Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:47
Onderwerp: Morgen
|
|
|
Maar waarom moeten we dan al deze informatie hier te grabbel gooien???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:28
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | sinds 15 oktober geloof ik niet meer in vrouwen... |
Frank...je moet eens ophouden door ze (de vrouwen) allemaal over 1 kam te scheren....er zitten net zo goed lieve vrouwen die WEL te vertrouwen zijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:21
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kerstpakket gekregen? |
Sommige mensen kunnen ook DAAR...nog blij mee zijn ja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:38
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
Ik kan me nog herinneren dat er jaren zijn geweest dat ik niets had met al die gekleurde kaarten....en al die heftige wensen... Een Gelukkig Nieuwjaar...??? Ik voelde me helemaal niet gelukkig.... Prettige Feestdagen...??? Wat was er prettig aan???
Toch hoorde ik dat van meer mensen.... Je zult je man...vrouw of kind verloren hebben...en dan Kerst en Oud en Nieuw vieren??? Wat is er te vieren....als je zoveel verdriet hebt... Ik kon daar wel inkomen... Vandaag precies 2 jaar geleden...kwam ik hier wonen...en over 3 dagen zou het kerst zijn...Gescheiden....na zoveel jaar van twijfels....(en nog) Toch veel verdriet en zijn we gewoon samen geweest...heel stilletjes ...mijn dochter en ik..
Ik kreeg jaren geleden een kaart en daar stond een wens op die ik nooit zal vergeten en die ikzelf ook ben gaan gebruiken....
Soms heeft een vogel sterke vleugels nodig om te landen op een zwakke tak.....
Ik wens jouw(jullie) sterke vleugels voor die zwakke tak in het nieuwe jaar!!!!!
Ik blijf hem mooi vinden en gebruiken... Voor mensen die nog steeds niets hebben met...""prettig"" en ""gelukkig""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:30
|
|
|
Dank je Billy....
Vanmorgen met de post...en wil ik die jullie niet onthouden....
LICHT....
Laten we ons warmen aan het licht. Laten we elkaar aansteken met die warmte. Laat de vlam van de hoop in ons opgloeien Laat het vuur in de korte lontjes uitdoven. En laat er een golf van warmte door de wereld gaan.
Die bewaar ik...misschien voor hopelijk een ander jaar!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 17:24
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gewoon..........verse spinazie,gekookte aardappelen en een slavink.......ik had weinig inspiratie...... |
Maakt toch niet uit???? Als je blij kan zijn met simpel en gewoon is het toch heerlijk??? Hier ligt een stukkie verse worst...peultjes enworteltjes...en ook gewone simpele gekookte aardappels....ook dat is simpel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het zal allemaal wel oprecht en goed bedoeld zijn hoor. Ik twijfel niet aan iemands goede bedoelingen. Zelf geloof ik niet meer die wensen. |
Mag ik weten waar je nog wel in geloofd Frank????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | lekker intrappen dus in al dat geld verzamelen een zielig verhaal en foto is zo gemaakt ,dacht dat je op de kleintjes moest letten |
Aardige reactie moet ik zeggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:25
Onderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
|
|
|
Mevr van 82 in de thuiszorg...
Ze is gevallen...omdat ze duizelig was...en maak ik me daar toch wel zorgen om...
Ik zie een lelijke blauwe plek vlakbij haar slaap en vraag ""Hebt u zich geen pijn gedaan dan????
""Pijn??"" Nee hoor ik had mijn warme wollen muts op!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 08:11
|
|
|
Voor iedereen hele fijne en goede kerstdagen..... Hopelijk met hen die je lief en dierbaar zijn... Misschien zullen die er niet zijn...en ben je alleen... Maar ook dan hoop ik dat Kerst...""goed"" mag zijn... Alleen hoeft namelijk niet eenzaam te zijn!!!!! En voor het nieuwe jaar wens ik je alles wat nodig is.... Natuurlijk hoop ik voor je dat je gezond mag blijven...je blijdschap mag hebben....vrienden mag hebben... Maar bovenal hoop ik dat je MET God het oude jaar uit mag gaan en het nieuwe mag beginnen...Dat is een goed einde en een geweldig begin....
