Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:58
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh....hoe oud was jij ook al weer Frankie? |
volgens mij heeft Floshke wat gepost terwijl ik weg was...dat doet me aan iemand denken uit Zeeland die ook zo'n rebel thuis heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 17:39
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
ik lig te woelen in mijn bed ik lig te woelen in mijn bed ik heb mijn schoen al klaar gezet ik heb mijn schoen al klaar gezet ik denk dat ik hem al een beetje hoor ik denk dat ik hem al een beetje hoor straks glijdt hij onze schoorsteen door straks glijdt hij onze schoorsteen door
knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas
al ben ik echt verschrikkelijk moe al ben ik echt verschrikkelijk moe ik krijg mijn ogen echt niet toe ik krijg mijn ogen echt niet toe ik kijk veel liever naar de maan ik kijk veel liever naar de maan want straks dan komt de Sint eraan want straks dan komt de Sint eraan
knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas
http://www.youtube.com/watch?v=X9hy9fvC2dE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:06
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nou lekker die stukjes echt grootmoeder...zoooooooo taai...je kauwt je het... |
Een Thaise grootmoeder, hé...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:03
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ben eens benieuwd of sinterklaas voor mij wat onder de kerstboom zal leggen...het zullen weer paaseitjes van vorig jaar zijn...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 4 december 2011, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 18:33
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Fout! Sla is absoluut niet goed voor je knagertje ; werkt laxerend, vraag het de dierenarts maar! |
als sla relaxerend werkt wordt het vlees ook malser...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 18:32
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik wil wel even klagen Ik werd wakker,opende mijn ogen en zag een lichtslang in de tuin.........opgestaan zag ik dat er ook nog van die friemeldingen hingen.......en toen ik buiten kwam zag ik........een KERSTMAN op de punt van het dak!
Leuk leuk leuk,ik lijk wel familie van F.Bauer.......heeft er iemand een buks om het spul naar beneden te schieten?Ik heb nl al hoogtevrees als ik op een krant sta......... |
ik moet nog ergens een bazooka liggen hebben...ik zou immers niet graag willen dat je van die krant op je kre...euh, bips valt...anders doet de schaal van Richter weer gek...(dat laaste moest ik zeggen van Josina...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb niets te klagen vandaag...
ik heb een voedselpakket mogen ontvangen...
daar dit teveel is voor mij...
en sommige producten niet lang houdbaar zijn...
daarom klaag ik maar...
en deel ik het met anderen...
|
Wat je niet op kan, kan je altijd naar de voedsel bank brengen.... Of naar mijn...maar ik lust geen kaviaar. Kreeft of krab mag wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:46
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
MARISKA601 schreef: | sinterklaaspakje... je weet wel... die rooie jas en rooie mijter... |
Ohhhhh; heeft hij ook een stapel donkere helpers bij zich? Een wit paard en een boot? En komt hij uit Spanje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:43
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kaarjes geven echt warmte af hoor Frank maar je moet het wel willen voelen he |
Je weet wel wie ik bedoel...een kaarsje kan haar niet vervangen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | u wenst een knijn op het kerstmenu? |
Ach, ik heb Floshke ook nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:38
|
|
|
MARISKA601 schreef: | dan ie helemaal verleppietert.... |
ik bedoelde dat het knijn of die hamster dan eetbaar is met Kerst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:32
|
|
|
MARRY942 schreef: | Warmte óók Frank....als je eerst zelf warmte afstraalt....reken maar in 99 van de 100 gevallen dat het teruggekaatst wordt! |
ik heb onlangs veel warmte uitgestraald en ik meende helaas ook veel warmte te mogen ontvangen...maar ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | sla over? |
Als je sla over hebt kan je die beter aan een knijn of hamster geven...dat is dan ook weer goed want Kerstmis komt er aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | of een .u..o..e .e. .e..i.. |
nederlanders en afkortingen...waarom ga ik toch niet terug in Bels wonen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jammer denk ik doe ook gezellig mee in mijn ..ij.e.e..i.e pakje |
In je wat pakje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hè toe...en als Visser nu dat ..t..z..p..e aantrekt? Doe jij het dan ook? |
Ik blijf er bij dat jullie ons niet mogen zien in onze outfit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | galgje....
het aantal puntjes klopt...
