Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 13:36
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Half 9 zondagavond, NCIS .... niks geen BZV |
BZV snap ik wel......maar NCIS?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 12:53
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ROSEVE659 schreef: | Reactie op Willem:
jij schreef: VERHELDEREND EN LEKKER NUCHTER. EEN ILUSIE AAN DUIGEN VOOR ENKELEN DIE DENKEN DAT CM EEN POPPETJE NEERZET OM AL DIE FLAUWEKUL TE BEOORDELEN OP ECHT , ONECHT, ONZIN ETC ETC. MISSCHIEN DRAAID ER EEN SOFTWARE PAKKETJE DAT SCREEND OP GROF TAAL GEBRUIK, SCHUTTINGTAAL EN GODS LASTERING. VAN DE BOND TEGEN HET VLOEKEN.
Met software kan taal gefilterd worden. Maar cm, als het niet de redactie is, danwel de coomunity zelf heeft medemenselijke, en anders zeker wel christelijke medeverantwoordelijkheid om dingen die misgaan in goede banen te leiden. Maar ja, ook dit is weer makkelijker gezegd dan gedaan. |
De praktijk is wat weerbarstiger he? We weten het allemaal eigenlijk wel......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:57
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik denk dat is iemand met een hele goeie zonnebril. |
Niets voor jou Mario????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:23
|
|
|
IMKE917 schreef: | Tuurlijk kijkt hij wel......denk ik.....daarom is hij vroeg naar bed vanavond dan is het sneller morgenavond |
Ik ben erg benieuwd Imke hoe het vanavond af gaat lopen.......... Ze halen vast wel weer een record met het aantal kijkers want ze laten ons wel in spanning..... Enne Cross, niet vergeten he? Half negen voor de buis.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:20
Onderwerp: contact verslapt ...
|
|
|
JOS689 schreef: | ik vroeg me af of de dames dat probleem wel eens hebben ... |
Maar????? Hoe kom je bij die vraag????? Ik heb er nog nooit over nagedacht of mannen dat probleem wel eens hebben........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik solliciteer..............
(afijn, dat gaat bergen leden kosten!!!!!!) |
Laten we hopen dat er iemand komt met een objectieve kijk op de zaken en die boven de partijen staat......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 23:12
|
|
|
IMKE917 schreef: | Wat nou Crossie...
Wil je er over praten.....?? |
Hij kijkt toch ook wel???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 16:31
Onderwerp: Digitaal op elkaars lippen zitten de website plat lopen
|
|
|
ANITA324 schreef: | Is goed dat je hierop reageert en daar kan ik je ook hierop een antwoord geven. Al vroeg op de avond hoelaat weet ik niet maar ik was voor half 12 in bed. Heb ik heerlijk geslapen alleen tegen half 4 begon ik na te denken en te overdenken in wat deze dagen allemaal is gebeurd hier op het forum. Dan krijg ik een heel verhaal in mijn hoofd en dan moet ik als schrijver gelijk schrijven anders ben ik de volgende ochtend de hele verhaal kwijt. Dat is in die zin mijn beperking dat ik snel dingen weer vergeet ik zeg wel es voor de grap of in zelfspot mijn geheugen is net een zeef heb een geheugen van een muisje kan er weinig in. Dus bijdeze want normaal slaap ik ook goed uit. 9 uur ging mijn wekker af had voortijdig ontbeten en heb 10 minuten gechat en verder voor moeders boodschappen gedaan en nu beantwoord ik je bericht. Zometeen ga ik aan het bakken van een appeltaart en huisje op orde maken.
