ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:25
BerichtOnderwerp: BZV Topic

Ja, hoe vond je die Adriaan???? Niet te geloven......
Ik vond hem niet nuchter maar meer een beetje lomp! Als ik Annemarie was geweest was ik naar huis gegaan Boze smiley
En ik vond hem nog wel zo leuk...... Verraste, verbaasde smiley
Volgens mij had ze het met Harrie leuker gehad......

En MArcel, de ziel......nou ja, hij blijft hopen en dat is in hem te prijzen!
Ben benieuwd naar volgende week, alweer de ontknoping.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:22
BerichtOnderwerp: Drachten

LEONARD480 schreef:
Maar je had water voor je deur ..waarom friesland...of waren het toch de jongens uit friesland

Toen woonde ik nog in Amsterdam Leonard en was er weinig water voor mijn deur........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 19:11

LEONARD480 schreef:
Schijnt heel bijzonder te zijn ....op de koffie in Friesland...ooit een keer geweest in mijn jonge jaren ...toen er nog geen grijs haartje te bespeuren was en te verlegen was om een fries meiske te ontdekken. Waar gaat die tijd, maar goed genieten van de dag met volle tuigen en op naar het mooie Drachten, waar de mensen nog ok zijn en je liefdevol in je armen sluiten of je er altijd bent geweest. Geeft een broeder en Zusterlijke liefde die ver over de landsgrenzen waar te nemen is en je gaat met pijn in je hart weer naar huis om vervolgens met alle liefde terug te denken. Ja dit was Drachten...zucht

Lachende smiley

Ik heb ook wel mooie herinneringen aan Friesland, ging ik vroeger op zeilkamp en ik vond die friese jongens wel leuk want die hadden zo'n leuk accent.........dus wel veel plezier gemaakt..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:48

LEONARD480 schreef:
Ach als de koffie maar lekker is toch.... Smiley met dichtgeplakte mond

Dan mag je wel een koffie met een Weduwe Joustra erbij...... Knipoog smiley
Heb je het in ieder geval warm...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 18:45

LEONARD480 schreef:
Of een tentje bij lisa in haar moestuintje Clown smiley

Nou, dat is lekker met dit weer...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 16:50

LISA610 schreef:
Hé Willemijn. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet als je daar geen behoefte aan hebt. Het kwam gewoon gister ter sprake bij de verjaarswandeling van Chat en zodoende heeft hij zich blijkbaar geroepen gevoeld om er een gezamelijk CM-uitje van te maken voor mensen die het leuk zouden vinden om eens een keer met elkaar naar een dienst in Drachten te gaan. En nee, volgens mij gaat dat niet om de hoeveelheid mensen hoor (die was gisteravond overigens ook vele malen groter dan 1200 man, maar dat had alles te maken met een speciale themadienst over openbaringen). Het is meer gezonde belangstelling en daar is toch weinig mis mee lijkt me.. Knipoog smiley

Begrijp ik, maar ik was even benieuwd wat dat nu voor kerk was....maar ik heb al even op de site gekeken......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:14

CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat als je eens in een andere dienst komt, je ook beter kunt plaatsen hoe iemand denkt. Je leert ook iets van een ander op die manier.
Als je veel met elkaar in discussie bent, geeft dit ook een beetje duidelijkheid. En bovendien, een activiteit door samen een dienst te bezoeken, is eens een keer anders en het kan ook leerzaam zijn.

Klopt, maar wat is het dan voor kerk???? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 21 februari 2011, 15:03

CHATULIEM619 schreef:
Avonddienst, kan iedereen gemakkelijk komen.

