Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Liefde is een luxe die je je pas kunt veroorloven als al je vijanden zijn uitgeschakeld. Tot die tijd is iedereen van wie je houdt een gijzelaar die je moed ondermijnt en je beoordelingsvermogen aantast. -Orson Scott Card-
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:30
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Management is de dingen goed doen; leiderschap is de goede dingen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee, dat waren wij natuurlijk niet Die sangria was trouwens wel heerlijk! |
Hoe laat en wanneer had jij het vliegtuig, heen en terug graag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:25
|
|
|
CARIN303 schreef: | Iets heel anders;
Ik ga morgen met mijn kat naar de dierenarts en misschien is het dan haar laatste dag, heb haar ruim 15 jaar . Ze heeft artrose en een hernia maar krijgt daar wel medicijnen voor. Voor mijn idee heeft ze pijn en wil daarom morgen een eerlijk advies van de arts. Zie er erg tegenop, willen jullie aan mij ( en aan mijn kat ) denken? |
Ah, wat erg. Sterkte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 22:23
|
|
|
CARIN303 schreef: | Voorspeld zei je toch?
De volgende baan die ik wil is weerman ( vrouw) worden;
*er is kans op inweer *de temperatuur ligt tussen de 20 en 30 graden *plaatselijk valt er een bui
Tja....zo kan ik het ook natuurlijk! |
Vanavond op het 8 uur journaal. Langs de oostkant van het land, van Limburg tot Groningen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:57
Onderwerp: je lichaam een tempel
|
|
|
Als jij iets kan missen voor een ander moet je dar zeker doen, maar daar is al eer eens een topic over geopend, geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:54
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
CARIN303 schreef: | Een hele domme vrouw ,slim Mario, je mag ons nu wegbrengen tot Rotterdam, heb je verdiend |
Ik woon er vlakbij dus ben ik dan welkom bij the afterparty. Moet ik zeker voor gastheer spelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:39
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2010 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove (onder voorbehoud) Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!! |
Effe nadenken, februari 2010 Heeft dit nu een vrouw geschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee, dat waren wij natuurlijk niet Die sangria was trouwens wel heerlijk! |
Bedoelde ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:26
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
Dinsdag 20 Juli; 2 Kor. 5:17-6:1: Nieuw!
Ooit stonden we (de schrijver, red) in Warschau te wachten op de bus naar Amsterdam. Nog even checkte ik mijn buskaartje - o nee! We stonden op het verkeerde station! In de drukke hitte en met zware rugzakken renden we naar het andere station. We haalden de bus, maat erg aangenaam gezelschap was ik niet die dag. En zo gaat het wel vaker op reis. Ik ben moe en dingen gaan verkeerd; dat haalt kanten in me naar boven die ik liever niet zou zien. Misschien herken jij dat ook wel. Eén man die dat zeker ook zo ervoer is Paulus. Zijn reizen waren een stuk zwaarder dan de mijne (2 Kor. 11:23-27). En steeds weer viel zijn eigen reactie hem tegen. 'Wat ik verlang te doen, het goede, laat ik na; wat ik wil vermijden, het kwade wat ik doe.'(Rom 7:18) Wat kunnen we doen als we tekorschieten? We mogen vergeving vragen - van de ander en van God. En dan is het goede nieuws: God heeft al voor een oplossing gezorgd, aan het kruis van Golgotha. 'God heeft hem die de zonde niet kende voor ons één gemaakt met de zonde, zodat wij door hem rechtvaardig voor God konden worden.' Jezus neemt onze fouten op zich en rekent ermee af. We zijn nieuwe mensen! Vrij van zonde mogen we voor Gods troon komen. Hoeft er nooit meer iets te veranderen in ons leven? Jawel, de Bijbel roept ons op om 'onszelf (te)reinigen van alle lichamelijke en geestelijke smetten en vol ontzag voor God ons leven (te) heiligen'(2 Kor 7:1). Maar dat hoeven we niet alleen te doen; de Heilige Geest geeft ons de kracht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:11
|
|
|
ZINGA, opletten: de komende drie dagen onweer voorspeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Leuk! Toen was ik er ook...... Heb je toevallig niet op een terras gezeten met vier 50 plus dames die er natuurlijk veel jonger uitzagen......?????? |
Met veels te veel serangja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | VasT wat chiquer als waar ik zat......wanneer was jij er? Straks waren we er op dezelfde tijd en wie weet op het zelfde terras gezeten! |
Week 24; de week van 14 Juni. Het was een 4* hotel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 18:57