Hartelijke groet, |
Anita, je hoeft een ander geen verantwoording af te leggen omdat jij 's nachts wat op het forum schrijft? Moet toch niet gekker worden hier.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:51
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Dat idee heb ik ook vaak ..je geeft als je aan het lezen bent een eigen invulling aan personen en dingen en dan is in een film vaak allles zo anders... Ben toch wel benieuwd nu naar de film. |
Ben het helemaal met je eens, maar in dit speciale geval vond ik de film mooier dan het boek..........kan je de film echt aanraden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 19:35
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Lijkt mij meer een persoonlijke vraag. Misschien even via een mailtje vragen? Als dat mogelijk is...... |
Nee hoor, het was een forumvraag....... en helemaal niet persoonlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 19:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik hoop het ook voor ze...maar wat klopt er nu wel en niet?? ben ff de draad kwijt hoor |
Was Griekenland nu ook een "geintje"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 17:20
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Okee, dan ga ik hem zeker een keer kijken! |
Weet bijna zeker dat je hem heel mooi vind.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 17:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Het boek vond ik super, film heb ik nog niet gezien maar vind een film vaak tegenvallen als je het boek al gelezen hebt. |
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de film bijna mooier vond dan het boek......ook tot mijn verbazing......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 17:17
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Afgelopen weekend heb ik de film 'Haar naam was Sarah' gezien. Wat een heftige en ingrijpende film. Het is verfilmd n.a.v. het gelijknamige boek van Tatiana de Rosnay.
'k Heb het boek nu liggen en kan niet wachten om er in te beginnen. |
Mooi he? Ik heb de film gezien én het boek gelezen......ik vind alleen het einde een beetje te romantisch....maar was ook wel weer mooi....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:41
|
|
|
BERT168 schreef: | ja moi,
hadden jullie al gehoord dat boer marcel voor de poolse Ksenia kiest? boeren in de omgeving zien alleen Ksenia nog maar bij zijn boerderij,tenminste dat heb ik op een nieuws site gezien...
het programma is immers maanden geleden al opgenomen,dus mensen die in omgeving van de bzv boeren wonen,weten allang welke vrouw het geworden is natuurlijk.. |
Je klapt uit de school Bert.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 02:33
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Die meiden gaan hem het vuur aan de schenen leggen, reken maar!! Hij geeft er twee het idee dat ze het wordt en dat kan-ie beter niet doen, hè, vragen om problemen. Hij is er niet uit en ze glimlachen wel lief naar hem maar meer ook niet; ze zijn op hun hoede. Hij maakt een wat warrige en flirterige indruk naar alledrie, arme man. Zelfs in de wereld draait door zat de tafel vol met Yvonne, exboer op zoek met ega en deskundigen die de laatste aflevering ontrafelden, lachen! Dus Willemijn, neem die aflevering ook even mee met uitzending gemist, dat mag je niet missen....... |
Hoeft niet Mieke, ik heb het gezien! En als je er al te serieus naar keek dacht je: waar gaat dit over?????? Maar ja, eigenlijk genoot ik er ook wel weer van.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 25 januari 2011, 02:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 20:55
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kreeg vanavond een mail van CM dat er mannen gezocht worden. Minstens 60. |
heb je je gelijk opgegeven Mario?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 20:46
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIO216 schreef: | Volgens mij lees jij nooit dit topic |
Bijna ieder dag mario! Had je haar er al een keer opgezet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 20:22
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik voor mijzelf wil het nog niet eens snappen |
Het is volgens mij ook niet te snappen....... en laten we dat ook maar zo houden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:51
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nou inderdaad Leanne, wat een gezwam op dit topic zeg. Kom je uit je werk, denk je even - als ontspanning - het forum te gaan lezen. Dat lukt dus niet echt. |
Maar snap jij nu waar het eigenlijk over gaat?????? Mij is het niet geheel duidelijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | dank je Herman voor je wensen, maar kvrees dat ik den pyama beter thuis laat, tzou nogal een zicht zijn hé gaan toeren bij de patiënten in pyjama, zie dat ze denken dat ik zelf uit een psy-afdeling ontsnapte
dus duim maar een beetje deze week zou ik zeggen het erge is : kben nu al moe |
Moet jij dan een hele week nachtdienst draaien????? Dat klink wel erg ouderwets........hebben jullie geen gezond roosteren????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:53
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Prima aanpak van Yvonne! En die andere vrouwen zijn ook niet mis, hopelijk laten ze het hem goed voelen. 'k Moet overigens nog zien of het echt iets wordt tussen Richard en Annemieke hoor. |
Ik ook Marijan....en trouwens.....zij heeft het ook niet zo fair gespeeld toch om al een afspraakje met hem te maken???? Ben inderdaad naar de reacties van de andere dames, die zijn volgens mij niet voor de poes........ Nou ja, blijft spannend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:53
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Inderdaad Pieter... de hetze tegen één of meerdere leden moet toch eens een keer afgelopen zijn! Zo kom ik op voor leden die daar last van hebben! Het is geen kleffe gedoe als leden elkaar "knuffelen" of anderszinds elkaar complimenteren! Laat Christianmatch die vier of vijftal CM leden hun onrust zaaiende reacties nu maar eens een keer onder de loep nemen! Verdorie na an toe...ik word er onderhand kotsmisselijk van!