Ik vraag me af wat er nu zo bijzonder is in Drachten om daar naar de kerk te gaan? Als het om dehoeveelheid mensen gaat: in Barneveld heb je twee refodromes die duizenden mensen trekken......dus waarom zou ik naar Drachten gaan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 01:15
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARTIN695 schreef:
Hallo Willemijn.
Dan waren ze echt gaar en boterzacht .
Sjalom.
Martin

Boterzacht was nu niet de benaming die ik aan die zwarte lapjes in mijn pan zou geven.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 20 februari 2011, 01:06
BerichtOnderwerp: het kind met een probleem

ANNETTE050 schreef:
Het gaat in dit topic om een kind in nood.
Als het goed is is de basisschool 'open minded', als dit niet zo is kan een ouder naar de Medezeggenschapsraad stappen.
Er is een groot verschil tussen meedenken of willen bepalen welke leerlingen individuele begeleiding krijgen van een leerkracht.
Dit probleem gaat alleen maar toenemen als de 'rugzakjes'gaan verdwijnen.
Een leerkracht is juist blij als ouders meedenken, deden ze dat maar meer.
Een leerkracht wordt minder blij als een (meerdere) ouder(s) vanuit een egoistisch standpunt eisen gaat (gaan) stellen en niet het beste voor alle leerlingen en het pedagogische klimaat voor ogen heeft (hebben).
En dit pedagogische klimaat (o.a. veiligheid bieden aan élke leerling, ook aan het autistische of angstige kind) zal zeer zwaar belast worden als leerlingen de extra begeleiding van het 'rugzakje' moeten gaan missen.
Dan wordt het steeds meer het recht van de sterkste en daar zal elke leerkracht bij gaan steigeren. Als christelijk basisonderwijs is het juist een prachtige uitdaging om álle leerlingen tot hun recht te laten komen, niet alleen diegene(n) die een goed verstand heeft ontvangen óf een mondige ouder heeft.
De leerlingen van nu zullen de maatschappij van straks zijn.
Als de rugzak verdwijnt zal de leerkracht weer meer aan symptoombestrijding moet gaan werken, dan dat de daadwerkelijke oorzaak van een leerling met een niet zichtbare handicap door een ertoe opgeleidde professional kan worden behandeld.

Ik vind de term kind in nood wel erg overtrokken, daar versta ik toch wel iets ergers onder dan een kind met een rugzakje die allerhande mogelijkheden krijgt aangeboden. Kijk maar een eens bij de Raad van de Kinderbescherming of bij jeugdzorg, daar heb je kinderen in 'nood'......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 14:17

Op de basisscholen kan men het vaak niet aan. Mensen die via mbo naar de pabo gaan en het dan met moeite halen, zijn er vaak onvoldoende op toegerust. Speciaal onderwijs vereist naast liefde, warmte en stevigheid ook een bepaald abstractieniveau en dat ontbreekt. Parttime leerkrachten zijn vaak ook niet voldoende gemotiveerd. En waarom zien we dat niet? Tja, scholen verkeren tegenwoordig in een concurrentiepositie en die houden de vuile was binnen en doen mee met het spel: als het op papier maar klopt. Ondanks alles wordt er goed werk verricht door leerkrachten met de eerder genoemde eigenschappen. Helaas gaan er nog veel meer onderwijzeressen onderdoor, niet in de laatste plaats door wat men kritische ouders noemt maar in de praktijk vaak hoog geschoolde asocialen zijn die alleen maar naar hun eigen kind kijken.

We leven nu eenmaal in een tijd waar je als ouder of patient of wat dan ook kritisch in het leven staat, en dat mag toch ook? Ik denk dat je daarin een omslag van denken moet maken, vroeger was het zo dat als de leerkracht je vertelde dat het zo was, je dat aannam, nu is dat niet meer zo, ouders denken mee......
En dat dat af en toe knap lastig is dat geloof ik zo.......

En nee, mijn kinderen hoefden niet persé van hun ouders de hoogst mogelijke opleiding te volgen........en hebben toch alletwee een vak/studie waar ze zich gelukkig bijvoelen

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 21 februari 2011, 20:56
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:28

LEANNE226 schreef:
Oef,dat is schrikken!
(waren de lapjes nog eetbaar?)