Voor iedereen...alle goeds!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 07:59
|
|
|
Koelkastkliekjes...en dat is altijd een verrassing.... En is er niet voldoende doet een blik...van iets...de rest...
Ben laat thuis..dus is het altijd een makkie..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:05
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat ik nu van mijn tuinhuis...een heus chalet wil maken... de lichtjes moeten er nog aan.... Maar ik mis de grote laag sneeuw van vorig jaar!!!!! Spuit ik de raampjes maar wit...dan lijkt het net echt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 14:54
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik had echt zoveel geluk vandaag! Ik kon deze week eindelijk mn nieuwe rijbewijs ophalen(ja, nog van die keer dat mn tas uit de auto gestolen werd tijdens die cm-piicknick, omdat mn oude rijbewijs weg was moeten er papieren uit nederland komen om te bewijzen dat ik recht op een rijbewijs had). Dat moet je hier doen bij het Straßeverkehrsambt, dat bekend is om zn lange wachttijden aan de balie, je kan om iets op te halen gerust een uurtje of 2 uittrekken.
Bij aankomst hing er een groot papier op de deur, het systeem van de autoregistratie had storing, er werd druk aan gewerkt maar tot 12 uur kon je geen auto's aanmelden en afmelden. En dus waren alle medewerkers enkel maar bezig met andere zaken, zoals de afgifte van rijbewijzen, dus binnen 10 minuten stond ik weer buiten met mn nieuwe Führerschein Nu nog ff uitzoeken wat voor rijbewijzen ze me cadeau gedaan hebben, op mn nederlandse had ik enkel auto en brommer rijbewijs, nu heb ik ook nog mn trekkerrijbewijs en een categorie die ik niet thuis kan brengen. |
Heb je (officieel) al die tijd dan eigenlijk ook niet kunnen rijden...omdat je je rijbewijs niet had??? Das toch wel erg lang??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 08:32
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
Fijn, dat er toch nog een zinnig woord hier wordt gezegd.... Verder..een leeg en zinloos topic!!!!! Lijken hier meer een partij gefrustreerde mensen.... En wie opende het??? Juist iemand die je nooit meer hoort later.... Sensatie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 08:28
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zondagnacht waarschuwde er mij iemand via een smsje....PAS OP GLAD!!!
Op maandag rij ik vaak op binnenwegen, die behoorlijk glad kunnen wezen... Was maar goed dat ik gewaarschuwd was.... Op het kleine stukje naar mijn werk...zag ik al 2 slippartijen...niet ernstig.. En op een gegeven moment voelde ik ook de auto glijden..oei dit vind ik niet leuk.. En dan die moeders...met kinderen voor of achterop... Nu regent het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 23:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo ....... wat ik gegeten heb ....... ik zeg het lekker niet. |
Is er wel iemand die het wilde weten dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 23:18
Onderwerp: DE RODE BALK
|
|
|
Ook ik heb nergens last van...eigenlijk nooit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het topic is vreemdgaan, als je het perse over verschillende standjes hebben wilt, maak dan een nieuw topic... |
Nou nee ...dit was het wel weer voor vandaag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | nou niet in een kramp hoor maar ik vind gewoon bepaalde zaken zoals in mijn geval binnen mijn huwelijk en tussen mij en mijn partner is ,daar hoeft echt cm en de rest van de wereld niet van mee te genieten.,dat genieten houden we heerlijk voor ons-zelve.