.o..i..e |
Jullie willen mij in een jurkje zien, hé? Wel dat zal jullie niet lukken...ik zeg lekker niet waar ik uitga in mijn outfit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 17:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat momentje duurt al bijna een uur Ligt zeker op zolder in de ouwe doos had er net zo'n zin in |
Ik was namelijk met echt eten bezig...een boterham
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 16:20
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
BVZ??? betekent dat: 'Bejaarde zoekt verzorging'? Of is er nog een andere betekenis???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 16:16
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
GRACE585 schreef: | |
Dan is het maar te hopen dat je een goede en stabiele kapitein en enkele stuurmannen hebt. Anders loopt alles op de klippen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 16:02
|
|
|
MARRY942 schreef: | eg wel! Kaarsjes en andere lichtjes brengen sfeer en warmte |
Sfeer misschien wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 16:01
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | dat doen we al anderhalf jaar, bij het slechtste moment van de dag. |
Ach, sommige mensen willen graag in de picture komen, Annette. Dat doen ze dan door zich (verkeerd) te laten opvallen. Iedereen op deze site klaagt wel eens. Doen ze het niet via het forum dan wel door een mail of msn of hoe dan ook. Zelfs diegene die de andere er op wijzen om niets steeds te klagen zijn meestal de grootste mopperaars. Laten we deze topic dan maar beschouwen als het zoveelste duplicaat van de eerste originele topic met hetzelfde onderwerp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 15:52
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik vind eerlijk gezegt dat er zo'n heisa van kerst gemaakt wordt. Wat heeft kerst dat andere christelijke feestdagen niet hebben?. Zou pasen eigenlijk niet een groter feest horen te zijn dan kerst?
Liturgisch gezien is Pasen het grootste feest. Tijdens die dagen, het paastridium wordt ons verteld hoe 'het' eigenlijk allemaal in elkaar zit. Het is dan ook bij uitstek de meest intieme geloofsbeleving van een christen. Of dat zou het kunnen zijn. Denken we dan ook eens aan Maria...die als moeder lijdzaam moest toezien wat er gedaan werd met haar kind, de Zoon.
Tuurlijk is het sfeertje met kerst leuk, heel gezellig hoor de boom en al die lampjes, maar wat heeft het nou eigenlijk met de geboorte van Jezus te maken? Voor mij helemaal niets. Cadeautjes met kerst vind ik vreselijk, Ik ontkom er hier niet helemaal aan maar we doen het expres aan het begin van de vakantie, niet met kerst zelf. Ik wil niet dat als je het woordje kerst noemt mijn kinderen eerst aan een lading cadeautjes denken. We eten lekker met kerst, maar dat doen we op andere dagen in het jaar ook.
We hebben hier de adventskrans op tafel liggen, elke middag als het gaat schemeren steek ik met de kinderen de kaars aan. Het moment dat we het even hebben over wat advent is, was we met kerst (horen) te vieren. Ik denk dat die momenten hier vele malen belangrijker zijn dan de kerstdagen zelf. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 15:46
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hadden ze er eindelijk 1 hebben ze hem verwijderd |
Ik ben ook hetero...maar ik weet nu effe niet meer of ik daar wel blij om moet zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 15:43
Onderwerp: DONKERE DAGEN ACTIE
|
|
|
PIETER649 schreef: | vind ik dapper van haar! |
Helaas voor ons...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 15:39
|
|
|
Ik heb nog een typisch Belgisch gerecht. Namelijk: Thaise kip op grootmoeders wijze (met echte stukjes grootmoeder) en Provencaalse rijst bereid met Nederlandse kruiden (peper, zout en Maggi)
Ik ga het effe opzoeken...een momentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|