Zwart vlees is niet zo heel lekker.........maar ik was al zo opgelucht en blij dat er niets in de brand is gegaan......kreeg allemaal doemscenario's in mijn hoofd...... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:12

MARIJAN072 schreef:
'n Interessant onderwerp, al heb ik nu wel vakantie. Knipoog smiley Het maakt bij mij best veel los. Alvast een korte reactie, vanuit de onderwijskant bekeken. Ergens begrijp ik de bezuinigingen wel een beetje, want het geld wordt - is mijn mening - op dit moment niet efficiënt ingezet. Er gaat veel teveel geld naar de Ambulant Begeleiders (veel zinloos gepraat, de leerkracht moet het uiteindelijk uitvoeren!), terwijl er veel meer behoefte is aan praktische hulp de zgn. 'extra handen' in de klas. Daar moet in ieder geval eens naar gekeken worden. Verder ga ik het topic nog eens met aandacht lezen, ook interessant om te horen vanuit de kant van ouders.

Marijan, vindt een combi-groep 5/6 met 3 'rugzakleerlingen' (naast de andere zorgleerlingen bijv. een ADHD-er zonder 'rugzak') best zwaar. Aan de andere kant is het ook wel een uitdaging.

Hoe komt het dan dat in Europa Nederland het land is met de meeste rugzak kinderen? Ik heb eens op tv gezien dat een journalist van De Elsevier daar onderzoek naar had gedaan en dat het opvallend was dat alleen in Nederland zoveel rugzak kinderen zijn.
Daarbij denk ik nog steeds dat er veel meer schrijnende gevallen zijn van bezuiniging in Nederland dan enkel de rugzakkinderen die in ieder geval nog de aandacht krijgen voor hun leerproblemen.......Ik heb een vriendin met zo'n rugzakgroepje in haar klas en die spreekt altijd van een mooie uitdaging waar veel tijd aan besteedt wordt......

Willemijn, wordt soms naar van al die bezuinigingen en niet alleen in het onderwijs........ Boze smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 18 februari 2011, 18:14
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:03

Mijn mooiste moment van vandaag was een half uur geleden toen ik erachter kwam dat ik mijn braadpan met runderlapjes al vanaf gisteravond aan had laten staan Verraste, verbaasde smiley
Heeft dus de hele nacht en dag aangestaan, hoe dom kan een mens zijn.
Mijn huis had wel in de fik kunnen gaan..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 02:52

THOMAS968 schreef:
Tijdens de verkiezingen schreef ik dat de mensen die nu kiezen voor de aanpak van Marokkanen daarin teleurgesteld zullen worden en feitelijk een asociaal beleid mogelijk maken. Kinderen die vroeger naar het speciaal onderwijs konden, kunnen dat niet meer. Fijn voor de ouders en de kinderen. Wat nu wordt voorgesteld is de laatste stap van de ontmanteling van speciale zorg voor kinderen met een niet-zichtbare handicap. Lang niet iedere basisschoolleerkracht is geschikt, bekwaam en gemotiveerd om met deze kinderen om te kunnen gaan.

Thomas, de kwaliteit van een samenleving kun je aflezen uit de mate van zorg voor zwakkeren.

Heeft niet ieder werkgebied last van bezuinigingen van de regering. Bezuinigingen die je in je hart pijn doen als je met en voor mensen werkt?
Vraag me dan af waarom er dan een topic geopend moet worden voor het onderwijs?
Ik denk dat je het wat breder moet zien en over je eigen vakgebied heen moet kunnen kijken............

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 18 februari 2011, 02:53
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 20:32
BerichtOnderwerp: Norm of voorbeeld

LEANNE226 schreef:
Dagvullend verdriet???Je kent mij niet,vul het dan ook niet voor mij in.
Reageer ik aangebrand?Prima,ik ben geen engeltje,ben gewoon een mens met gevoelens.

Nu voel je je weer aangesproken terwijl ik het in zijn algemeenheid bedoel......
En dit bedoelde ik nu net met mijn stukje......... Knipoog smiley
Ik ken je niet ,dat is waar maar ik ken wel je verhaal omdat je dat regelmatig benoemt op het forum.........
Maar nogmaals, het was een algemeen stukje........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 18:38
BerichtOnderwerp: Norm of voorbeeld

LEANNE226 schreef:
Het verdriet van een ander bagatelliseren in je eigen voordeel("ik ben zieliger dan jij")getuigt van jaloezie.