en vreemdgaan vind zijn basis in begeren van een ander op wat voor vlak dan ook,zo zijn we weer on topic |
Zouden ze van mij ook niet horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:34
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
ANITA695 schreef: | WAT ZOU HET MOOI ZIJN DAT HET ELKE DAG KERST IS EN NIET ÉÉN KEER IN HET JAAR DE INGREDIENTEN VIND IK TOF EN SMAAKT NAAR VEEL MEER
GROET ANITA |
Wat fijn Anita...ik denk dat jij zeer zeker deze boodschap hebt begrepen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 22:33
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat je hierboven neerzette, zou eigenlijk bij elke tijd moeten horen, niet bij Kerstfeest alleen. ik heb een tegenvraag voor je. Durf jij Kerst te vieren zonder je schuldig te voelen? Ik wel namelijk. |
Het gaat er weer om Chat...hoe vier ik Kerst.... Ik weet van mezelf...ik denk OVER mezelf...niet groot... Je hebt gelijk als je stelt...dat dit recept...voor deze maaltijd..zo elke dag bereid zou moeten worden.... Dat je elke dag in vrede en eensgezindheid met iedereen( en dat is heel veel hoor) aan 1 tafel zou kunnen zitten... Kerst vieren zonder me schuldig te voelen...hoe zie je dat dan??? Ik zou een Farizeeër zijn als ik zou zeggen...Mmmm, dat zit wel goed met mij...Ik ben namelijk helemaal niet volmaakt...en zeker niet zonder fouten. Ik voel ook nog steeds dat elke dag genoeg heeft aan zijn eigen kwaad!!!
Zoals ik echter al eens eerder vertelde...Kerst een dure maand??? Nee die is bij mij niet duurde dan andere maanden... En nog denk ik bij Kerst...wat heb ik het goed.... Schuldig voelen met Kerst...??? Als ik God bovenaan heb staan tijdens de kerstdagen...zou mijn Kerst weleens heel anders kunnen wezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Er werd wel eens geklaagt over het libelle-niveau op cm, maar als ik dit allemaal lees verlang ik zo terug naar dat libelle- niveau. |
Je haalt de woorden uit mijn mond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Groot gelijk heb je Chat. Je hebt de mogelijkheden. Benut ze dan maar. Je leeft maar één keer en waarom zou je het laten om eens volop uit je dak te gaan. Ik wou dat ik ook die mogelijkheden had. |
Dus Kerst is toch een UIT JE DAK GAAN???? Jammer.... En als je de mogelijkheden had zou je het ook doen Frank??? Wat een arme troosteloze Kerst..... Ik hoop dat je het niet hebt gemeend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:30
|
|
|
En dit zijn nu allemaal reacties naar aanleiding van het KERSTMAAL......
Ik plaatste dit verhaal....om mensen na te laten denken...over Kerst... Sommige begrepen het....maar deze laatste reacties slaan weer nergens op!!!
Ik schreef het niet met de bedoeling...wat ETEN aangaat....
Hopelijk had ik gewenst dat mensen anders zouden gaan denken... Wat Kerst nu eigenlijk wel inhoud...
Jammer dat er hier weer op een heel andere toer verder wordt gegaan.... Sommige mensen zullen misschien wel NOOIT gaan begrijpen wat Kerst nu ECHT betekent!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 23:39
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaja, van je buurvrouw moet je het maar hebben hè? Ben ik ff blij dat ik heel ver uit de buurt woon |
Jose...geen zorgen... Als ik erg beu ben...pak ik de auto....ff 15 min rijden...en geef ik hem van katoen!!! Enne....iedereen mag komen eten....ik bedoel...iedereen is hier welkom... Groot huis...veel borden en ook gast vrijheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 22:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | eigenwijs ja, maar een eigen wijs... |
Wat zijn die mannen allemaal toch vlug ehhh....sikkeneurig...he Jose??? Ze geven ook helemaal geen vrolijke antwoorden... Dat is niet echt het mooiste moment nee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 22:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Al die manne? Neuh.
Visser zingt z'n eigen wijs. | Je hoeft al die mannen niet te kennen...het zijn er trouwens niet zoveel... En jij mag je eigen wijs blijven zingen... Hou je niet van koorzang???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 22:36
|
|