart kon maken op de arbeidsmarkt toen mijn zoon dertien jaar was. Beginnend met vier uurtjes en werkte al snel tijdens de schooluren van mijn zoon. Toen hij ging werken breidde ik mijn werkuren uit tot 32 uur per week. In de tijd dat ik niet werkte deed ik veel vrijwilligerswerk voor de kerk en voor de school zodat we niet op een eilandje in een vreemde stad kwamen te vertoeven. Ik ben een rijk gezegend mens op dit gebied dat realiseer ik me wel. |
Niet iedereeen maakt dezelfde keus Mieke........Een ieder doet wat hij\ij denkt goed is voor zichzelf en voor zijn\haar kinderen...... Ik moet er niet aan denken om 12 jaar in de bijstand te lopen maar als dat voor een ander de ideale oplossing is wie ben ik dan om dat te veroordelen? En zo werkt het natuurlijk ook andersom........... Ik ben blij dat ik altijd wel gewerkt heb en mijn eigen brood heb kunnen verdienen en nooit mijn hand heb hoeven ophouden........ Maar ik was in wat gunstiger omstandigheden dan jij was toen mijn kinderen opgroeiden dat weet ik ook, ik werkte omdat ik dat leuk vond niet omdat het moest........achteraf was dat toch wel een goede keus.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 15 januari 2011, 13:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 11:08
Onderwerp: zomaar even
|
|
|
GERT856 schreef: | Ik ben gastvrij voor alle alochtonen wel de pret maar niet mijn ... |
Dat zijn echt christelijke woorden Gert.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 11:05
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | sommigen zijn verplicht om een carrierebitch te worden hoor Leanne, ik was al alleen met mijn zoon van zijn 6 maand, heb hem niets moeten ontzeggen, heb hem kunnen laten studeren, maar als je ondanks je alleenstaande moeder bent niet constant gaat werken - en daarbij regelt dat je er toch bent als je kind thuis is- dan kom je er niet hoor!
heb ook een richting ingeslagen op ht werk die ik minder graag deed (medisch technisch en wetenschappelijk onderzoek) enkel en alleen om er 's avonds te kunnen zijn voor mijn zoon, pas nu hij zelf volwassen is, heb ik mijn carrière (want ik was wel goed in mijn werk en was de ladder omhoog aan het gaan) de rug gekeerd. Nu zorg ik fulltime voor mijn mensen, patiënten, en ik denk dat het dit is dat de Heer echt ook van mij verlangt. Het zou mij anders zo geen voldoening geven (ondanks de wisselende uren, de werkdruk enz....)
en aan Gert : je weet niet waarover je spreekt als je vindt dat oudere vrouwen mogen zwanger worden zonder risico's!!!! mocht je weten hoeveel kinderen met aangeboren hartafwijkingen, er rondlopen omdat de moeders 45 plus waren of 50 plus toen ze persé nog wilden zwanger worden.......... of hoeveel zwangerschappen falikant aflopen voor de moeders (zwangerschapsvergiftiging, hartfalen,enz........) risico's die alleen maar toenemen met de leeftijd! |
Helemaal mee eens, er wordt wel eens te makkelijk gedacht dat je het allemaal zo graag zelf wilt........en vaak is het gewoon praktisch, er moet toch brood op de plank komen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 10:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | boer zet zich in etalage en hoopt dat er een klant komt die hem wil hebben |
Dat lukt ze toch vrij aardig????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 10:29
Onderwerp: Het rechte spoor uit een Christelijk dagboek tekst.
|
|
|
IMKE917 schreef: | Gibby, Eva en Mario plaatsen elke dag ook een stukje uit een dagboek op het forum. (zie bij Christelijk leven...Dagelijkse bemoediging) Ik weet niet of het nodig is om er dan nog een derde bij te plaatsen. Maar goed....ieder is vrij om iets te op het forum te zetten natuurlijk. |
Is het niet makkelijker dat gewoon één iemand een dagelijkse bemoediging op CM zet? Afstemmen heet dat geloof ik....... Maar ja, je hebt gelijk, vrijheid op het forum......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 20:17
|
|
|
GIBBY159 schreef: |
Je reactie vind ik nogal bot overkomen, Thomas. Ik zou het even aanpassen desgevraagd. Je zult merken dat het je goed zal doen. |
Misschien kan je je eigen reacties eens goed lezen als je het over bot overkomen hebt? Verder vind ik het absoluut geen bot stuk, integendeel zelfs..... Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is heel wat anders en dat geeft je nog niet het recht op zo'n belerend toontje antwoord te geven aan iemand die vaak heel zinnige stukken schrijft op CM. CM is voor volwassen mensen Gibby en gedraag je dan ook zo.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 14 januari 2011, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 19:48
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat denk ik eigenlijk ook niet. Maar of hij daar rouwig om moet zijn? Ik vind dat hij een vrouw met meer diepgang verdient. De 2 andere mannen passen beter bij haar. Uiteindelijk blijft ze misschien nog wel hangen bij die donkere, die ze al kende. Zou niet mijn keus zijn. |
Ik vind hem wel de aardigste van de drie.....En diepgang? Ik weet het niet, misschien weten we daar na komende zondag meer over...... Die donkere komt nu niet echt snel over........
|
|
Naar boven |
|
|