Ieder heeft zn eigen verdriet,vergelijken is volkomen nutteloos en zeer pijnlijk voor de andere partij.

(even een aanvulling want ik ga zo richting schouwburg Lachende smiley met blinkend witte tanden :ik heb uiteraard NIETS tegen marylien of gescheiden mensen,ik viel alleen over de uitspraken!)

Ik denk dat bij een heleboel mensen van CM, ook bij jou, het verdriet of leed wat hun overkomen cq aangedaan is vaak nog dagvullend aanwezig is. Zie je nu maar weer bij zo'n stukje van Chatuliem.......
En ik denk persoonlijk dat de kunst is om daar niet in te blijven hangen en bij ieder forumstukje er zo aangebrand op te reageren omdat je eigen ervaringen vervelender of anders waren.....probeer neutraal naar die stukjes te kijken en betrek het niet op je eigen verleden......dat is wat hier veel te vaak naar mijn idee gebeurd......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 23:01
BerichtOnderwerp: Topics omhoog halen

CROSSROAD317 schreef:
Je hebt alleen maar ong. 500 postings van ene Hans gemist .... waren wel leuke surprises voor Judith ... Clown smiley

Dan was hij aardig forumvullend bezig Knipoog smiley
En als ze in de stijl waren geschreven van de stukjes die ik wel heb gelezen......pffff Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:19
BerichtOnderwerp: Topics omhoog halen

Ik ben toch wel even erg nieuwgierig wat hier aan de hand was/is Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Is Sinterklaas langs geweest of zo afgelopen nacht??? Waar hebben jullie het over? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:58
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?

HANS764 schreef:
---------------------------------------------------------------------------
Ik, en ook talloze broeders en zusters, komen té vaak mensen tegen, die wél een relatie willen aangaan, maar niet het drievoudig snoer.
  • Pre 4:12 En indien iemand den een mocht overweldigen, zo zullen de twee tegen hem bestaan; en een drievoudig snoer wordt niet haast gebroken.
Kortgeleden een broeder, wie ik te hulp schoot omdat hij niet zoveel kennis heeft aangaande het Woord, om een dame van zijn leeftijd te vertellen van het Woord van God. Ze was zeer geïnteresseerd, zoals ze zelf zei. Ze kreeg zelfs gratis een Bijbel mee... maar na een maand of drie bleek dat ze zich de moeite niet had genomen om ze te lezen, maar ze heeft wel moeite gedaan hem te verleiden. Maar ik hoefde hem gelukkig niet te waarschuwen voor wat staat geschreven in Spreuken 5.

Ik kan ook tig meiden aan de haak slaan. Ik heb sowieso al twee buurvrouwen wanneer ik ja zou zeggen, ik ze gelijk kan strikken, maar de ellende is dat ze Hem, Die bij mij op de 1e plaats staat, niet blieven!!

Wat doe je dan hier?????? Enne mannen met praatjes hebben meestal wat kleinere hartjes....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:47
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?

HANS764 schreef:
Wat is er toch mis met witte sokken? 10 Witte sokken kosten €5,= als ik sokken zou moeten dragen die niet wit zijn, betaal ik €16,= voor één paar.

Maar ik draag al jaaaaren geen sokken meer. Gewoon met blote poten in de sandalen, en dat deed ik ook afgelopen winter... das zaaaalig en je ziet al die mensen kijken en dan brrrrrrr doen, terwijl ik juist lekkere warme voetjes had.

Je bent vast nog vrijgezel????? Verraste, verbaasde smiley , blote poten in sandalen (ik citeer, zijn niet mijn woorden Knipoog smiley )......brrrr Zieke smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 15 februari 2011, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:37
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?

LEONARD480 schreef:
Elke vertaling blijft een vertaling...en geeft vaak meer verdeelheid in kerken en gemeentes, jammer maar helaas...Het is en blijft dat de Staten vertaling het dichts bij de Grondtekst staat

Ik hoorde eens iemand van de Ger Gemeente zeggen dat mensen tegenwoordig overal verstand van willen hebben, van email tot de mooiste apple maar niet de moeite nemen om zich te verdiepen in de Statenvertaling maar voor een makkelijke versie kiezen....Daarom las die kerk ook nog steeds uit de Staten vertaling......
En het is wel zo dat die tekst het dichtst bij de grondtekst staat net zo als trouwens de Naardense Bijbel.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:48

CHATULIEM619 schreef:
Ok, Annemarie die weet niet wat houden van is. Ik denk dat die relatie nergens op uit loopt.