Onderwerp: uitverkiezing
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vraagje....zien jullie uit naar de Hemel? |
Wil eigenlijk nog zo veel doen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 18:54
Onderwerp: Druk
|
|
|
Het is soms weleens moeilijk om in je eentje daarover na te denken en mee bezig te zijn. Misschien zijn dat wel momenten die quality time zijn en je onbewust toch met God verbinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 18:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij ook? Ik zat midden op de Ramblas, in hotel Boquera! Vond jij het ook zo'n mooie stad? Ga er zeker nog eens een keertje heen..... |
Zat achter de Ramblas Eurostar Christal Palace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 00:22
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wacht ff, ging het niet over je lichaam als tempel Jij wilt er een chocolaterie van maken |
Als dat zou kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 00:19
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zooo hey!! Wow!! Morgen kilo chocola halen! |
Bij mij in de buurt heb je een hele lekkere chocolaterie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar niet alles dat in de bijbel staat hoef je letterlijk te nemen toch? |
Jezus sloopte ook de tempel, dus ook een reden om het ook te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 22:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De link van een tempel en gezond leven ontgaat me een beetje. Als ik aan een tempel denk, denk ik eerder aan geestelijke zaken. In hoeverre laat je je geest beïnvloeden met ongeestelijke zaken....... |
Dat staat zelfs in de Bijbel....je lichaam als een tempel onderhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 21:45
|
|
|
Probeer elke dag groente en vlees te eten incl. fruit. Fiets elke dag naar mijn werk, ja, elke dag weer zo snel mogelijk en hard. Probeer geestelijk in evenwicht te blijven. Ook daar moet je goed voor zorgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 20:35
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tuptuptub nog maar 9 bezoekers en er staan er 1000 op mn profiel,jippie!! Wie wil er vrijwillig een bezoekje brengen ? |
Ik, maar krijg ik dan een hit terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 20:32
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
Maandag 19 Juli; Prediker 3:9-13: Verplicht barbecueën.
Een zomers zonnetje, een paar schapenwolkjes aan de blauwe lucht, een zacht briesje en lang, wuivend gras. Het hele jaar is er hard gewerkt, nu is het tijd voor leuke dingen. Sterker nog: het is tijd voor een barbecue! Maar wat heeft barbecueën nu met de Bijbel te maken? Meer dan je denkt! Ik zal uitleggen waarom. In de Bijbel zien we steeds weer het patroon van werken en dan rusten, van zwoegen en dan genieten. Zo ging dat al bij de Israëlieten in het Oude Testament. Mozes sprak hen toe voordat ze het Beloofde Land inbezit ging nemen. Er lag een zware tijd voor ze, zo zei hij, maar zodra ze hun doel bereikt hadden, moesten ze feestvieren: 'Richt daar ten overstaan van de HEER, uw God, een feestmaal aan en geniet met uw familie van de zegeningen waarmee hij uw inspanningen heeft beloond.' (Deut 12:7) Genieten als gebod? Ja, zo staat het er wel. Er is één maar, een voorwaarde: het moet om dankbaar genieten gaan; genieten met God in gedachten. 'Wanneer u daar in overvloed leeft, dank de HEER, uw God, dan voor het goede land dat hij u gegeven heeft. Zorg ervoor dat u hem niet vergeet...'(Deut: 8:10-11) We mogen van al Gods zegeningen genieten, of het nu gaat om een boterham met kaas aan de keukentafel, of een barbecue; om een zonnige dag in de tuin of een goed gesprek in de caravan. We mogen dankbare levensgenieters zijn. Is dat niet heerlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 21:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik was een maand geleden in Barcelona! Leuk dat liedje! |
Ik ook waar was je hotel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:10
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hahaha waar kunnen we straks een Carin-copy zien ?? |
Dalijk wordt ze uitvergroot en opgehangen als poster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Queen Greatest Hits CD3. no 3 Ik heb em op mijn pc staan. Je kan emule downloaden. |
Waar is de link , wil/moet barcalona hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:41
|
|
|
Waar o waar kan ik het Liedje Barcelona van F. Murcury downloaden? behalve van ITunes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:39
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
[quote=CARIN303]De kans is dus groot dat ik gedelete wordt ?
Zou ik ook doen
|
|
Naar boven |
|
|