Kom op zeg! Het is beslist géén reclame voor Christianmatch als wereldwijd bepaalde reacties lezen wat een negatieve indruk wekt met al die sneer op/aanmerkingen! Nogmaals: stoppen met sneren en afkatten! |
Je zegt dat je voor leden opkomt en dat doe je ook wel maar de hamvraag is natuurlijk: Ben je objectief???????? En dat mag je je weleens even kritisch afvragen Gibby......... En trouwens: hier zijn volwassen mensen lid, die kunnen -als het goed is- hun eigen boontjes wel doppen toch???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Ben het met je eens, dat hij dit niet kan maken. Hij had zich even in moeten houden en geen afspraak moeten maken. Maar ja, niet handig dat de KRO alle telefoonnummers geeft. De verleiding was kennelijk wel heel groot.
Wat betreft Annemarie, het verbaast mij eigenlijk dat zij 3 zulke leuke boeren heeft uitgekozen. Ze boft maar, dat ze alledrie willen blijven. Ze heeft namelijk maar weinig belangstelling in ze getoond. Ik vond het erg grappig dat de boeren, bij gebrek aan belangstelling van haar kant, met elkaar gingen praten. Leuk, om te horen! Meestal zijn vrouwen prateriger, maar hier zijn het de mannen. Of ze haar keuze kan motiveren, vraag ik me af. Ik blijf Adriaan de leukste vinden, maar denk aan de andere kant dat hij ook wel andere leuke meiden (iets voor jou, Carien ) kan krijgen. |
Die Richard zeg! Hij is gewoon niet fair.....en dan nog tegen Yvon zeggen dat hij gewoon het spel door wil spelen........ Terecht dat Yvon opmerkt: dat gaan we niet doen En jij gaat het ze vertellen........ Klare taal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 02:06
|
|
|
Ik lees jullie reacties en ik heb nog niets gezien Wat is er allemaal aan de hand????Is Richard vreemd gegaan???? En wie is er nu weg bij Annemarie.....allemaal vragen Ga gauw uitzending gemist kijken, maar eerst maar eens slapen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 24 januari 2011, 02:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 22:26
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dan zeggen dat nederland dicht bevolkt is. Ben van de week naar een voorlichtingsavond over bangladesh geweest ( mn zoon mag daar eind april naar toe met school) , daar wonen 146 miljoen mensen op een oppervlakte wat 3 x groter is dan nederland. |
Bangla desh is toch, mede door al die natuurrampen het armste land ter wereld??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 22:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat word dan morgen zeker wegmisbruikers kijken , willemijn? |
Het is nog veel erger Visser, ik ben er morgenavond niet dus kan geen van beide programma's kijken...... Hoewel, weggebruikers heb ik nog nooit gezien......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 22 januari 2011, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:00
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Hoi Gibby, Signaleerde je van de week al als bezoeker van mijn profiel. Lees net je artikel. Veel herkenning, in het stuk. IK reed op een Puch met doorgeslagen potje en een 15 mm Bing. Geweldigfe tijd. Met 20 vrienden op de Puch naar Renesse. Tentje en slaapzak achterop en scheuren maar tot je er was. Was in de flowerpower tijd. Geweldige tijd hoor op de camping Dames die van die slimme vragen verweven in hun mailtjes over je financiele situatie daar moet ik ook niets van hebben. Maar golddiggers komen ook onder christenen voor. Ik laat het ook aan onze Heer over. Gewoon waakzaam blijven en dagelijks gebed. |
Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur..... mmm, klinkt wel een beetje ouderwets allemaal....
|
|
Naar boven |
|
|