Ik vind het stom dat die andere boer nog vier jaar moet wachten en nog stommer, dat die griet zich opgegeven had voor dit programma.

Richard kan van mn part de boom in, achter de rug van anderen om al gaan slijmen bij die vrouw...

Ik heb me mateloos geïrriteerd aan het hoge Libelle gehalte....

Dat heet gewoon laag complex Chatuliem...... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:43

VISSER278 schreef:
Jullie zijn me nét even voor.
Wat moet ik hier nog aan toevoegen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Aan toevoegen????De mannelijke analyse natuurlijk! Wat vind jij ervan????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:29

SUSANNAH475 schreef:
Nog ff dit:
Anita zat met haar kersverse liefde Frank in haar kamer in Utrecht, waar hij Anita's ouders ontmoette. Zijn nieuwe schoonvader had meteen een belangrijk advies voor Frank: vrouwen begrijp je toch nooit.
hahaha Clown smiley

Volgens mij sprak hij de woorden: als vrouwen zeuren over iets wat je zelf niet belangrijk vind geef ze dan maar gauw gelijk, ben je van het gezeur af!!! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 13:58
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

THOMAS968 schreef:
]http://www.youtube.com/watch?v=60nvPEoD_0k&feature=related
[/url][/quote]

Kijk, zo is het goed....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

LISA610 schreef:
Misschien is deze al een keer voorbij gekomen, zo niet dan wil ik jullie deze twee zeker niet onthouden.

http://www.youtube.com/watch?v=ty6j1xt9Mlg

En:

http://www.youtube.com/watch?v=60nvPEoD_0k&feature=related

Zo kunnen we het niet horen Lisa, je moet het even selecteren, dan op Url drukken en dan op OK......sprak de digibeet.......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 12:57

IMKE917 schreef:
Een leuke aflevering deze keer.
Ik ben wel verbaasd trouwens dat Annemiek voor Adriaan ging. Zag je hoe lastig Harry het ermee had...?? die baalde flink. Maar in het voorstukje voor volgende week zagen we al even dat zij beiden niet zo heel veel gespreksstof hadden en ze zouden telefoonnummers uitwisselen want dan KONDEN ze nog eens bellen.....wordt dus niet wat met die twee, had ze toch voor Harry moeten gaan Gefrustreerde smiley

Wat moeten trouwens die schaatsuitslagen hier....das toppic vervuiling !! Boze smiley Knipoog smiley

Ik had het er vanochtend even met een vriendin over en we waren het er toch wel over eens dat Adriaan nog niet zo enthousiast is.....ze gaan met elkaar om of het elkaars buren zijn......net dat mooie ontbreekt even..... Verliefde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 14 februari 2011, 13:13
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:56

MIEKE364 schreef:
en met z'n allen kijken, hè, hoe de koehandel deze keer afloopt.....tsjongejonge. WIJ doen zoiets niet, we willen gewoon de koningin zijn en niet minder.....

Nou Mieke, ik dacht wel even toen ik de ouders zag, ben je mooi klaar mee als je kind meedoet aan BZV.......... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:50

Ik vond het wel een mooie aflevering........

Die Richard......tja...ik weet niet wat ik van hem moet denken ook gezien zijn handelen tijdens BZV, typeert de mens he?
En Adriaan ? Leuk voor hem dat ze hem gekozen heeft maar of het wat gaat worden? ik hoop maar dat ze zonder camera's toch wat leukere gesprekken hebben.....
En Marcel, ik krijg er de kriebels van.....brrrr En zijn poolse vrouw keek nog niet heel gelukkig....en hij gaat voor zekerheid en snel.....maar wie weet heeft hij verborgen charmes....... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 ... 180 Volgende
Pagina 133 van 180